eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Warszawa: Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 68905 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy. 2. Zamówienie obejmuje równocześnie dostawy oraz usługi, jednak do udzielenia niniejszego zamówienia stosować się będzie przepisy dotyczące dostaw, gdyż ich wartościowy udział w zamówieniu jest największy (zgodnie z art. 6 ust.1 Ustawy). 3. Wykaz części będących przedmiotem zamówienia: Część I - sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej, Część II - sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy 4. Dotyczy części I: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczanie partiami Zamawiającemu wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (zwane dalej ELS) oraz Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej (zwane dalej ELD), w ilościach zgodnych z otrzymanymi zamówieniami. 2) Przewidywane ilości w ciągu 12 miesięcy: Wstępnie zadrukowane blankiety elektronicznej legitymacji studenckiej (ELS) - 15 000 szt., wstępnie zadrukowane blankiety elektronicznej legitymacji doktoranckiej (ELD) - 2 000 szt. Ww. ilości blankietów mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego www.uw.edu.pl. 5. Dotyczy części II: 1) Przedmiotem zamówienia jest: a) sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP8500 i HDP600, b) wykonanie czterech okresowych przeglądów serwisowych każdej z dwóch drukarek Fargo HDP8500 w siedzibie Zamawiającego, c) gotowość świadczenia pogwarancyjnego serwisu drukarek. 2) Przewidywane ilości w ciągu 12 miesięcy: Materiały eksploatacyjne do termosublimacyjnych drukarek Fargo HDP8500 i HDP600: taśma kolorowa YMCK HDP8500 - 20 szt., taśma film INTM HDP8500 - 8 szt., taśma film INTM HDP600 - 3 szt., zestaw taśm czyszczących HDP600 - 2 szt., zestaw czyszczący HDP600 - 1 szt., usługa serwisowa dwóch drukarek Fargo HDP8500: 4 okresowe przeglądy serwisowe. Ww. ilości materiałów eksploatacyjnych mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Proponowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z wymaganiami producenta drukarek, które spełniają materiały oryginalne, nie mogą powodować niekorzystnych skutków w postaci najmniejszego choćby uszkodzenia drukarki bądź drukowanej karty, a przede wszystkim nie mogą spowodować utraty gwarancji na drukarki. W przypadku zaproponowania materiałów równoważnych Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć po 1 sztuce każdego z proponowanych materiałów. Materiały zostaną zainstalowane w posiadanych przez Zamawiającego urządzeniach. Zamawiający dokona sprawdzenia, czy zamontowany materiał poprawnie działa w drukarkach..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.31-6, 30.12.51.10-5, 50.32.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: § 1 Wysokość wadium i formy jego wniesienia 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: Część 1 - 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych); Część 2 - 500,00 zł (pięćset złotych); lub równowartość powyższych kwot wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, w tytule przelewu należy wpisać: wadium, numer postępowania i numer części, których dotyczy niniejsze wadium. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 5. Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. § 2 Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 Ustawy): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - część I, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) część I: Wykonawca wykaże główne dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne dostawy należy rozumieć wykonanie minimum 2 dostaw kart elektronicznych o wartości brutto nie mniejszej niż 160 000,00 zł każda. 2) część II: Wykonawca wykaże główne usługi wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne usługi należy rozumieć usługi, których przedmiotem było/jest wykonanie usług serwisowych i/lub naprawczych drukarek do kart plastikowych przez minimum 6 miesięcy - wymagane jest wykazanie minimum 1 (jednej) usługi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych, wraz Formularzem cenowym dla części II Wykonawca złoży próbki tych materiałów, w celu potwierdzenia, że odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Materiały zostaną zainstalowane w posiadanych przez Zamawiającego urządzeniach. Zamawiający dokona sprawdzenia, czy zamontowany materiał poprawnie działa w drukarkach. Zaleca się, aby próbki Wykonawca ponumerował odpowiednio (tożsamo) do numeru pozycji danego materiału w Formularzu cenowym.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca złoży poprawnie sporządzony Formularz cenowy (odpowiednio na każdą część, na którą Wykonawca składa ofertę), zgodny z załączonym do SIWZ wzorem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta umowa. Dostawy będą realizowane w terminie do 10 dni od daty podpisania umowy (w przypadku pierwszej dostawy 10 000 sztuk wstępnie zadrukowanych blankietów ELS oraz 1 000 blankietów ELD) lub od daty złożenia zamówienia (w przypadku kolejnych dostaw w ilości min. 1 000 sztuk) - część I. 2. Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta umowa. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane w terminie do 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego - część II. 2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 4. Odwołania i wszelka korespondencja związana z odwołaniem może być przekazywana wyłącznie w formie pisemnej lub faksem. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. 3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na adres: izabela.galinska@adm.uw.edu.pl i dzp@adm.uw.edu.pl. 5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 5, przed upływem wymaganego terminu. 6. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa fax.: 22 - 55 22 507 e-mail: izabela.galinska@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl Korespondencję mailem (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer sprawy - DZP-361-28/2016. 7. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na podany numer sprawy - Nr DZP-361-28/2016 8. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW Zarządzeniu Rektora UW nr 34 z dnia 30 października 2015 r. opublikowanym pod adresem http://monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/3397/M.2015.198.Zarz.34.pdf od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Izabela Galińska, tel. 22 55-22-508. Kontakt telefoniczny wyłącznie w sprawach organizacyjnych. 10. Zamawiający zgodnie z zasadami ustawy - Prawo zamówień publicznych nie udziela telefonicznie informacji związanych z prowadzonym postępowaniem..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczanie partiami Zamawiającemu wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej oraz Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej, w ilościach zgodnych z otrzymanymi zamówieniami. 2) Przewidywane ilości w ciągu 12 miesięcy: Wstępnie zadrukowane blankiety elektronicznej legitymacji studenckiej (ELS) - 15 000 szt., wstępnie zadrukowane blankiety elektronicznej legitymacji doktoranckiej (ELD) - 2 000 szt. Ww. ilości blankietów mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.31-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji pojedynczej dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: a) sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP8500 i HDP600, b) wykonanie czterech okresowych przeglądów serwisowych każdej z dwóch drukarek Fargo HDP8500 w siedzibie Zamawiającego, c) gotowość świadczenia pogwarancyjnego serwisu drukarek. 2) Przewidywane ilości w ciągu 12 miesięcy: Materiały eksploatacyjne do termosublimacyjnych drukarek Fargo HDP8500 i HDP600: taśma kolorowa YMCK HDP8500 - 20 szt., taśma film INTM HDP8500 - 8 szt., taśma film INTM HDP600 - 3 szt., zestaw taśm czyszczących HDP600 - 2 szt., zestaw czyszczący HDP600 - 1 szt., usługa serwisowa dwóch drukarek Fargo HDP8500: 4 okresowe przeglądy serwisowe. Ww. ilości materiałów eksploatacyjnych mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji pojedynczej dostawy materiałów eksploatacyjnych - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.