Kudowa-Zdrój: Przebudowa czterech modułów, zawierających po dwa pokoje z łazienkami (pokoje nr 307/308, 309/310, 312/313, 315/316), w celu uzyskania czterech segmentów dwupokojowych ze wspólną łazienką i przedpokojem, przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych z możliwością poruszania się o balkoniku lub o kulach w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym Bristol MSW w Kudowie-Zdroju: na podstawie dokumentacji projektowej: Przebudowa czterech modułów dla osób niepełnosprawnych z możliwością poruszania się o balkoniku lub o kulach - pokoje 307/308, 309/310, 312/313, 315/316.
Numer ogłoszenia: 69004 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju , ul. Okrzei 1, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8661201, faks 74 8661203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa czterech modułów, zawierających po dwa pokoje z łazienkami (pokoje nr 307/308, 309/310, 312/313, 315/316), w celu uzyskania czterech segmentów dwupokojowych ze wspólną łazienką i przedpokojem, przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych z możliwością poruszania się o balkoniku lub o kulach w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym Bristol MSW w Kudowie-Zdroju: na podstawie dokumentacji projektowej: Przebudowa czterech modułów dla osób niepełnosprawnych z możliwością poruszania się o balkoniku lub o kulach - pokoje 307/308, 309/310, 312/313, 315/316..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, w tym ze specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót, a także obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz dodatkowo dostawa i montaż wyposażenia zgodnie z Projektem Aranżacji Wnętrz przebudowy czterech modułów dla osób niepełnosprawnych z możliwością poruszania się o balkoniku lub kulach pokoje 307/308, 309/310, 312/313, 315/316 - punkty nr : 1.3.3 łazienki; 1.3.4 WC; 1.4.1 Podłogi i posadzki; 1.4.2 osprzęt elektryczny; 1.4.3 stolarka drzwiowa; 2.7.4 oświetlenie pomieszczeń oraz dostawa i montaż karniszy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez wykonawcę wadium w kwocie: 7000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedstawienie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości 300.000,00 zł. brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - zał. nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedstawienie opłaconej polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na suma ubezpieczenia minimum 250.000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1 z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w tym z powodu: warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią, uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia oraz zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizacje umowy z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 20 dni kalendarzowych liczonych odrębnie dla każdego etapu od dnia określonego w § 2 ust. 1 umowy jako dzień zakończenia wykonania umowy, 2) podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania Umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi podwykonawcami, którzy będą realizowali zastępczo część lub cały zakres powierzony innym podwykonawcom lub nowy zakres robót. Nowi podwykonawcy muszą spełniać odpowiednio warunki określone dla Wykonawcy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sankud.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Bristol MSW w Kudowie-Zdroju, ul. Okrzei 1, 57-350 Kudowa-Zdrój. Opłata wynosi: 0,75 zł za stronę czarno-białą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2015 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Bristol MSW w Kudowie-Zdroju, ul. Okrzei 1, 57-350 Kudowa-Zdrój, sekretariat p. 32..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw kiszonych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.