eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Rozbudowa i ogólnopolskie wdrożenie Pilota Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi HERMES2 w Służbie Celnej.



Ogłoszenie z dnia 2015-03-25

Wrocław: Rozbudowa i ogólnopolskie wdrożenie Pilota Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi HERMES2 w Służbie Celnej.
Numer ogłoszenia: 66916 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu , ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3705328, faks 71 3435439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i ogólnopolskie wdrożenie Pilota Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi HERMES2 w Służbie Celnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i ogólnopolskie wdrożenie Pilota Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi HERMES2 w Służbie Celnej, zwanego dalej Systemem lub Systemem HERMES2 będącego rozszerzeniem posiadanego przez Zamawiającego i użytkowanego w IC we Wrocławiu Pilota Systemu HERMES2 o funkcjonalności, których zakres został wskazany i opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia , z wykorzystaniem posiadanych przez Zamawiającego licencji, kodów źródłowych oraz platformy sprzętowo programowej w CPD w Radomiu: produkcyjnej, testowo-szkoleniowej oraz deweloperskiej rozwoju aplikacji. 2.Wykonawca zobowiązuje się do rozbudowy funkcjonalności, o których mowa w ust.1, a także usunięcia błędów zarejestrowanych w trakcie użytkowania Pilota HERMES2 w IC we Wrocławiu, uruchomienia, przetestowania, wdrożenia i gwarantowania prawidłowego funkcjonowania wszystkich środowisk systemu HERMES2 na infrastrukturze technicznej składającej się z platformy programowej, która zostanie dostarczona i skonfigurowana przez Wykonawcę oraz platformy sprzętowo-programowej, udostępnionej przez Zamawiającego, której opis zamieszczono w dokumencie Opis Infrastruktury Technicznej Systemu HERMES2. Zamawiający zakłada możliwość/konieczność dostosowania projektu infrastruktury technicznej systemu HERMES2 przez Wykonawcę. Szczegółowy projekt obecnej infrastruktury do jego dostosowania i zmiany Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 7 dni po podpisaniu umowy. 3.Rozbudowa Pilota Systemu HERMES2 obejmuje funkcjonalności następujących modułów: 3.1. Moduły zintegrowanego systemu zarządzania zwanego dalej Systemem HRM/HCM wraz z platformą rozwoju aplikacji w obszarach: 3.1.1. Kadr i zarządzania strukturą organizacji 3.1.2. Płac (w tym obsługę budżetu zadaniowego). 4.Przedmiot Zamówienia obejmuje także dostosowanie i wdrożenie Systemu obejmującego zintegrowane platformy: produkcyjną, testowo-szkoleniową oraz deweloperską rozwoju aplikacji wraz z przekazaniem autorskich praw majątkowych oraz kodu źródłowego oprogramowania wytworzonego w ramach Umowy w zakresie umożliwiającym jego samodzielną modyfikację i samodzielny rozwój przez Zamawiającego. 5.Przedmiot Zamówienia obejmuje następujące elementy: 5.1.Zaprojektowanie rozbudowy Pilota Systemu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 5.2.Rozbudowę, poprawienie błędów, uwzględnienie uwag po przeprowadzonym Pilotażu w Izbie Celnej we Wrocławiu, zintegrowanie systemu z systemem RCP, uruchomienie eksploatacyjne Systemu w Izbie Celnej we Wrocławiu, przystosowanie modułu płacowego do wdrożenia ogólnopolskiego przez Zamawiającego. 5.3.Ogólnopolskie wdrożenie Systemu w Służbie Celnej na platformie docelowej Zamawiającego w zakresie prowadzenia pełnej ewidencji kadrowej 5.4.Świadczenie usług gwarancyjnych. 5.5.Przeniesienie praw autorskich i majątkowych do produktów wytworzonych w ramach Umowy. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami oraz Załącznikiem nr 8 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy. 7.Definicje pojęć i skrótów użytych w SIWZ i Istotnych Postanowieniach Umowy zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.25.17 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15 000 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). NBP Oddział Wrocław nr 12 1010 1674 0036 6513 9120 0000 z adnotacją : wadium - System Hermes 2 dla Służby Celnej nr sprawy: 450000-ILGW.271.12.2015 Informacje dodatkowe: 1)Wadium musi być wniesione nie później niż przed upływem składania ofert. 2)Wadium będzie zwrócone (lub zatrzymane) w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczenia co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie lub rozbudowie oraz wdrożeniu funkcjonalności systemu kadrowego - płacowego u podmiotu o rozproszonej strukturze organizacyjnej składającej się z przynajmniej 5 oddziałów/filii/zakładów zatrudniających minimum 600 pracowników (każdy oddział/filia/zakład), o wartości nie niższej niż 300 000 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się: 1)Dysponowaniem minimum 2 osobami stanowiącymi personel kierowniczy o następujących kwalifikacjach: a)osobę, która pełniła funkcję Kierownika lub Zastępcy Kierownika Projektu w realizacji przynajmniej 2 projektów informatycznych, którego przedmiotem było wykonanie systemu informatycznego o wartości minimum 300 000 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych), posiadającego co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w roli Kierownika Projektu lub Zastępcy Kierownika Projektu wdrożenia systemu informatycznego, posiadającego wykształcenie wyższe, b)Kierownika Jakości, który pełnił tę funkcję lub równoważną w realizacji jednego projektu informatycznego którego przedmiotem było wykonanie systemu informatycznego, o wartości minimum 300 000 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) zakończonego uruchomieniem i eksploatacją systemu, posiadającego co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w roli Kierownika Jakości oraz posiadającego wykształcenie wyższe. 2)Dysponowaniem osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. osobami spełniającymi następujące minimalne wymagania, wchodzącymi w skład zespołu projektowego wykonawcy: a)Koordynator analityków - co najmniej jednej osoby posiadającej kwalifikacje analityka biznesowego w zakresie systemów informatycznych o zakresie odpowiadającym systemowi będącemu przedmiotem zamówienia., tj. systemów kadrowo - płacowych, który pełnił funkcję koordynatora zespołu analityków przez min. 24 miesiące, w co najmniej 1 projekcie o wartości minimum 300 000 złotych brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) i legitymuje się doświadczeniem w zakresie specyfikowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz analizy systemowej. b)Analityków z obszarów kadr, płac,- 1 osoba na każdy obszar (minimum 2 osoby) posiadające kwalifikacje analityka biznesowego w swoim obszarze, posiadające biegłą znajomość przepisów prawnych obowiązujących w swoim obszarze, z których każdy brał udział w co najmniej dwóch projektach wdrożeniowych w zakresie swojej specjalizacji zakończonych uruchomieniem i eksploatacją systemu odpowiadającego przedmiotowi Zamówienia. Zamawiający dopuszcza wskazanie tego samego analityka dla więcej niż jednego obszaru, ale dla nie więcej niż dwóch obszarów. c)1 osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie prowadzenia i utrzymywania dokumentacji projektowej systemu (dokumentalista), która pełniła funkcję dokumentalisty w co najmniej 2 projektach przez minimum 12 miesięcy o wartości minimum 300 000 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) każda, d)specjalista ds. migracji danych - 1 osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie wdrażania systemów informatycznych, która pełniła funkcję specjalisty ds. migracji danych w co najmniej 2 projektów wdrożenia systemu odpowiadającego przedmiotowi Zamówienia zakończonego uruchomieniem i eksploatacją, Uwaga - jedna osoba może pełnić tylko jedną funkcję w zespole.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby łub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2.Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w przypadku: 1.Zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia netto wchodzącego w skład łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust.1 Umowy, stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT; 2.Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa; 3.Zmiany przedmiotu umowy w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych - w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszenia wynagrodzenia maksymalnie o 20% jego wartości brutto. 4.Opóźnień w realizacji projektu - w zakresie zmian terminów realizacji poszczególnych elementów Przedmiotu Zamówienia, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji projektu; 5.Możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany tych rozwiązań; 6.Zmiany miejsc dostaw, użytkowania, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących Przedmiot Umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego, jednostek nadzorowanych przez Zamawiającego; 7.Wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian; 8.Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 9.Zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie-wydłużenie) lub terminów płatności, wstrzymaniem/przerwaniem wykonania projektu z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej oraz zmiany okresu kwalifikowalności wydatków związanych z realizacją projektu Program e-Cło w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 10.Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust.1 IPU. 11. Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga: 11.1. Zgodnej woli stron, 11.2. Zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna we Wrocławiu, ul. Hercena 11, pok. 204..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu, ul. Hercena 11, pok. 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Program e-Cło z 7. Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.