eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Kompleksowa obsługa bankowa ENEA S.A. na okres 5 lat, obejmująca kredyt w rachunku bieżącym w wysokości 50.000.000 zł



Ogłoszenie z dnia 2005-12-30

POZYCJA 68801

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Poznań: Kompleksowa obsługa bankowa ENEA S.A. na okres 5 lat, obejmująca kredyt w rachunku bieżącym w wysokości 50.000.000 zł Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: ENEA S.A., do kontaktów: Magdalena Kompf, ul. Nowowiejskiego 11, 60-967 Poznań, tel. +48 061 8561241, fax +48 061 8561139, e-mail: magdalena.kompf@enea.pl, www.enea.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Tak. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa ENEA S.A. na okres 5 lat, obejmująca kredyt w rachunku bieżącym w wysokości 50.000.000 zł. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa ENEA S.A. obejmująca: A. RACHUNKI BANKOWE 1. Prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Spółki w ramach rachunku skonsolidowanego - koncentracja środków poprzez system bilansowania sald w ramach tych rachunków. Bank będzie dokonywał w porze uzgodnionej z Zamawiającym koncentracji środków z jednostkowych rachunków poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego na rachunku bieżącym Spółki i automatycznie zasilał rachunki pomocnicze w kwocie niezbędnej do realizacji dyspozycji płatniczych. 2. Prowadzenie rachunków ZFŚS oraz pozostałych rachunków pomocniczych, w tym rachunków wadialnych i zabezpieczeń. 3. Oprocentowanie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych w wysokości stawki WIBID O/N. 4. Sprawna i terminowa realizacja operacji bankowych. a. Realizacja przelewów krajowych w dniu złożenia zlecenia. b. Realizacja płatności w wysokości 1 mln zł i większej w systemie SORBNET. c. Realizacja pozostałych płatności w systemie ELIKSIR. d. Realizacja płatności na rachunek w tym samym banku w ciągu maksymalnie 1 godziny od momentu złożenia zlecenia. e. Księgowanie wpływów na rachunki Spółki (w szczególności wpłat od odbiorców) z datą rzeczywistego wpływu do banku. 5. Dokonywanie rozliczeń w systemie bankowości elektronicznej (home banking). a. Zintegrowanie systemu bankowości elektronicznej z programem finansowo - księgowym, a w szczególności zapewnienie możliwości realizacji płatności za pomocą plików generowanych z SAP R3 oraz zapewnienie wysokiej wydajności realizacji przelewów pieniężnych. b. Zapewnienie wysokich standardów bezpieczeństwa. c. Sporządzanie raportów i zestawień zrealizowanych przelewów. d. Historia poleceń z pełnym przeglądem zmian statusów. e. Możliwość składania zleceń cyklicznych. f. Możliwość składania zleceń z przyszłą datą realizacji. g. Kategoryzacja płatności (płatności poufne np. wynagrodzenia) ograniczająca dostępność do informacji. 6. Zapewnienie elektronicznej wymiany danych dotyczących operacji na rachunkach Zamawiającego, a w szczególności uzyskiwanie przez upoważnionych pracowników bieżącej informacji o kwotach środków pieniężnych oraz zapewnienie szkoleń pracowników ENEA z zakresu obsługi systemu. a. Dostęp do informacji o rachunku w czasie rzeczywistym. b. Możliwość sporządzenia analizy wolnych środków oraz raportowania z zakresu konsolidacji środków (Cash Management). c. Uzyskiwanie informacji historycznych. d. Uzyskiwanie informacji przez wyznaczonych pracowników według ustalonego profilu. e. Raportowanie według ustalonych kryteriów. f. Możliwość przesyłania do banku pytań i wniosków (np. prośba o wystawienie opinii bankowej). 7. Usługa elektronicznej identyfikacji wpłat masowych oraz możliwość integracji systemu banku z systemem billingowym ENEA S.A. a. Automatyczne przekazywanie wpłat z rachunków technicznych służących do rozliczania wpłat masowych na rachunek bieżący Spółki (min. 2 razy dziennie). b. Sporządzanie raportów i udostępnianie ich pracownikom ENEA S.A. codziennie z wyciągami w postaci plików elektronicznych z informacjami o wpłatach (archiwizacja elektroniczna operacji). c. Przekazywanie zeskanowanych dowodów wpłat oraz przetworzonych komunikatów systemu Eliksir w formie elektronicznej wraz z oprogramowaniem umożliwiającym ich przeglądanie oraz wyszukiwanie. d. Zabezpieczenie krótkiego cyklu rozliczeń płatności realizowanych przez Klienta masowego (tak jak w pkt 4 ppkt e). e. Stosowanie indywidualnych unikalnych numerów rachunków dla klientów w standardzie NRB, udostępnienie klientowi kilkunastu cyfr w indywidualnych numerach kont na cele identyfikacji wpłaty w systemach billingowych ENEA S.A. f. Importowanie plików do systemów billingowych, gdzie następuje automatyczne rozksięgowanie poszczególnych wpłat na konta klientów (konwersja plików do formatów akceptowanych przez systemy billingowe). g. Stosowanie dodatkowych komunikatów uproszczonych przy obsłudze płatności opatrzonych kodem kreskowym. 8. Określenie zasad współpracy w zakresie wyjaśniania oraz reklamacji wpłat i wypłat, ustanowienie Opiekuna Klienta. 9. Usługi dodatkowe - karty bankowe i inne. 10. Możliwość autoryzacji przesyłanych dyspozycji bankowych i dokumentów podpisem elektronicznym. 11. Obsługa obrotu gotówkowego Spółki. a. Wykonawca zapewnieni możliwości dokonywania wpłat utargów jednostek organizacyjnych ENEA S.A. oraz wpłat gotówkowych podmiotów zewnętrznych wskazanych przez Zamawiającego, a prowadzących obsługę kasową Spółki. b. Gotówka z poszczególnych jednostek terenowych ENEA S.A. i wskazanych podmiotów będzie konwojowana do wrzutni nocnych. Uznanie rachunku oraz rozliczenie wpłat nastąpi najpóźniej w następnym dniu roboczym. c. Przyjmowanie wpłat gotówkowych klientów Spółki w sieci placówek i kas Wykonawcy. d. Akceptacja formularzy zlecenia płatniczego stosowanych w jednostkach organizacyjnych ENEA S.A. bez dodatkowych opłat. B. KREDYT NA FINANSOWANIE DZIAŁALNOŚCI BIEŻĄCEJ 1. Kredyt w rachunku bieżącym Spółki w formie odnawialnej linii kredytowej. 2. Spłata kredytu po 5 latach od dnia postawienia do dyspozycji. 3. Zabezpieczeniem kredytu będzie pełnomocnictwo do rachunku bieżącego i / lub oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obszar działalności ENEA S.A. a w szczególności miejsca, w których mieści się siedziba Spółki i Oddziałów, tj. Poznań, Bydgoszcz, Zielona Góra, Gorzów Wlkp., Szczecin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.12.00.00 - Usługi depozytowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): ex 81812, 814. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia zgodny z opisem zamówienia w sekcji II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: kwota wadium: 98 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Prowadzenie i obsługa rachunków Spółki: - ryczałt miesięczny obejmujący opłaty za prowadzenie rachunków, wpłaty gotówkowe na rachunki Spółki, polecenia przelewu, wypłaty gotówkowe z rachunku, korzystanie z usług bankowości elektronicznej (home banking), - opłaty związane z systemem elektronicznej identyfikacji należności, - opłaty dotyczące kart bankowych, pobierane nie później niż w ostatnim dniu roboczym miesiąca, którego dotyczą, z rachunków wskazanych przez Zamawiającego. 2. Kredyt bankowy: - Prowizja - nie wyższa niż 0,05 % wysokości przyznanego kredytu, pobierana jednorazowo w dniu podpisania umowy, - Odsetki płatne w okresach miesięcznych wg zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBOR powiększonej o marżę banku nie wyższą niż 0,5 %. Odsetki od kredytu będą pobierane nie później niż w ostatnim dniu miesiąca, w którym kończy się okres odsetkowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. 2002 Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: A.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności bankowej na terenie Polski. A.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. A.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. A.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004 nr 19 poz. 177 z późn. zm.), zwanej dalej "Ustawą". oraz: A.5. W okresie ostatnich dwóch lat obrotowych osiągnęli wysokość współczynnika wypłacalności banku nie niższy niż 8 %. A.6. Wykazali w okresie ostatnich dwóch lat obrotowych sumę bilansową nie niższą niż 4,2 mld zł. A.7. Posiadają oddział operacyjny w Poznaniu oraz w przynajmniej w 2 z następujących miejscowości: Bydgoszcz, Zielona Góra, Gorzów Wlkp., Szczecin. A.8. W okresie ostatnich trzech lat wykonali, bądź aktualnie wykonują usługę o podobnym charakterze i skali. Przez usługę o podobnym charakterze i skali należy rozumieć bankową obsługę klienta korporacyjnego na terenie Polski w zakresie: a. elektronicznej identyfikacji należności (obsługa płatności masowych), polegającej na przyjmowaniu płatności od płatników za pomocą formularzy zleceń płatniczych opatrzonych kodem kreskowym na indywidualne rachunki identyfikujące dłużnika w ilości nie mniejszej niż 500 tys. szt. miesięcznie na pojedynczego klienta, przekazywanie środków na rachunki bankowe klienta oraz sporządzanie informacji o dokonanych płatnościach w formie raportu (Elektroniczna identyfikacja należności), b. prowadzenia rachunku skonsolidowanego i rachunków pomocniczych oraz dokonywanie konsolidacji sald w ramach tych rachunków tj. przekazywania nadwyżek środków z rachunków pomocniczych na rachunek skonsolidowany (dotyczy wpływów z danego dnia roboczego przekazywanych pod koniec tego samego dnia) oraz przekazywania kwot z rachunku skonsolidowanego na realizację dyspozycji złożonych z rachunków pomocniczych (Konsolidacja), c. bankowości elektronicznej, obejmującej przede wszystkim płatności krajowe, elektroniczną wymianę danych z informacją o saldzie, rachunkach i prowadzonych na nich operacjach w czasie rzeczywistym, tworzenie raportów i analiz finansowych (moduły cash management), obsługę kredytu, informację o oprocentowaniu rachunków, lokat i kredytów, funkcję archiwizacji dokumentów. (Bankowość elektroniczna). UWAGA! Powyższe zapisy dotyczą tylko usług, których wdrożenie zostało zakończone. B. W przypadku utworzenia konsorcjum każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi oddzielnie spełnić warunki określone w pkt A.1-8 z wyjątkiem pkt A.2. i A.6. C. Do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w liczbie 6. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 6, Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 6, do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów zgodnie z kryteriami opisanymi poniżej. D. Kryteria oceny Wykonawców: Doświadczenie w realizacji usług o podobnym charakterze i skali. Punkty będą przyznawane Wykonawcom za usługę o podobnym charakterze i skali, określoną w ppkt. A.8 i przedstawioną w wykazie określonym w pkt III.2.1.3. ppkt 2. Maksymalna ocena punktowa za usługę wynosi 200 punktów, a za poszczególne czynności w następującej wysokości: - Elektroniczna identyfikacja należności 100 pkt - Konsolidacja 60 pkt - Bankowość elektroniczna 40 pkt W ramach poszczególnych czynności punkty będą przyznawane za: a. elektroniczna identyfikacja należności Wyszczególnienie / Ilość punktów a.1. Automatyczne przekazywanie wpłat z rachunków technicznych służących do rozliczania wpłat masowych na rachunek klienta minimum 2 razy dziennie. / 14 a.2. Identyfikację wpłacającego oraz wpłaty poprzez indywidualny numer rachunku bankowego, kod kreskowy, oraz zawartość pola tytułem (KTR) / 14 a.3. Elastyczność w zakresie definiowania formatu plików (zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta) dostarczanych klientowi celem automatycznego rozksięgowania wpłat w systemach bilingowych klienta / 14 a.4. Możliwość przygotowywania plików wpłat dla poszczególnych lokalizacji/systemów klienta wyróżnianych poprzez określone pola w indywidualnym numerze konta wpłaty oraz możliwość przekazywania tych plików różnymi metodami - zgodnie z wymogami klienta / 14 a.5. Sporządzanie raportów i udostępnianie ich pracownikom klienta codziennie w formie elektronicznej - celem rozksięgowania w systemie billingowym. / 12 a.6. Udostępnienie klientowi kilkunastu cyfr w indywidualnych numerach kont na cele identyfikacji wpłaty w systemach billingowych klienta / 10 a.7. Zapewnienie bezpiecznego przekazywania plików z informacjami o wpłatach na drodze elektronicznej wymiany informacji - stosowanie standardów szyfrowania, zestawianie połączenia poprzez VPN, automatyzacja procesu przesyłania danych. / 10 a.8. Przekazywanie klientowi zeskanowanych dowodów wpłat oraz przetworzonych komunikatów systemu Eliksir w formie elektronicznej wraz z oprogramowaniem umożliwiającym ich przeglądanie oraz wyszukiwanie / 6 a.9. Wsparcie dla klienta w procesie reklamacji i wyjaśniania błędnych wpłat / 6 RAZEM / 100 b. konsolidacja Wyszczególnienie / Ilość punktów b.1. Przekazywanie minimum 2 razy dziennie nadwyżki środków z rachunków pomocniczych wskazanych przez klienta na rachunek skonsolidowany (bez odrębnej dyspozycji klienta, na podstawie udzielonego upoważnienia). / 20 b.2. Zasilanie z rachunku skonsolidowanego rachunków pomocniczych w kwocie niezbędnej do realizacji dyspozycji płatniczych niezwłocznie po ich złożeniu. / 20 b.3. Tworzenie lokaty O/N z nadwyżki środków na rachunku skonsolidowanym / 20 RAZEM / 60 c. bankowość elektroniczna Wyszczególnienie / Ilość punktów c.1. Kontrola dostępu do Systemu z zastosowaniem kart mikroprocesorowych, tokenów elektronicznych lub innych bezpiecznych systemów autentykacji (kontrola logowania, kontrola uprawnień, ewentualnie możliwość określenia dni i godzin pracy dla każdego z użytkowników). / 10 c.2. Całodobowy dostęp i możliwość monitoringu aktualnych danych o wysokości salda, wolnych środkach i obrotach na wszystkich rachunkach w Banku wraz z możliwością tworzenia raportów według różnych kryteriów. / 7 c.3. Praca w sieci - jednoczesny dostęp do informacji o rachunkach w całej sieci, praca na wielu stanowiskach. / 4 c.4. Wsparcie za pośrednictwem Infolinii lub Helpdesk. / 4 c.5. Przeprowadzenie szkolenia pracowników obsługujących konta bankowe w zakresie obsługi systemu home banking, w ilości i czasie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania. / 3 c.6. Alternatywne możliwości realizacji transakcji z bankiem w przypadku awarii systemu bankowego (inne niż dyspozycje składane w formie papierowej). / 3 c.7. Zastosowanie wielopoziomowego systemu uprawnień dla poszczególnych użytkowników umożliwiający zróżnicowanie praw dostępu zarówno do danych jak i różnych funkcji systemu, możliwość ustawiania usprawnień do wykonania poszczególnych operacji. / 2 c.8. Możliwość planowania finansowego, w tym preliminarz płatności / 2 c.9. Możliwość rejestrowania aktywności w postaci logów systemowych po stronie klienta i Banku. / 2 c.10. Możliwość składania różnorodnych zleceń, w tym zleceń otwarcia/likwidacji lokaty terminowej, zleceń cyklicznych (automatyczne generowanie zleceń przez system po stronie banku z częstotliwością wskazaną przez klienta), zleceń z oczekiwaniem (zleceń do realizacji w terminie wskazanym przez klienta). / 2 c.11. Dostęp do Banku poprzez Internet (TCP/IP) za pośrednictwem przeglądarki internetowej. / 1 RAZEM /40. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. Informacja musi dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. Informacja musi dotyczyć podmiotu zbiorowego. 6. Pełnomocnictwo(a) do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika ono z właściwych przepisów lub z zapisów właściwego rejestru - KRS. 7. W przypadku konsorcjum, pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. 2. Bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu za okres ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Załączone dokumenty powinny spełniać wymogi określone w art. 52 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76 poz. 694). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Opis aktualnej struktury bankowej wraz z wykazem placówek banku w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt III.2.1. A.7 w zakresie posiadania oddziałów operacyjnych. 2. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług podobnych do przedmiotowego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, klientów i terminu ich realizacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały lub są należycie wykonane. Do referencji należy załączyć szczegółowy opis świadczonych usług, pozwalający na dokonanie oceny spełniania warunku określonego w pkt III.2.1. A.8 zgodnie z kryteriami wymienionymi w pkt III.2.1. D ppkt a-c. W przypadku elektronicznej identyfikacji należności Wykonawca jest obowiązany przedstawić referencje od klienta świadczącego usługi masowe i otrzymującego miesięcznie nie mniej niż 500 tys. wpłat od płatników. 2.1.4) Inne informacje: W przypadku dołączenia do wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach kopii dokumentów, winny być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1 ppkt 1, 5 oraz III.2.1.2 ppkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt III.2.1.1 ppkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 6. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Wysokość miesięcznego ryczałtu za usługi bankowe i pozostałych opłat bankowych nie objętych ryczałtem - Waga 50 % Cena kredytu - Waga 25 % Wysokość opłaty za wpłatę klientów Zamawiającego na rachunek indywidualny (dotyczy elektronicznej identyfikacji płatności masowych) - Waga 15 % Ilość punktów kasowych, obejmujących obszar działalności Zamawiającego, przystosowanych do przyjmowania indywidualnych wpłat klientów Zamawiającego - Waga 5 % Wysokość prowizji od przyjmowanych wpłat za energię elektryczną od indywidualnych klientów Zamawiającego - Waga 5 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RPUZ/P/0379/2005/DF/FF. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 27.02.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 03.03.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie 3 Wykonawcami. 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.