eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kadzidło › Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Zespołu Szkół w Chudku wraz z montażem pompy ciepła

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-19

Ogłoszenie nr 68748 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.

Kadzidło: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Zespołu Szkół w Chudku wraz z montażem pompy ciepła
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Działanie 4.2. Efektywność energetyczna

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25912 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32148 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kadzidło, krajowy numer identyfikacyjny 55066819500000, ul. ul. Targowa  4, 07420   Kadzidło, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 297 618 016, faks , e-mail gmina@kadzidlo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kadzidlo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Zespołu Szkół w Chudku wraz z montażem pompy ciepła

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IK.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część I Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku wraz z montażem pompy ciepła Część II Wykonanie układu dolnego źródła ciepła wraz z rurociągami na zewnątrz budynku. W ramach Części I zakres prac do wykonania obejmuje: 1) Ocieplenie ścian zewnętrznych, fundamentów, dachów, 2) Ocieplenie i wymianę podłóg w węźle cieplnym, oraz części parterowej budynku 3)Wymiana pokrycia dachu z eternitu na blachodachówkę, 4) Wymiana okien i drzwi zewnętrznych, 5) Wymiana oświetlenia zewnętrznego i w węźle cieplnym na energooszczędne, 6) Przebudowę systemu grzewczego (wraz z wymianą i podłączeniem do źródła ciepła), 7) Zastosowanie automatyki pogodowej, 8) Instalację OZE w postaci pompy ciepła solanka/woda 9) Instalację zaworów regulacyjnych i termostatów. Ponadto przewiduje się wykonanie następujących robót: - wymianę opaski betonowej wokół budynku na opaskę z kostki betonowej gr. 6 cm na podsyp-ce cementowo - piaskowej gr. 10 cm, - rozbiórkę starych i wykonanie nowych schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla niepełno-sprawnych wraz z oklejeniem płytką gresową mrozoodporną i antypoślizgową, - montaż nowych balustrad na schodach i podjeździe, - wymianę oświetlenia zewnętrznego zamontowanego w pomieszczeniach węzła cieplnego na naświetlacze LED, - wymianę instalacji zewnętrznej odgromowej, - wymianę systemu rynnowego budynku. Wszystkie roboty budowlane wykonywane wewnątrz obiektu w pomieszczeniach użytkowanych przez Zespół Szkół wraz z wymianą okien mają zostać zrealizowane w okresie od dnia 26 czerwca 2017 r. do dnia 28 sierpnia 2017 r. W związku z prowadzeniem robót budowlanych określonych w Części I zamówienia w funkcjonującym obiekcie (z wyjątkiem okresu wakacyjnego i innych przerw w nauce szkolnej) należy przewidzieć takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie placówki i prowadzić roboty budowlane w sposób umożliwiający funkcjonowanie Zespołu Szkół w Chudku. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy placówki. W przypadku wyłączeń, powinny one odbywać się poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z dyrektorem placówki. Po stronie wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia możliwości ciągłości pracy Zespołu Szkół w Chudku. Należy utrzymywać temperatury zgodne z polskimi normami. W przypadku rozpoczęcia sezonu grzewczego przed uruchomieniem przewidzianej do wykonania w ramach zadania instalacji OZE Wykonawca zapewni zastępcze źródło ciepła dla Zespołu Szkół w Chudku do czasu uruchomienia powyższej instalacji. W ramach Części II Zakres prac do wykonania obejmuje: W celu wykorzystania ciepła Ziemi zostanie wykonane 21 otworów wiertniczych o głębokości 148 m, w których zainstalowane zostaną wymienniki ciepła. Łączna długość odwiertów wyniesie 3108 mb. Zakres robót obejmuje także wykonanie rurociągów na zewnątrz budynku oraz pozostałych elementów układu dolnego źródła ciepła zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarami robót dla tej części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV: 45440000-3, 45410000-4, 45430000-0, 45260000-7, 45421100-5, 45324000-4, 45330000-9, 45331100-7, 45231300-8, 45331210-1, 45331110-0, 45312310-3, 45312311-0, 45315700-5, 45310000-3, 45311200-2, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku wraz z montażem pompy ciepła
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2204327.11
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IN-KOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,  biuro@in-kol.pl,  ul. Kolejowa 2,  15-500,  Kolno,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2296000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1583010.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3349670.03
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Wykonanie układu dolnego źródła ciepła wraz z rurociągami na zewnątrz budynku
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Najkorzystniejsza oferta nie pozwala na zawarcie umowy ze względu na cenę oferty, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Tym samym nie ma możliwości zawarcia umowy z Wykonawcą, który zaoferował najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. W tej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie dla Części II zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT295551.59
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 428951.43
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 703437.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.