Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-31
Drezdenko: Budowa ścieżki rowerowej na dawnym nasypie kolejowym w Gminie Drezdenko - etap I
Numer ogłoszenia: 69137 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej na dawnym nasypie kolejowym w Gminie Drezdenko - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze, b) Roboty ziemne, c) Wykonanie podbudowy, wbudowanie krawężników, d) Wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej, e) Wbudowanie urządzeń zabezpieczających i wykonanie oznakowania, f) Roboty wykończeniowe. g) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 300/200 cm na stelażu stalowym, fundamencie betonowym zawierającej informacje: nazwa zadania, daty ramowe realizacji inwestycji, rysunek zagospodarowania oraz informacje wynikające z Prawa budowlanego, tablica powinna być wykonane z materiału trwałego, gwarantującego długi okres jej eksploatacji. h) Wykonanie i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej, o minimalnych wymiarach 70/90 cm, na stelażu stalowym, fundamencie betonowym. Wzór tablicy określa załącznik do SIWZ. Układ tablicy powinien zawierać następujące elementy: a. logo Unii Europejskiej b. logo Gminy Drezdenko c. logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 Tablica powinna być wykonana z materiału trwałego, gwarantującego długi okres jej eksploatacji. Tło tablicy powinno być białe, a czcionka typu Arial/Times New Roman w kolorze czarnym (z wyjątkiem logotypów, które powinny zostać w oryginalnych kolorach). 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa dokumentacja techniczna tj.: Tabela elementów rozliczeniowych, Projekty wraz z rysunkami, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Projekty organizacji ruchu. 5. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 6. Do SIWZ załączono pełną dokumentację projektową a do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej zgodnie z tabelą elementów rozliczeniowych (przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy drogi ujętej w dokumentacji projektowej). 7. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) warunkami pozwolenia na budowę i zgłoszenia, c) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 8. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Wykonawca zapewni udział przy realizacji zamówienia kierownika budowy - osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 9. Wykonawca pozyska dziennik budowy oraz powiadomi o rozpoczęciu robót autora dokumentacji projektowej (projektanta) a także przygotuje i złoży wniosek do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o rozpoczęciu robót budowlanych (wraz z oświadczeniami osób pełniących samodzielne funkcje techniczne i kartą informacyjną). Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do składania wszelkich potrzebnych wniosków związanych z prowadzeniem inwestycji. 10. Ze względu na rozliczenie inwestycji na podstawie obmiaru Wykonawca ma obowiązek prowadzić książkę obmiarów. 11. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. 12. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach). 13. Wykonawca ma obowiązek złożyć zawiadomienie o zakończeniu robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Drezdenku co najmniej 21 przed zamierzonym terminem przekazania do użytkowania obiektu. 14. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu protokół odbioru robót sporządzony w układzie pozycji Zestawienia Rzeczowo - Finansowego operacji (elementów scalonych) uwzględniający kwotowe i procentowe wykonanie robót. 15. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu kosztorys różnicowy wskazujący różnice pomiędzy stanem faktycznym, a kosztorysem ofertowym lub innym dokumentem zawierającym szczegółowy zakres rzeczowy z wyceną. W kosztorysie różnicowym powinny być wyspecyfikowane i wycenione zmienione elementy (przed i po zmianach).Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały. 16. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie papierowej i elektronicznej. 17. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu nawierzchni asfaltowej (ścieżka rowerowa, droga) o długości min. 1 km., ocena na podstawie wykazu robót budowlanych oraz załączonych dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone metodą spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, ocena na podstawie wykazu osób metodą spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę; Wypełniona tabela elementów rozliczeniowych; Dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z wzorem umowy w tym, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy mających istotny wpływ na wykonanie umowy w terminie do 19.09.2014r., za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności termin umowy może ulec odpowiedniemu przesunięciu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drezdenko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Drezdenku ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Drezdenku ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko (Punkt Obsługi Klienta - parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Przebudowa skweru przy ul. Kościuszki i ul. Poniatowskiego na dz. nr ewid. 368 w Drezdenku
- Nowoczesna biblioteka w przedwojennej kawiarni - modernizacja biblioteki w Drezdenku
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej "Pniaki" w km od 0+010,00 do 2+068,00 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice
- Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż rzeki Dobrej pomiędzy ul. Kłokoczycką a Kanałem Kłokoczyckim we Wrocławiu (projekt nr 4 WBO 2020)
- Budowa drogi dla rowerów w ul. Mrówczej
- Przebudowa dróg rowerowych - część II
- Przebudowa dróg rowerowych - część I
- Przebudowa ścieżek rowerowych na ul. Okulickiego i ul. Piastowskiej w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.