eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usługi wynajmu autokarów wraz z kierowcą dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/93/018/U/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-27

Gdańsk: Świadczenie usługi wynajmu autokarów wraz z kierowcą dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/93/018/U/15
Numer ogłoszenia: 68492 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 348 60 20, faks +48 58 347 24 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wynajmu autokarów wraz z kierowcą dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/93/018/U/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wynajmu autokarów wraz z kierowcą ramach VI Międzynarodowej Konferencji ENTIME 2015 PRZEDSIĘBIORSTWO W NOWOCZESNEJ GOSPODARCE organizowanej przez Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej dla 94 osób. 2. Wykonawca zobowiązuje się do przewozu na trasie z Gdańsk - Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii z siedzibą przy ul. Traugutta 79 do firmy Hydromechanika 2, ul. Groblica 44 b, 82-112 Ostaszewo w drodze powrotnej przewidziana jest kolacja na trasie Ostaszewo - Gdańsk w Cedrowym Dworku z siedzibą w Cedrach Wielkich przy ul. Osadników Wojskowych 39a. 3. W dniu wyjazdu 23.04.2015 Wykonawca podstawi autokary pod gmach budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii z siedzibą przy ul. Traugutta 79 o godzinie 16:00 odjazd ok. godziny 16:15. 4. Przewidziany powrót z kolacji o godzinie 21:30 do Gdańska na ul. Traugutta 79. 5. Zamawiający wymaga aby: a) autokar był czysty i w pełni sprawny technicznie; b) stan techniczny autokaru spełniał warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym; c) Wykonawca posiadał aktualna polisę ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków; d) Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego osób, stosownie art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 o Transporcie drogowym (Dz. U. 2013 poz. 1414 z późn. zm.). 6. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek pokrycia kosztów opłat za paliwo, opłaty drogowe. 7. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zapewnienia wszystkim przewożonym osobom miejsc siedzących. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo poinformowania Inspekcji Transportu Drogowego w przypadku, gdy warunki techniczne pojazdów wzbudza wątpliwości Zamawiającego. Jeżeli w wyniku przeprowadzonej kontroli pojazdy nie będą mogły uczestniczyć w ruchu, Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie inne pojazdy zastępcze, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia telefonicznego. 9. W przypadku awarii Wykonawca jest zobowiązany podstawić niezwłocznie sprawny pojazd odpowiadający wymaganiom określonym w specyfikacji, nie później niż 1 godzinę od momentu ujawnienia awarii. Wszystkie koszty związane z podstawieniem pojazdu zastępczego oraz koszty uczestników wyjazdu i Zamawiającego powstałe na skutek awarii obciążą Wykonawcę. 10. Zamawiający nie dopuszcza przesiadek podczas podróży innych niż spowodowane awarią pojazdu. 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi ze szczególną starannością i dbałością o bezpieczeństwo osób..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. nr 125 poz. 1371 z późn. zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Bezpieczeństwo - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących: zmiany stawki VAT Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury, zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy. Wykonawca może dokonać zmiany lub zrezygnować z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Obowiązek wykazania powyższych okoliczności w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającemu spoczywa na Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii, ul. G. Narutowicza 11/12 (siedziba ul. Traugutta 79), 80-233 Gdańsk, pok. 518.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii, ul. G. Narutowicza 11/12 (siedziba ul. Traugutta 79), 80-233 Gdańsk, pok. 518.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.