eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Łowicz w 2013 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Łowicz: Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Łowicz w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 68592 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łowicz , ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 830 26 30, faks 46 830 26 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Łowicz w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia objęte są roboty polegające na bieżącym utrzymaniu dróg a w szczególności: - remonty cząstkowe nawierzchni żwirowych i gruntowych; - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych; - równanie i profilowanie dróg gruntowych i żwirowych; - wykaszanie poboczy; - budowa i remonty przepustów drogowych, - zakup oraz montaż znaków drogowych. 2) Zakres i sposób wykonania robót: 1. Szczegółowy zakres robót obejmuje następujący zakres prac: a) remonty cząstkowe nawierzchni żwirowych i gruntowych: - dostarczenie żwiru lub mieszanki z kruszyw naturalnych na wskazane odcinki dróg gminnych i wewnętrznych o frakcji: pospółka, 0-12 mm, 0-31,5 mm, 0-63 mm. - rozścielenie kruszywa i wyprofilowanie nawierzchni. Ilość robót według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 tona dostarczonego i wbudowanego kruszywa bez względu na odległość transportu. - podstawa rozliczenia za wykonanie robót: potwierdzona przez Zamawiającego ilość dostarczonego i wbudowanego kruszywa oraz cena za jedną tonę kruszywa określona w ofercie Wykonawcy. b) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych: - dostarczenie masy bitumicznej na wskazane odcinki dróg gminnych, - rozścielenie masy na głębokość 3-5 cm za pomocą remontera z wykorzystaniem kationowej emulsji średniorozpadowej 65% typ K2 i gresów płukanych w frakcjach 6.3-12 mm i 2-6,3 mm. Ilość robót według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 tona dostarczonej i wbudowanej masy bez względu na odległość transportu, - podstawa rozliczenia za wykonanie robót: potwierdzona przez Zamawiającego ilość dostarczonej i wbudowanej masy bitumicznej oraz cena za jedną tonę masy określona w ofercie Wykonawcy. c) równanie i profilowanie dróg gruntowych i żwirowych: - podstawianie na wezwanie Zamawiającego sprzętu i środków transportowych do prac w zakresie bieżącego utrzymania dróg: - równiarka samojezdna (z operatorem), - koparka lub koparko-spycharka ( z operatorem), - ciągnik kołowy z przyczepą lub samochód ciężarowy samowyładowczy(z kierowcą). - ilość godzin pracy sprzętu - według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 godzina. - podstawa rozliczenia za wykonanie usług: potwierdzona przez Zamawiającego ilość godzin pracy oraz cena za jedną godzinę określona w ofercie Wykonawcy. d)wykaszanie poboczy: - podstawianie na wezwanie Zamawiającego sprzętu do prac polegających na wykaszaniu poboczy drogowych: ciągnik z urządzeniem koszącym (z kierowcą), - ilość godzin pracy sprzętu - według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru : 1 godzina, - podstawa rozliczenia za wykonanie usług : potwierdzona przez Zamawiającego ilość godzin pracy oraz cena za jedna godzinę określona w ofercie Wykonawcy. e) budowa i remonty przepustów drogowych: -montaż nowych i remont starych przepustów drogowych o średnicy O 10 - O100. Materiał po stronie Zamawiającego. Jednostka obmiaru: 1mb, - podstawa rozliczenia za wykonanie robót: cena 1 metra bieżącego wbudowanego przepustu drogowego. f) montaż znaków drogowych: -zakup oraz montaż oznakowania pionowego wraz ze słupkiem stalowym oraz posadowienie - obsypka betonowa. Jednostka obmiaru: 1 sztuka. - podstawa rozliczenia za wykonanie robót: cena 1 sztuki słupka stalowego wraz z zamocowaniem i posadowieniem w gruncie. 3) Realizacja robót prowadzona będzie na bieżąco w oparciu o pisemne (faks, e-mail) lub telefoniczne zlecenie wykonania robót, w których Zamawiający każdorazowo będzie określać zakres robót, lokalizację oraz termin wykonania. Zastrzega się dyspozycyjności Wykonawcy do pięciu dni od wystawienia zlecenia a w przypadku zlecenia robót w trybie awaryjnym - jeden dzień od otrzymania zlecenia. W przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa Wykonawca ma obowiązek natychmiastowego podjęcia działań w zakresie zabezpieczenia miejsc awaryjnych, niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia. 4) Do Wykonawcy przedmiotowego zamówienia należą również: - wykonania robót przygotowawczych i porządkowych, - doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.41 - 45.23.32.41 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień obejmujących prace o charakterze i złożoności podobne do przedmiotu zamówienia ( tj. bieżące i ciągłe utrzymanie dróg o nawierzchni żwirowej lub gruntowej lub bitumicznej) o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każde (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). Wykonana usługa proporcjonalna musi być poparta dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana należycie, np.: referencje; opinie lub listy polecające; itp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty (dotyczy osoby fizycznej - przedsiębiorcy oraz spółki cywilnej), np. zaświadczenie z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, aktualny statut spółki. 2. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.bipst. pl (Zakładka: Przetargi 2013)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łowicz ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, pokój nr 4 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łowicz ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, sekretariat (parter, pokój nr 10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.