eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świątniki Górne › Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Świątniki Górne w terminie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-25

Świątniki Górne: Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Świątniki Górne w terminie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r.
Numer ogłoszenia: 66994 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świątniki Górne , ul. Bruchnalskiego 36, 32-040 Świątniki Górne, woj. małopolskie, tel. 12 2704030, faks 12 270 40 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Świątniki Górne w terminie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych i zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych wytwarzających odpady na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne w okresie zamówienia od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r., w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, o których mowa w ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), zapisach uchwały sejmiku Województwa Małopolskiego nr XXV/397/12 z dnia 2 lipca 2012r. - Plan Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne z dnia 31 grudnia 2012 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. z 2013 r. poz. 231) oraz wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki o pojemności 120 litrów - 240 litrów i worki do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości wytworzonych w gospodarstwach domowych następujących frakcji odpadów komunalnych : 1). zmieszane odpady komunalne (kod : 20 03 01) 2). papier i tektura oraz opakowania wielomateriałowe (kody : 15 01 01, 15 01 05), 3). tworzywa sztuczne typu PET i metal (kody : 15 01 02, 20 01 39, 20 01 40), 4). szkło (kod : 15 01 07, 20 01 02), 5). odpady ulegające biodegradacji (kody : 20 02 01, 20 01 08), 6). odpady wielkogabarytowe (kod : 20 03 07) 7). zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody : 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36) 8). odpady z remontów prowadzonych we własnym zakresie (dot. grupy 17 odpadów powstających w gospodarstwach domowych), 9). zużyte opony (kod : 16 01 03), 10). zużyte baterie i akumulatory (kody : 20 01 33, 20 01 34), 11). przeterminowane leki (kody : 20 01 31, 20 01 32), 12). inne odpady niebezpieczne tzw. odpady problematyczne (tj. żarówki, świetlówki, resztki farb, lakierów, rozpuszczalników, środków do impregnacji drewna, środków ochrony roślin i nawozów, pojemniki po aerozolach, olejach mineralnych i syntetycznych, tłuszczach, benzynie, środkach chemicznych, stare kosmetyki, tusze do drukarek i tonery, taśmy wideo, kasety magnetofonowe, materiały fotograficzne, taśmy barwiące itp.) 13). odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (20 03 99), np. popiół pochodzący z palenisk domowych Częstotliwość odbioru odpadów z terenu nieruchomości zamieszkałych: 1).zmieszane odpady komunalne - w równych odstępach czasu, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, 2).odpady segregowane zawierające frakcje papier i tektura oraz opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne typu PET i metal, szkło, odpady ulegające biodegradacji gromadzone w odpowiednich workach do selektywnej zbiórki - w równych odstępach czasu , nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, 3).odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - dwa razy w roku (tj. 1 raz w sezonie wiosennym i 1 raz w sezonie jesiennym). Wykonawca w terminie do 01.07.2015 r. jest zobowiązany na czas trwania umowy do zapewnienia i wyposażenia gospodarstw domowych z których odbierane są odpady komunalne w zamykane plastikowe pojemniki z kołami o pojemności 120 litrów - 240 litrów spełniające wymagania polskich norm i przystosowane do urządzeń załadowczych pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych oraz worki na odpady segregowane o pojemności co najmniej 110 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej odpowiednią wytrzymałość worków. Odpady winny być gromadzone w pojemnikach lub workach w następujący sposób : 1).papier i tektura, opakowania wielomateriałowe w workach koloru niebieskiego, 2).tworzywa sztuczne typu PET oraz metal w workach koloru żółtego lub różowego 3).szkło w workach koloru zielonego, 4).odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji w workach koloru brązowego, 5).odpady zmieszane w zamykanych, plastikowych pojemnikach na kółkach. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia zamieszkałych nieruchomości w worki do selektywnej zbiórki odpadów po raz pierwszy w terminie do 01.07.2015 r. w ilości po 3 worki każdego rodzaju na każdą nieruchomość zamieszkałą. Ponadto, wykonawca winien po każdorazowym odbiorze odpadów z terenu nieruchomości zamieszkałej pozostawić nowe worki w ilości i kolorach odpowiadających odebranym workom. Worki winny być oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy. Dodatkowo, Wykonawca winien dostarczyć do siedziby Urzędu Miasta i Gminy Świątniki Górne po 100 sztuk worków każdego rodzaju w terminie do 01.07.2015 r. Przy czym Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego uzupełnienia do ilości 100 sztuk nowych worków na zlecenie Zamawiającego przesłane za pomocą maila bądź faksu wskazanego w umowie w terminie do trzech dni roboczych. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu po odbiorze odpadów komunalnych np. z odpadów wysypanych z pojemników, worków, pojazdów podczas odbioru odpadów. Opróżnione pojemniki na odpady zmieszane Wykonawca winien odstawić na miejsce z którego zostały zabrane. Niedopuszczalne jest pozostawienie opróżnionych pojemników w miejscach narażonych na wzmożony ruch lub uszkodzenie. Wykonawca jest zobowiązany do wymiany w terminie do ... dni, pojemnika na odpady zmieszane, który uległ uszkodzeniu z winy Wykonawcy (np. uszkodzenie mechaniczne powstałe w trakcie opróżniania pojemnika przez Wykonawcę, dostarczenie do mieszkańca uszkodzonego pojemnika, itp.) Wykonawca jest zobowiązany do zbierania odpadów leżących obok zapełnionych pojemników oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych wskutek przepełnienia pojemników służących do gromadzenia odpadów. Wykonawca winien przedstawić harmonogram odbioru odpadów oraz harmonogram mobilnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do akceptacji Zamawiającemu : - do dnia 01.06.2015 r. za II półrocze 2015 r., - do dnia 15.11.2015 r. za cały 2016 rok, - do dnia 15.11.2016 r. za I półrocze 2017 r. Harmonogram powinien określać miejsca, daty oraz godziny odbioru poszczególnych frakcji odpadów komunalnych. Realizacja przedmiotu zamówienia winna odbywać się zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają zgody Zamawiającego. W sytuacjach nadzwyczajnych (np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w ten sposób, aby zminimalizować niedogodności dla właścicieli nieruchomości. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć każdemu właścicielowi nieruchomości harmonogram odbioru odpadów komunalnych wraz z harmonogramem mobilnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, po 1 egzemplarzu (zgodnie z otrzymanym wykazem), w terminie minimum 30 dni przed zakończeniem każdego roku. Harmonogram odbioru odpadów za drugie półrocze 2015 roku, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć do mieszkańców Gminy w terminie do 15.06.2015 r. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wydruku harmonogramów w formie papierowej, rozmiaru A4. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych teren Miasta i Gminy Świątniki Górne powinien być realizowany w godzinach od 7.00 do 20.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Właściciele nieruchomości zamieszkałych będą wystawiać odpady poza ogrodzenie nieruchomości w miejscu dogodnym do ich odbioru, w terminach ustalonych w harmonogramie. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji (za reklamację uznawane jest m.in. niedostarczenie worków na odpady segregowane, nieodebranie odpadów zgodnie z harmonogramem, zniszczenie przez Wykonawcę pojemników na odpady zmieszane itp.)w terminie ... od otrzymania informacji od Zamawiającego za pomocą maila bądź faksu wskazanego w umowie. Wykonawca winien niezwłocznie potwierdzić realizację reklamacji Zamawiającemu za pomocą maila bądź faksu wskazanego w umowie (za termin realizacji reklamacji uznaje się dzień zgłoszenia Zamawiającemu wykonania reklamacji). Wykonawca winien kontrolować czy właściciele nieruchomości zamieszkałych realizują obowiązek w zakresie segregowania odpadów komunalnych. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku, Wykonawca winien przyjąć odpady jako zmieszane, sporządzić dokumentację tj. co najmniej oświadczenie wraz z dokumentacją zdjęciową na poziomie umożliwiającym przez Zamawiającego wydanie decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty oraz niezwłocznie poinformować pisemnie o tym fakcie Zamawiającego (do pisma należy dołączyć dokumentację zdjęciową dot. niedopełnienia obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów, podać datę i godzinę odbioru odpadów, dane nieruchomości umożliwiające jej identyfikację). Obowiązkiem Wykonawcy jest utworzenie na terenie Gminy Świątniki Górne i obsługa mobilnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, który będzie dostępny dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne (pięć razy w roku, w miesiącach : marzec, maj, lipiec, wrzesień, listopad, po trzy godziny w każdej miejscowości gminy Świątniki Górne). Szczegółowy harmonogram wraz z podaniem sposobu obsługi mobilnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu w terminach wskazanych w § 1 ust. 10. Realizacja przedmiotu zamówienia winna odbywać się zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają zgody Zamawiającego. Do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych będzie można przekazywać wszystkie odpady komunalne zbierane selektywnie, w tym m.in. przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne za okazaniem dokumentu potwierdzającego uiszczenie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za bieżący okres rozliczeniowy. Obowiązek dostarczenia ww. odpadów do mobilnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ciąży na mieszkańcach. Wykonawca obowiązany jest do odbierania w mobilnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych całej ilości odpadów komunalnych zebranych selektywnie jak również do każdorazowego uporządkowania terenu po zakończonej zbiórce. Obowiązkiem Wykonawcy jest wyposażenie dwóch aptek zlokalizowanych na terenie Gminy Świątniki Górne oraz przychodni NZOS w Świątnikach Górnych w specjalistyczne pojemniki na przeterminowane leki i opróżnianie ich w terminach wynikających z bieżących potrzeb związanych z zapełnianiem. Wykonawca winien posiadać specjalistyczne samochody przystosowane do odbioru i wywozu odpadów komunalnych, stanowiących przedmiot zamówienia, od wszystkich mieszkańców nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Świątniki Górne, nawet w przypadkach kiedy dojazd do nieruchomości zamieszkałych będzie utrudniony (dot. np. wzmożonych opadów deszczu czy śniegu, prowadzonych robót drogowych, wąskich dróg itp.). Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Świątniki Górne, Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych lub zastępczych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do transportu i przekazania selektywnie zebranych odpadów komunalnych bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, wybranej zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy o odpadach Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie instalacji, w szczególności regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, do których będzie przekazywał odebrane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest odpowiedzialny za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych biorąc pod uwagę poziomy odzysku wskazane w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. , poz. 645 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676 z późn. zm.). Wykonawca w okresie obowiązywania umowy obowiązany jest przeprowadzić edukację ekologiczną w zakresie prawidłowego postępowania z odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Obowiązek ten będzie realizowany poprzez przeprowadzenie cyklicznych (co najmniej dwukrotnie w okresie trwania umowy) akcji edukacyjnych w placówkach oświaty prowadzonych przez gminę Świątniki Górne, tj. w pięciu szkołach podstawowych (dla uczniów klas pierwszych). Akcje edukacyjne polegać powinny np. na zorganizowaniu pogadanek, konkursów wiedzy, konkursów plastycznych itp. Wymagania te stanowią element przedmiotu zamówienia, a koszty z nimi związane ponosi Wykonawca i wlicza je w koszty związane z realizacją usługi. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisów ustawy o odpadach, rozporządzeń wykonawczych w tym w zakresie obowiązków sprawozdawczych. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia przeprowadzenie kontroli (audytu) przez wyspecjalizowany podmiot wskazany przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W tym zakresie Wykonawca winien udostępnić audytorowi wszystkie informacje związane z realizacją umowy, jak również umożliwić pełny dostęp do urządzeń i pojazdów w jego bazie, gdzie prowadzone będą czynności kontrolne. Zamawiający zastrzega, iż podmiot dokonujący audytu (kontroli) zobowiązany będzie do nierozpowszechniania wszystkich informacji, które dotyczyć będą tajemnicy przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy. Obowiązek zachowania tajemnicy o jakim mowa w zdaniu poprzedzającym nie dotyczy przypadku ujawnienia tych informacji w sądzie lub organie ścigania..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20.000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunki w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy P ZP, zostanie uznany Wykonawca, który przedłoży poniżej wymienione dokumenty : - Oświadczenie o kwalifikacjach osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia. - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; -Zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Świątniki Górne (zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku z gminach z późn. zm.). -Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach. -Zaświadczenia potwierdzające wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełnić warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali/wykonują usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych o łącznej masie co najmniej 2000 Mg. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne doświadczenie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług, sporządzony według propozycji stanowiącej zał. 6 do SIWZ - Wykaz usług wraz z poświadczeniami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane/są wykonywane należycie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. Zamiast poświadczeń Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku, Zamawiający będzie wymagał poniżej wymienionych dokumentów: -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych /zał. 3/.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku, Zamawiający będzie wymagał poniżej wymienionych dokumentów: -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych /zał. 3/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunki w zakresie ust. 1 pkt 4 zostanie uznany Wykonawca, który wykaże: - posiadanie polisy OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę /zał. 1/ 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych /zał. 3/ 3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę /zał. 5/ 4). Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 5) Zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Świątniki Górne (zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku z gminach z późn. zm.). 6) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach. 7) Zaświadczenia potwierdzające wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. 8).Potwierdzenie wniesienia wadium. Przypominamy, iż zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca, wraz z wnioskiem lub ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przepisy ust. 3 i 4 stosuje się.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Czas na realizację zgłoszonej reklamacji - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy polegające na zmianie: 1) stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy i związane z nim zapisy w umowie. 2) możliwości zmiany wymagań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w związku ze zmianą w tym zakresie przepisów obowiązujących, 3) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku ustawowej zmiany: a). wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b). zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku okoliczności o którym mowa w ppkt a oraz b, będzie możliwa nie wcześniej, niż po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zmiana ta będzie miała znaczący wpływ na koszty wykonania zamówienia. W celu dokonania przedmiotowej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wniosek z prośbą o zmianę wynagrodzenia, szczegółowo uzasadniony stosowną kalkulacją. Zaakceptowana zmiana wiąże się ze zmianą w umowie pozostałych zapisów dotyczących wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiatniki-gorne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne ul. Bruchnalskiego 36 32-040 Świątniki Górne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne ul. Bruchnalskiego 36 32-040 Świątniki Górne Dziennik podawczy - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.