eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont, modernizacja, przebudowa lokali mieszkalnych, piwnic i klatek schodowych zlokalizowanych na terenie województwa dolnośląskiego, należących do ANR OT Wrocław

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Wrocław: Remont, modernizacja, przebudowa lokali mieszkalnych, piwnic i klatek schodowych zlokalizowanych na terenie województwa dolnośląskiego, należących do ANR OT Wrocław
Numer ogłoszenia: 69121 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, modernizacja, przebudowa lokali mieszkalnych, piwnic i klatek schodowych zlokalizowanych na terenie województwa dolnośląskiego, należących do ANR OT Wrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 8 odrębnych przedmiotów zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.21.11.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.11.30-4, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.00.00.00-0, 45.26.25.22-6, 45.44.23.00-0, 45.26.23.21-7, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.33.12.10-1, 45.42.11.60-3, 45.42.11.00-5, 45.42.11.00-5, 45.42.11.52-4, 45.32.00.00-4, 45.31.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie czy remoncie obiektu budowlanego na kwotę (brutto) przynajmniej 100 tys. złotych. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: -Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania -Dowody potwierdzające, że roboty budowlane z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: -Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjno-sanitarnej bez ograniczeń, - elektrycznej bez ograniczeń, wraz z oświadczeniem o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej - wg wzoru formularza ofertowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy. 1.2 Zmiany spowodowane brakiem dostępu do lokali mieszkalnych, a w szczególności: a) Wyjazd lokatora bez wcześniejszego uzgodnienia terminu realizacji, b) Wypadki losowe opóźniające realizację umowy. 1.3 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: a) Wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego. b) Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej c) Opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego. 1.4 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich. 1.5 Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organ administracji decyzji, zezwoleń itp., nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 1.6 Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. 1.7 Zmiana spowodowana koniecznością udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP. 2. Zmiana sposobu spełniania wykonania przedmiotu umowy - zmiany technologiczne: a) Niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) Pojawienie się na rynku materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) Konieczność zrealizowania remontu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem remontu, d) Zmiana ilości robót budowlanych wynikająca ze zmiany dokumentacji technicznej, której nie przewidziano w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna do uzyskania efektu końcowego, e) Zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane dot. Zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, f) Zmiany, które zostały dokonane podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapis art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane. 3. Zmiany osobowe: a) Zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach, b) Zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 4. Pozostałe zmiany: a) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy, b) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.) c) Wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 2, nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 7. Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 8. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, pokój 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego nr 3 zlokalizowanego w budynku wielorodzinnym nr 71 przy ul. Odolanowskiej we Wrocławiu, dz. nr 3/5, obręb Wrocław Psie Pole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego nr 3 zlokalizowanego w budynku wielorodzinnym nr 71 przy ul. Odolanowskiej we Wrocławiu, dz. nr 3/5, obręb Wrocław Psie Pole. W ramach remontu lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: demontażu istniejących instalacji i urządzeń, rozbiórkę części ścian konstrukcyjnych w miejscu projektowanej przebudowy otworów okiennych i drzwiowych, rozbiórka części ścian działowych, rozbiórka istniejących nadproży żelbetowych, usunięcie istniejących posadzek wraz z warstwami podposadzkowymi, skucie odspojonego tynku, usunięcie łuszczących się powłok malarskich, demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach objętych opracowaniem, wykonanie zamurowania części ściany zewnętrznej po drzwiach łazienkowych, wykonanie nowych wewnętrznych ścianek działowych, wykonanie przebudowy otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie sufitów podwieszonych, wykonanie termorenowacji stropów, zabudowę nowej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie przeciwwilgociowych poziomych izolacji posadzek oraz posadzek w łazience i kuchni, wykonanie nowych warstw posadzek w pomieszczeniach, wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych: tynkarskich, malarskich, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, wykonanie białego montażu, wykonanie nowej instalacji wody zimnej do celów bytowych, wody ciepłej z kotłów na paliwo stałe z płytą grzewczą, wyposażonych w podgrzewacze c.w.u z grzałką elektryczną, kanalizacji sanitarnej, ogrzewania c.o. z kotłów na paliwo stałe z płytą grzewczą, instalacji elektrycznych: oświetlenia, gniazd wtykowych, instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji dzwonkowej, wewnętrznego odcinka kanalizacji sanitarnej, Powierzchnia użytkowa lokalu - 50.03 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.21.11.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.11.30-4, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego nr 1 zlokalizowanego w budynku wielorodzinnym nr 64 przy ul. Odolanowskiej we Wrocławiu, dz. nr 76, obręb Wrocław Psie Pole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego nr 1 zlokalizowanego w budynku wielorodzinnym nr 64 przy ul. Odolanowskiej we Wrocławiu, dz. nr 76, obręb Wrocław Psie Pole. W ramach remontu lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: demontażu istniejących instalacji i urządzeń, rozbiórkę części ścian konstrukcyjnych w miejscu projektowanej przebudowy otworów okiennych i drzwiowych, rozbiórka istniejących nadproży żelbetowych, usunięcie istniejących posadzek wraz z warstwami podposadzkowymi, skucie odspojonego tynku, usunięcie łuszczących się powłok malarskich, demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach objętych opracowaniem, wykonanie przebudowy otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie termorenowacji stropów, zabudowę nowej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie przeciwwilgociowych poziomych izolacji posadzek oraz posadzek w łazience i kuchni, wykonanie nowych warstw posadzek w pomieszczeniach, wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych: tynkarskich, malarskich, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, wykonanie białego montażu, wykonanie nowej instalacji wody zimnej do celów bytowych, wody ciepłej z kotłów na paliwo stałe z płytą grzewczą, wyposażonych w podgrzewacze c.w.u z grzałką elektryczną, kanalizacji sanitarnej, ogrzewania c.o. z kotłów na paliwo stałe z płytą grzewczą, instalacji elektrycznych: oświetlenia, gniazd wtykowych, instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji dzwonkowej, wewnętrznego odcinka kanalizacji sanitarnej, Powierzchnia użytkowa lokalu - 67.15 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.21.11.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.11.30-4, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont i przebudowa lokalu mieszkalnego nr 1 w parterze budynku mieszkalnego przy ul. Otmuchowskiej 7 w Ziębicach, dz. nr 23/1 - obiekt kat. XIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa lokalu mieszkalnego nr 1 zlokalizowanego w miejscowości Ziębice ul. Otmuchowska 7, dz. nr 23/1, gmina Ziębice. W ramach remontu i przebudowy tego lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: rozbiórka płytek posadzkowych oraz wszystkich warstw posadzki betonowej do podkładu, rozbiórka płyt wiórowych i drewnianej podłogi wraz z zasypką i legarami, skucie odspojonych i uszkodzonych tynków ścian i sufitów, skucie glazury ze ścian, wykop wewnątrz lokalu pod instalację kanalizacyjną, oraz wpięcie do przyłącza instalacji kanalizacyjnej, skucie tynków pod nową glazurę na ścianach łazienki i aneksu kuchennego, uzupełnienie tynków na ścianach, likwidacja drzwi stalowych na kominie w poziomie poddasza z zamurowaniem otworu, wymiana tynku na kominie w poziomie poddasza, przemurowanie komina ponad dachem, wykonanie obróbek blacharskich, naprawa pokrycia z dachówki, uzupełnienie murów komina w poziomie parteru, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych ( do budynku), wymiana solarki okiennej PVC, wykonanie tynków ościeży zewnętrznych w oknach, naprawa tynków sufitów, wymiana skorodowanych i zawilgoconych tynków ścian na tynki renowacyjne, wykonanie podsypki piaskowej na gruncie, wykonanie podkładów betonowych z izolacją cieplną i przeciwwilgociową poziomą, wykonanie posadzek cementowych, wykonanie prac projektowanych ścianek działowych GK, okładzina podłogowa ( wykładzina PVC, płytki posadzkowe), wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej w projektowanych pomieszczeniach , wykonanie kanału spalinowego, wykonanie okładzin z płytek ceramicznych ( łazienka, aneks kuchenny), malowanie ścian i sufitów, wykonanie instalacji elektrycznej - zasilanie (WLZ) od ZK do lokalu mieszkalnego, wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z tablicą mieszkaniową, wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej ( od piwnicy do lokalu mieszkalnego), wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej z wpięciem do przyłącza, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, montaż kotła grzewczego (pieco-kuchni) z funkcją przygotowania c.w.u. , montaż natrysku oraz ceramiki sanitarnej oraz inne wymienione w przedmiarze robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.11.13.00-1, 45.26.25.22-6, 45.44.23.00-0, 45.26.23.21-7, 45.23.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.33.12.10-1, 45.42.11.60-3, 45.42.11.00-5, 45.42.11.52-4, 45.32.00.00-4, 45.31.00.00-7, 45.43.21.20-1, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.11.00-7, 45.31.10.00-0, 45.31.57.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wzmocnienie ścian piwnic w budynku mieszkalnym położonym przy ul. Śródpolnej 1 w miejscowości Ziemnice (dz. nr 2/18 obręb Grzybiany, gmina Kunice, powiat legnicki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie ścian piwnic budynku mieszkalnego w miejscowości Ziemnice przy ul. Śródpolnej 1, gmina Kunice, poprzez wykonanie w miejscach uszkodzeń płaszcza betonowego, zbrojonego oraz uzupełnienie ubytków cegłą pełną. Tynki ze ścian i stropów piwnic należy skuć i wykonać nowe oraz pobiałkować wapnem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-6, 45.22.35.00-1, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 4 z budową instalacji C.O. (pustostan o powierzchni 47,4 m2) w budynku mieszkalnym położonym w miejscowości Polkowice przy ul. Chocianowskiej 33 (działka nr 253 obręb 4 m. Polkowice).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lokalu mieszkalnego nr 4 w miejscowości Polkowice ul. Chocianowska 33, gmina Polkowice, poprzez wymianę stolarki otworowej na PCV, wykonanie instalacji gazowej zasilającej piec C.O. i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wymianę instalacji elektrycznej i oprzyrządowania, remont instalacji wodno-kanalizacyjnej, remont łazienki, podłóg, ścian i sufitów, malowanie pomieszczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont klatki schodowej wraz z termomodernizacją elewacji i wymiana stolarki otworowej w budynku mieszkalnym położonym w miejscowości Legnica przy ul. Działkowej 16 (działka nr 75/1 obręb Ulesie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ścian i posadzek na korytarzach, częściowa okien, wymiana drzwi wejściowych do budynku z montażem zadaszeń, remont elewacji z jej ociepleniem i malowaniem i inne roboty szczegółowo opisane w załączonej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.26.12.10-9, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont klatki schodowej oraz elewacji wraz z ociepleniem budynku mieszkalnego położonego w miejscowości Redlice 6A, gmina Ścinawa (działka nr 124/6 obręb Redlice).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ścian i posadzki na klatce schodowej, budowa instalacji oświetleniowej korytarza i wejść do budynku, wymiana drzwi wejściowych do budynku z montażem zadaszeń, remont elewacji z jej ociepleniem i malowaniem, wykonanie izolacji pionowej ścian, przemurowanie kominów ponad dachem i inne roboty szczegółowo opisane w załączonej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.32.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.21.11.00-0, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 5 z budową instalacji C.O. (pustostan o powierzchni 53,59 m2) w budynku mieszkalnym położonym w miejscowości Raszówka przy ul. Witosa 16A, gmina Lubin (dz. nr 20/17).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lokalu mieszkalnego nr 5 w miejscowości Raszówka przy ul. Witosa 16A poprzez wykonanie instalacji C.O. z piecokuchnią, wymianą instalacji elektrycznej i oprzyrządowania, remont instalacji wodno-kanalizacyjnej, remont łazienki, podłóg, ścian i sufitów, malowanie pomieszczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.