eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa łat i protez naczyniowych na potrzeby Oddziału Chirurgii Naczyniowej oraz portów dostępu naczyniowego, igieł do przepłukiwania portów, igieł do podawania leków dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Jelenia Góra: Dostawa łat i protez naczyniowych na potrzeby Oddziału Chirurgii Naczyniowej oraz portów dostępu naczyniowego, igieł do przepłukiwania portów, igieł do podawania leków dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Numer ogłoszenia: 67476 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7537286, faks 75 7543883.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łat i protez naczyniowych na potrzeby Oddziału Chirurgii Naczyniowej oraz portów dostępu naczyniowego, igieł do przepłukiwania portów, igieł do podawania leków dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łat i protez naczyniowych na potrzeby Oddziału Chirurgii Naczyniowej oraz portów dostępu naczyniowego, igieł do przepłukiwania portów, igieł do podawania leków dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej : Pakiet nr 1 - PROTEZY NACZYNIOWE DZIANE PROSTE,ROZWIDLONE,                   PROSTE USZCZELNIONE KOLAGENEM oraz ŁATY NACZYNIOWE Pakiet nr 2 - PROTEZY NACZYNIOWE z PTFE ZBROJONE STANDARDOWE I CIENKOŚCIENNE Pakiet nr 3 - PROTEZY NACZYNIOWE z PTFE NIEZBROJONE STANDARDOWE I CIENKOŚCIENNE Pakiet nr 4 - STENTY Z PTFE Pakiet nr 5 - CEWNIK BALONOWY DO OKLUZJI TĘTNIAKÓW Pakiet nr 6 - BIOSYNTETYCZNA PROTEZA NACZYNIOWA Pakiet nr 7 - WSZCZEPIALNE PORTY NACZYNIOWE Pakiet nr 8 - IGŁY DO PORTÓW NACZYNIOWYCH.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium : Pakiet nr 1 - 2 030,00 zł. Pakiet nr 2 - 826,00 zł. Pakiet nr 3 - 1 380,00 zł. Pakiet nr 4 - 160,00 zł. Pakiet nr 5 - 35,00 zł. Pakiet nr 6 - 205,00 zł. Pakiet nr 7 - 1 350,00 zł. Pakiet nr 8 - 1 133,00 zł. a) wadium ma być wniesione do dnia 03.04.2015 r. do godziny 10.00 w poniższych formach : - w pieniądzu PLN ( na konto : PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku : na konto : 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483 ) - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zmian.) .

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta ma zawierać : a) wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 , b) potwierdzenie wniesienia wadium, c) uzupełnioną szczegółową ofertę cenową załącznik nr 6 w oparciu o załącznik nr 1 d) określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru: termin dostawy każdej partii zamówionego towaru oraz min. 1 dzień max. 3 dni robocze - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2 - termin dostawy jest jednocześnie drugim kryterium oceny ofert. dostawa na cito min. 24 godziy max. 48 godzin - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2 - termin dostawy na cito jest jednocześnie trzecim kryterium oceny ofert. e) określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 60 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , f) określenie stałości cen (na cały okres realizacji umowy) - należy wpisać do formularza oferty, g) określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu - należy podać w formularzu oferty załącznik nr 2 - ( min. 12 miesięcy ) h) dołączyć katalogi, foldery ( ze zdjęciami, rysunkami) w języku polskim na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD-R. i) oświadczenie, że na żądanie Zamawiającego Oferent zobowiązuje się dostarczyć bezzwrotne próbki każdej pozycji w ciągu 3 dni roboczych, w celu weryfikacji spełnienia wymogów SIWZ j) oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 k) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert l) oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), m) zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego lub hurtowni farmaceutycznej lub koncesję na prowadzenie hurtowego obrotu środkami farmaceutycznymi oraz materiałami medycznymi na terenie Polski w zakresie obrotu produktami leczniczymi zgodnie z wymogami prawa, a jeżeli nie jest to wymagane - oświadczenie w tej sprawie n) dołączyć oświadczenie, że na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przestawi w ciągu 2 dni roboczych pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowanie na terytorium RP bądź pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską ważne w całej Wspólnocie Europejskiej o) dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy PZP, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 2.5
  • 3 - Termin dostawy na cito - 2.5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W.C.S .K.J w Jeleniej Górze, 58-506, ul. Ogińskiego 6, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (pok. 024) -bud. D-niski parter. Forma papierowa do pobrania za odpłatnością 25,00 zł brutto..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze ( kod. poczt. 58-506) , ul. Ogińskiego 6 , sekretariat Szpitala (pok. 171) , bud. D - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PROTEZY NACZYNIOWE DZIANE PROSTE,ROZWIDLONE, PROSTE USZCZELNIONE KOLAGENEM oraz ŁATY NACZYNIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROTEZY NACZYNIOWE DZIANE PROSTE,ROZWIDLONE, PROSTE USZCZELNIONE KOLAGENEM oraz ŁATY NACZYNIOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 2.5
    • 3. Termin dostawy na cito - 2.5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PROTEZY NACZYNIOWE z PTFE ZBROJONE STANDARDOWE I CIENKOŚCIENNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROTEZY NACZYNIOWE z PTFE ZBROJONE STANDARDOWE I CIENKOŚCIENNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 2.5
    • 3. Termin dostawy na cito - 2.5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PROTEZY NACZYNIOWE z PTFE NIEZBROJONE STANDARDOWE I CIENKOŚCIENNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROTEZY NACZYNIOWE z PTFE NIEZBROJONE STANDARDOWE I CIENKOŚCIENNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 2.5
    • 3. Termin dostawy na cito - 2.5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: STENTY Z PTFE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STENTY Z PTFE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 2.5
    • 3. Termin dostawy na cito - 2.5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CEWNIK BALONOWY DO OKLUZJI TĘTNIAKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIK BALONOWY DO OKLUZJI TĘTNIAKÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 2.5
    • 3. Termin dostawy na cito - 2.5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: BIOSYNTETYCZNA PROTEZA NACZYNIOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BIOSYNTETYCZNA PROTEZA NACZYNIOWA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 2.5
    • 3. Termin dostawy na cito - 2.5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WSZCZEPIALNE PORTY NACZYNIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WSZCZEPIALNE PORTY NACZYNIOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 2.5
    • 3. Termin dostawy na cito - 2.5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: IGŁY DO PORTÓW NACZYNIOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IGŁY DO PORTÓW NACZYNIOWYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 2.5
    • 3. Termin dostawy na cito - 2.5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.