eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Konserwacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych utrzymywanych przez Gminę Police

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 69956 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Police: Konserwacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych utrzymywanych przez Gminę Police
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, krajowy numer identyfikacyjny 81168539000000, ul. ul. Stefana Batorego  3, 72010   Police, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 311 830, e-mail sekretariat@ug.police.pl, faks 914 311 832.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.police.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
składanie w siedzibie Zamawiaacego
Adres:
Urzad Miejski w Policach ul.Stefana Batorego 3, 72-010 Police


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych utrzymywanych przez Gminę Police
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pod nazwą: "Konserwacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych utrzymywanych przez Gminę Police" obejmująca swym zakresem : 1)wykoszenie porostów ze skarp rowów, koron i skarp nasypów lub dna cieku/rowu dla porostu gęstego twardego z wygrabieniem, 2)ręczne ścinanie krzaków gęstych ze spaleniem na miejscu, 3)wydobycie z cieku porostów roślin korzeniących się w dnie (hakowanie) przy zarośnięciu powierzchni lustra wody powyżej 60 %, 4)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,4m przy grubości warstwy namułu 20 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 5)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,6m przy grubości warstwy namułu 20cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 6)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,8m przy grubości warstwy namułu 20 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 7)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,4m przy grubości warstwy namułu 30 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 8)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,6m przy grubości warstwy namułu 30 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 9)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,8m przy grubości warstwy namułu 30 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 10)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,4m przy grubości warstwy namułu 40 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 11)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,6m przy grubości warstwy namułu 40cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 12)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,8m przy grubości warstwy namułu 40cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 13)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,4m przy grubości warstwy namułu 20cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 14)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,6m przy grubości warstwy namułu 20cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 15)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,8m przy grubości warstwy namułu 20cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 16)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,4m przy grubości warstwy namułu 30cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 17)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,6m przy grubości warstwy namułu 30cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 18)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,8m przy grubości warstwy namułu 30cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 19)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,4m przy grubości warstwy namułu 40cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 20)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,6m przy grubości warstwy namułu 40cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 21)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,8m przy grubości warstwy namułu 40cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 22)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej trzeciej średnicy i średnicy przepustu 40cm, 23)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej trzeciej średnicy i średnicy przepustu 60cm, 24)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej trzeciej średnicy i średnicy przepustu 80cm, 25)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej trzeciej średnicy i średnicy przepustu 1.0m, 26)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej drugiej średnicy i średnicy przepustu 40cm, 27)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej drugiej średnicy i średnicy przepustu 60cm, 28)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej drugiej średnicy i średnicy przepustu 80cm, 29)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej drugiej średnicy i średnicy przepustu 1.0m, 30)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości dwóch trzecich średnicy i średnicy przepustu 0,4m, 31)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości dwóch trzecich średnicy i średnicy przepustu 0,6m, 32)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości dwóch trzecich średnicy i średnicy przepustu 0,8m, 33)oczyszczenie z namułu studzienek drenarskich o średnicy 0,8m i głębokości zamulenia 50cm, 34)oczyszczenie z namułu studzienek drenarskich o średnicy 1,0m i głębokości zamulenia 50cm, 35)wykopy ręczne rowów melioracyjnych szerokość dna do 1,0m,nachylenie skarp 1:1,1:1,5,1:2,grunt kategorii III, głębokość do 1,0m wraz z rozplantowaniem ziemi wydobytej z wykopu przy objętości do 1m3/mb wykopu, 36)plantowanie skarp rowów, grunt kategorii III, 37)wykonanie opasek z kiszek faszynowych średnicy 20 cm, grunt kategorii III, kołki średnicy 7-9cm,głębokość wbicia 80cm, 38)wykopy liniowe o ścianach pionowych pod rurociągi kategoria gruntu III, głębokość do1,5m,wykopy nieumocnione, przy objętości wykopu do 1.5m3 /mb, 39)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na trasie rowów melioracyjnych w terenie równinnym, 40)montaż rurociągu-przepustu PVC typu PRAGMA o średnicy 500mm, L= 6,0m z przyczółkami z darniny na mur z zasypaniem materiałem zasypowym o objętości do 1,5m sześciennego na metr bieżący wraz z zagęszczeniem, 41)demontaż rurociągu betonowego o średnicy 500mm, 42)utwardzenie nawierzchni nad przepustem gruzem drobnowymiarowym o frakcji 0,5-35mm warstwą grubości 20cm z zagęszczeniem na drogach gruntowych, 43)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew do 11cm, 44)ścinanie drzew piłą mechaniczna, średnica drzew 12-15cm, 45)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew 16-25cm, 46)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew 26-35cm, 47)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew 36-45cm, 48)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew 46-55cm, 49)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew 56-65cm, 50)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew 66-75cm, 51)karczowanie pni, średnica pni do 11cm, 52)karczowanie pni, średnica pni 12-15cm, 53)karczowanie pni, średnica pni 16-25cm, 54)karczowanie pni, średnica pni 26-35cm, 55)karczowanie pni, średnica pni 36-45cm, 56)karczowanie pni, średnica pni 46-55cm, 57)karczowanie pni, średnica pni 56-65cm, 58)karczowanie pni, średnica pni 66-75cm, 59)obsiew skarp mieszankami traw, bez humusowania 60)wykonanie palisady z kołków o średnicy 7-9cm, głębokość wbicia 0,8m, grunt kat. III, 61)zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, grunt kat. III, głębokość do 1,5m przy objętości do 1.5m3 /mb wraz z zagęszczeniem, 62)montaż studzienki kanalizacyjnej Vawin średnicy 400mm, h=1.5m, zamknięcie stożkiem betonowym,kineta przelotowa średnicy 200mm - (wymagana powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna), 63)montaż studzienki kanalizacyjnej Vawin średnicy 4000mm, h=1.5m, zamknięcie stożkiem betonowym,kineta przelotowa średnicy 250mm -(wymagana powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, 64)montaż rur typu PRAGMA o podwójnej ściance,perforowana, średnicy 200mm, perforacja 360 stopni, kielichowa (wymagana powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna), 65)montaż rur typu PRAGMA o podwójnej ściance, perforowana, średnicy 250mm, perforacja 360 stopni,kielichowa (wymagana powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna), 66)roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 3 km, grunt kategorii III, 67)roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kat. gruntu III, 68)wywożenie dłużyc karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2 km, 69)obsiew skarp mieszankami traw, 70)wykonanie stopnia wodnego z kamienia łamanego o frakcji 10 - 20cm na geowłókninie 25 KN/metr kwadratowy (powierzchnia zabudowy 10 metrów kwadratowych),powierzchnia zabudowy kamiennej 7,2 metra kwadratowego, grubość zabudowy 30cm, objętość zabudowy kamiennej 2,16 metra sześciennego, 71)wykonanie przyczółka na rurociągu średnicy 200mm z bloczków betonowych fundamentowych Teknoamberblok o wymiarach 0,38 X 0,24 X 0,12 metra.

II.5) Główny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 305555.55
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 160


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że : wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udokumentowane należyte wykonanie minimum 3 usług odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznym rozmiarze rzeczowym 8 km każda, w zakresie czynności określonych w pkt 1 - 71 opisu przedmiotu zamówienia łącznie (Rozdział III) i minimalnej wartości każdej z robót 250.000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy-według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich -według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Oferta cenowa - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej- według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

-Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej/oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej(art.24.ust.1 pkt2 Pzp)-według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, -Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi : 5.000,00 zł (słownie :pięć tysięcy zł), wadium wnosi się przed terminem składania ofert.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena95
skrócenie terminu5


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 030 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.