eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-24

Ropczyce: Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie - etap II
Numer ogłoszenia: 67100 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25540 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia pn. Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie - etap II jest wykonanie robót wykończeniowych kuchni i zaplecza kuchennego wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz montażem stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w rozbudowanej dwukondygnacyjnej części istniejącego budynku OSP, zlokalizowanego w miejscowości Lubzina gm. Ropczyce na działce nr ewid. 482/17 oraz 482/5, zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik Nr 3 do SIWZ, w tym wykonanie m.in. następujących robót, w sposób niżej opisany: - montaż stolarki zewnętrznej okiennej z PCV, okna aluminiowego p.poż. EI 30, drzwiowej aluminiowej w rozbudowanej (od strony zachodniej) dwukondygnacyjnej części istniejącego budynku OSP Lubzina, - wykonanie podsypki piaskowej, warstwy chudego betonu, izolacji przeciwwilgociowej 2 x folia, izolacji termicznej, wylewki cementowej zbrojonej siatką stalową na poziomie całej kondygnacji przyziemia, - wykonanie warstw posadzki na piętrze w postaci izolacji przeciwwilgociowej z foli polietylenowej, warstwy styropianu posadzkowego gr. 5 cm, wylewki gr. 5 cm cementowej zbrojonej, - wykonanie otworów w murze pomiędzy salą imprez, a kuchnią i zmywalnią wraz z obróbką szpalet i posadzki, - wykonanie ścianek działowych z bloczka betonu komórkowego na kondygnacji przyziemia oraz piętra, - wykonanie tynków ścian i sufitów na kondygnacji przyziemia, - wykonanie płytek posadzkowych antypoślizgowych na kondygnacji przyziemia, - wykonanie cokolików w komunikacji na kondygnacji przyziemia, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach kuchni i zaplecza kuchennego na wys. 2,0 m, - malowanie ścian i sufitów farbą zmywalną oraz lakierowanie ścian do wys. 1,5 m w komunikacji na kondygnacji przyziemia, - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, okien podawczych oraz blatów z aglomarmuru na kondygnacji przyziemia, - wykonanie kompletnej instalacji wentylacji na kondygnacji przyziemia i piętra, - wykonanie kompletnej instalacji c.o. wod. kan. wraz z białym montażem oraz hydrantu na kondygnacji przyziemia, - wykonanie rurarzu oraz podejść instalacji c.o., wod.- kan. bez białego montażu na piętrze, - wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej wraz rozdzielniami, włącznikami, gniazdami, oprawami na kondygnacji przyziemia, - wykonanie okablowania wraz z puszkami bez montażu włączników, gniazd i opraw na piętrze i klatce schodowej, - wykonanie instalacji odgromowej budynku, - wykonanie chodnika do wejścia zaplecza kuchni, - wykonanie docieplenia dachu nad salą imprez styropianem laminowanym papą o gr. 20 cm, pokrycie dwukrotnie papą termozgrzewalną, wykonanie przekładki instalacji odgromowej, wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich. 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń zaplecza kuchennego sali imprez, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji oraz do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń zaplecza kuchennego jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Prace objęte zamówieniem należy wykonywać w taki sposób aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu, użytkowanego przez przychodnię zdrowia, OSP, KGW i radę sołecką. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania następujących robót: - w zakresie budynku dwukondygnacyjnego rozbudowanej części istniejącego budynku OSP: montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej na piętrze oraz w przedsionku (pom. Nr 1-37), wykonania instalacji monitoringu, instalacji telefonicznej, instalacji sygnalizacji włamania i napadu ISWiN, wykonania wykończenia posadzek na piętrze i klatce schodowej, prac tynkarskich i wykończeniowych na piętrze i klatce schodowej, sufitu podwieszanego na piętrze i klatce schodowej, białego montażu oraz grzejników na piętrze i klatce schodowej, montażu gniazd, włączników, opraw na piętrze i klatce schodowej, wykonania elewacji budynku, - wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego nie ujętego w przedmiarach robót stanowiących załącznik Nr 3 do SIWZ, - pozostałych robót ujętych w projekcie w zakresie dotyczącym remontu istniejącego obiektu i robót w zakresie zagospodarowania terenu w tym budowy altany, ogrodzenia, zjazdu publicznego oraz miejsc postojowych. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załączniki Nr 3 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarach robót mają charakter orientacyjny. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i/lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana GUŹDA Zbigniew Guźda, ul. Szkolna 104, 36-147 Kosowy, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317018,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 264438,24

  • Oferta z najniższą ceną: 264438,24 / Oferta z najwyższą ceną: 457487,76

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.