eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Przyłączenie do sieci ciepłowniczej PEC Sp. z o.o. obiektów zlokalizowanych na terenie Zespołu Szkół Nr 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Mińsk Mazowiecki: Przyłączenie do sieci ciepłowniczej PEC Sp. z o.o. obiektów zlokalizowanych na terenie Zespołu Szkół Nr 1
Numer ogłoszenia: 70284 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Miński , Ul. Tadeusza Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 759 87 00, faks 25 759 87 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyłączenie do sieci ciepłowniczej PEC Sp. z o.o. obiektów zlokalizowanych na terenie Zespołu Szkół Nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie wykonanie 9 węzłów cieplnych w budynkach zlokalizowanych na terenie Zespołu Szkół Nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Mińsku Mazowieckim przy ulicy Budowlanej 4 oraz ich przyłączenie do sieci ciepłowniczej PEC Sp. z o.o. 1) Zamówienie zostanie wykonane zgodnie z niżej wymienionymi warunkami, które ujęte zostały w załączniku nr 1A do SIWZ: a) warunki nr 14-2014 z dnia 29.08.2014 r. dotyczące przyłączenia do sieci ciepłowniczej węzła cieplnego w budynku nr 1 (stołówka kotłownia biura) przy ul. Budowlanej 4 w Mińsku Mazowieckim, b) warunki nr 15- 2014 z dnia 29.08.2014 r. dotyczące przyłączenia do sieci ciepłowniczej węzła cieplnego w budynku nr 2 (Zespół Szkół Nr 1) przy ul. Budowlanej 4 w Mińsku Mazowieckim, c) warunki nr 16-2014 z dnia 29.08.2014 r. dotyczące przyłączenia do sieci ciepłowniczej węzła cieplnego w budynku nr 3 (Zespół Szkół Agrotechnicznych) przy ul. Budowlanej 4 w Mińsku Mazowieckim, d) warunki nr 17-2014 z dnia 29.08.2014 r. dotyczące przyłączenia do sieci ciepłowniczej węzła cieplnego w budynku nr 4 (Internat Nr 1) przy ul. Budowlanej 4 w Mińsku Mazowieckim, e) warunki nr 18-2014 z dnia 29.08.2014 r. dotyczące przyłączenia do sieci ciepłowniczej węzła cieplnego w budynku nr 5 (Sala gimnastyczna) przy ul. Budowlanej 4 w Mińsku Mazowieckim, f) warunki nr 19-2014 z dnia 29.08.2014 r. dotyczące przyłączenia do sieci ciepłowniczej węzła cieplnego w budynku nr 6 (Szpitalik) przy ul. Budowlanej 4 w Mińsku Mazowieckim, g) warunki nr 20-2014 z dnia 29.08.2014 r. dotyczące przyłączenia do sieci ciepłowniczej węzła cieplnego w budynku nr 7 (Budynek administracyjny CKZiU) przy ul. Budowlanej 4 w Mińsku Mazowieckim, h) warunki nr 21-2014 z dnia 29.08.2014 r. dotyczące przyłączenia do sieci ciepłowniczej węzła cieplnego w budynku nr 8 (Zaplecze CKZiU) przy ul. Budowlanej 4 w Mińsku Mazowieckim, i) warunki nr 22-2014 z dnia 29.08.2014 r. dotyczące przyłączenia do sieci ciepłowniczej węzła cieplnego w budynku nr 8 (Szeregowiec mieszkalny) na terenie ZS 1 przy ul. Budowlanej 4 w Mińsku Mazowieckim. 2) Realizując zamówienie Wykonawca uwzględni informacje zawarte dokumencie pomocniczym: Analiza optymalizacji sieci ciepłowniczej stanowiącym załącznik nr 1 B do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu objętym zamówieniem w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 10 kwietnia 2015 r. w godz. 12:00 -14:00. 3. Niniejsze zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch etapach: 1) Etap I. Opracowanie dokumentacji projektowej dla 9 węzłów cieplnych, w tym: projektów technologicznych węzłów cieplnych, projektów elektrycznych i automatyki węzłów cieplnych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). a) Dokumentacja musi spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2013.1129 z późn. zm.). Zostanie ona sporządzona odrębnie dla każdego z węzłów cieplnych. b) Dokumentację należy przygotować w oparciu o przeprowadzoną wizję lokalną oraz z uwzględnieniem warunków i informacji ujętych w Załączniku Nr 1A oraz 1B do SIWZ a także wymagań: PN-B-02423:1999 + Ap1:2000 Węzły cieplne. Wymagania i badania przy odbiorze. c) Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na własny koszt wszystkie niezbędne dane wyjściowe do projektowania, w tym np. mapy, wszystkie niezbędne opinie i uzgodnienia rzeczoznawcy w szczególności związane z wymaganiami sanitarno - higienicznymi, ochroną przeciwpożarową, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz z dostawcą ciepła oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy. d) Dla każdego z węzłów cieplnych Wykonawca przygotuje wymaganą dokumentację w wersji papierowej - 5 egzemplarzy, oraz w wersji elektronicznej (niemodyfikowanej - PDF lub Adobe Reader lub równoważne) - 1 egzemplarz. Dokumentacja projektowa musi zostać pozytywnie zaopiniowana przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim. e) Wykonawca zobowiązany będzie również dokonać wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, jeśli będzie to wymagane przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji dokumentacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. f) W ramach niniejszego etapu Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić oświadczenie projektanta, że dokumentację sporządzono zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, oraz dokonać wszelkich czynności związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Prace w ramach tego Etapu zostaną zakończone wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. 2) Etap II. Wykonanie 9 węzłów cieplnych oraz ich przyłączenie do sieci ciepłowniczej PEC Sp. z o.o. a) Roboty dotyczące węzłów cieplnych zostaną wykonane zgodnie z warunkami i informacjami ujętymi w załączniku nr 1A oraz 1B do SIWZ oraz opracowaną w ramach etapu I dokumentacją. b) Sposób wykonania ww. robót musi odpowiadać wymaganiom PN-B-02423:1999 + Ap1:2000: Węzły cieplne. Wymagania i badania przy odbiorze. 4. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość wykonania robót budowlanych w inny sposób niż zostanie to określone w dokumentacji projektowej (tj. wykonania tzw. robót zamiennych), z zastrzeżeniem, że zmiany takie nie wykroczą poza przedmiot zamówienia, nie przyczynią się do zwiększenia parametrów inwestycji i nie spowodują zwiększenia ilości materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Zmiana sposobu wykonania robót, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w szczególności na skutek: 1) zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów; b) pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; ;c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 2) Ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy błędu np. w dokumentacji przetargowej, niemożliwego do zauważenia we wcześniejszym etapie. 5. Zamówienie będzie rozliczane ryczałtowo. Wykonawca kalkulując cenę oferty powinien uwzględnić zatem fakt, iż w ramach umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania (której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) nie będzie mógł się domagać od Zamawiającego podwyższenia wynagrodzenia. Podstawą do podwyższenia wynagrodzenia nie będzie również fakt ewentualnego wykonania robót zamiennych, o których mowa powyżej. W związku z powyższym Wykonawca winien przeanalizować wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na ostateczną wartość zamówienia i skalkulować cenę oferty na takim poziomie, który będzie gwarantował Zamawiającemu należyte wykonanie zamówienia i czynił przedsięwzięcie rentownym dla Wykonawcy. Podstawą wyceny przedmiotu zamówienia powinna być z dokładna analiza zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ warunków przyłączenia do sieci ciepłowniczej węzłów cieplnych, zapoznanie się z placem budowy (przeprowadzenie wizji lokalnej), analiza całego przebiegu robót budowlanych i dokonanie wyceny wszystkich elementów mieszczących się w przedmiocie zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto zamawiającego prowadzone przez ING Bank Śląski O/Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 88 - nr 98 1050 1894 1000 0022 7306 1362, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Przy wadium wpłacanym w formie przelewu - przelew musi być dokonane przez wykonawcę odpowiednio wcześniej, aby do terminu składania ofert pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych prze podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą. Dokument taki winien zawierać następujące informacje: 1) nazwę i adres beneficjenta, 2) nazwę i adres wykonawcy zadania, 3) nazwę i adres gwaranta, 4) nazwę zadania, 5) kwotę wadium, 6) okres ważności dokumentu, 7) opis zdarzeń, których zaistnienie spowoduje zatrzymanie wadium. Opis ten winien uwzględniać zapisy art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Fakultatywnie dokument ten może zawierać numer prowadzonego postępowania. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zalecenia dla Wykonawców wnoszących wadium w innej formie niż pieniądz: dokument wadium należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. Zaleca się, aby oryginał dokumentu wadium nie był trwale spięty z ofertą, co umożliwi jego zwrot w okolicznościach wskazanych w ustawie. Z ofertą można spiąć natomiast załączoną dodatkowo kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga by wykazał, iż zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu węzła cieplnego lub węzłów cieplnych, przy czym wartość przedmiotowej roboty winna wynosić min. 180 000 zł., Wykonawca winien dowieść, iż przedmiotowa robota została wykonana w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga by wykazał co najmniej, iż dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej: osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz, o którym mowa powyżej winien obejmować co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na polegającą na wykonaniu węzła cieplnego lub węzłów cieplnych, przy czym wartość przedmiotowej roboty winna wynosić min. 180 000 zł., Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie na potwierdzenie spełniania warunku zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Warunki umowy zostały określone przez zamawiającego w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania do umowy nieistotnych zmian, w razie zaistnienia takiej konieczności. 3. Stosownie do zapisów art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) Z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą. 2) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa. 3) Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek). 4) Nastąpi zmiana danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). 5) Wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę. 6) Wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia bądź zakończenia robót z uwagi na np.: - panujące warunki atmosferyczne, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian np. w warunkach przyłączenia budynków do sieci ciepłowniczej, - odmowę wydania przez organy administracji publicznej lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowę udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji. - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności: istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. - w następstwie wstrzymania robót przez Zamawiającego, - z uwagi na udzielenie zamówień dodatkowych, 7) Nastąpi konieczność zmiany wynagrodzenia wykonawcy w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 8) Wystąpi konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy. 10) W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, ul. Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, ul. Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pok. nr 8- Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.