Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-26
Wrocław: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ HIGIENY I ESTETYKI PRZYGOTOWANIA I PODANIA POSIŁKÓW
Numer ogłoszenia: 67370 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 656 244, faks 261 656 228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ HIGIENY I ESTETYKI PRZYGOTOWANIA I PODANIA POSIŁKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 134 000 euro na dostawę środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków. Nr sprawy: ŻYWN/MUND/INFR/136/2015.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.11.00-7, 33.71.19.00-6, 33.74.10.00-6, 39.81.22.00-9, 33.71.18.00-5, 33.71.17.20-0, 24.45.50.00-8, 33.72.12.00-2, 33.74.13.00-9, 19.52.00.00-7, 44.17.40.00-0, 39.83.12.10-1, 33.76.00.00-5, 39.83.20.00-3, 39.82.00.00-6, 24.45.50.00-8, 39.83.00.00-9, 39.83.12.40-0, 37.82.31.00-4, 33.77.20.00-2, 39.22.43.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); Dla zadania nr 2 - 1.Szczegółowe opisy i zdjęcia lub wizerunki przedstawiające wygląd faktyczny wszystkich oferowanych produktów, a dodatkowo dla pozycji nr 1, nr 2, nr 7, nr 8, nr 13, nr 14, nr 20, nr 21, nr 22, nr 23, nr 24, nr 25, nr 26, nr 35, nr 36, nr 37, nr 38, nr 39, nr 52, nr 53, nr 54, nr 55, nr 59, nr 60 określenie cech fizykochemicznych, dozowania, zastosowania i sposobu użycia;2.Pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) - dot. poz. nr 1 (tj. środek do mycia i dezynfekcji powierzchni - produkt biobójczy) i poz. nr 2 (tj. proszek do dezynfekcji);3.Oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się na czas stosowania dostarczonych płynów, do bezpłatnego zamontowania i serwisowania urządzeń dozujących wskazanych przez Zamawiającego 10 (słownie: dziesięciu) maszynach myjących (wg wzoru zawartego w załączniku nr 5 do SIWZ);4.Oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się do nieodpłatnego przeprowadzenia serwisu zamontowanych urządzeń dozujących raz na kwartał oraz dokonaniu ich naprawy w przypadku awarii w czasie nie przekraczającym 24 godzin od zgłoszenia ze strony Zamawiającego (wg wzoru zawartego w załączniku nr 6 do SIWZ);5.Dla poz. 35 (tj. płyn do ręcznego mycia naczyń) - zaświadczenie producenta o biodegradacji związków powierzchniowo czynnych;6.Dla poz. nr 1, nr 7, nr 21, nr 22, nr 37 - certyfikat ISO 9001, ISO 14001 lub równoważny o wytycznych nie mniejszych niż zawarte w certyfikatach ISO 9001, ISO 14001 w zakresie producenta ww. asortymentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin przydatności do użytku - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W-w, ul. Obornicka 100-102,bud.2,pok. 101 lub pocztą po dokonaniu przelewu. Opł. 26,19 zł, prośby na fax: 261656228, przelew: 62 1010 1674 0001 2722 3100 0000, tyt. INFR/144/2015.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 o wartości poniżej 134 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.20.00-7, 33.71.19.00-6, 39.81.22.00-9, 33.71.18.00-5, 33.71.17.20-0, 24.45.50.00-8, 33.72.12.00-2, 33.74.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin przydatności do użytku - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 o wartości poniżej 134 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.82.00.00-6, 19.52.00.00-7, 44.17.40.00-0, 39.83.20.00-3, 39.83.12.10-1, 37.82.31.00-4, 39.81.11.00-1, 39.83.00.00-9, 39.83.12.20-4, 33.76.00.00-5, 33.77.20.00-2, 39.22.43.20-7, 39.52.58.10-9, 33.74.11.00-7, 33.14.10.00-0, 18.14.10.00-9, 39.22.40.00-8, 39.22.56.00-1, 39.52.58.00-6, 24.45.50.00-8, 39.83.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin przydatności do użytku - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 o wartości poniżej 134 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.11.00-7, 33.71.19.00-6, 33.74.10.00-6, 39.81.22.00-9, 33.71.18.00-5, 33.71.17.20-0, 24.45.50.00-8, 33.72.12.00-2, 33.74.13.00-9, 19.52.00.00-7, 44.17.40.00-0, 39.83.12.10-1, 33.76.00.00-5, 39.83.20.00-3, 39.82.00.00-6, 24.45.50.00-8, 39.83.00.00-9, 39.83.12.40-0, 37.82.31.00-4, 33.77.20.00-2, 39.22.43.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin przydatności do użytku - 10
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- PRACE PROJEKTOWE dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa Via Regia na terenie Gminy Miejskiej ZŁOTORYJA
- Usługi transportowe przy użyciu mikrobusów i samochodów osobowych
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki-Materiały mix I- na podstawie umowy ramowej
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej w ramach projektu ProtFeed (3 Zadania)
- PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 382 w zakresie budowy ciągu pieszego w ROGOŹNICY
- WM/SZP/TP/25/2024/G_Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - remont dachu w budynku mieszkalnym i usługowym przy ul. Pęgowskiej 14 we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
- Dostawa materiałów budowlanych i remontowych oraz materiałów stolarskich niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania MS - DE-dzp.272-116/24
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru higienicznego dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego dla oddziału okulistycznego II
- Dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.