eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Kraków: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia
Numer ogłoszenia: 67278 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 1 1.Koszenie lewego wału potoku Kościelnickiego w km 0+000 - 3+020 w miejscowości Pobiednik, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce Zakres prac obejmuje: Mechaniczne wykoszenie porostów przy użyciu ciągnika i kosiarki bijakowej. Koszenie porostów twardych i gęstych z korony i skarp wału wykaszarkami ręcznymi. Wygrabienie po ręcznym wykoszeniu. Uporządkowanie terenu po wykonanych pracach. 2.Mechaniczne wykoszenie lewego wału rzeki Wisły w km 66+531 - 71+284 w miejscowości Kraków, gm. m. Kraków od ulicy Wioślarskiej do ul. Księcia Józefa- Bielany rozmiar 4.753 km Zakres prac obejmuje: Mechaniczne wykoszenie porostów przy użyciu ciągnika i kosiarki bijakowej. Uporządkowanie terenu po wykonanych pracach. 3.Koszenie lewego wału rzeki Wisły w km 0+000 ÷ 14+520 w miejscowościach Pobiednik Mały, Koźlica, Odwiśle, Złotniki, Wawrzeńczyce - gm. Igołomia - Wawrzeńczyce Rozmiar 14.520 km Zakres prac obejmuje: Mechaniczne wykoszenie porostów przy użyciu ciągnika i kosiarki bijakowej Koszenie porostów twardych i gęstych z korony i skarp wału wykaszarkami ręcznymi Wygrabienie po ręcznym wykoszeniu Uporządkowanie terenu po wykonanych pracach Część zamówienia nr 2 1.Konserwacja bieżąca na prawym wale rzeki Wisła w km wału 96+038-115+438 w miejscowości Niepołomice, Wola Batorska, Zabierzów Bocheński i Wola Zabierzowska, gm. Niepołomice Rozmiar 19.400 km Zakres prac obejmuje: wykoszenie skarp i korony wału (kosiarka bijakowa) 2. Konserwacja bieżąca na prawym i lewym wale potok Drwinka w km wału L=12+890-14+600 i P=12+670-14+730 w miejscowości Chobot i Wola Zabierzowska, gm. Niepołomice Rozmiar 3.770 km Zakres prac obejmuje: wykoszenie skarp i korony wału (mechaniczne - kosiarka bijakowa) 3. Konserwacja bieżąca na prawym wale potok Podłężanka w km wału 0+000-2+700 w miejscowości Niepołomice, gm. Niepołomice Rozmiar: 2.700 km Zakres pra c obejmuje: wykoszenie skarp i korony wału (mechaniczne - kosiarka bijakowa) 4.Konserwacja bieżąca na prawym wale potoku Głogoczówka w km 0+000 - 0+470 w m. Głogoczów, gm. Myślenice Rozmiar: 0.470 km Zakres prac obejmuje: wykoszenie skarp i korony wału (mechaniczne-kosiarka bijakowa) Część zamówienia nr 3 1.Konserwacja bieżąca- wykoszenie lewego wału potoku Podłężanka w km 0+000 -2+850 w miejscowości: Grabie, Węgrzce Wielkie, gm. Wieliczka. Rozmiar: 2.850 km Zakres prac obejmuje: wykoszenie korpusu wału (skarp i korony wału) mechanicznie - kosiarką bijakową 2. Konserwacja bieżąca - wykoszenie wałów cofkowych rzeki Serafa prawego w km 0+000 - 3+250 L= 3,250 km lewego w km 0+000 - 2+950 L= 2,950 km w miejscowości: Brzegi, Kokotów ,gm. Wieliczka Rozmiar: 6.200 km Zakres prac obejmuje: mechaniczne wykoszenie skarp i korony wałów - kosiarką bijakową 3. Konserwacja bieżąca - wykoszenie wałów cofkowych potoku Zabawka prawego w km 0+000 -1+211 L= 1,211 km lewego w km 0+000 -1+139 L= 1,139 km w miejscowości: Brzegi, Kokotów,gm. Wieliczka Rozmiar: 2,350 km Zakres prac obejmuje: mechaniczne wykoszenie skarp i korony wałów - kosiarką bijakową 4. Konserwacja bieżąca - wykoszenie wałów cofkowych rzeki Drwina Długa prawego w km 0+000 -1+260 L= 1,260 km lewego w km 0+000 -1+270 L= 1,270 km w miejscowości: Brzegi ,gm. Wieliczka Rozmiar: 2,530 km Zakres prac obejmuje: mechaniczne wykoszenie skarp i korony wałów - kosiarką bijakową 5.Konserwacja bieżąca- wykoszenie prawego wału rzeki Wisła w km 90+800 - 96+038 w miejscowości Brzegi , Grabie,gm. Wieliczka Rozmiar : 5.238 km Zakres prac obejmuje: mechaniczne wykoszenie skarp i korony wału kosiarką bijakową Część zamówienia nr 4 1. Konserwacja lewego wału rzeki Wisły w km 0+000 - 2+820 m. Nowe Brzesko, Hebdów, gmina Nowe Brzesko, powiat proszowicki Rozmiar : 2.820 km Zakres prac obejmuje: Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału, ciągnik + kosiarka bijakowa Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, twardy z wygrabieniem 2.Konserwacja wałów rzeki Szreniawy km 0+000 - 2+420P, 0+000 - 0+960L, m. Witów, Sokołowice , gmina Koszyce, powiat proszowicki Rozmiar 3.380 km Zakres prac obejmuje: Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału, ciągnik + kosiarka bijakowa Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, twardy z wygrabieniem Ręczne ścinanie, krzaki średniej gęstości ze skarp wału według wskazań w terenie 3. Konserwacja wałów rzeki Wisły km 0+000 - 1+760, 0+000 - 4+300, 0+000 - 0+960, 0+000 - 1+780, 0+000 - 1+360m. Morsko, Sokołowice, Przemyków, Witów, Piotrowice, gmina Koszyce, powiat proszowicki Rozmiar 10.160 km Zakres prac obejmuje: Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału, ciągnik + kosiarka bijakowa Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, twardy 4. Konserwacja prawego wału rzeki Nidzicy w km 0+000 - 2+100 m. Piotrowice, gmina Koszyce, powiat proszowicki Rozmiar 2.100 km Zakres prac obejmuje: Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału, ciągnik + kosiarka bijakowa Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, twardy z wygrabieniem Ręczne ścinanie, krzaki średniej gęstości ze skarp wału według wskazań w terenie 5.Konserwacja lewego i prawego wału potoku Ścieklec w km 0+000 - 3+045P; 0+000 - 3+045L, m. Proszowice, Opatkowice, Makocice, gmina Proszowice, powiat proszowicki Rozmiar: 6.090 km Zakres prac obejmuje: Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału, ciągnik + kosiarka bijakowa Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, twardy z wygrabieniem Ręczne ścinanie, krzaki średniej gęstości ze skarp wału według wskazań w terenie Dopuszcza się złożenie oferty częściowej liczba części: 4 Wykonawca może złożyć oferty częściowe maksymalnie na dwie części zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium: 1.1. Wadium dla części zamówienia Nr 1 w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 zł) 1.2. Wadium dla części zamówienia Nr 2 w wysokości 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset 00/100 zł) 1.3. Wadium dla części zamówienia Nr 3 w wysokości 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 zł) 1.4. Wadium dla części zamówienia Nr 4 w wysokości 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset 00/100 zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI pkt.2. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Krakowie ul. Kraszewskiego 36 pok.29A Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, 31-153 Kraków ul. Szlak 73, -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub ust 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 1.3. Wykonawca który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 1.4. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli a) 1.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 35 000,00 zł. każda (dotyczy części zamówienia Nr 1) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a) 2. wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 59 000,00 zł. każda (dotyczy części zamówienia Nr 2) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a) 3. wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 44 000,00 zł. każda (dotyczy części zamówienia Nr 3) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a) 4. wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 70 000,00 zł. każda (dotyczy części zamówienia Nr 4) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane -świadczenia okresowe lub ciągłe- należycie. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli 1.wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 kosiarka bijakowa, 1 kosiarka spalinowa,1 ciągnik (dotyczy części zamówienia Nr 1,4) 2. wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 kosiarka bijakowa, (dotyczy części zamówienia Nr 2,3) Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawce jeżeli wykażą ,że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania pracami na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.) Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 6.1. oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 6.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) /innego podmiotu podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.kosztorys ofertowy 8.dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - warunki płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f). zmiany terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust.3 3. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego pok.32A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.