eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Dostawę preparatów do dezynfekcji dla SP ZZOZ w Kozienicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Kozienice: Dostawę preparatów do dezynfekcji dla SP ZZOZ w Kozienicach
Numer ogłoszenia: 68090 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach , al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 6148234, faks 48 6148139, 6148332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę preparatów do dezynfekcji dla SP ZZOZ w Kozienicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji dla SP ZZOZ w Kozienicach. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 33. 63.16.00 -8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. 4) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: a) ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, z późn. zm.), b) ustawie z dnia 18 marca 2011 roku o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. z 2011 r., Nr 82, poz. 451, z późn. zm.), c) ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271, z późn. zm.), d) ustawie z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 242, z późn. zm.). 5) Przedmiot zamówienia składa się z 8 niepodzielnych zadań. a) Zadanie nr 1 - Preparaty do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego; b) Zadanie nr 2 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni pomieszczeń, ich wyposażenia sprzętowego, w tym medycznego; c) Zadanie nr 3 - Preparaty do mycia i dezynfekcji skóry oraz błon śluzowych; d) Zadanie nr 4 - Preparaty do ran; e) Zadanie nr 5 - Chusteczki nasączone preparatem dezynfekcyjnym; f) Zadanie nr 6 - Chusteczki nasączone preparatem dezynfekcyjnym o działaniu sporobójczym; g) Zadanie nr 7 - Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w automatycznej myjni typu ETD; h) Zadanie nr 8 - Środek do mycia wózka CONCERTO - BAB 1101 - 01 i płyn koncentrat do płuczek - dezynfektorów firmy Getinge. 6) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania lub na wszystkie zadania. 7) Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiający wymaga: a) przedłożenia oświadczenia o posiadaniu badań preparatów dezynfekcyjnych na obszar medyczny, wydanych przez niezależny podmiot uprawniony do wykonywania badań w ramach UE, potwierdzających spektrum i czas działania danego preparatu dezynfekcyjnego; b) aby oferowane Przedmioty zamówienia były zarejestrowane oraz posiadały stosowne dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski, c) aby oferowane wyroby medyczne posiadały: deklarację zgodności WE i certyfikat WE (jeśli dotyczy) oraz powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz.679, z późn. zm.), ostatnią aktualizację kart charakterystyki sporządzaną zgodnie z Rozporządzeniem WE 1907/2006 nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH), utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniającego dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylającego rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 396 z dnia 30 grudnia 2006 r.), dalej Rozporządzenie WE 1907/2006, ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów; d) aby oferowany środek do mycia rąk posiadał: potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (Portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 roku dotyczącego produktów kosmetycznych (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 342 z dnia 22 grudnia 2009 r.), ulotkę informacyjną; e) aby oferowane produkty lecznicze posiadały: pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271, z późn. zm.), charakterystyki produktu leczniczego (ChPL) wraz z ulotką lub etykietą pełniącą funkcję ulotki, zatwierdzone przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych; f) aby oferowane produkty biobójcze posiadały: pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych ( tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 242, z późn. zm.), ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów, ostatnią aktualizację karty charakterystyki sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem WE 1907/2006; g) dołączenia do oferty oraz do pierwszej dostawy ostatniej aktualizacji karty charakterystyki dla oferowanego preparatu dezynfekcyjnego oraz charakterystyki produktu leczniczego dla preparatów przeznaczonych do dezynfekcji skóry i błon śluzowych, h) dołączenia do oferty zadanie Nr 1 poz. 1 pozytywnej opinii firmy OLYMPUS OPTICAL, że preparat nadaje się do dezynfekcji endoskopu firmy OLYMPUS OPTICAL, i) dołączenia do oferty - zadanie Nr 2 poz. 1 i 2 oraz zadanie nr 6 dokumentu potwierdzającego, że preparat nadaje się do stosowania w oddziale neonatologicznym i pediatrycznym, j) dołączenia do oferty - zadanie Nr 2 poz. 2, 4, 5, 6 dokumentu potwierdzającego, że preparat nadaje się do zastosowania na powierzchniach kontaktujących się z żywnością, k) dołączenie do oferty - zadanie nr 2 poz. 1 i 2 oraz zadanie nr 6 dokumentu potwierdzającego, że preparat nadaje się do stosowania w obecności pacjenta, l) dołączenie do oferty - zadanie nr 7 oświadczenia wydanego przez OLYMPUS Polska Sp. z o. o., że oferowany środek myjący i preparat dezynfekcyjny nadaje się do stosowania w myjni typu ETD 2, bez konieczności zmiany ustawień i/lub przeprogramowania myjni - jeśli dotyczy. 2. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia wyjaśnień w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ. 3. Wykonawca na każdorazowe wezwanie Zamawiającego przedstawi do wglądu wydruki aktualnych badań preparatów dezynfekcyjnych na obszar medyczny, potwierdzających spektrum i czas działania danego preparatu dezynfekcyjnego. 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty były w języku polskim, w przypadku dokumentów w języku obcym - przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dodatkowe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: a) Wypełniony formularz ofertowy według Załącznika nr 1 do SIWZ, b) Wypełniony przedmiot zamówienia, według wyboru Wykonawcy według Załącznika nr 2 do SIWZ. c) Parafowany i wypełniony (w miarę możliwości) przez Wykonawcę wzór umowy według Załącznika nr 5 do SIWZ. d) Opakowania po preparatach - wypełniony Załącznik nr 7 do SIWZ; Wykonawca zobowiązany jest wypełnić przedmiotowy załącznik w zakresie zaoferowanych preparatów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji dostaw częściowych - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Wzór umowy zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części, b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto, c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 3) Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4) Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. 5) Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy. 6) Aneks do umowy sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Aneks wchodzi w życie z chwilą jego podpisania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach, Al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, tel.:/fax: (48) 614 82 34/ (48) 614 81 39.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach, Al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, Kancelaria/ Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Preparaty do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni pomieszczeń, ich wyposażenia sprzętowego, w tym medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji powierzchni pomieszczeń, ich wyposażenia sprzętowego, w tym medycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Preparaty do mycia i dezynfekcji skóry oraz błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji skóry oraz błon śluzowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Preparaty do ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do ran.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Chusteczki nasączone preparatem dezynfekcyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki nasączone preparatem dezynfekcyjnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Chusteczki nasączone preparatem dezynfekcyjnym o działaniu sporobójczym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki nasączone preparatem dezynfekcyjnym o działaniu sporobójczym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w automatycznej myjni typu ETD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w automatycznej myjni typu ETD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Środek do mycia wózka CONCERTO - BAB 1101 - 01 i płyn koncentrat do płuczek - dezynfektorów firmy Getinge..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do mycia wózka CONCERTO - BAB 1101 - 01 i płyn koncentrat do płuczek - dezynfektorów firmy Getinge..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.