eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa materia³ów opatrunkowych ja³owych i nieja³owych, opatrunków specjalistycznych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-05-12

Zawiercie: Dostawa materia³ów opatrunkowych ja³owych i nieja³owych, opatrunków specjalistycznych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu.
Numer og³oszenia: 68169 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. ¶l±skie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów opatrunkowych ja³owych i nieja³owych, opatrunków specjalistycznych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materia³ów opatrunkowych ja³owych i nieja³owych, opatrunków specjalistycznych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu dla Apteki Szpitala Powiatowego w Zawierciu w asortymencie i ilo¶ciach okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do SIWZ, stanowi±cym jednocze¶nie formularz asortymentowo-cenowy w Pakietach nr od 1 do 3. Pakiet nr 1 - Materia³y opatrunkowe nieja³owe - 17 pozycji, Pakiet nr 2 - Opatrunki ja³owe - 18 pozycji, Pakiet nr 3 - Opatrunki specjalistyczne do leczenia odle¿yn i trudno goj±cych siê ran - 14 pozycji, ³±cznie 49 pozycji..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z art. 24 ust. 1, 2 i 2a oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce: 1) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowi±zany wykazaæ odpowiednio, nie pó¼niej ni¿ na dzieñ sk³adania ofert, spe³nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, 2 i 2a.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których wiedza i do¶wiadczenie pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia, w szczególno¶ci o zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedn± dostawê odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, (materia³y opatrunkowe) o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿: Pakiet nr 1 - 71.000 z³, Pakiet nr 2 - 102.000 z³, Pakiet nr 3 - 11.000 z³. Na potwierdzenie warunku Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownego wykazu wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych g³ównych dostaw w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem stosownych dowodów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wzór wykazu dostaw stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie dostaw mog± byæ: - po¶wiadczenia np. referencje, z tym , ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, - o¶wiadczenie Wykonawcy, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa powy¿ej. Je¿eli Wykonawca wykonywa³ wcze¶niej dostawy na rzecz Zamawiaj±cego, które s± ujête w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowi±zku przedk³adania ich dowodów wraz ze sk³adan± ofert±. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± przedstawi± razem jeden dokument w formie za³±cznika nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzaj±ce i¿ dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym w niniejszej specyfikacji do oferty nale¿y do³±czyæ: a) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane produkty posiadaj± wymagane przepisami ustawy o wyrobach medycznych dopuszczenia do obrotu i do u¿ywania zgodnie z zadeklarowan± przez wykonawcê klas± danego wyrobu medycznego: - deklaracja zgodno¶ci producenta dla wszystkich klas wyrobu medycznego, - certyfikat jednostki notyfikuj±cej o ile dotyczy, - wpis/zg³oszenie/powiadomienie do Prezesa Urzêdu Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, - o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e oferowany sprzêt medyczny oznakowany jest znakiem CE, o ile dotyczy, b) opis oferowanych wyrobów np. ulotki informacyjne, foldery, specyfikacje techniczne lub aktualny katalog zawieraj±cy dok³adny opis. c) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wezwania do dokonania prezentacji przedmiotu zamówienia zaproponowanego w ofercie przez Wykonawcê ( w terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia). Prezentacja polegaæ bêdzie na przedstawieniu wybranych przez Zamawiaj±cego pozycji z asortymentu wymaganego w przetargu zgodnego z zapisami SIWZ. Brak prezentacji lub niezgodno¶æ z opisem przedmiotu zamówienia skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty. Z prezentacji zostanie sporz±dzony protokó³.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli nie wynika z dokumentów rejestrowych, za³±czonych do oferty, - wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, (o ile dotyczy),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji zamówienia czê¶ciowego - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zmiany postanowieñ niniejszej umowy mog± nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie rygorem niewa¿no¶ci w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: - w przypadku zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i us³ug w zakresie wysoko¶ci stawki VAT. W takim przypadku Strony protokolarnie ustal± stan wykonania umowy na dzieñ poprzedzaj±cy zmianê stawki VAT dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego w odniesieniu do czê¶ci wynagrodzenia za przedmiot umowy, którego w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 2) Zmiana przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy materia³ów opatrunkowych, nie powoduj±ca rozszerzenia przedmiotu zamówienia okre¶lonego w SIWZ w nastêpuj±cych sytuacjach: zakoñczenie produkcji, wycofanie z rynku przedmiotu zamówienia lub wprowadzenie nowszej wersji oraz ulepszeñ, przy czym w takiej sytuacji dopuszcza siê zmianê na inny wyrób medyczny (zamiennik) o tych samych, b±d¼ lepszych parametrach ni¿ zawarte w SIWZ, w cenie identycznej lub ni¿szej od tej jak± podano w ofercie Wykonawcy. 3) W przypadku niewykorzystania ca³o¶ci przedmiotu umowy w okresie 12 miesiêcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ podpisania aneksu do umowy, przed³u¿aj±cego termin realizacji umowy do wyczerpania przedmiotu zamówienia. 2. Warunki dokonywania zmian: 1) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub Zamawiaj±cego, 2) forma pisemna pod rygorem niewa¿no¶ci w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie pokój nr 11.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie pokój nr 11, Dzia³ Zamówieñ Publicznych.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - materia³y opatrunkowe nieja³owe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Materia³y opatrunkowe nieja³owe - 17 pozycji asortymentu.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji zamówienia czê¶ciowego - 5

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - opatrunki ja³owe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: opatrunki ja³owe - 18 pozycji asortymentu.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji zamówienia czê¶ciowego - 5

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - opatrunki specjalistyczne do leczenia odle¿yn i trudno goj±cych siê ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: opatrunki specjalistyczne do leczenia odle¿yn i trudno goj±cych siê ran - 14 pozycji asortymentu.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji zamówienia czê¶ciowego - 5

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.