Legnica: Budowa kontenerowej szkółki leśnej w miejscowości Miłogostowice, nr działki ewidencyjnej 328/274
Numer ogłoszenia: 70003 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Legnica , ul. Pawicka 4, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8767020, 8767021, faks 076 8767020.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?tpe=legnica
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kontenerowej szkółki leśnej w miejscowości Miłogostowice, nr działki ewidencyjnej 328/274.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kontenerowej szkółki leśnej w miejscowości Miłogostowice, nr działki ewidencyjnej 328/274 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: A).Budowę budynku administracyjno - socjalno - produkcyjnego wyposażonego w instalacje wody zimnej i ciepłej; kanalizacji; centralnego ogrzewania z kotłownią na olej opałowy ; wentylacji mechanicznej; instalację chłodniczą i instalację elektryczną. B).Budowę 6 tuneli foliowych z instalacjami wewnętrznymi tj. instalacją wodną, elektryczną i centralnego ogrzewania z piecem nadmuchowym na olej opałowy, dostawą i zainstalowaniem rampy zraszającej. C).Budowę przechowalni sadzonek (chłodni) z instalacjami wewnętrznymi: instalacja wodną, kanalizacyjną, elektryczną, chłodniczą. D).Budowę czterech pól hodowlanych z rampami nawadniającymi składającymi się z: - utwardzonego placu kostką betonową, - polowej rampy zraszającej. E). Budowę budynku garażowo-magazynowego z instalacjami wewnętrznymi tj. instalację wodną, Instalacją wewnętrzną kanalizacji sanitarnej, instalacje wentylacyjną mechanicznej wywiewnej. F).Budowę bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne o poj. 10m3, G).Budowę ziemnego zbiornika na wodę deszczową H).Budowę infrastruktury towarzyszącej tj. - Utwardzonych wewnętrznych dróg na terenie działki, - Utwardzonych parkingów kostką betonową, - Parkingów, - Budowę instalacji wewnętrznej kanalizacji deszczowej na terenie szkółki, - Rozbudowę instalacji wewnętrznych na terenie szkółki tj.: a. instalacji wodociągowej, b. instalacji elektrycznej. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 oraz art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy PZP. Na potwierdzenie powyższego warunku wykonawca złoży oświadczenie wg załącznika nr 2 oraz 3 i 3a SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełnia nie spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu, o którym mowa w art. 22, ust.1 Ustawy Pzp. dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów określonych rozdziale VI. SIWZ, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnienie warunków na zasadzie kryterium spełnia /nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy udokumentują wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie budynków przemysłowych lub budynków użyteczności publicznej z infrastrukturą techniczną o łącznej wartości nie mniejszej niż 6,0 mln. PLN brutto łącznie. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wskazane w rozdziale VI. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy kwoty określone w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału wyrażone są w innych walutach niż PLN, do ich przeliczenia na PLN Zamawiający przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia przekazania ogłoszenia do publikacji. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich danych finansowych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W zakresie dysponowania określonymi osobami Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą z każdej z branż w celu wykonania przedmiotu zamówienia. - Kierownika budowy - posiadającego pięcioletnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, drogowej i instalacyjnej zgodnie z wymogami Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.(tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z póżn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - kierownikami robót - posiadającymi 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika robót oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a. drogowej, b. telekomunikacyjnej, c. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.(Dz.U. z 2006 r, Nr 156. Poz.1118 z późn.zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/ nie spełnia, w oparciu o dokumenty wskazane w rozdziale VI SIWZ tj. na podstawie wykazu, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz na podstawie oświadczenia, ze wskazane w wykazie osoby posiadają wymaganie uprawnienia - zgodnie z załącznikiem nr 6
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W zakresie dysponowania określonymi osobami Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą z każdej z branż w celu wykonania przedmiotu zamówienia. - Kierownika budowy - posiadającego pięcioletnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, drogowej i instalacyjnej zgodnie z wymogami Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.(tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z póżn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - kierownikami robót - posiadającymi 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika robót oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a. drogowej, b. telekomunikacyjnej, c. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.(Dz.U. z 2006 r, Nr 156. Poz.1118 z późn.zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/ nie spełnia, w oparciu o dokumenty wskazane w rozdziale VI SIWZ tj. na podstawie wykazu, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz na podstawie oświadczenia, ze wskazane w wykazie osoby posiadają wymaganie uprawnienia - zgodnie z załącznikiem nr 6
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca przedstawi informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę co najmniej 3,0 mln. PLN. - Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2,0 mln. PLN. Ocena przedmiotowego warunku odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia nie spełnia w oparciu o dołączone do oferty dokumenty określone w rozdziale VI. W przypadku, gdy kwoty określone w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku udziału wyrażone SA w innych walutach niż PLN, do ich przeliczenia na PLN Zamawiający przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia przekazania ogłoszenia do publikacji. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich danych finansowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Referencje
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?tpe=legnica
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Legnica
ul. Pawicka 4
59-220 Legnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Legnica ul. Pawicka 4 59-220 Legnica Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Zakup z dostawą nowych licencji na oprogramowanie Microsoft Windows Server 2022
- DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w 2024 r.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu 8 osób dla potrzeb Działu Technicznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy.
- Dostawa z montażem mebli i oświetlenia do Centrum Kultury, Nauki i Edukacji Witelona - zadanie "Przebudowa budynku dawnego Teatru Letniego w Legnicy dla potrzeb adaptacji obiektu na CKNiE Witelona"
- Dostawy środków ochrony indywidualnej
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.