eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › Remont pokrycia dachu, kominów i stolarki okiennej poddasza w budynku koszarowym nr 5 w kompleksie 3015 w Bolesławcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-27

Świętoszów: Remont pokrycia dachu, kominów i stolarki okiennej poddasza w budynku koszarowym nr 5 w kompleksie 3015 w Bolesławcu
Numer ogłoszenia: 68932 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachu, kominów i stolarki okiennej poddasza w budynku koszarowym nr 5 w kompleksie 3015 w Bolesławcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Remont pokrycia dachu, kominów i stolarki okiennej poddasza w budynku koszarowym nr 5 w kompleksie 3015 w Bolesławcu. 2.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachu z przemurowaniem kominów i wymianie stolarki okiennej poddasza w budynku koszarowym nr 5, kompleks wojskowy nr 3015 w Bolesławcu. 3.Budynek koszarowy nr 5 zlokalizowany jest w Bolesławcu na terenie kompleksu wojskowego nr 3015, na działce nr 299/19. 4.Budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem użytkowym, murowany, kryty dachówką ceramiczną o wymiarach 1628x6074cm i wysokości 1859cm. Rok budowy - 1935, Powierzchnia zabudowy 1467 m2, Kubatura zewnętrzna - 19778,6m3, 5.Budynek w stanie technicznym dobrym, dach z licznymi ubytkami, spękaniami, kominy popękane. Stolarka okienna lukarn drewniana zniszczona, dostrzegalnia zniszczona. 6.Zakres remontu: Roboty prowadzone będą na terenie wojskowym, w pobliżu czynnych dróg wewnętrznych. Zakres i sposób remontu obejmuje: 1)Rozebranie pokrycia dachu, obróbek blacharskich, orynnowania i instalacji odgromowej, 2)Rozebranie drewnianej dostrzegalni, 3)Rozebranie zniszczonych fragmentów kominów, 4)Wykucie zniszczonych drewnianych okien lukarn, 5)Odtworzenie kształtu z zachowaniem pierwotnych wymiarów kominów, 6)Wstawienie nowej stolarki okiennej PCV o tych samych wymiarach i tym samym podziale, 7)Wykonanie nowej dostrzegalni w konstrukcji drewniano aluminiowej w wielkości i kształcie odtworzonej ze starej, 8)Pokrycie dachu nową dachówką karpiówką w kolorze naturalnym czerwonym z zamontowaniem wyłazów dachowych i świetlików dachowych, 9)Zamontowanie nowych rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, 10)Zamontowanie nowej instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów, 11)Przekazanie na upoważnione składowisko odpadów (gruzu), 12)Przekazanie do magazynu SOI Bolesławiec złomu z demontażu. 7.Prowadzenie robót: Z uwagi na charakter, stopień trudności oraz sąsiedztwo czynnych dróg i chodników - pracę należy wykonywać pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależą do okręgowej izby inżynierów budownictwa.Kierownik budowy (robót) powinien sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan bioz)oraz uzgodniony z Jednostką Wojskową plan organizacji ruchu na czas remontu sporządzone przed rozpoczęciem robót. 8.Ochrona przeciwpożarowa i BHP: Prace remontowe wymagają uzyskania dokumentu z przeszkolenia przez Inspektora p.poż i BHP zamawiającego. Odtworzone kominy wymagają przeglądu przez upoważniony Zakład Kominiarski. 9.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomach III - IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również SIWZ lub specyfikacją. 10.Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9 652,50 zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 14.04.2015 r. do godz. 11.30. 3.Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym zamawiającego. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony zgodnie z art.24 ust. 2 pkt.4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu - wówczas wpłaca się go przelewem na rachunek Zamawiającego NBP o Wrocław nr 97 1010 1674 0030 3013 9120 0000 z dopiskiem wadium postępowanie nr 20PN2015. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustaw z 9 listopada 2000 r; o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 ze zm). 6.Wykonawca dołączy do oferty dowód potwierdzenia przelewu. Wykonawca, który wnosi wadium w formie innej niż pieniądzu winien kopię wpiąć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał dołączyć do oferty nie zszywając dokumentu. 7.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 9.Zamawiający zwróci wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako warunek Wykonawca musi wykazać, iż wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące najważniejsze roboty budowlane, tj. co najmniej 2 roboty budowlane w tym: I. jedna robota budowlana polegająca na naprawie lub wykonaniu pokrycia dachowego ceramicznego o powierzchni minimum 800 m2 i II. jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości minimum 500 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego robota budowlana wskazana w wykazie została wcześniej wykonana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu, co jest dopuszczone w art.44 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem: 1) Kierownik budowy - 1 osoba uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej zrzeszona w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa 2) Kierownik robót - 1 osoba uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej zrzeszona w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa 3) 1 osoba wykonująca bezpośrednie prace przy urządzeniach elektrycznych i elektroenergetycznych posiadająca świadectwo kwalifikacyjne SEP E i D do 1KV. UWAGA! Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedne z wyżej wskazanych uprawnień ( dotyczy pkt. 2) i 3) ) pod warunkiem spełnienia przez tą osobę wszystkich wymaganych warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zgodnie z § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zamawiający precyzuje obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie robót budowlanych oraz załączenia do nich poświadczeń, zawierających informację o robotach budowlanych wykonanych należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga wykazania co najmniej dwóch robót budowlanych w tym: I. jedna robota budowlana polegająca na naprawie lub wykonaniu pokrycia dachowego ceramicznego o powierzchni minimum 800 m2 i II. jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości minimum 500 000,00 zł brutto z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Wykonawca, w przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich, które będą brały udział w realizacji zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów z postępowania o udzielenie zamówienia tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22. ust.1 Prawa zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na mocy art.24 Pzp oraz dokumenty potwierdzające, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 1) Formularz ofertowy załącznik nr 2.1 do SIWZ, 3) Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a)jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, b)gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c)wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, d)gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e)jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f)wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2.Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności,.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 5350, ul. Marszowa 1 59-726 Świętoszów, budynek nr 13 pokój nr 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Świętoszów ul. Marszowa 1 w kancelarii jawnej bud. nr 13, I piętro, pok. nr 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.