eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › OZ/04/2015 - Dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz akcesoriów BHP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Legnica: OZ/04/2015 - Dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz akcesoriów BHP
Numer ogłoszenia: 70365 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica , ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OZ/04/2015 - Dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz akcesoriów BHP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są bieżące, wg potrzeb Zamawiającego, dostawy odzieży roboczej określonej w Załączniku nr 1 Wykaz odzieży roboczej - Formularz cenowy do SIWZ. Wykonawca dostarczy wraz z ofertą wzór/próbkę każdego z artykułów wymienionych w Wykazie odzieży roboczej wraz z dokumentacją zdjęciową każdego produktu na nośniku cyfrowym (np. płyta CD). Dostarczone artykuły winny być oznaczone odpowiednim numerem, opatrzone opisem oraz winny być odpowiednio odszyte zgodnie z warunkami określonymi w Wykazie odzieży roboczej - Załącznik nr 1 do SIWZ. Oferowane artykuły muszą mieć nadane stosowne certyfikaty i deklaracje zgodności z dyrektywą Rady Europy oraz normami zharmonizowanymi. Miejsce dostawy: Realizacja dostaw do magazynu IMN O/Legnica ul. Złotoryjska 194 w Legnicy (teren HM Legnica) następować będzie na koszt własny Wykonawcy przy użyciu jego własnych środków transportu. Zamawiający wymaga, by będąca przedmiotem zamówienia odzież robocza spełniała wymagania i charakterystykę określone w Załączniku nr 1 Wykaz odzieży roboczej - Formularz cenowy. Zamawiający wymaga, by będąca przedmiotem zamówienia odzież robocza posiadała świadectwa jakości (atesty), które winny być dołączone do każdorazowej dostawy. Odzież robocza (ubrania, bluzy, bezrękawniki, fartuchy - wg Wykazu odzieży roboczej - Załącznik nr 1) będzie opatrzona w nadruk na plecach według wzoru (Załącznik nr 5) w skali 1:1; metodą sitodruku. Odzież robocza będzie posiadać napis w postaci numeracji pozwalający na identyfikację użytkownika. Ponieważ odzież będzie często prana numeracja winna być wykonana w sposób trwały. Miejsce napisu i konkretny numer będzie ustalany na bieżąco w trakcie składania zamówień. Dostawy mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy, według aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego telefonicznie i potwierdzanego faksem. W treści zamówienia wskazany będzie asortyment, jego ilość oraz podana zostanie odpowiednia numeracja jaką ma zostać oznakowana odzież. Wykonawca po otrzymaniu zamówienia zobowiązany jest do telefonicznego lub pisemnego potwierdzenia jego przyjęcia w dniu otrzymania zamówienia. Czas realizacji liczony jest od daty zgłoszenia zapotrzebowania do dnia dostarczenia zamówienia do magazynu IMN O/Legnica ul. Złotoryjska 194 w Legnicy (teren HM Legnica). Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zakupu dodatkowej ilości przedmiotowego asortymentu w ilości do 10% Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w cenie i okresie obowiązywania umowy. W razie stwierdzenia wad lub braków dostarczonych wyrobów, Zamawiający prześle Wykonawcy reklamację. Wykonawca udzieli na nią odpowiedź w ciągu 7 dni od jej otrzymania. Nie udzielenie odpowiedzi w tym terminie będzie oznaczało uznanie reklamacji. Wykonawca zobowiązuje się do wydania odpowiedniej ilości towaru wolnego od wad lub brakującego w terminie 7 dni roboczych od daty uznania reklamacji. Wykonawca dostarczy zamawiającemu wyroby, które są środkami ochrony indywidualnej opisane jako ubrania i są zgodne z postanowieniami Dyrektywy rady 89/686/EWG i w określonych przypadkach z normą zharmonizowana nr PN-EN 340/530/04987 (dla środków ochrony indywidualnej, o których mowa w art. 8 pkt.3) jest identyczny ze środkiem ochrony indywidualnej będącym przedmiotem certyfikatu zgodności EWG wydanego przez CIOP-PIB Warszawa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia opisanego w niniejszej SIWZ zgodnie ze swoimi potrzebami i nie wykorzystania całej kwoty umownej. Wykonawca nie ma prawa do dochodzenia od Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu. Warunki płatności: Płatności za wykonane dostawy zostanie zrealizowana na podstawie prawidłowo sporządzonej faktury VAT ciągu 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego, w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w pkt 1 SIWZ; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp - Wykonawca dostarczy wraz z ofertą wzór każdego z artykułów wymienionych w Wykazie odzieży roboczej wraz z dokumentacją zdjęciową każdego produktu na płycie CD

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.7
  • 2 - 2. Jakość wyrobu - gramatura, trwałość, funkcjonalność - 0.3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.imn.legnica.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2015 godzina 09:50, miejsce: IMN Oddział w Legnicy - sekretariat ul. Złotoryjska 89 59-220 Legnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.