eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Czarnowo › modernizacja układu spalania kotła nr 3 w Elektrowni Dolna Odra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2005-12-19

POZYCJA 66838

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Nowe Czarnowo: modernizacja układu spalania kotła nr 3 w Elektrowni Dolna Odra Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., do kontaktów: Dariusz Sołtysiak, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154471, fax 091 3154470, e-mail: jpotocka@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., Dariusz Sołtysiak, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. +48 91 3154473, fax +48 91 3154470, e-mail: dsoltysiak@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., Dariusz Sołtysiak, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. +48 91 3154473, fax +48 91 3154470, e-mail: dsoltysiak@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., Dariusz Sołtysiak, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. +48 91 3154473, fax +48 91 3154470, e-mail: dsoltysiak@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: inne. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja układu spalania kotła nr 3 w Elektrowni Dolna Odra. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się : 1.Zaprojektowanie odpowiednich rozwiązań technicznych, dostawa nowych urządzeń technicznych zgodnie z zakładaną koncepcją modernizacji wraz z ich montażem oraz przeprowadzenie niezbędnych prac w tym: demontaż w zakresie niezbędnym istniejących instalacji, nadzór, rozruch i ruch próbny, odbiory gwarancyjne oraz optymalizacja. Zaproponowane rozwiązania winny zapewnić zredukowanie emisji NOx na zmodernizowanym kotle nr 3 do poziomu : a)poniżej 540 mg/ m3u - w pełnym zakresie regulacji, przy spalaniu węgla o parametrach gwarancyjnych podanych w załączniku do SIWZ, lub: b)poniżej 562 mg/ m3u - w pełnym zakresie regulacji , przy udziale wagowym biomasy w spalanym węglu w przedziale od 5% do 14% (parametry biomasy podane są w załączniku do SIWZ). Aktualny poziom emisji NOx kotła nr 3 wynosi :1100 mg/m3u 2.Efektem przeprowadzonej modernizacji oprócz redukcji poziomu NOx musi być spełnienie następujących warunków technicznych i parametrów pracy kotła nr 3: a)emisja CO mierzona za elektrofiltrem < 250 mg/m3u w przeliczeniu na 6% O2, b)wydajność kotła od 390 do 650 t pary/ h z zachowaniem stabilnej pracy bez potrzeby uruchamiania palników olejowych. Dopuszcza się pracę kotła w górnych obciążeniach i przy udziale biomasy - na 5 zespołach młynowych, c)temperatura pary wylotowej z przegrzewacza pierwotnego i wtórnego musi wynosić 540o C ( z tolerancją +10o C ,-20o C ), w pełnym przedziale obciążeń. 3.Na zakres przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: a)opracowanie projektu technicznego, w tym dokumentacji warsztatowej, b)dostawę i montaż urządzeń będących przedmiotem zamówienia, c)przebudowa istniejących instalacji w wymaganym zakresie w tym demontaż urządzeń technicznych d)nadzór, rozruch ruch próbny urządzeń będących przedmiotem zamówienia, e)optymalizację procesu spalania, f)Szkolenie obsługi Zamawiającego g)Inne nie wymienione a konieczne do wykonania prace i dostawy, celem zagwarantowania spełniania warunków wymienionych w punktach: 1. i 2. 4. Wykonawca powinien spełnić wymagania Zamawiającego wymienione w punkcie 1. i 2. przy minimalnej ingerencji w istniejące urządzenia i systemy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nowe Czarnowo 76, 74 - 105 Nowe Czarnowo. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.83.64.32 - Kotły grzewcze wytwarzające parę Kod CPV wg słownika 2008: 42.16.20.00 - Kotły grzewcze wytwarzające parę Oryginalny kod CPV: 29.83.64.34 - Układy pomocnicze do kotłów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 42.16.40.00 - Układy pomocnicze do kotłów grzewczych Oryginalny kod CPV: 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 400 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 13.03.2006; data zakończenia: 23.07.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 120 000 zł wnoszone przed upływem terminu do składania ofert. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wys. 10 % ceny brutto podanej w ofercie najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie realizacji zamówienia będzie się odbywało fakturami za zrealizowanie przez Wykonawcę, określonego w harmonogramie rzeczowo finansowym etapu prac. Podstawą do wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół potwierdzający bezusterkowe zrealizowanie przez Wykonawcę określonego etapu prac lub dostaw zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zgodnie z SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz warunki określone postanowieniami SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania prac remontowych i spawalniczych urządzeń energetycznych podlegających UDT 3 O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) Zrealizowali jako Wykonawca lub podwykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w kraju Zamawiającego lub innym kraju, członkowskim Unii Europejskiej, zamówienie dotyczące modernizacji układów spalania na kotłach energetycznych o wydajności nominalnej pary powyżej 200 t /h oraz modernizacji układów spalania na kotłach energetycznych o wydajności nominalnej pary powyżej 200 t /h, w których zastosowano zaproponowane w ofercie Wykonawcy rozwiązania techniczne. Wykonawca winien wykazać co najmniej 1 zamówienie wykonane z zastosowaniem rozwiązań technicznych zaproponowanych w ofercie oraz że rozwiązanie to jest sprawdzone i stosowane w energetyce na kotłach energetycznych o wydajności nominalnej pary powyżej 200 t /h. b) którzy posiadają personel o odpowiednich kwalifikacjach wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zamówienia tj. Dysponują osobami do realizacji zamówienia, posiadającymi stosowne uprawnienia kwalifikacyjne typu E wymagane przy realizacji robót w energetyce. Dysponują osobami do realizacji zamówienia, posiadającymi stosowne uprawnienia typu D oraz wymagane przepisami UDT. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi powyższe uprawnienia, w ilości umożliwiającej terminowe wykonanie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i systemem pracy przyjętym przez Wykonawcę. 4. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji niniejszego zamówienia w kwocie min. 5 000 000 zł* b) posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej *do przeliczenia z innej waluty niż PLN przyjmuje się średni kurs walut w NBP obowiązujący na dzień sporządzenia formularza ofertowego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy na załączonym druku SIWZ 2, stwierdzające, że: a.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Umowa przedsiębiorców składających ofertę wspólną. W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki, a w przypadku konsorcjum: pełnomocnictwo dla Wykonawcy wiodącego występującego w imieniu i na rzecz kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub umowa konsorcjum lub dokument równoważny. 4) Koncesja lub zezwolenie, lub licencja wymagane do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem); 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby kierujące i nadzorujące wykonanie zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert; 9) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert. 10) Jeżeli oferent prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością lub spółka z ograniczoną odpowiedzialnością występuje wspólnie z innym podmiotem (konsorcjum) - uchwałę wspólników w przedmiocie upoważnienia do zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowę spółki, jeżeli umowa ta stanowi inaczej (art.230 Kodeksu spółek handlowych - Dz. U. nr 94, poz.1037 z 2000r.). 11) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile prawo do jej podpisywania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Sprawozdanie finansowe (zawierające bilans, rachunek zysków i strat oraz informację dodatkową obejmującą wprowadzenie do sprawozdania finansowego wraz z objaśnieniami i dodatkowymi informacjami), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy. 2) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000 złotych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*. 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 5 000 000 zł*. W przypadku posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia na niższą kwotę, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiązuje się do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 5 000 000 zł najpóźniej do dnia podpisania umowy na wykonanie niniejszego zamówienia. Na dzień podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 5 000 000 zł wraz ze zobowiązaniem, że będzie posiadał ważną umowę ubezpieczenia OC na kwotę minimum 5 000 000 zł przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. *Do przeliczenia z innej waluty niż PLN przyjmuje się średni kurs walut w NBP obowiązujący na dzień sporządzenia formularza ofertowego. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia, posiadającego stosowne uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89/2003 poz. 828) - w zakresie E i D w wymaganej grupie i rodzaju urządzeń i instalacji. Wykonawca zawrze w wykazie imienną listę osób- min. po 1 osobie, posiadających ww. uprawnienia. Ilość osób wymieniona w wykazie winna umożliwić terminowe wykonanie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i systemem pracy przyjętym przez Wykonawcę. 2) Kserokopie uprawnień pracowników wymienionych w wykazie personelu kluczowego, przewidzianych do realizacji zamówienia. Kserokopie powinny być potwierdzone przez Wykonawcę zgodnie z upoważnieniem do jego reprezentacji. 3) Wykaz podmiotów, którym Wykonawca zamierza podzlecić wykonanie określonego zakresu zamówienia. 4) Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat przed datą publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych modernizacji układów spalania kotłów o wydajności nominalnej pary powyżej 200 t /h oraz modernizacji układów spalania kotła o wydajności nominalnej pary powyżej 200 t /h z zastosowanym rozwiązaniem technicznym zaproponowanym w ofercie Wykonawcy. Do Wykazu Wykonawca winien dołączyć dokumenty potwierdzające, że zaoferowane rozwiązania techniczne są sprawdzone i stosowane w energetyce, a instalacja tego typu pracuje na kotłach energetycznych o wydajności nominalnej pary powyżej 200 t /h. 6) Oświadczenie Wykonawcy o rodzajach i ilościach zużywanych mediów w odniesieniu do 1 godziny pracy bloku z pełną mocą w okresie eksploatacji trwającym 20 000 godzin pracy instalacji licząc od dnia przekazania zmodernizowanego kotła do eksploatacji wraz z gwarancją utrzymania stałej ilości zużycia mediów w okresie 36 miesięcy od dnia przekazania zmodernizowanego kotła do eksploatacji. 7) Oświadczenie Wykonawcy, że przedstawione rozwiązania techniczne nie stanowią naruszenia jakiegokolwiek patentu, prawa projektowego, znaku towarowego lub innych praw własności przemysłowej lub intelektualnej będących w posiadaniu osób trzecich oraz oświadczenie Wykonawcy, że ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność w razie jakichkolwiek roszczeń i żądań osób trzecich, wynikających z naruszenia ich praw objętych przepisami Prawa autorskiego lub ustawy Prawo własności przemysłowej. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena 40% Koszty eksploatacyjne 40% Podkryterium a) Koszty eksploatacyjne w odniesieniu do 1 godziny pracy bloku z pełną mocą 20% Podkryterium b) Współczynnik ceny i kosztów eksploatacyjnych w okresie 20 000 godzin pracy 20% Okres gwarancji 20% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 13/2-DP-4/11/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.02.2006, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 02.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.02.2006, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna Nr 20, budynek dyrekcji (H-16).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.