To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 69605 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Warszawa: Dostawa materiałów stolarskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 13379
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, krajowy numer identyfikacyjny
121229000, ul.
gen Sylwestra Kaliskiego
2,
00-908
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48261837865, faks
+48261839723, e-mail
dzp@wat.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów stolarskich
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):3/ZZM/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa bejc, blatów kuchennych, blokad, cokołów, drążków, emolaków, farb, filców, folii, formatek, gałek, gwoździ, haczyków, igieł, impregnatów do drewna, kątowników, klamek różnego rodzaju, klamer mocujących, klejów różnego rodzaju, kluczy meblowych, kłódek, kołków różnego rodzaju, kotew, kółek meblowych, kratek wentylacyjnych, krawędziaków, lakierów różnego rodzaju, lakierobejcy, lamelek połączeniowych, listew, masy uszczelniającej, elementów wykończeniowych, narożników różnego rodzaju, nici szewskich, nóg i nóżek różnego rodzaju, mieszaczy do kotew, odbojników różnego rodzaju, okien różnego rodzaju, okuć, oleju do maszyn, ościeżnic, paneli podłogowych i ściennych, pasów tapicerskich, płócien, płyt różnego rodzaju, pochwytów, podkładek, podnośników, podpórek, pokostu, prętów stalowych, profili krawędziowych, prowadnic rolkowych, przepustów drzwiowych i meblowych, ramion z blokadą, redukcji do klameczek, rolek wraz ze ślizgaczami, samozamykaczy, silikonu szklarskiego, skaju, sklejek różnego rodzaju, skrzydeł drzwiowych różnego rodzaju, sufitów podwieszanych, szczotek antykurzowych do drzwi, szkieł różnego rodzaju, szpachli, szyb różnego rodzaju, szyldów różnego rodzaju, szyn do drzwi, ślizgaczy, śrub kotwiących i zamkowych, sprężyn, sworzni, tapety, tarcicy dębowej i sosnowej różnego rodzaju, taśm dwustronnej i obrzeżnych różnego rodzaju, tkanin różnego rodzaju, uchwytów, uszczelek, wieszaków, wkładek do zamków różnego rodzaju, wkrętów do drewna i płyt różnego rodzaju oraz do metalu i blokowania klamek, wrzeciądzów, wsporników, zaczepów, zamków i zameczków meblowych i drzwiowych różnego rodzaju, zasuwek drzwiowych i meblowych, zaślepek, zatrzasków, zawiasów drzwiowych, meblowych i okiennych, zawieszek meblowych, zestawów naprawczych do zawiasów drzwiowych, złączy meblowych, zszywek różnego rodzaju. Wykaz opisu technicznego i ilościowego przedmiotu zamówienia zawiera "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
03418100-4
Dodatkowe kody CPV:
09211000-1,
14810000-2,
14820000-5,
19212500-0,
19243000-1,
19512000-8,
24450000-3,
24910000-6,
30197100-7,
30197110-0,
33141128-3,
38730000-8,
39141200-4,
39157000-7,
39191100-8,
39224000-8,
39227000-9,
39516000-2,
39561100-3,
39812500-2,
44111000-1,
44171000-9,
44175000-7,
44191000-5,
44191100-6,
44191300-8,
44191400-9,
44191600-1,
44192000-2,
44192200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.