eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryszawa › Przebudowa budynku gospodarczego na budynek o funkcji turystyczno-kulturalnej na działce nr ewid. 10747/2 w Stryszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 69563 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Stryszawa: Przebudowa budynku gospodarczego na budynek o funkcji turystyczno-kulturalnej na działce nr ewid. 10747/2 w Stryszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt "Remont i adaptacja na cele kulturalne zabytkowego budynku gospodarczego w miejscowości Stryszawa" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 6.1.1 Ochrona i opieka nad zabytkami

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38899 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 39120 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryszawa, krajowy numer identyfikacyjny 7218196500000, ul. Stryszawa  17, 34205   Stryszawa, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 338 747 272, faks 338 747 272, e-mail sekretariat@stryszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.stryszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku gospodarczego na budynek o funkcji turystyczno-kulturalnej na działce nr ewid. 10747/2 w Stryszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IPP.271.1.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa budynku gospodarczego na budynek o funkcji turystyczno-kulturalnej na działce nr ewid. 10747/2 w Stryszawie", na podstawie projektu opracowanego przez Studio Projektowe s.c. Małgorzata Mazurek i Marcin Bury 34-300 Żywiec, ul. Sienkiewicza 48. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a. roboty ogólnobudowlane 1. roboty rozbiórkowe (od dachu po fundament) 2. wykonanie fundamentu żelbetowego 3. wykonanie ścian zewnętrznych z bali z mszeniem 4. wykonanie ścian wewnętrznych z bali z mszeniem 5. wykonanie ścian działowych 6. wymurowanie kominów wentylacyjnych i spalinowego 7. wykonanie stropu nad parterem 8. wykonanie więźby dachowej 9. ocieplenie i pokrycie dachu blachą gontopodobną z posypką 10. montaż schodów drewnianych 11. montaż stolarki okiennej i drzwiowej 12. obłożenie cokołu piaskowcem 13. wykonanie podłogi z desek, z płytek gresowych 14. tynki wewnętrzne, obłożenie płytami G-K, płytki ścienne 15. dostawę i montaż wyposażenia 16. zagospodarowanie terenu, trawniki b. instalacje wod-kan, c.o., wentylacji 1. wykonanie kotłowni olejowej i instalacji z grzejnikami 2. wykonanie instalacji wentylacyjnej 3. wykonanie instalacji wodociągowej 4. wykonanie instalacji kanalizacyjnej sanitarnej c. instalacja elektryczna, odgromowa, monitoring 1. wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej i ewakuacyjnej z montażem opraw 2. wykonanie instalacji odgromowej 3. wykonanie instalacji okablowania strukturalnego 4. wykonanie instalacji alarmowej 5. wykonanie monitoringu Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia: - do obowiązku Wykonawcy należy uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku w imieniu Zamawiającego, - elementy drewniane z rozbiórki należy przewieźć na wskazane przez inwestora miejsce na odległość do 5 km, - teren robót należy szczególnie dokładnie oznakować i zabezpieczyć ze względu na funkcjonujący GOK, - Wykonawca odtworzy na własny koszt powstałe w trakcie prowadzenia robót uszkodzenia, - Wykonawca w ofercie uwzględni wykonanie trzech egzemplarzy dokumentacji powykonawczej, opracowanej przez osobę odpowiedzialną za wykonanie robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane obrazującej przebieg robót i zawierającej opracowanie ich wyników w sposób możliwy ich identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć, oraz zawierającej określenie sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych, - stosownie do zaleceń Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków podczas przebudowy budynku należy możliwie w jak największym stopniu wykorzystać elementy z rozbiórki, tak aby zachować oryginalną substancję. Sposób realizacji zalecenia będzie uzależniony od jakości materiałów z rozbiórki po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym. - budynek jest wpisany do rejestru zabytków- wszelkie prace będą wykonywane pod ścisłym nadzorem służb Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie. Z uwagi na stan techniczny budynku zaleca się wcześniejszą wizję na miejscu wykonywania robót- dostęp do wnętrza jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizji z Zamawiającym. - Zamawiający zapewni miejsce poboru prądu oraz wody- opomiarowanie oraz podłączenie leży po stronie Wykonawcy. - po protokolarnym przekazaniu miejsca wykonywania robót Wykonawca będzie odpowiadał na zasadzie ryzyka za przekazany budynek. Wymaga się bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa, bieżącego usuwania odpadów i dostaw materiałów w ilości niezbędnej do bieżącego zabudowania. - od Wykonawcy wymaga się, aby na bieżąco dokumentował realizowane prace w formie zdjęć cyfrowych, w szczególności dotyczy to wszelkich demontowanych i wymienianych elementów. 3.2 Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: a) Dokumentacja Techniczna- załącznik nr 9 do SIWZ b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 10 do SIWZ c) Przedmiary robót - z zastrzeżeniem, że mają one jedynie charakter poglądowy i informacyjny oraz należy go traktować w sposób pomocniczy do Dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przy określeniu rzeczywistego zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia - załącznik nr 11 do SIWZ Uwaga: 1) Wszędzie gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie: a) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub, b) norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy, należy je rozumieć jako przykładowe - w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość zastosowania i funkcji), b) parametrów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania, c) wymogów dotyczących dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie (dla obiektów szkolnych), d) zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Podczas wykonywania robót wykonawca musi liczyć się z utrudnieniami wynikającymi z ciągłego użytkowania budynku przyległego (pracujących i przebywających w nim osób). Nic nie może także zagrażać bezpieczeństwu osób przebywających w funkcjonującym równolegle budynku Gminnego Ośrodka Kultury. Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających. 3) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - roboty dotyczące robót rozbiórkowych (od dachu po fundament), - roboty dotyczące wykonania fundamentu żelbetowego, - roboty dotyczące wykonania ścian zewnętrznych z bali z mszeniem, - roboty dotyczące wykonania ścian wewnętrznych z bali z mszeniem, - roboty dotyczące wykonania ścian działowych, - roboty dotyczące wymurowania kominów wentylacyjnych i spalinowego, - roboty dotyczące wykonania stropu nad parterem, - roboty dotyczące wykonania więźby dachowej, - roboty dotyczące ocieplenia i pokrycia dachu blachą gontopodobną z posypką, - roboty dotyczące montażu schodów drewnianych, - roboty dotyczące montażu stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty dotyczące obłożenia cokołu piaskowcem, - roboty dotyczące wykonania podłogi z desek, z płytek gresowych, - roboty dotyczące tynków wewnętrznych, obłożenia płytami G-K, płytki ścienne, - roboty dotyczące montażu wyposażenia, - roboty dotyczące zagospodarowania terenu, trawniki, - roboty dotyczące wykonania kotłowni olejowej i instalacji z grzejnikami, - roboty dotyczące wykonania instalacji wentylacyjnej, - roboty dotyczące wykonania instalacji wodociągowej, - roboty dotyczące wykonania instalacji kanalizacyjnej sanitarnej, - roboty dotyczące wykonania instalacji elektrycznej, oświetleniowej i ewakuacyjnej z montażem opraw, - roboty dotyczące wykonania instalacji odgromowej, - roboty dotyczące wykonania instalacji okablowania strukturalnego, - roboty dotyczące wykonania instalacji alarmowej, - roboty dotyczące wykonania monitoringu. 3.3 Obowiązki stron w okresie gwarancji i rękojmi: Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4 Podwykonawstwo: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie: a) wskazać części zamówienia (zakres prac), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz, b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców. 2) W przypadku powierzenia Podwykonawcom wykonania części zamówienia, Zamawiający żądał będzie, aby przed przystąpieniem do jego wykonania Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak z podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. Jeżeli wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 5) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 6) Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, określone zostały szczegółowo w Projekcie umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5 Wymagania ogólne. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz warunkami wykonania określonymi przez producenta zabudowywanych materiałów, z najwyższą starannością zgodnie ze sztuką budowlaną, podczas sprzyjających warunków atmosferycznych. 3.6 Wymagania dotyczące materiałów. 1. Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie. 2. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz dla obiektów szkolnych. 3. Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 4. Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: 1) Polskim Normom. 2) Wymaganiom Dokumentacji projektowej. 3) Wymaganiom Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.7 Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) 45000000-7 Roboty budowlane 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45211350-7 Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45212000-6 Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45312310-3 Ochrona odgromowa 45314200-3 Instalowanie linii telefonicznych 45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331110-0 Instalowanie kotłów 3.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45211350-7, 45212000-6, 45310000-3, 45312310-3, 45314200-3, 45315700-5, 45330000-9, 45331100-7, 45331110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT648083.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 908186.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 908186.22
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 917140.83
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 73,04%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.