eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO i URZĄDZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO BUDYNKU INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATORA KULTURY W MALBORKU w ramach projektu pn.Modernizacja i rozwój inkubatora przedsiębiorczości w Malborku. Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Malbork: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO i URZĄDZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO BUDYNKU INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATORA KULTURY W MALBORKU w ramach projektu pn.: Modernizacja i rozwój inkubatora przedsiębiorczości w Malborku. Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych.
Numer ogłoszenia: 68152 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 629 04 00, faks 55 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO i URZĄDZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO BUDYNKU INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATORA KULTURY W MALBORKU w ramach projektu pn.: Modernizacja i rozwój inkubatora przedsiębiorczości w Malborku. Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych wraz z oprogramowaniem DO BUDYNKU INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATORA KULTURY w ramach projektu pn.: Modernizacja i rozwój inkubatora przedsiębiorczości w Malborku. Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1, zwanym Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące elementy:Zestaw komputerowy - 4 zestawy; Monitor do komputera - 4 sztuki; Notebook - 12 sztuk; Projektor - 2 sztuki; Ekran do projektora - 2 sztuki; Skaner A4 - 2 sztuka; Urządzenie wielofunkcyjne mono z dupleksem - 2 sztuka; Drukarka kolorowa z dupleksem - 2 sztuka; Kopiarka Cyfrowa A3 Mono Dupleks - 2 sztuki, Oprogramowanie biurowe - 16 zestawów 3.11. Telefon bezprzewodowe- 2 szt. 4. Miejsce dostawy - 82-200 Malbork, Al. Wojska Polskiego 499 , Ul. Armii Krajowej 68, dostawa (wraz z wniesieniem do obiektu) powinna być uwzględniona w cenie oferty. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie używany, nie powystawowy, i spełniający wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami. Wszystkie wyroby i urządzenia muszą być objęte minimum gwarancją producenta. Urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności CE. Urządzenia będą przeznaczone do pracy biurowej przyszłego użytkownika.6. Jeżeli w opisie sprzętu, względnie modułu lub elementu sprzętu, występuje nazwa producenta, to ma to wyłącznie charakter przykładowy (względnie przypadkowy), i absolutnie nie oznacza, że tego producenta urządzenie (względnie moduł, element urządzenia) ma zostać dostarczone; pierwszorzędne znaczenie mają wskazane parametry techniczne (stanowią one minimum, jakie urządzenie musi spełniać). Zamawiający dopuszcza dostarczenie urządzeń równoważnych, o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego urządzenia uznając tym samym każde urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. 7. Do czasu odbioru wyposażenia przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ich ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 8. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w odpowiedni dla danego produktu sposób, uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty dokumenty zawierające informacje dotyczące typu, modelu oraz parametrów technicznych oferowanego sprzętu lub urządzenia. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z urządzeniami i sprzętem podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dokument gwarancji jakości, określający w szczególności przedmiot i zakres gwarancji oraz terminy wymiany towaru na wolny od wad i/lub termin usunięcia wad..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.12.00 - Konsole 32.35.12.00 - Ekrany 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki 38.65.21.00 - Projektory 30.21.31.10 - 30.21.31.10 32.55.21.10 - Telefony bezprzewodowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wymaga się złożenia europejskiej deklaracji zgodności CE dla oferowanego sprzętu. 2. W przypadku sprzętu wymienionego w SIWZ zasilanego energią elektryczną - wymaga się złożenia oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii dokumentu potwierdzającego spełnianie przez oferowany sprzęt elektroniczny wymagań Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/65/UE z dnia 8 czerwca 2011 r. w sprawie ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (ang.: EU RoHS Directive 2011/65/EU; RoHS = Restriction of Hazardous Substances), lub poświadczonej przez wykonawcę kopii dokumentu potwierdzającego przez producenta oferowanego sprzętu elektronicznego zgodność z ww. Dyrektywą lub poświadczonej za zgodność przez wykonawcę kopię deklaracji producenta oferowanego sprzętu elektronicznego o zgodności z ww. Dyrektywą. - 3. Oferowany model komputera/notebooka musi posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu notebooka/komputera z systemem operacyjnym Windows 7 (wydruk ze strony Microsoft WHCL). 4. Dokumenty zawierające informacje dotyczące typu, modelu oraz parametrów technicznych oferowanego sprzętu lub urządzenia (najlepiej wydruki katalogowe, ze stron internetowych, etc.).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty, 2. ewentualne pełnomocnictwa 3. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, wskazujące w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę w czasie realizacji zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył inny podmiot z wykonawcą, zakres i okresu udziału podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 4. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom do oferty należy dołączyć oświadczenie zgodnie ze worem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ppkt 2.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin gwarancji, nie dłuższy niż 60 m-cy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę; co do terminu wykonania z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac; pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia co do warunków i terminów płatności co do osób reprezentujących strony w procesie realizacji zamówienia; konieczności zmiany terminu zakończenia ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy; zmiany sprzętu, w przypadku gdy sprzęt przedstawiony w ofercie w momencie dostawy nie będzie dostępny na rynku, będzie wycofany ze sprzedaży przez producenta lub producent wprowadzi nowszy model, pod warunkiem, że parametry techniczne sprzętu będą spełniały wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a cena nie ulegnie zwiększeniu; zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia; na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; na skutek zmiany stawki VAT. zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu komputerowego w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie. Wycofanie modeli (typów) sprzętu z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu komputerowego w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł zrealizować dostawy w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji dostawy w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz, że cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie, zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu komputerowego w sytuacji niedostępności na rynku sprzętu objętego ofertą Wykonawcy, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie, zmianę terminów realizacji zamówienia z ważnych przyczyn, niezależnych od Wykonawcy, które to przyczyny wykonawca musi zamawiającemu udowodnić (np. opóźnienia producenta sprzętu). zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, nie wynikającej z zamierzonego działania Strony i nie powodującej roszczeń z powodu tej omyłki,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork pokój 236.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska, sekretariat pokój nr 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja i rozwój inkubatora przedsiębiorczości w Malborku. Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.