To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 68748 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Kadzidło: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Zespołu Szkół w Chudku wraz z montażem pompy ciepła
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Działanie 4.2. Efektywność energetyczna
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25912 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 32148 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kadzidło, krajowy numer identyfikacyjny
55066819500000, ul.
ul. Targowa
4,
07420
Kadzidło, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
297 618 016, faks
, e-mail
gmina@kadzidlo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kadzidlo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Zespołu Szkół w Chudku wraz z montażem pompy ciepła
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IK.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część I Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku wraz z montażem pompy ciepła Część II Wykonanie układu dolnego źródła ciepła wraz z rurociągami na zewnątrz budynku. W ramach Części I zakres prac do wykonania obejmuje: 1) Ocieplenie ścian zewnętrznych, fundamentów, dachów, 2) Ocieplenie i wymianę podłóg w węźle cieplnym, oraz części parterowej budynku 3)Wymiana pokrycia dachu z eternitu na blachodachówkę, 4) Wymiana okien i drzwi zewnętrznych, 5) Wymiana oświetlenia zewnętrznego i w węźle cieplnym na energooszczędne, 6) Przebudowę systemu grzewczego (wraz z wymianą i podłączeniem do źródła ciepła), 7) Zastosowanie automatyki pogodowej, 8) Instalację OZE w postaci pompy ciepła solanka/woda 9) Instalację zaworów regulacyjnych i termostatów. Ponadto przewiduje się wykonanie następujących robót: - wymianę opaski betonowej wokół budynku na opaskę z kostki betonowej gr. 6 cm na podsyp-ce cementowo - piaskowej gr. 10 cm, - rozbiórkę starych i wykonanie nowych schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla niepełno-sprawnych wraz z oklejeniem płytką gresową mrozoodporną i antypoślizgową, - montaż nowych balustrad na schodach i podjeździe, - wymianę oświetlenia zewnętrznego zamontowanego w pomieszczeniach węzła cieplnego na naświetlacze LED, - wymianę instalacji zewnętrznej odgromowej, - wymianę systemu rynnowego budynku. Wszystkie roboty budowlane wykonywane wewnątrz obiektu w pomieszczeniach użytkowanych przez Zespół Szkół wraz z wymianą okien mają zostać zrealizowane w okresie od dnia 26 czerwca 2017 r. do dnia 28 sierpnia 2017 r. W związku z prowadzeniem robót budowlanych określonych w Części I zamówienia w funkcjonującym obiekcie (z wyjątkiem okresu wakacyjnego i innych przerw w nauce szkolnej) należy przewidzieć takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie placówki i prowadzić roboty budowlane w sposób umożliwiający funkcjonowanie Zespołu Szkół w Chudku. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy placówki. W przypadku wyłączeń, powinny one odbywać się poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z dyrektorem placówki. Po stronie wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia możliwości ciągłości pracy Zespołu Szkół w Chudku. Należy utrzymywać temperatury zgodne z polskimi normami. W przypadku rozpoczęcia sezonu grzewczego przed uruchomieniem przewidzianej do wykonania w ramach zadania instalacji OZE Wykonawca zapewni zastępcze źródło ciepła dla Zespołu Szkół w Chudku do czasu uruchomienia powyższej instalacji. W ramach Części II Zakres prac do wykonania obejmuje: W celu wykorzystania ciepła Ziemi zostanie wykonane 21 otworów wiertniczych o głębokości 148 m, w których zainstalowane zostaną wymienniki ciepła. Łączna długość odwiertów wyniesie 3108 mb. Zakres robót obejmuje także wykonanie rurociągów na zewnątrz budynku oraz pozostałych elementów układu dolnego źródła ciepła zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarami robót dla tej części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45320000-6
Dodatkowe kody CPV:
45440000-3,
45410000-4,
45430000-0,
45260000-7,
45421100-5,
45324000-4,
45330000-9,
45331100-7,
45231300-8,
45331210-1,
45331110-0,
45312310-3,
45312311-0,
45315700-5,
45310000-3,
45311200-2,
45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku wraz z montażem pompy ciepła |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2204327.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2296000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonanie układu dolnego źródła ciepła wraz z rurociągami na zewnątrz budynku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Najkorzystniejsza oferta nie pozwala na zawarcie umowy ze względu na cenę oferty, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Tym samym nie ma możliwości zawarcia umowy z Wykonawcą, który zaoferował najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. W tej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie dla Części II zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT295551.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.