eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojnik › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Gnojnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-11

Gnojnik: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Gnojnik
Numer ogłoszenia: 67115 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41045 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Gnojnik 363, 32-864 Gnojnik, woj. małopolskie, tel. 14 6869600, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Gnojnik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w maksymalnej ilości do 94 sztuk dla ekwiwalentu do 6 RLM, pracujących w technologii tarczowego złoża biologicznego na wale rotującym wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w tym: urządzeniami do odprowadzenia oczyszczonych ścieków do gruntu drenaż rozsączający, przewodami i studzienkami kanalizacyjnymi, pompowniami ścieków, studzienkami rozdzielczymi i zbiorczymi, instalacją elektryczną z automatycznym sterowaniem procesów oczyszczania. Montowane przydomowe oczyszczalnie ścieków powinny posiadać znak CE, być zgodne z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 na podstawie badań wykonanych przez notyfikowane laboratorium dla właściwej normy. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 2.roboty budowlano-montażowe, 3.roboty elektryczne, 4.obsługę geodezyjną związaną z budową przydomowych oczyszczalni ścieków. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1. powiadomienie właścicieli posesji o planowanym terminie rozpoczęcia prac nie później niż na 3 dni przed wejściem w teren. 2. uporządkowanie placu budowy do stanu poprzedniego (wywóz gruntu, niwelacja terenu, itp.); 3. przeprowadzenie rozruchu oczyszczalni, dostarczenie wyników badań ścieków surowych i oczyszczonych wykonane przez osobę/instytucję posiadającą stosowne uprawnienia dla 20 (procent) wybudowanych oczyszczalni wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku gdy wynik obliczeń procentowych okaże się dziesiętny, należy go zaokrąglić do pełnej wartości w górę (np.: 94 x 20 (procent) = 18,8 szt. Do badań należy przyjąć 19 szt.). 4. przeszkolenie użytkowników oraz dostarczenie instrukcji obsługi i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej eksploatacji urządzeń - do niniejszej czynności należy sporządzić protokół podpisany przez wykonawcę jak i przeszkolonego użytkownika. 5. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. W celu udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót, wykonawca ma obowiązek prowadzić dziennik budowy. Dziennik budowy powinien być uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany wpisami przez Inspektora Nadzoru oraz jeśli zajdzie taka wola lub konieczność przez przedstawiciela gminy. Inspektor Nadzoru zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Należy prowadzić dziennik budowy osobno dla każdej lokalizacji przydomowej oczyszczalni ścieków. Koszty związane z zakupem oraz prowadzeniem dzienników budowy pokrywa wykonawca. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia: 1. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego (Inspektor nadzoru i lub przedstawiciel gminy) z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 3. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax, email oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia szkód wykonawca usunie je na własny koszt. Wszelkie skrzyżowania z istniejącą siecią uzbrojenia terenu należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym a jeżeli przepisy lub uzgodnienia branżowe stanowią inaczej należy je wykonać zgodnie z uzgodnieniami branżowymi i obowiązującymi przepisami. Do każdego skrzyżowania z istniejącą siecią uzbrojenia terenu należy przedstawić protokół odbioru skrzyżowania podpisany przez właściwego zarządcę. Wykonawca uwzględni w cenie ofert ponowne plantowanie terenu, wraz z uzupełnieniem ewentualnych ubytków ziemi w zakresie objętym zadaniem jeśli zajdzie taka potrzeba w terminie do 7 miesięcy jednak nie wcześniej niż po 4 miesiącach po dokonaniu odbioru całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wyznaczy termin na dokonanie przeglądu gwarancyjnego. Podczas przeglądu gwarancyjnego zostanie dokonany przegląd działania i funkcjonowania całego kompletu przydomowej oczyszczalni ścieków. Zamawiający ma możliwość określenia przeglądu gwarancyjnego w każdym momencie trwania gwarancji i rękojmi. Odbiór wykonanych robót: Odbiór robot będzie następował dla każdej prawidłowo wybudowanej, kompletnej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą protokołem odbioru częściowego podpisanym przez Wykonawcę, kierownika robót instalacyjnych sanitarnych, elektrycznych, Inspektora nadzoru, oraz przedstawiciela Zamawiającego. Odbiór końcowy nastąpi protokołem odbioru końcowego robót na podstawie protokołów częściowych stanowiących załącznik do protokołu końcowego. Protokół końcowy podpisują wszystkie strony jak w protokole częściowym. Odbiór częściowy czy końcowy będzie zatwierdzony przez Zamawiającego po dostarczeniu wszystkich dokumentów odbiorowych. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. Opisane w opisie technicznym projektu budowlanego urządzenia do zastosowania są wskazane przykładowo. Zgodnie z powyższymi zapisami Zamawiający dopuszcza oferowane przez Wykonawcę oczyszczalnie przydomowe zgodne z normą PN-EN 12566-3+A1:2009, których cechy charakterystyczne opisane normą PN-EN 12566-3+A1;2009 są nie gorsze niż określone w opisie technicznym projektu budowlanego oraz projekcie budowlanym. Ponadto zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia montowane w ramach zamówienia oczyszczalnie mają pracować w technologii tarczowego złoża biologicznego na wale rotującym. Oczyszczalnie ścieków powinny posiadać znak CE i być zgodne ze wskazaną normą. Oferent powinien dołączyć do oferty foldery oraz rysunki oferowanych rozwiązań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w opisie technicznym projektu budowlanego oraz przedmiarach robót. Wykonawca udzieli 120 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja obejmuje całość robót, całe urządzenie, części eksploatacyjne podlegające zużyciu ale nie samą eksploatację przydomowej oczyszczalni ścieków (czyli np. wywóz nieczystości z osadnika, energia elektryczna). Zamawiający zastrzega prawo powołania eksperta lub osoby, która w czasie trwania gwarancji stwierdzi konieczność wykonania prac serwisowych. Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy, powykonawczego zestawienia kosztów podłączenia każdej oczyszczalni oddzielnie i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo - finansowych, wymaganych np. przez instytucję dofinansowującą zadanie. Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.15.56.00 - 45.15.56.00 45.23.23.42 - 45.23.23.42 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bio-Nova Sp. z o.o., ul. Jana Brzechwy 3, 51-141 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1380492,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1870000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1870000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2095589,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.