eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nielisz › WYKONANIE INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W OTOCZCE ZBIORNIKA WODNEGO NIELISZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Nielisz: WYKONANIE INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W OTOCZCE ZBIORNIKA WODNEGO NIELISZ
Numer ogłoszenia: 69176 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nielisz , Nielisz 279, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 84 63 12 727, faks 84 63 12 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/nielisz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W OTOCZCE ZBIORNIKA WODNEGO NIELISZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W OTOCZCE ZBIORNIKA WODNEGO NIELISZ I. Działka nr 1700/1, 1700/2 1. Wykonanie parkingu wraz z zagospodarowaniem terenu: 1/ ŚRODKI KWALIFIKOWALNE: a Utwardzenie nawierzchni (parking z drogą manewrową - 562,50 mkw + zjazdy 57,00 mkw b Separator koalescencyjny - 1 szt. ; 8 m3 c Elementy małej architektury 2/ ŚRODKI NIEKWALIFIKOWALNE: a Utwardzenie nawierzchni (parking z drogą manewrową - 56,0 mkw + zjazdy 35,35 mkw) II. Działki nr 2448/6, 2448/7 2 Realizacja robót związanych z dojściem do plaży: 2/ SRODKI KWALIFIKOWALNE a Utwardzenie nawierzchni -656 m2 + zjazd 26,8 m2 oraz separator koalescencyjny - 1 szt. 10 m3 b Elementy małej architektury 3/ ŚRODKI NIEKWALIFIKOWALNE a Utwardzenie nawierzchni - 33,7 m 2 III. Działka nr 2563 3 Roboty budowlane obiektów wraz z osprzętem wodnym: 3/ ŚRODKI KWALIFIKOWALNE a Utwardzenie nawierzchni (droga 02DW pow. 1136,60 mkw; droga wewn. 04DD pow. 163,40 mkw; parkingi pow. 180 mkw; dojście do mola pow. 112,5 mkw) b Separatory koalescencyjne - szt. 2 ; 4 m3, 6 m3 c Elementy małej architektury d Hangar wiata na sprzęt z wyposażeniem (pow. zabudowy 170,5 mkw) e Wiaty drewniane - deszczochrony (pow. zabudowy 3 x 24,0 = 72,0 mkw) f Budynek socjalno-sanitarny z wyposażeniem (powierzchnia zabudowy 180 mkw) g Budynek informacji turystycznej z wyposażeniem (pow. zabudowy 6,25 mkw) h Budynek przebieralni z wyposażeniem (pow. zabudowy 94,5 mkw) i Plaża (pow. 3000 mkw), kąpielisko (pow. 5000 mkw.) j Molo (pow. 87,6 mkw) k Przystań (pow. 163,2 mkw, pirsy (6 x 30 = 180 mkw), slip (80 mkw.) l Tor wioślarski; pomost pływający pow. 216 mkw ł Instalacja systemu monitoringu 4/ SRODKI NIEKWALIFIKOWALNE: a Utwardzenie nawierzchni - 33,7 mkw. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa: 1/Dokumentacja projektowa 2/Przedmiary robot 3/Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ. 3.Projekt współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działania 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki, współfinansowanego ze środków europejskich.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000zł słownie dwadzieścia pięć tysięcy złotych 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj ­ pieniądzu ­ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ­ gwarancjach bankowych ­ gwarancjach ubezpieczeniowych ­ poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ze zm. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Nr 37 9628 0007 2001 0000 0013 3001 w Banku Spółdzielczym w Nieliszu zs. w Stawie Noakowskim z adnotacją: Wadium przetargowe dot. Wykonania Infrastruktury Turystycznej w otoczce zbiornika wodnego Nielisz 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pokój nr 1 a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy i spełnią warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy dotyczące 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. posiadania wiedzy i doświadczenia 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej Spełnienie warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy należy potwierdzić poprzez złożenie w ofercie stosownego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz przedłożenie dokumentów o których mowa w części VII pkt. C b którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji lub w art. 24 ust. 1 pkt 2 stanowiący załącznik nr 3a do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto co najmniej 1 000 000.00zł co potwierdzi dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozpatrywane będą oferty w których wykonawca przedstawi wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń. - osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach - drogowej - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm) oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednio wykaz osób i podmiotów sporządzony stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozpatrywane będą oferty w których wykonawca oświadczy że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1 500 000.00 zł. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami w tym również przez wezwanie Wykonawcy do wyjaśnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 z wykorzystaniem wzoru w załączeniu do SIWZ 2 Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony w formie tabeli określającej cenę netto i brutto poszczególnych rozdziałów przedmiaru z podaniem stawki roboczogodziny stawki pracy sprzętu cen materiałów narzutu kosztów pośrednich zysku stawki podatku VAT załącznik nr 2 z wykorzystaniem wzoru w załączeniu do SIWZ 3. Wypełnione i podpisane zestawienie rzeczowo-finansowe operacji załącznik nr 2a z wykorzystaniem wzoru w załączeniu do SIWZ. Propozycje zlecenia robót podwykonawcom jeżeli dotyczy załącznik nr 10 z wykorzystaniem wzoru w załączeniu do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzanie zmian z zachowaniem obowiązujących przepisów jeśli a zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego w zakresie realizacji choćby części niniejszej umowy b są konieczne dla prawidłowego wykonania zadania c wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia niezbędnych do jego prawidłowego wykonania których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art.67 ust. 1 pkt 5 Pzp pod warunkiem sporządzenia protokółu konieczności przez strony umowy i inspektora nadzoru d wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji, np. warunki gruntowo-wodne będą inne niż w dokumentacji geologiczno-inżynierskiej lub gdy nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów i elementów instalacji podziemnej e wystąpi konieczność dokonania zmian w projekcie technicznym pod warunkiem uzyskania zgody od projektanta f wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia jeżeli opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach - wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy niezbędnych do prawidłowego wykonania podstawowego zamówienia i których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych - siła wyższa np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne którego nie można było przewidzieć g w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących wykonawcę i dotyczących podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/nielisz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nielisz Nielisz 279 22-413 Nielisz pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nielisz Nielisz 279 22-413 Nielisz pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działania 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki, współfinansowanego ze środków europejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.