eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzionków › UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE GMINY RADZIONKÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Radzionków: UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE GMINY RADZIONKÓW
Numer ogłoszenia: 70180 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radzionkowie , ul. Męczenników Oświęcimia 42, 41-922 Radzionków, woj. śląskie, tel. 0322890727 wew. 106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE GMINY RADZIONKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Radzionków w podziale na dwie części. Część Nr 1. Utrzymanie kwietników, trawników, żywopłotów, wygrabianie liści na terenie Gminy Radzionków obejmujące: cięcie żywopłotów wraz z usuwaniem chwastów z wywozem i utylizacją odpadów, koszenie trawy i chwastów z wywozem i utylizacją odpadów, wykonanie trawników, wykonanie obsad kwiatowych, pielęgnacja wykonanych obsad kwiatowych, pielęgnacja terenów zakrzewionych, wygrabianie lub zamiatanie liści z wywozem i utylizacją odpadów, odchwaszczanie (gracowanie) ręczne alejek, ścieżek, chodników i jezdni z wywozem i utylizacją odpadów, spryskanie powierzchni środkiem chwastobójczym typu Roundup (zakupionego przez Wykonawcę) lub podobnym oraz usunięcie roślinnych pozostałości z ich utylizacją, cięcia pielęgnacyjne i formujące krzewów, mycie pomników na terenie Gminy, dekoracja pomników. Część Nr 2. Pielęgnacja i usuwanie drzew na terenie Gminy Radzionków obejmujące: ścinanie drzew, wywóz i utylizacja odpadów, cięcia techniczne, sanitarne lub prześwietlające drzew, wywóz i utylizacja odpadów, usuwanie odrostów przy pniach drzew, wywóz i utylizacja odpadów, podniesienie korony drzewa, usuwanie pojedynczego pnia - poprzez jego frezowanie do głębokości min 30 cm poniżej poziomu gruntu wraz z wybraniem urobku i uzupełnieniem ziemią, karczowanie drzewek i krzewów (samosiejek), wywóz i utylizacja odpadów, zakup, dostawa, ustawienie, usunięcie choinek świątecznych, wywóz i utylizacja odpadów, cięcia techniczne młodych drzewek, opalikowanie drzew, podlewanie drzew w przypadku suszy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają Załącznik nr 1a - dla części nr 1 i Załącznik nr 1b - dla części nr 2 do SIWZ - opisy przedmiotu zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do przedmiotu niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.14.00-6, 77.21.11.00-3, 77.21.15.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) dla części nr 1: 6 000,00 zł b) dla części nr 2: 2 000,00 zł Wykonawca, który złoży ofertę na obie części zamówienia winien wnieść wadium w kwocie wynikającej z zsumowania wadium na cześć nr 1 i nr 2 zamówienia tj.: 8 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku nastąpi poprzez zbadanie, czy Wykonawca wykonał i/lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie do 4 usług, które obejmować mają swoim zakresem: a) dla Części nr 1: pielęgnację i utrzymanie zieleni (m. in.: koszenie trawników, cięcia żywopłotów, wykonanie obsad kwiatowych, pielęgnacja zieleni) lub urządzanie (zakładanie) zieleni (m. in.: zakładanie trawników, zakładanie kwietników, utworzenie siedlisk roślinnych) - na łączną kwotę min. 200 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; b) dla Części nr 2: ścinanie i pielęgnację drzew - na łączną kwotę min. 80 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP, obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dokona łącznej oceny właściwości Wykonawców w zakresie spełniania wyżej opisanego warunku. Ocena spełniania warunku odbywać się będzie w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1a do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Zwiększenie podstawowych kar umownych o 100% - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, Zamawiający może dokonać zmiany harmonogramu koszenia; 2) w przypadku zaburzeń wegetacji roślin związanych z wystąpieniem niekorzystnych warunków klimatycznych, co będzie wpływać na proces rozwoju roślin, Zamawiający może zrezygnować z wykonania niektórych przewidzianych w umowie prac (np. cięcia roślin, koszenie trawy, nasadzenia niektórych roślin); 3) w przypadku niekorzystnej lokalizacji drzewa, trudnościami związanymi z dostępem do drzewa lub usunięciem korony drzewa będącej w konflikcie z liniami energetycznymi - Zamawiający może przedłużyć termin realizacji wycinki drzew; 4) w przypadku braku dostępu do roślin przewidzianych w umowie do nasadzenia, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę asortymentu roślin, proponując zestawienie nowych roślin. Zmiana asortymentu roślin nie będzie wpływać na zmianę ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radzionkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Radzionków z siedzibą w Urzędzie Miasta Radzionków 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Gmina Radzionków z siedzibą w Urzędzie Miasta Radzionków 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42 Biuro Obsługi Klienta - POKÓJ NR 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie kwietników, trawników, żywopłotów, wygrabianie liści na terenie Gminy Radzionków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cięcie żywopłotów wraz z usuwaniem chwastów z wywozem i utylizacją odpadów, koszenie trawy i chwastów z wywozem i utylizacją odpadów, wykonanie trawników, wykonanie obsad kwiatowych, pielęgnacja wykonanych obsad kwiatowych, pielęgnacja terenów zakrzewionych, wygrabianie lub zamiatanie liści z wywozem i utylizacją odpadów, odchwaszczanie (gracowanie) ręczne alejek, ścieżek, chodników i jezdni z wywozem i utylizacją odpadów, spryskanie powierzchni środkiem chwastobójczym typu Roundup (zakupionego przez Wykonawcę) lub podobnym oraz usunięcie roślinnych pozostałości z ich utylizacją, cięcia pielęgnacyjne i formujące krzewów, mycie pomników na terenie Gminy, dekoracja pomników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Zwiększenie podstawowych kar umownych o 100% - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pielęgnacja i usuwanie drzew na terenie Gminy Radzionków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścinanie drzew, wywóz i utylizacja odpadów, cięcia techniczne, sanitarne lub prześwietlające drzew, wywóz i utylizacja odpadów, usuwanie odrostów przy pniach drzew, wywóz i utylizacja odpadów, podniesienie korony drzewa, usuwanie pojedynczego pnia - poprzez jego frezowanie do głębokości min 30 cm poniżej poziomu gruntu wraz z wybraniem urobku i uzupełnieniem ziemią, karczowanie drzewek i krzewów (samosiejek), wywóz i utylizacja odpadów, zakup, dostawa, ustawienie, usunięcie choinek świątecznych, wywóz i utylizacja odpadów, cięcia techniczne młodych drzewek, opalikowanie drzew, podlewanie drzew w przypadku suszy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.11.00-3, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Zwiększenie podstawowych kar umownych o 100% - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.