eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwąBUKIECIARSTWO Z ELEMENTAMI DECOUPAGE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Zgierz: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: BUKIECIARSTWO Z ELEMENTAMI DECOUPAGE
Numer ogłoszenia: 70119 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7164941, faks 042 7174160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupzgierz.pl; bip.pupzgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: BUKIECIARSTWO Z ELEMENTAMI DECOUPAGE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu, posiadających wykształcenie minimum podstawowe oraz brak przeciwwskazań zdrowotnych. 2.Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie sprzedawcy z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi. 3.Szkolenie jest częścią projektu Człowiek - najlepszym kapitałem współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 4.Organizacja szkolenia: 1)Szkolenie musi zostać przeprowadzone dla nie więcej niż 10 osób w jednej grupie, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia przy skierowaniu przez Zamawiającego co najmniej 8 osób w grupie. 2)Zajęcia muszą odbywać się codziennie, z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy, z wyjątkiem dnia, w którym będzie realizowany Moduł II. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia musi wynosić 6 godzin zegarowych. Harmonogram musi zakładać taką samą liczbę godzin zajęć dziennie dla każdego uczestnika szkolenia. 3)Przez godzinę zegarową kursu Zamawiający rozumie 60 minut zegarowych obejmujące zajęcia edukacyjne w wymiarze 45 minut oraz 15 minutową przerwę; Zamawiający nie dopuszcza kumulowania przerw w szczególności na zakończenie dnia zajęć. 4)Łączny czas szkolenia wraz z egzaminem wynosi 180 godzin zegarowych, co stanowi, że szkolenie musi trwać 30 dni. 5)Zajęcia przewidziane do realizacji Modułu I - V powinny się zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 18.00. 6)Zajęcia przewidziane w Module I, III, IV, V muszą się odbywać na terenie miasta Zgierza. 7)Zajęcia przewidziane do realizacji Modułu II muszą się odbywać na terenie Powiatu Zgierskiego, w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego. 8)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia Modułu I, III, IV, V zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wyposażoną salę dydaktyczną, adekwatną dla grupy dziesięcioosobowej, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz spełniającą wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP. 9)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w Module I zapewni dla każdego uczestnika zajęć odpowiednią ilość materiału florystycznego i do decoupage, która wynika z omawianego zakresu tematycznego, tj: a)kwiaty cięte żywe i sztuczne, b)materiał zielony żywy i sztuczny, c)gałązki igliwia świeże i sztuczne, d)kwiaty i różnorodne rośliny suche, e)naczynia (wiklina, szkło, ceramika, drewno, metal), f)dodatki florystyczne (wstążki, brokaty, taśmy dekoracyjne, kolorowe tiule, organzy, szyfony, folie, fizeliny, bibuły, szyszki, bombki, szarfy), g)gąbki florystyczne do układania kwiatów, h)ozdobny papier do pakowania prezentów, i)siatki, druty florystyczne, szpilki dekoracyjne, j)statyw do bukietu ślubnego, k)konstrukcja pod wianek, l)pudełka różnej wielkości, m)nabłyszczacz do roślin, n)oraz inne niezbędne materiały florystyczne gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia, o)talerze płaskie, p)serwetki ryżowe, q)farby akrylowe, kleje do decoupageu, lakiery do spękań, r)oraz inne niezbędne materiały do decoupage gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia. 10)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w Module I zapewni następujące narzędzia florystyczne i do decoupage: a)noże florystyczne, sekatory, nożyczki, obcążki do drutu, pistolety do kleju, zszywacze, pędzelki, b)pisaki/markery do pisania na szarfach i wstążkach, c)oraz inne niezbędne narzędzia w odpowiedniej ilości i jakości. 11)Zamawiający zapewnia salę na czas trwania Modułu II. 12)Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w odpowiedniej ilości materiały do realizacji Modułu II. Produktem końcowym Modułu II będzie udekorowanie sali, 10 stołów oraz przygotowanie 15 wiązanek okolicznościowych. 13)Moduł II musi być realizowany pod nadzorem min. 1 opiekuna. 14)Wykonawca zobowiąże opiekuna (ów) Modułu II do prowadzenia Indywidualnej karty zajęć praktycznych każdego uczestnika szkolenia. 15)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w Module III musi dysponować 10 kasami fiskalnymi, z czego min. 3 - innej marki/producenta. 16)Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą dydaktyczną, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. 17)Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 18)Termin zakończenia realizacji całości zamówienia: 31 października 2014 roku. 5.Program szkolenia 1)Program szkolenia musi odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 2)Program szkolenia musi zawierać: a)nazwę i zakres szkolenia, b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d)cele szkolenia, e)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f)opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h)przewidziane sprawdziany i egzaminy, 3)Wykonawca musi wykorzystać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w § 74 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) 4)Zakres tematyczny szkolenia musi składać się z następujących modułów: a)Moduł I - zajęcia teoretyczno-praktyczne (132 godziny zegarowe), obejmujący m.in.: -części roślin i ich wykorzystanie w układaniu kwiatów, -pielęgnacja kwiatów ciętych i doniczkowych, -materiały i akcesoria wykorzystywane w układaniu kwiatów, -zasady sztuki układania kwiatów, -kolor i prawa biologiczne w sztuce układania kwiatów, -kompozycje kwiatowe, -florystyka pogrzebowa (wiązanki i wieńce pogrzebowe), -florystyka ślubna (tradycyjna i awangardowa), -okolicznościowe dekoracje kwiatowe, -układanie kwiatów suchych, -okolicznościowe dekorowanie wnętrz roślinami, -pakowanie prezentów, -decoupage na szkle i na drewnie, -cracle - efekt spękań, -technika serwetkowania i papier ryżowy, -decoupage - złocenia b)Moduł II - zajęcia praktyczne polegające na udekorowaniu sali, 10 stołów oraz przygotowaniu 15 wiązanek okolicznościowych (6 godzin zegarowych). c)Moduł III - obsługa kasy fiskalnej (18 godzin zegarowych), obejmujący m.in. zagadnienia: -kasa fiskalna jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży - omówienie stosownej ustawy, -praktyczna obsługa kas fiskalnych różnych typów, -dokumenty kasowe (paragon, raport dobowy i raport okresowy), -błędy obsługi kasy fiskalnej i sposoby ich rozwiązywania, d)Moduł IV - podstawy przedsiębiorczości (22 godziny zegarowe), obejmujący m.in. zagadnienia: -identyfikowanie szans i zagrożeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej na własny rachunek, -biznesplan, -źródła pozyskiwania kapitału na uruchomienie własnej firmy, -obowiązki wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Państwowej Inspekcji Pracy, -zatrudnianie pracowników, -aktywne metody pozyskiwania zleceń. e)Moduł V - egzamin z Modułów I, III, IV (2 godziny zegarowe) 5)Na ocenę końcową szkolenia składają się wynik egzaminu oraz ocena z zajęć praktycznych (Moduł II). 6)Wykonawca, w przypadku ukończenia przez uczestnika szkolenia, musi wydać osobie bezrobotnej: a.zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnie z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.), według wzoru Zamawiającego zawierające: a)numer z rejestru, b)imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c)nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d)formę i nazwę szkolenia, e)okres trwania szkolenia, f)miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, g)tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h)podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, na papierze kredowym matowym o gramaturze min. 150g b.certyfikat według wzoru Zamawiającego. Ww. zaświadczenie i certyfikat powinny być wydane w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony. i gdy jest do tego uprawniony: c.zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) 6.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia nieposiadających prawa do stypendium oraz osoby, które w trakcie szkolenia podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, po otrzymaniu pisemnej informacji (fax, e-mail lub inna forma) od Zamawiającego lub w przypadku otrzymania informacji o podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej od osoby biorącej udział w szkoleniu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca może obciążyć Zamawiającego kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza kosztów szkolenia. 7.Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes - format A-4 oraz długopis, a także materiały dydaktyczne w formie drukowanej (minimum: skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia). 8.Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć serwis kawowy (herbata, kawa, woda, drobne ciastka). 9.Wykonawca musi przed rozpoczęciem szkolenia oznakować pomieszczenia, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl. 10.Oznakowanie polegać będzie w szczególności na umieszczeniu flagi Unii Europejskiej, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty sporządzane na potrzeby szkolenia (materiały szkoleniowe, korespondencja, listy obecności, protokół zakończenia szkolenia, dziennik zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, sala wykładowa - plakaty itp.) zostaną oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z ww. wytycznymi. 11.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania przed rozpoczęciem szkolenia wszelkich materiałów promocyjno-informacyjnych w postaci plików oraz plakatów spełniających wymogi Unii Europejskiej w zakresie promocji i informacji. 12.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia do dnia 31 grudnia 2020 roku oraz zarejestrowania szkolenia w internetowej bazie ofert szkoleniowych i bieżącego aktualizowania danych o szkoleniu. Szkolenie musi być zarejestrowane poprzez internetowy formularz elektroniczny dostępny na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl 13.Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli dokonanej przez Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia) oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu Człowiek - najlepszym kapitałem współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie - posiadanie przez wykonawcę wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013 r., poz. 674) prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, aktualizowanego zgodnie z przepisami w tym zakresie. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zgodnie z art. 20 ust. 1 z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia, prowadzonego przez właściwy miejscowo dla siedziby wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy, sporządzonego na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie, wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej usługi szkoleniowej, polegającej na przeszkoleniu co najmniej jednej grupy, co najmniej 10 - cio osobowej, w zakresie podobnym do zakresu szkolenia będącego przedmiotem danego zamówienia. Przez podobny zakres szkolenia Zamawiający rozumie szkolenia obejmujące zagadnienia z zakresu florystyki lub bukieciarstwa obejmujące jednocześnie (zarówno w przypadku szkoleń z zakresu florystyki jak i szkoleń z zakresu bukieciarstwa) zagadnienia z zakresu decoupage. Jeżeli szkolenie obejmowało szerszy zakres, w wykazie usług szkoleniowych stanowiącym Załącznik Nr 6 do specyfikacji, w odpowiednich polach tabeli należy wskazać nazwę modułu z zakresu florystyki lub bukieciarstwa. W każdym przypadku w którym zagadnienia z zakresu deocoupage nie wynikają wprost z nazwy (tematu) szkolenia lub w przypadku szkolenia o szerszym zakresie, z nazwy modułu z zakresu bukieciarstwa lub florystyki, w odpowiednim polu wykazu usług szkoleniowych należy wskazać liczbę godzin szkolenia przeznaczoną na techniki deocopage. Wykazane w ww. wykazie szkolenia będą również brane pod uwagę w kryterium oceny ofert - liczba przeszkolonych grup o podobnej tematyce. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Załącznika Nr 6 do specyfikacji oraz załączonych dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający rozumie zapewnienie do realizacji części teoretycznej szkolenia i zajęć praktycznych z zakresu modułów I, III, IV i V, pomieszczeń odpowiednio wyposażonych do przeprowadzenia przedmiotowego szkolenia, adekwatnych dla grupy dziesięcioosobowej, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz spełniające wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP. Ponadto dla realizacji zajęć Modułu I Wykonawca musi dysponować materiami florystycznymi i do decoupage wymienionymi w cz. III ust. 4 pkt 9 niniejszej specyfikacji i narzędziami florystycznymi wymienionymi w cz. III ust. 4 pkt 10 specyfikacji. Dodatkowo do realizacji modułu II szkolenia wykonawca musi zapewnić materiały florystyczne w asortymencie i ilościach zapewniających wykonanie produktu końcowego modułu II określonego w cz. III ust. 4 pkt 12 specyfikacji Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie informacji zawartych w odpowiednim polu formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji. Dla realizacji praktycznej części szkolenia w zakresie Modułu III Wykonawca musi dysponować 10 kasami fiskalnymi co najmniej trzech różnych marek/producentów. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Wykazu kas fiskalnych stanowiącego załącznik Nr 15 do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie posiadanie przez kadrę wykładowców kwalifikacji do prowadzenia danego szkolenia oraz stażu dydaktycznego. Przez staż pracy dydaktycznej rozumie się pracę jako nauczyciel, nauczyciel akademicki lub prowadzenie szkoleń jako trener wykładowca. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie załączonego do oferty Wykazu kadry dydaktycznej uczestniczącej w realizacji szkolenia, stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dla uznania, że wykonawca spełnia ten warunek, zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - druk formularza ofertowego, Załącznik nr 2 - druk oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Załącznik nr 3 - druk oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Załącznik nr 5 - druk oświadczenia o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych, Załącznik nr 6 - druk wykazu wykonanych usług szkoleniowych, Załącznik nr 7 - druk wykazu kadry dydaktycznej uczestniczącej w realizacji szkolenia, Załącznik nr 8 - druk oświadczenia ofertowego, Załącznik nr 9 - druk preliminarza kosztów szkolenia Załącznik nr 15 - wykaz kas fiskalnych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - udział kosztów bezpośrednich do łącznego kosztu szkolenia - 25
  • 3 - liczba przeszkolonych grup o liczebności co najmniej 10 osób w szkoleniach o podobnej tematyce - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy szkoleniowej tylko w sytuacjach niedających się przewidzieć do dnia upływu terminu składania ofert lub do dnia zawarcia umowy w zakresach: a. zmiany miejsca szkolenia, pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia zagwarantuje wszystkie podane w ofercie i zawartej umowie warunki lokalowe i wyposażenie w urządzenia, w tym dydaktyczne, nie gorsze niż określone w ofercie, na podstawie której zawarto umowę, zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek wykonawcy po uzyskaniu akceptacji zamawiającego. b. zmianę terminu rozpoczęcia i w dalszej konsekwencji zakończenia szkolenia z przyczyn leżących po stronie zamawiającego polegających na braku możliwości skompletowania odpowiedniej do zawartej umowy liczby uczestników szkolenia. Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupzgierz.pl/zamówienia publiczne i bip.pupzgierz.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10 95 - 100 Zgierz, pok. 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10 95 - 100 Zgierz, sekretariat I p. od poniedziałku do piątku w godz. od 07:45 do 15:15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest częścią projektu Człowiek najlepszym kapitałem współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.