eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › COW-ZAF 27.WL.4.2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Sosnowiec: COW-ZAF 27.WL.4.2015
Numer ogłoszenia: 67382 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie , ul. Sucha 21, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 7854600, faks 032 7854600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: COW-ZAF 27.WL.4.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków Centrum Opiekuńczo - Wychowawczego Pomocy Dziecku i Rodzinie Zespołów Opiekuńczo Wychowawczych Nr 1, 2, 3, 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przewóz uczestników w obie strony, b) zakwaterowanie, c) pełne wyżywienie (4 posiłki: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), d) opiekę medyczną, w tym zakup leków, e) opiekę pedagogiczną sprawowaną przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje, f) bogaty program zajęć i wycieczek, 2. Transport: zapewnienia transportu uczestników wypoczynku letniego w obie strony autokarem sprawnym technicznie, posiadającym ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC, AC, NW oraz sprawną klimatyzację i toaletę, przewozy powinny być zorganizowane zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz.1265 z późn. zm.), zapewnienia wymaganej przepisami prawa ilości kierowców, kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia do kierowania autokarami i przewozu osób, przejazd powinien być zorganizowany i przeprowadzony w ciągu dnia, zapewnienia w przypadku awarii autokaru, autokaru zastępczego na własny koszt, spełniającego wymagania określone w SIWZ, podstawienia autokaru co najmniej 30 min przed planowanym wyjazdem, zorganizowania i zrealizowania przewozu dzieci i młodzieży uczestników wypoczynku letniego w dniu rozpoczęcia wypoczynku sprzed siedziby Zamawiającego w Sosnowcu na miejsce pobytu oraz w dniu zakończenia wypoczynku letniego z miejsca pobytu przed siedzibę Zamawiającego w Sosnowcu zapewnienia podróży autokarem tylko uczestników wypoczynku letniego skierowanych przez Zamawiającego, zapewnienia uczestnikom wypoczynku letniego opieki kadry pedagogicznej od momentu przejęcia uczestnika wypoczynku letniego od rodzica lub opiekuna do czasu oddania go w ręce rodzica lub opiekuna w szczególności z zachowaniem warunków organizacji wypoczynku oraz wymogów wobec kwalifikacji i liczby kadry pedagogicznej, określonych w obowiązujących przepisach. 3. Zakwaterowanie: zakwaterowania uczestników kolonii w ośrodku wypoczynkowym, spełniającym warunki określone w SIWZ, zakwaterowania uczestników wypoczynku letniego w budynku/ach murowanych w rozumieniu przepisów Prawo budowlane, Zamawiający wymaga, aby uczestnicy zostali zakwaterowani w budynku/ach razem z wychowawcami, pokoje max. 6 osobowe wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu. Pokoje bez łóżek piętrowych i dostawek. Łóżka jednoosobowe (tapczany) z czystą pościelą (kołdra, poduszka i prześcieradło). Do każdego łóżka powinna być przynależna szafka nocna, minimum jedna półka w szafie na dziecko. W pokoju szafa ubraniowa, stół oraz krzesła. Wykonawca zapewni pobyt w ośrodku wypoczynkowym spełniającym wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno- sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska, teren ośrodka winien być ogrodzony, oświetlony, w przypadku wspólnej łazienki zapewnienia uczestnikom jednego WC maksymalnie na 10 uczestników, jednej umywalki z ciepłą i zimną wodą maksymalnie na 10 uczestników oraz jednego stanowiska prysznicowego z ciepłą i zimną wodą maksymalnie na 15 uczestników. Łazienki muszą być czyste i estetyczne. Ciepła i zimna woda winna być dostępna 24 h / dobę, udostępnienia uczestnikom wypoczynku letniego na terenie ośrodka wypoczynkowego, w którym zakwaterowana będzie grupa bezpłatnie sprawnych urządzeń rekreacyjno sportowych m.in. placu zabaw, boiska do piłki nożnej, siatkówki, stołu do tenisa stołowego, sali świetlicowej wyposażonej m.in. w sprawny sprzęt RTV i dyskotekowy, miejsca na ognisko oraz innych obiektów i urządzeń zgodnie ze złożoną ofertą, 4. Wyżywienie: zapewnienia uczestnikom wypoczynku letniego stołówki na terenie ośrodka wypoczynkowego, w którym zakwaterowani będą uczestnicy, zapewnienia min. 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) - zgodnie z normami żywieniowymi zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia, zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia, zapewnienia podczas wypoczynku letniego nieograniczonego dostępu do napojów, pieczywa, masła i dżemu, zapewnienia jednego ciepłego posiłku w trakcie całodniowych wycieczek autokarowych w zwiedzanej miejscowości, zapewnienia suchego prowiantu i napojów na czas wycieczek oraz podróży powrotnej do Sosnowca zapewnienia obiadu po przyjeździe na miejsce wypoczynku oraz śniadania przed wyjazdem do Sosnowca, Wykonawca zapewni wysoką jakość wyżywienia, które musi być zdrowe, świeże, sycące i smaczne, kierownika turnusu z zachowaniem warunków organizacji wypoczynku oraz wymogów wobec kwalifikacji określonych w obowiązujących przepisach, zapewnienia całodobowej opieki doświadczonej kadry pedagogicznej, posiadających kwalifikacje określone w obowiązujących przepisach prawa (Zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej 1 wychowawcy na 10-cioro dzieci), zapewnienia całodobowej opieki medycznej dla uczestników wypoczynku letniego, zgodnie z obowiązującymi przepisami (lekarz na każde wezwanie, pielęgniarka z całodobowym pobytem w ośrodku wypoczynkowym, w którym zakwaterowana będzie grupa), zapewnienia możliwości korzystania z kąpielisk spełniających wymogi bezpieczeństwa i czystości wody zorganizowanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zapewnienia opieki ratownika(ów) z odpowiednimi kwalifikacjami dla uczestników wypoczynku letniego w trakcie korzystania z kąpieli oraz kąpielisk (np. morze, basen) na czas trwania wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zapewnienia opieki przewodnika w trakcie wycieczek turystyczno-krajoznawczych dla uczestników wypoczynku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczenia uczestników od NNW na czas przejazdu, pobytu, wycieczek - na kwotę min. 10.000,00 zł na każdego uczestnika wypoczynku letniego, organizowania uczestnikom wypoczynku letniego wycieczek, zajęć na wolnym powietrzu, zapewnienia realizacji programu wypoczynku kulturalno-wychowawczego, turystyczno- krajoznawczego, sportowo-rekreacyjnego, realizacji programu wypoczynku letniego, który powinien uwzględniać co najmniej następujące elementy: - 2 ogniska z pieczeniem kiełbasek, - 3 dyskoteki, - co najmniej 2 całodniowe autokarowe wycieczki turystyczno-krajoznawczą z nieodpłatnym dla uczestników wypoczynku letniego wstępem do zwiedzanych obiektów, - co najmniej 2 wycieczki piesze turystyczno-krajoznawcze, - organizowanie zajęć i rozgrywek sportowych, gry terenowe, konkursy z dyplomami, nagrodami rzeczowymi itp., - codzienne spotkania w grupach w celu omówienia problemów, podsumowania dnia, zaplanowania kolejnych dni z uwzględnieniem potrzeb uczestników, inne zaplanowane przez Wykonawcę zajęcia zgodne z potrzebami uczestników i celami wychowawczymi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga tego warunku

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych, pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczeniu usług turystycznych 3. Wypełniony formularz cenowy. 4. Opis bazy noclegowej wraz z harmonogramem realizacji zadania - Program zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych. 5. Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji oferenta osobę (osoby), 6. Oświadczenie, iż zatrudniona kadra pedagogiczna spełnia wymagania przewidziane przepisami prawa dot. wypoczynku dzieci i młodzieży; 7. Polisa ubezpieczenia na rzecz klientów w związku z działalnością prowadzoną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. 8. Oświadczenie Organizatora dotyczące opinii Państwowej Straży Pożarnej art. 23 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 12, poz., 68). 9. Organizator przed podpisaniem umowy przedstawi zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku kuratorowi oświaty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Atrakcyjność programu - 30
  • 3 - Standard obiektu - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Administracyjno-Finansowy Centrum Opiekuńczo-Wychowawczym Pomocy Dziecku i Rodzinie ul. Sucha 21, 41-200 Sosnowiec w pokoju Księgowości.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Administracyjno-Finansowy Centrum Opiekuńczo-Wychowawczym Pomocy Dziecku i Rodzinie ul. Sucha 21, 41-200 Sosnowiec w pokoju Księgowości.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zespół Opiekuńczo Wychowawczy Nr 1, ul Piwnika Ponurego 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd wakacyjny dla grupy 24 dzieci w wieku od 5 do 18 lat uczęszczających do przedszkola i szkoły z Zespołu Opiekuńczo Wychowawczego Nr 1, ul. Piwnika Ponurego 9. Czas trwania turnusu: (16 noclegów); Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 01.08.2015 a 05.08.2015 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach lub nad morzem. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, piaskownicą, położony z dala od głównej, ruchliwej drogi. Oferent jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 10 dzieci oraz kierownika kolonii. Oferent zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo -Wychowawczego Nr 1 ul. Piwnika Ponurego 9 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem. Oferent jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej Oferent zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Atrakcyjnosć programu - 30
    • 3. Standard obiektu - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zespół Opiekuńczo-Wychowawczy Nr 2, ul. Sucha 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd kolonijny dla grupy 16 dzieci w wieku od 3 do 12 lat uczęszczających do przedszkola i szkoły, w tym dzieci specjalnej troski z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 2, ul. Sucha 21. Czas trwania turnusu: (12 noclegów) Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 29.06.2015 a 01.07.2015 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach, nad morzem lub jeziorach. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, piaskownicą, położony z dala od głównej, ruchliwej drogi. Oferent jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 10 dzieci oraz kierownika kolonii. W sytuacji grupy powyżej 10 osób -2 wychowawców, jeden wychowawca winien posiadać odpowiednie uprawnienia do pracy z dzieckiem trudnym lub specjalnej troski (orzeczeniem o upośledzeniu umysłowym w stopniu lekkim i umiarkowanym i lekkim oraz z zaburzeniami emocji). Oferent zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo -Wychowawczego Nr 2 ul. Sucha 21 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z przyjazdem powrotnym. Oferent jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej Oferent zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Atrakcyjnosć programu - 30
    • 3. Standard obiektu - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zespół Opiekuńczo-Wychowawczy Nr 2, ul. Sucha 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd na obóz dla grupy 19 dzieci w wieku od 13 do 20 lat. z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 2 ul. Sucha 21. Czas trwania turnusu: (12 noclegów); Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 29.06.2015 a 01.07.2015 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach, nad morzem lub jeziorach. Zakwaterowanie: ośrodek wypoczynkowy lub pole namiotowe z dala od głównej, ruchliwej drogi, w pobliżu obiektów sportowo-rekreacyjnych, z których dzieci będą mogły korzystać. Oferent zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo -Wychowawczego Nr 2 ul. Sucha 21 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem. Oferent jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej. Oferent jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 10 dzieci oraz kierownika obozu. Oferent zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Atrakcyjnosć programu - 30
    • 3. Standard obiektu - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zespół Opiekuńczo-Wychowawczy Nr 3, ul. Szczecińska 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd wakacyjny dla grupy 17 dzieci w wieku od 5 do 18 lat uczęszczających do przedszkola i szkoły z Zespołu Opiekuńczo Wychowawczego Nr 3, ul. Szczecińska 11. Czas trwania turnusu: (10 noclegów); Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 07.08.2015 a 12.08.2015 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, piaskownicą, położony z dala od głównej, ruchliwej drogi. Oferent jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 10 dzieci oraz kierownika kolonii. Oferent zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo -Wychowawczego Nr 3 ul. Szczecińska 11 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem. Oferent jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej Oferent zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Atrakcyjnosć programu - 30
    • 3. Standard obiektu - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zespół Opiekuńczo-Wychowawczy Nr 4, ul. Koszalińska 51-53.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd wakacyjny dla grupy 24 dzieci w wieku od 5 do 18 lat uczęszczających do przedszkola i szkoły z Zespołu Opiekuńczo Wychowawczego Nr 4, Koszalińska 51-53. Czas trwania turnusu: (16 noclegów); Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 27.07.2015 a 01.08.2015 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, piaskownicą, położony z dala od głównej, ruchliwej drogi. Oferent jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 10 dzieci oraz kierownika kolonii. Oferent zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo -Wychowawczego Nr 4,ul. Koszalińska 5-53 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem. Oferent jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej Oferent zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Atrakcyjnosć programu - 30
    • 3. Standard obiektu - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.