eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DRUK Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-12

Ogłoszenie nr 6687 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.

Warszawa: DRUK Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Narodowa, krajowy numer identyfikacyjny 27853400000, ul. ul. Jasna  5, 00-950   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 517 161, e-mail filharmonia@filharmonia.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL):

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne filharmonia@filharmonia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa insytucja artystycznacja

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
filharmonia@filharmonia.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres
Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5 00-950 Warszawa


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DRUK Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Numer referencyjny: ZP 01/01/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługi druku cyfrowego z dostawą

II.5) Główny kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 138000
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy pzp, udzielone mogą zostać odrębnie dla każdego z Pakietów i polegać będą na powtórzeniu usług określonych w każdym z Pakietów w zakresie ustalonym przez Zamawiającego i zostaną udzielone pod warunkiem powstania potrzeby ich udzielenia oraz posiadania przez Zamawiającego środków finansowych
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zgodnie z SIWZ - Na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dołączenia do oferty, odrębnie dla wskazanych Pakietów, próbki materiałów promocyjno-reklamowych, zgodnie z założeniami graficznymi Zamawiającego, utrwalonymi w formie pliku formatu PDF. Próbki materiałów promocyjno-reklamowych będą spełniały parametry określone w Załączniku nr 6 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena45
Jakość55


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy dotyczyć mogą: a. Osoby uprawnionej do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp.; b. Stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia; c. Terminów realizacji usługi, w razie zaistnienia konieczności zrealizowania usług przy zastosowaniu innych, niż przewidziane w SIWZ rozwiązań technologicznych/ technicznych; d. Zmiany parametrów technicznych druku, tj. formatu, rodzaju druku, koloru, rozdzielczości lub też innych. 2. Zmiana umowy na skutek okoliczności, o których mowa w pkt c, będzie możliwa, jeżeli Wykonawca wykaże, iż zmiana terminu wykonania umowy nie wynika z okoliczności za które ponosi on odpowiedzialność, a Zamawiający nie poniesie szkody na skutek zmiany terminu wykonania usługi. 3. Zmiana umowy, na skutek okoliczności których mowa w ust. d, możliwa jest jedynie na wniosek Zamawiającego. 4. Zmiana umowy, na skutek okoliczności, o których mowa w pkt a, c oraz d nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 5. Zmiana umowy sporządzona będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/01/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: A    Nazwa: Druk offsetowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dwumiesięczny folder repertuarowy / termin realizacji 3 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego Format netto: 600 x 200 mm, 5 big po krótszym boku użytku, składanie w harmonijkę do formatu netto 100 x 200mm kolor: 4 + 4 (CMYK) papier: Sora Mat Plus 135g rodzaj druku: offset liniatura: 175 lpi Nakład: 8000 egz. x 5 edycji = 40000 sztuk 2. Folder "Z muzyką o muzyce"/ termin realizacji 3 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego Format netto: 300 x 200 mm, 2 bigi po krótszym boku użytku, składanie w harmonijkę do formatu netto 100 x 200mm kolor: 4 + 4 (CMYK) papier: Sora Mat Plus 135g rodzaj druku: offset liniatura: 175 lpi Nakład: 1000 egz. x 4 edycji = 4000 sztuk 3. Folder abonamentowy (wersja w języku polskim) / termin realizacji 5 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego format netto: 100 x 200 mm kolor środka i okładki: 4 + 4 (CMYK) papier środka: Sora Mat Plus 100g papier okładki: Arctic Volume White 200g Uszlachetnienia okładki: folia soft-touch na wierzchu okładki,lakier dyspersyjny matowy od wewnątrz oprawa: miękka, klejona rodzaj druku: offset objętość: 52 strony + okładka nakład: 8000 egz. x 1 edycja = 8000 sztuk 4. Folder abonamentowy (wersja w języku angielskim) / termin realizacji 5 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego format netto: 100 x 200 mm kolor środka i okładki: 4 + 4 (CMYK) papier środka: Sora Mat Plus 100g papier okładki: Arctic Volume White 200g Uszlachetnienia okładki: folia soft-touch na wierzchu okładki,lakier dyspersyjny matowy od wewnątrz oprawa: miękka, klejona rodzaj druku: offset objętość: 52 strony + okładka nakład: 1000 egz. x 1 edycja = 1000 sztuk 5. Folder zbiorczy z repertuarem "Po prostu...Filharmonia!" / termin realizacji 4 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego format netto: 460 mm x 345 mm (składany do czterech modułów w poziomie i trzech modułów w pionie), po złożeniu 115 mm x 115 mm papier: Sora Mat Plus 100 g kolor: 4 + 4 (CMYK) rodzaj druku: offset liniatura: 175 lpi nakład: 1 x 2500 egz. 6. Foldery z repertuarem "Po prostu...Filharmonia" / termin realizacji 4 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego format netto: 460 mm x 345 mm (składany do czterech modułów w poziomie i trzech modułów w pionie), po złożeniu 115 mm x 115 mm papier: Sora Mat Plus 115 g kolor: 4 + 4 (CMYK) rodzaj druku: offset liniatura: 175 lpi nakład: 6 edycji x 750 egz.; 1 edycja x 1250 egz.=5 750 sztuk 7. Afisze "Spotkania z muzyką" / termin realizacji 4 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego format netto: 47 x 67,7 cm kolor: 4+0 (CMYK) papier: Sora Mat Plus 115 g rodzaj druku: offset liniatura: 175 lpi nakład: 1 x 550 egz. 8. Biuletyn Działu Edukacji "Afisz" / termin realizacji 3 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego format netto: A3, 2 bigi po krótszym boku użytku, składanie w "Z" kolor: 4+4 (CMYK) papier: Sora Mat Plus 115 g rodzaj druku: offset liniatura: 175 lpi nakład: 5 edycji x 4000 egz. = 20 000 sztuk 9. Ulotka "Spotkania z muzyką" / termin realizacji 3 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego format netto: A4, 1 big po krótszym boku użytku, składanie do A5 kolor: 4+4 (CMYK) papier: Arctic Volume White 300 g rodzaj druku: offset, dodatkowo lakier dyspersyjny mat dwustronnie liniatura: 175 lpi nakład: 400 egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 55000
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena45
Jakość55
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wskazane liczby określające nakład poszczególnych produktów reklamowo -promocyjnych stanowią przykładowe liczby usług służące jedynie do kalkulacji całkowitej ceny danego Pakietu oraz do określenia maksymalnej wartości umowy. Zamawiający zastrzega, iż stopień realizacji umowy na każdy Pakiet uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego. Dla każdego Pakietu Zamawiający określa gwarantowaną wielkość zamówienia na poziomie 50 % ceny całkowitej oferty dla Pakietu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia zamówień na poszczególne Pakiety w większym stopniu niż wynika to z ilości określonych w Formularzu oferty


Część nr: B    Nazwa: Druk offsetowy - książka programowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Książka programowa - Sezon 2016/2017 wydanie II / termin realizacji 10 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego format bloku netto: 145 x 203 mm objętość środka: 232 s. kolor środka: 4 + 4 (CMYK) papier środka: Sora Mat Plus 100g oprawa: twarda, całopapierowa, szyta nićmi, grzbiet okrągły, oklejka: 4+0(CMYK) uszlachetniona folią soft-touch papier oklejki: Sora Mat Plus 135g wyklejka: 4 + 0 (CMYK) papier wyklejki: offset z grupy premium 150 g - biały papier niepowlekany o podwyższonej gładkości dodatkowo:tasiemka oddzielająca strony w kolorze PantoneCool Gray 3C kapitałka w kolorze PantoneCool Gray 3C nakład: 1 000 egz. 2. Książka programowa - Sezon 2017/2018 wersja polska / termin realizacji 15 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego format bloku netto: 145 x 203 mm objętość środka: 232 s. kolorśrodka: 4 + 4 (CMYK) papier środka: Sora Mat Plus 100g oprawa: twarda, całopapierowa, szyta nićmi, grzbiet okrągły, oklejka: 4+0(CMYK) uszlachetniona folią soft-touch papier oklejki: Sora Mat Plus 135g wyklejka: 4 + 0 (CMYK) papier wyklejki: offset z grupy premium 150 g - biały papier niepowlekany o podwyższonej gładkości dodatkowo: tasiemka oddzielająca strony w kolorze PantoneCool Gray 3C kapitałka w kolorze PantoneCool Gray 3C nakład: 5 000 egz. 3. Książka programowa - Sezon 2017/2018 wersja angielska / termin realizacji 15 dni robocze od złożenia zlecenia przez Zamawiającego format bloku netto: 145 x 203 mm objętość środka: 232 s. kolor środka: 4 + 4 (CMYK) papier środka: Sora Mat Plus 100g oprawa: twarda, całopapierowa, szyta nićmi, grzbiet okrągły, oklejka: 4+0(CMYK) uszlachetniona folią soft-touch papier oklejki: Sora Mat Plus 135g wyklejka: 4 + 0 (CMYK) papier wyklejki: offset z grupy premium 150 g - biały papier niepowlekany o podwyższonej gładkości dodatkowo: tasiemka oddzielająca strony w kolorze PantoneCool Gray 3C kapitałka w kolorze PantoneCool Gray 3C nakład: 500 egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 83000
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena45
Jakość55
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wskazane liczby określające nakład poszczególnych produktów reklamowo -promocyjnych stanowią przykładowe liczby usług służące jedynie do kalkulacji całkowitej ceny danego Pakietu oraz do określenia maksymalnej wartości umowy. Zamawiający zastrzega, iż stopień realizacji umowy na każdy Pakiet uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego. Dla każdego Pakietu Zamawiający określa gwarantowaną wielkość zamówienia na poziomie 50 % ceny całkowitej oferty dla Pakietu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia zamówień na poszczególne Pakiety w większym stopniu niż wynika to z ilości określonych w Formularzu oferty.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.