eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Sierpcu wraz z przebudową zjazdu i zagospodarowaniem terenu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Sierpc: Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Sierpcu wraz z przebudową zjazdu i zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 68247 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93606 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Sierpcu wraz z przebudową zjazdu i zagospodarowaniem terenu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Sierpcu wraz z przebudową zjazdu i zagospodarowaniem terenu. 2. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu/bilans terenu: 1) powierzchnia terenu inwestycji (działka nr 1466 i 3941/2): 2193,69 m2; 2) powierzchnia zabudowy całkowita: 984,28 m2 w tym a) powierzchnia zabudowy istniejącej: 601,62 m2; b) powierzchnia zabudowy projektowanej: 382,66 m2; 3) powierzchnia utwardzona: 146,77 m2; 4) powierzchnia biologicznie czynna: 1062,64 m2. 3. Przedmiotowy budynek przedszkola jest budynkiem parterowym, częściowo podpiwniczonym. Wszystkie pomieszczenia związane z funkcjonowaniem przedszkola i przeznaczone na pobyt ludzi (w tym część kuchenna z zapleczem) znajdują się w części nadziemnej. Część podpiwniczona przeznaczona jest na pomieszczenia techniczne i gospodarcze takie jak węzeł cieplny, pom. gospodarcze. W projektowanej rozbudowie znajdować się będą pomieszczenia obsługujące istniejący budynek przedszkola miejskiego m.in. szatnia i sale. Pomieszczenia kuchni z zapleczem położone są w części północnej budynku z bezpośrednim, niezależnym (poza terenem ogrodzonym) wejściem od stronu ul. Osiedlowej. Wejście to przeznaczone jest tylko dla personelu kuchennego oraz osób dostarczających towar. Poziom posadzki bloku kuchennego znajduje się ok. 30 cm wyżej niż teren przylegający do wejścia (w tym przypadku poziom chodnika ul. Osiedlowej). Z pozostałą częścią budynku przedszkola pomieszczenia bloku kuchennego połączone są poprzez niewielki korytarz (śluzę) - pomieszczenie nr p. 14. Główne wejście do budynku przewidziano od strony północno-wschodniej. 4. Charakterystyczne parametry techniczne budynku, wskaźniki powierzchniowe (wg PN ISO 9836: 1997): 1) powierzchnia zabudowy całkowita: 984,28 m2, w tym a) powierzchnia zabudowy istniejącej: 601,62 m2; b) powierzchnia zabudowy projektowanej: 382,66 m2; 2) powierzchnia użytkowa łączna: 788,30 m2, w tym a) powierzchnia dobudowywana: 337,00 m2; b) powierzchnia przebudowywana: 451,30 m2; 3) kubatura: 3897,75 m2; 4) zero budynku: poziom parteru bud. istniejącego; 5) ilość kondygnacji podziemnych: 1; 6) ilość kondygnacji nadziemnych:1; 7) wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej: 4,24 m. 5. Zakres zmian związanych z przebudową i rozbudową istniejącego budynku przedszkola: 1) roboty przygotowawcze i ziemne: a) demontaż istniejących utwardzeń terenu; b) zdjęcie humusu; c) wykonanie wykopów pod fundamenty; d) zasypywanie wykopów. 2) rozbudowa budynku przedszkola: a) wykonanie ław i stóp fundamentowych; b) wykonanie pionowych elementów żelbetowych konstrukcji budynku; c) wykonanie ścian fundamentowych; d) wykonanie izolacji fundamentów; e) ocieplenie ścian fundamentowych; f) montaż folii kubełkowej; g) wykonanie posadzki parteru; h) demontaż ocieplenia ścian istniejących na styku z nowoprojektowanymi częściami; i) montaż płyt styropianowych na styku starego z nowym (dylatacja); j) wykonanie ścian murowanych zewnętrznych i wewnętrznych części projektowanej; k) wykonanie kominów; l) wykonanie wieńców, podciągów i nadciągów; m) wykonanie stropu żelbetowego nad parterem; n) wykonanie zadaszenia nad głównym wejściem do budynku; o) montaż stolarki okiennej i drzwiowej; p) ocieplenie części nowoprojektowanej; q) wykonanie ocieplenia, spadków i pokrycia stropodachów części nowoprojektowanej; r) wykonanie obróbek blacharskich; s) montaż rynien i rur spustowych; t) wykonanie tynków zewnętrznych; u) montaż płyt HPL; v) wykonanie wewnętrznych instalacji; w) wykonanie tynków wewnętrznych części nowoprojektowanej; x) wykonanie gładzi; y) montaż parapetów wewnętrznych; z) malowanie ścian wewnętrznych; aa) wykonanie posadzek i cokolików w pomieszczeniach; bb) montaż płytek podłogowych i ściennych; 3) przebudowa budynku przedszkola: a) wykonanie otworów okiennych w pomieszczeniu p. 2 oraz p. 21; b) wstawienie nowoprojektowanych okien; c) uzupełnienie ocieplenia i tynków nowoprojektowanych otworów okiennych; d) wykonanie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; e) malowanie nowoprojektowanych otworów okiennych; f) demontaż części istniejącej stolarki drzwiowej; g) demontaż istniejących posadzek w holu oraz w części kuchennej; h) wyburzenie ścian i komina w części istniejącej wg rysunku przyziemia; i) wykonanie nowoprojektowanych ścian w części istniejącej; j) wykucie otworów w istniejącym stropie i ścianach pod wentylację grawitacyjną i mechaniczną oraz instalacje sanitarne; k) wykonanie instalacji; l) wykonanie posadzek i cokolików w holu i części kuchennej; m) wykonanie tynków wewnętrznych; n) montaż stolarki drzwiowej; o) malowanie ścian. 4) roboty wokół budynku: a) wykonanie podestów na gruncie; b) wykonanie opaski wokół części nowoprojektowanej; c) wykonanie utwardzeń terenu; d) montaż płytek na podestach; e) przebudowa istniejącego ogrodzenia; f) wykonanie nowoprojektowanego zjazdu; g) wykonanie murków oporowych z balustradą przy zjeździe. 6. Wyposażenie budowlano - instalacyjne. Projektowany obiekt wyposażony będzie w następujące instalacje i urządzenia: 1) instalacje i urządzenia wodne; 2) instalacje i urządzenia kanalizacyjne; 3) instalacje i urządzenia grzewcze; 4) instalacje i urządzenia elektryczne oświetleniowe; 5) instalację telekomunikacyjną i komunikacyjną; 6) instalację odprowadzenia wód deszczowych, rynny i rury spustowe. 7. Opis technologiczny funkcjonowania bloku kuchennego. 1) 1W projektowanej kuchni odbywać się będzie przygotowywanie i wydawanie małych śniadań, obiadów i podwieczorków dla potrzeb dzieci uczęszczających do przedszkola. Zakłada się przygotowanie posiłków dla: a) 150 dzieci (śniadanie, obiad, podwieczorek); b) 20 osób personelu (obiad). 2) Powierzchnia kuchni, zaplecza i wydawalni umożliwia przygotowanie i wydanie takiej ilości posiłków. Produkcja gastronomiczna od surowca do gotowej potrawy oparta będzie na surowcach i produktach dostarczanych przez firmy zewnętrzne z miejscowych punktów handlu detalicznego i hurtowego na bieżące zamówienia kierownictwa obiektu. Dostarczane surowce i produkty to m.in.: warzywa, owoce, mięso, wędliny, nabiał, ryby (półprodukty), pieczywo, jaja oraz produkty trwałe w oryginalnych opakowaniach producenta (puszki, słoiki, torebki) itp. 3) W projektowanej kuchni i zapleczu będą wykonywane następujące procesy technologiczne: a) przyjęcie surowców, półproduktów i produktów; b) magazynowanie surowców, półproduktów i produktów; c) przygotowanie wstępne i zasadnicze surowców; d) przygotowanie potraw (obróbka ręczna i mechaniczna); e) obróbka termiczna potraw; f) zmywanie sprzętu kuchennego; g) wydawanie potraw i transport do sal dzieci (utrzymanie potraw w stanie ciepłym); h) zmywanie naczyń stołowych; i) zmywanie wózków transportowych/kelnerskich; j) usuwanie odpadków poprodukcyjnych i pokonsumpcyjnych. 4) Urządzenia użyte w procesie technologicznym zasilane będą energią elektryczną i gazem (źródło: butle gazowe, maksymalnie dwie sztuki). 8. Zakres inwestycji w branży elektrycznej, obejmuje wykonanie następujących robót: 1) montaż złącza kablowego oraz skrzynki pomiarowej 2P; 2) montaż głównego wyłącznika prądu; 3) wykonanie oświetlenia podstawowego obiektu; 4) wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego obiektu; 5) wykonanie oświetlenia zewnętrznego obiektu; 6) wybudowanie linii zasilającej od ZK-3a do rozdzielnicy RG; 7) wykonanie zasilania skrzynek bezpiecznikowych; 8) wykonanie instalacji gniazd wtykowych; 9) wykonanie instalacji dzwonkowej; 10) wykonanie instalacji telefonicznej; 11) rozbudowy istniejącej instalacji i sygnalizacji włamania SWN; 12) wykonanie instalacji odgromowej; 13) wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej i odgromowej; 14) wykonanie połączeń wyrównawczych; 15) wykonanie instalacji nagłośnieniowej. 9. Zakres inwestycji w branży sanitarnej, obejmuje wykonanie następujących robót: 1) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej; 2) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej; 3) wykonanie instalacji wody zimnej; 4) wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji; 5) wykonanie instalacji przeciwpożarowej; 6) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej; 7) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; 8) wykonanie instalacji ciepła technologicznego; 9) wykonanie węzła cieplnego; 10) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej bytowej. 10. W ramach niniejszego zamówienia, Wykonawca będzie zobligowany do wycinki drzew (szt. 8) i krzewu (3 m2) z terenu inwestycji wraz z usunięciem karp. Zamawiający dysponuje prawomocną decyzją Starosty Sierpeckiego znak RŚ.613.5.2016 z dnia 18.03.2016 r., udzielającą zgody na usunięcie drzew oraz krzewu. W związku z powyższym, Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej i w swojej ofercie doliczyć koszt wycinki i usunięcia karp. 11. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1) projekt budowlano-wykonawczy na przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku przedszkola miejskiego nr 3 w Sierpcu wraz z budową zjazdu i zagospodarowaniem terenu (architektura z zagospodarowaniem terenu); 2) projekt budowlano-wykonawczy na przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku przedszkola miejskiego nr 3 w Sierpcu wraz z budową zjazdu i zagospodarowaniem terenu (branża konstrukcyjna); 3) projekt budowlano-wykonawczy na przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku przedszkola miejskiego nr 3 w Sierpcu wraz z budową zjazdu i zagospodarowaniem terenu (technologia kuchni); 4) projekt budowlano-wykonawczy na przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku przedszkola miejskiego nr 3 w Sierpcu wraz z budową zjazdu i zagospodarowaniem terenu (wykonanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych i odgromowych); 5) projekt budowlano-wykonawczy na przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku przedszkola miejskiego nr 3 w Sierpcu wraz z budową zjazdu i zagospodarowaniem terenu (branża sanitarna - infrastruktura zewnętrzna); 6) projekt budowlano-wykonawczy na przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku przedszkola miejskiego nr 3 w Sierpcu wraz z budową zjazdu i zagospodarowaniem terenu (wewnętrzne instalacje sanitarne); 7) przedmiar robót (architektura + konstrukcja); 8) przedmiar robót (wyposażenie bloku żywieniowego); 9) zestawienie wyposażenia sal zajęć oraz szatni; 10) przedmiar robót (instalacja sygnalizacji alarmowo-włamaniowo-napadowej SWN); 11) przedmiar robót (branża elektryczna); 12) przedmiar robót (branża sanitarna); 13) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (architektura + konstrukcja); 14) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (wykonanie instalacji elektrycznych, odgromowych i instalacji alarmowej); 15) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (branża sanitarna - infrastruktura zewnętrzna); 16) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (wewnętrzne instalacje sanitarne).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDOMEX SIERPC sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1138001,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1395134,07

  • Oferta z najniższą ceną: 1395134,07 / Oferta z najwyższą ceną: 1989224,88

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.