Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Nielisz: WYKONANIE INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W OTOCZCE ZBIORNIKA WODNEGO NIELISZ
Numer ogłoszenia: 69176 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nielisz , Nielisz 279, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 84 63 12 727, faks 84 63 12 715.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/nielisz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W OTOCZCE ZBIORNIKA WODNEGO NIELISZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W OTOCZCE ZBIORNIKA WODNEGO NIELISZ I. Działka nr 1700/1, 1700/2 1. Wykonanie parkingu wraz z zagospodarowaniem terenu: 1/ ŚRODKI KWALIFIKOWALNE: a Utwardzenie nawierzchni (parking z drogą manewrową - 562,50 mkw + zjazdy 57,00 mkw b Separator koalescencyjny - 1 szt. ; 8 m3 c Elementy małej architektury 2/ ŚRODKI NIEKWALIFIKOWALNE: a Utwardzenie nawierzchni (parking z drogą manewrową - 56,0 mkw + zjazdy 35,35 mkw) II. Działki nr 2448/6, 2448/7 2 Realizacja robót związanych z dojściem do plaży: 2/ SRODKI KWALIFIKOWALNE a Utwardzenie nawierzchni -656 m2 + zjazd 26,8 m2 oraz separator koalescencyjny - 1 szt. 10 m3 b Elementy małej architektury 3/ ŚRODKI NIEKWALIFIKOWALNE a Utwardzenie nawierzchni - 33,7 m 2 III. Działka nr 2563 3 Roboty budowlane obiektów wraz z osprzętem wodnym: 3/ ŚRODKI KWALIFIKOWALNE a Utwardzenie nawierzchni (droga 02DW pow. 1136,60 mkw; droga wewn. 04DD pow. 163,40 mkw; parkingi pow. 180 mkw; dojście do mola pow. 112,5 mkw) b Separatory koalescencyjne - szt. 2 ; 4 m3, 6 m3 c Elementy małej architektury d Hangar wiata na sprzęt z wyposażeniem (pow. zabudowy 170,5 mkw) e Wiaty drewniane - deszczochrony (pow. zabudowy 3 x 24,0 = 72,0 mkw) f Budynek socjalno-sanitarny z wyposażeniem (powierzchnia zabudowy 180 mkw) g Budynek informacji turystycznej z wyposażeniem (pow. zabudowy 6,25 mkw) h Budynek przebieralni z wyposażeniem (pow. zabudowy 94,5 mkw) i Plaża (pow. 3000 mkw), kąpielisko (pow. 5000 mkw.) j Molo (pow. 87,6 mkw) k Przystań (pow. 163,2 mkw, pirsy (6 x 30 = 180 mkw), slip (80 mkw.) l Tor wioślarski; pomost pływający pow. 216 mkw ł Instalacja systemu monitoringu 4/ SRODKI NIEKWALIFIKOWALNE: a Utwardzenie nawierzchni - 33,7 mkw. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa: 1/Dokumentacja projektowa 2/Przedmiary robot 3/Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ. 3.Projekt współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działania 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki, współfinansowanego ze środków europejskich.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000zł słownie dwadzieścia pięć tysięcy złotych 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ze zm. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Nr 37 9628 0007 2001 0000 0013 3001 w Banku Spółdzielczym w Nieliszu zs. w Stawie Noakowskim z adnotacją: Wadium przetargowe dot. Wykonania Infrastruktury Turystycznej w otoczce zbiornika wodnego Nielisz 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pokój nr 1 a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy i spełnią warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy dotyczące 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. posiadania wiedzy i doświadczenia 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej Spełnienie warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy należy potwierdzić poprzez złożenie w ofercie stosownego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz przedłożenie dokumentów o których mowa w części VII pkt. C b którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji lub w art. 24 ust. 1 pkt 2 stanowiący załącznik nr 3a do niniejszej specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto co najmniej 1 000 000.00zł co potwierdzi dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty w których wykonawca przedstawi wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń. - osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach - drogowej - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm) oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednio wykaz osób i podmiotów sporządzony stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty w których wykonawca oświadczy że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1 500 000.00 zł. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami w tym również przez wezwanie Wykonawcy do wyjaśnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 z wykorzystaniem wzoru w załączeniu do SIWZ 2 Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony w formie tabeli określającej cenę netto i brutto poszczególnych rozdziałów przedmiaru z podaniem stawki roboczogodziny stawki pracy sprzętu cen materiałów narzutu kosztów pośrednich zysku stawki podatku VAT załącznik nr 2 z wykorzystaniem wzoru w załączeniu do SIWZ 3. Wypełnione i podpisane zestawienie rzeczowo-finansowe operacji załącznik nr 2a z wykorzystaniem wzoru w załączeniu do SIWZ. Propozycje zlecenia robót podwykonawcom jeżeli dotyczy załącznik nr 10 z wykorzystaniem wzoru w załączeniu do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się wprowadzanie zmian z zachowaniem obowiązujących przepisów jeśli a zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego w zakresie realizacji choćby części niniejszej umowy b są konieczne dla prawidłowego wykonania zadania c wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia niezbędnych do jego prawidłowego wykonania których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art.67 ust. 1 pkt 5 Pzp pod warunkiem sporządzenia protokółu konieczności przez strony umowy i inspektora nadzoru d wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji, np. warunki gruntowo-wodne będą inne niż w dokumentacji geologiczno-inżynierskiej lub gdy nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów i elementów instalacji podziemnej e wystąpi konieczność dokonania zmian w projekcie technicznym pod warunkiem uzyskania zgody od projektanta f wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia jeżeli opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach - wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy niezbędnych do prawidłowego wykonania podstawowego zamówienia i których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych - siła wyższa np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne którego nie można było przewidzieć g w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących wykonawcę i dotyczących podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/nielisz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nielisz
Nielisz 279
22-413 Nielisz pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nielisz Nielisz 279 22-413 Nielisz pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działania 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki, współfinansowanego ze środków europejskich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- II etap Budowy boiska szkolnego wielofunkcyjnego.
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- Remont dachu oraz renowacja okien drewnianych, stropu kasetonowego, kolumn portyku wejściowego oraz elewacji dawnego Pałacu Wężyków w Mroczeniu
- Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.