eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › BUDOWA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO ETAP III-INFRASTRUKTURA PRZY PRZEDSZKOLU NA UL. PIASKI W KOLE - DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA KUCHNI I POMIESZCZEŃ PRZYLEGŁYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-27

Koło: BUDOWA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO ETAP III-INFRASTRUKTURA PRZY PRZEDSZKOLU NA UL. PIASKI W KOLE - DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA KUCHNI I POMIESZCZEŃ PRZYLEGŁYCH
Numer ogłoszenia: 68942 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło , ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO ETAP III-INFRASTRUKTURA PRZY PRZEDSZKOLU NA UL. PIASKI W KOLE - DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA KUCHNI I POMIESZCZEŃ PRZYLEGŁYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kuchni i pomieszczeń przynależnych dla obiektu Przedszkola Miejskiego w Kole. Inwestycja zlokalizowana jest w Kole przy ulicy Piaski. Budowa budynku wolnostojącego przedszkola 9 oddziałowego została rozpoczęta w sierpniu 2012 r. W budynku wykonano wszystkie prace wykończeniowe. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: (opis przedmiotu zamówienia - zakres ilości dostawy, montażu i uruchomienia należy rozpatrywać w nawiązaniu do specyfikacji technicznej urządzeń i wyposażenia dla dostawy, montażu i uruchomienia wyposażenia kuchni i pomieszczeń przynależnych oraz tabeli elementów cenotwórczych). 1. Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń elektrycznych tj.: 1) Kuchnia elektryczna wolnostojąca z czterema płytkami do gotowania oraz piekarnikiem z wymuszonym termoobiegiem powietrza wewnątrz jego komory np. kuchnia Lozamet typ ELH.40.3/7 lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 2) Kocioł warzelny elektryczny, służący do podgrzewania i gotowania produktów przeznaczonych do spożycia przeznaczony do eksploatacji w zakładach zbiorowego żywienia np. Lozamet WKE-100.9 lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2. 3) Kocioł warzelny elektryczny, służący do podgrzewania i gotowania produktów przeznaczonych do spożycia przeznaczony do eksploatacji w zakładach zbiorowego żywienia np. Lozamet BKE-50.1 lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2. 4) Patelnia elektryczna przeznaczona do pracy w zakładach zbiorowego żywienia do przyrządzania produktów spożywczych wymagających smażenia, duszenia bądź też podgrzewania na oleju np. Lozamet EHA.90 lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 5) Piekarnik elektryczny z termoobiegiem, służący do przyrządzania produktów spożywczych wymagających pieczenia, podgrzewania itp., przeznaczonych do eksploatacji w zakładach zbiorowego żywienia np. Lozamet RLP.80.0/7 lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 6) Taboret grzewczy elektryczny, służący do przyrządzania produktów spożywczych wymagających gotowania, smażenia, podgrzewania itp. przeznaczony do eksploatacji w zakładach zbiorowego żywienia np. Lozamet ELT.06 lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 7) Obieraczka do ziemniaków przeznaczona do pracy w zakładach zbiorowego żywienia np. Lozamet OZO-3.5.S lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 8) Zmywarka przeznaczona do zmywania zastawy stołowej i tac w zakładach zbiorowego żywienia np. Lozamet ZKU-10.20 lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2. 9) Wózek bemarowy przeznaczony do pracy w zakładach zbiorowego służący do utrzymywania stanie gorącym uprzednio przygotowanych potraw oraz do ich przewożenia np. Lozamet MV.C. 20.4 lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 10) Rozdrabniacz do odpadków organicznych do zlewozmywaków np. Stalgast nr kat 650011 lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 3. 11) Szafa chłodnicza w obudowie ze stali nierdzewnej np. Stalgast nr kat 880405 lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 12) Lodówka do przechowywania próbek żywności np. Stalgast nr kat 850001 lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - 1 szt. 2. Dostawa, montaż i uruchomienie okapów kuchennych tj.: 1) Okap kuchenny o wymiarach (szerokość x głębokość x wysokość) 550x130x30 cm o parametrach określonych w STUiW: - 1 szt. 2) Okap kuchenny o wymiarach (szerokość x głębokość x wysokość) 140x140x20 cm o parametrach określonych w STUiW: - 1 szt. 3. Dostawa i montaż stołów roboczych tj.: 1) Stół roboczy z blokiem szuflad i szafką np. Lozamet LO138/LS3 o wymiarach 190x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 2) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO102 o wymiarach 90x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 3) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 50x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 4) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 80x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 5) Stół roboczy np. Lozamet LO 101 o wymiarach 160x60x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2. 6) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 100x60x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 7) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 50x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 8) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 100x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 9) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 90x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 10) Stół roboczy np. Lozamet LO 101 o wymiarach 100x60x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 11) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 140x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 4. Dostawa i montaż regałów i szaf tj.: 1) Regał ze stali nierdzewnej z półkami stałymi perforowanymi fabrycznie pospawany np. Lozamet LO 604 o wymiarach 120x60x180 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2. 2) Szafa z półkami ze stali nierdzewnej fabrycznie pospawana np. Lozamet LO 506 o wymiarach 120x60x180 cm lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 3) Szafa z pólkami przelotowa ze stali nierdzewnej fabrycznie pospawana np. Lozamet LO 509 o wymiarach 100x60x180 cm lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2. 5. Dostawa i montaż podstaw pod garnki tj.: 1) Podstawa pod garnki np. Stalgast nr kat 98 195 4 040 o wymiarach 40x40x50 cm lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 2) Podstawa pod garnki np. Stalgast nr kat 98 195 4 040 o wymiarach 50x50x50 cm lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2. 6. Dostawa wózków tj.: 1) Wózek kelnerski 2 - półkowy do transportu posiłków ze stali nierdzewnej np. Lozamet LO 804/2 o wymiarach 90x60x90 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 9. 2) Wózek platformowy do transportu produktów ze stali nierdzewnej np. Lozamet LO 801 o wymiarach 80x50x95 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 7. Dostawa, montaż i uruchomienie zlewów, napełniaczy, wsporników pod zlewy tj.: 1) Basen dwukomorowy ze stali nierdzewnej np. Lozamet LO 402 o wymiarach 148x60x85 cm lub równoważny kompletny z syfonami, jedna komora przystosowana do montażu pod rozdrabniacz lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 2) Napełniacz z wylewką dwuotworowy montowany do ściany przeznaczony do pomieszczeń wyżywienia zbiorowego do basenów zlewozmywakowych np. Monolith nr kat. 651542 Stalgast lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 5. 3) Napełniacz z wylewką dwuotworowy montowany do basenu dwukomorowego przeznaczony do pomieszczeń wyżywienia zbiorowego do basenów zlewozmywakowych np. Monolith nr kat. 651532 Stalgast lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1. 4) Wspornik pod zlewozmywak dwukomorowy ze stali nierdzewnej o wymiarach 80x60x83 cm o parametrach określonych w STUiW: - szt. 7. 8. Pozostałe dostawy, montaże, uruchomienia oraz wszystkie kompletne prace związane z podłączaniem urządzeń i wyposażenia wyszczególnionego w zamówieniu tj.: 1) Montaż pięciu basenów zlewowych 1-kom będących w posiadaniu zamawiającego łącznie z kosztami związanymi z przeróbką i dopasowaniem podejść kanalizacji sanitarnej w ścianach i posadzkach dla tych 5 basenów oraz dostawa i montaż pięciu syfonów dla tych 5 basenów. 2) Instalacja przewodów podłączeniowych z wtykami 230V/400V zgodnie ze specyfikacją producenta do urządzeń elektrycznych w celu podłączenia ich do przygotowanych przez Zamawiającego gniazd 230V/400V. 3) Instalacja przewodów zewnętrznych żył wyrównawczych zgodnie ze specyfikacją producenta dotyczącą wszystkich urządzeń elektrycznych. 4) Kompletne badania elektryczne urządzeń oraz przewodów przyłączeniowych i zewnętrznych żył wyrównawczych zgodnie ze specyfikacją producenta dotyczącą urządzeń elektrycznych. 5) Montaż dodatkowych elementów przewodów wentylacyjnych, uchwytów i innych elementów których konieczność zainstalowania może wyniknąć podczas montażu okapów kuchennych. 6) Dostosowanie podejść kanalizacji sanitarnej i instalacji wodociągowej w ścianach i posadzkach dla czterech zmywarek oraz montaż czterech syfonów odpowiednich dla czterech zmywarek. 7) Dostosowanie podejść kanalizacji sanitarnej w ścianach i posadzkach dla montażu trzech rozdrabniaczy do zlewów łącznie z kosztami montażu syfonów dla tych urządzeń oraz wyłączników elektrycznych. 8) Dostosowanie podejść instalacji wodociągowej w ścianach dla pięciu napełniaczy z wylewką dwuotworową montowanych do ściany. 9) Dostosowanie podejść instalacji wodociągowej w ścianach dla jednego napełniacza z wylewką dwuotworową montowanego do basenu. 10) Dostosowanie dostarczanego basenu dwukomorowego do montażu napełniacza z wylewką dwuotworową montowanego do basenu. 9. Wykonawca do oferty dołączy wypełnioną tabelę elementów cenotwórczych zamówienia. 10. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji składającej się z specyfikacji technicznej urządzeń i wyposażenia - STUiW oraz tabeli elementów cenotwórczych. 11. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami w jakich będzie wykonywał dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń i wyposażenia. 12. Wymagania w stosunku do stosowanych wyrobów i materiałów: - materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 13. Urządzenia i wyposażenie muszą spełniać wszystkie normy oraz przepisy dopuszczające ich stosowanie i eksploatację w zakładach zbiorowego żywienia. 14. Oferent winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały tj.: 1) Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny powierzyć kierowanie robotami osobie posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz posiadającej uprawnienia do montażu urządzeń kuchennych. 2) Zapewnienie dozoru na terenie prowadzonych prac. 3) Dokonanie rozruchu technologicznego urządzeń, przekazanie do eksploatacji przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 4) Zobowiązanie do zapewnienia bezpłatnej obsługi serwisowej w przypadku jej konieczności przez okres co najmniej 24 miesięcy od daty protokólarnego odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego. 5) Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej oraz opracowanie i dostarczenie zamawiającemu wszelkich instrukcji dotyczących użytkowania urządzeń i wyposażenia sporządzonych w języku polskim. 6) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały, deklaracji właściwości użytkowych, wymaganych przepisami protokołów badań urządzeń elektrycznych. 15. Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 16. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane dostawy, montaż i uruchomienie 24 miesięcznej gwarancji. 17. Jeżeli Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyposażenia i urządzeń równoważnych rozumie przez to takie wyposażenie i urządzenia, które spełniają wszystkie parametry techniczne przewidziane dla tego wyposażenia i urządzeń określone w dokumentacji. Wówczas Wykonawca zamierzający zastosować rozwiązania równoważne (w zakresie wyposażenia lub urządzeń), jest obowiązany wykazać w ofercie, że proponowane przez niego zamienniki spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego (opisane za pomocą lub z uwzględnieniem norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), poprzez sporządzenie ich wykazu i załączenie odpowiednich dokumentów potwierdzających równoważność w zakresie minimalnych i/lub maksymalnych parametrów określonych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia. 18. Zamawiający nie zamierza zlecić zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.20.00 - Urządzenia do przygotowania żywności 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 4500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia uzyskanego samodzielnie, w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, albo na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu,które obejmuje wykonanie co najmniej jednej dostawy wyposażenia porównywalnego z opisanym w przedmiocie zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości minimum 120.000,00 zł brutto w zakresie dostawy wyposażenia kuchni w zakładach zbiorowego żywienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane; 2) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane; 3) dokumenty, o których mowa jest w Rozdziale II ust. 17 SIWZ, jeżeli są wymagane; 4) zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty, zgodnie z Załącznikiem Nr 4, jeżeli wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów; 5) wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - na Załączniku Nr 5, jeżeli wykonawca będzie korzystał z podwykonawstwa. 6) Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem -wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w przypadku ustawowej zmiany, w okresie trwania umowy, stawki podatku VAT, 2) w przypadku wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego modelu sprzętu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Kole, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12, Sekretariat Burmistrza Miasta Koła, pok. nr 9 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.