Hrubieszów: Organizacja i przeprowadzenie 14 dniowego wyjazdowego warsztatu szkoleniowo-rehabilitacyjnego w miejscowości nad Morzem Bałtyckim dla osób niepełnosprawnych - uczestników projektu systemowego pn. Stajemy się lepsi, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 67668 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie , ul. Ceglana 58/1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 84 696 37 77, faks 84 696 37 77, 84 542 19 96.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprhrubieszow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pcprhrubieszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie 14 dniowego wyjazdowego warsztatu szkoleniowo-rehabilitacyjnego w miejscowości nad Morzem Bałtyckim dla osób niepełnosprawnych - uczestników projektu systemowego pn. Stajemy się lepsi, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 14 dniowego wyjazdowego warsztatu szkoleniowo-rehabilitacyjnego w miejscowości nad Morzem Bałtyckim dla 45 osób niepełnosprawnych (w tym 2 osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim) oraz 13 ich opiekunów. Zadanie realizowane jest przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie w ramach projektu systemowego Stajemy się lepsi, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działania 7.1, Poddziałania 7.1.2. Warsztat szkoleniowo-rehabilitacyjny obejmował będzie zajęcia z psychologiem, zabiegi rehabilitacyjne oraz zajęcia o charakterze integracyjnym. Realizacja zajęć Zorganizowanie grupowych zajęć z psychologiem dla 45 osób niepełnosprawnych, Cel zajęć z psychologiem: aktywizacja społeczna osób niepełnosprawnych; przełamywanie istniejących barier społecznych i stereotypów w odniesieniu do osób niepełnosprawnych; - integracja w grupie i asertywność; doskonalenie umiejętności interpersonalnych; wzmacnianie poczucia własnej wartości poprzez budowanie pozytywnej samooceny; dostrzeganie i rozpoznawanie potrzeb własnych i innych osób; metody walki ze stresem; kształtowanie osobowości pod względem emocjonalnym, psychicznym i społecznym. Na każdego uczestnika zajęć grupowych będzie przypadało 10 godzin lekcyjnych z psychologiem. Zabiegi rehabilitacyjne 1. Wykonawca zapewni na początku pobytu wykonanie badań lekarskich łącznie ze wskazaniem co najmniej 3 zabiegów rehabilitacyjnych dziennie (w dni robocze) dla uczestników warsztatu, odpowiednich dla rodzaju schorzenia i dysfunkcji. 2. Wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych dla 45 osób niepełnosprawnych zgodnych ze wskazaniami lekarza. 3. Przeprowadzenie badań lekarskich po zakończonych zabiegach rehabilitacyjnych. Cel zabiegów rehabilitacyjnych: Poprawienie sprawności psychoruchowej osób niepełnosprawnych. Realizacja zajęć oraz zabiegów rehabilitacyjnych musi odbywać się na terenie ośrodka w którym są zakwaterowani uczestnicy. Zajęcia o charakterze integracyjnym Wykonawca zapewnienia uczestnikom warsztatu bezpłatne zajęcia o charakterze integracyjnym, w postaci, co najmniej: 2 wycieczek wyjazdowych po okolicy z przewodnikiem oraz prowiant na czas wycieczki, 2 ogniska lub grille, 2 wieczorki taneczne, bezpłatny dostęp według potrzeb do wszystkich urządzeń oraz sprzętu sportowo-rekreacyjnego na terenie ośrodka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru ośrodków (OD), w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne i uprawniony jest do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych osób niepełnosprawnych z rodzajami schorzeń lub dysfunkcjami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi w zakresie organizacji wyjazdowych warsztatów szkoleniowo-rehabilitacyjnych (lub podobnych) w tym zabiegów rehabilitacyjnych dla grupy powyżej 29 osób każda o wartości powyżej 61 568,00 zł, według załącznika nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 4a do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje psychologiem legitymującym się dyplomem studiów wyższych - który przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia z zakresu doradztwa psychologicznego - załącznik nr 6 do SIWZ oraz Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 4a do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: a) liczby osób uczestniczących w wyjazdowym warsztacie szkoleniowo-rehabilitacyjnym, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, będących wynikiem nie podjęcia udziału w warsztacie lub rezygnacji pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie; b) ceny, w przypadku zmniejszenia liczby osób uczestniczących w warsztacie szkoleniowo-rehabilitacyjnym z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, będących wynikiem nie podjęcia udziału w warsztacie lub rezygnacji pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie; c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, z powodu zdarzeń losowych niezależnych od uczestników warsztatu; d) zmiany harmonogramu warsztatu, z powodu zdarzeń losowych niezależnych od uczestników warsztatu; e) zmiany w kadrze dydaktycznej gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych niezależnych od Wykonawcy - zmiana taka może nastąpić pod warunkiem, że wykonawca zapewni osobę, której doświadczenie zawodowe i wykształcenie będą przynajmniej takie same jak osób wykazanych w wykazie kadry zaangażowanej w realizacje zajęć z psychologiem i doradcą zawodowym; f) zmiany ankiety oceniającej; g) konieczności modyfikacji umowy w związku ze zmianą wytycznych dotyczących realizacji projektu, w ramach którego finansowana jest umowa. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne, rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. zmiana numeru konta bankowego, dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian, na które może wyrazić zgodę, jednocześnie powyższe nie stanowi zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprhrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie ul. Ceglana 58/1, 22-500 Hrubieszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie ul. Ceglana 58/1 22-500 Hrubieszów pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Stajemy się lepsi realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE - MATERIAŁY OPATRUNKOWE, IGŁY STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY DO INFUZJI
- "DOSTAWA LEKÓW DO APTEKI SZPITALNEJ"
- Nadzór inwestorski nad pracami wykonanymi w ramach zagospodarowania poscaleniowego dla operacji "Scalanie gruntów wsi Jarosławiec w gminie Uchanie"
- Przebudowy i remonty dróg gminnych
- Rozbudowa drogi gminnej nr 111100L w miejscowości Kozodawy
- "Remont drogi 3402L Kol. Staszic - Zadębce odc. Staszic - Chyżowice"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie świadczeń opieki zdrowotnej z zakresu rehabilitacji w gabinecie dla mieszkańców Milanówka
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej oraz organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzebę realizacji kursów przez Krajowe Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
- Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom - część I
- Przeprowadzenie kursu prowadzącego do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla uczestników projektu pn. "Kierunek sukces" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników polsko-niemieckiego projektu pn. Zaufanie dzięki językowi dofinansowanego z Programu Współpracy INTERREG VI A BB-PL 2021-2027
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.