eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich dla potrzeb Prokuratur Rejonowych okręgu nowosądeckiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-16

Nowy Sącz: Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich dla potrzeb Prokuratur Rejonowych okręgu nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 6675 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu , ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141000, faks 18 4141006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowy-sacz.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich dla potrzeb Prokuratur Rejonowych okręgu nowosądeckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich. Przewóz zwłok będzie wykonywany przez Wykonawcę na podstawie pisemnego zlecenia prokuratora. Dopuszcza się zlecenie w formie faksu, a w szczególnych przypadkach także telefoniczne - które niezwłocznie potwierdzone zostanie na piśmie. 1. Przedmiot zamówienia będzie świadczony w układzie zadaniowym: Zadanie nr 1: przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu Zadanie nr 2: przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Muszynie Zadanie nr 3: przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Gorlicach Zadanie nr 4: przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Limanowej, Zadanie nr 5: przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu, Zadanie nr 6: przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Zakopanem Zakres usługi przewozu zwłok ludzkich obejmuje: transport zwłok - poza teren miasta - cena za 1 km (dojazd do miejsca zdarzenia będzie pokrywany tylko w obrębie działania poszczególnych Prokuratur Rejonowych) transport zwłok - teren miasta - ryczałt, zbieranie zwłok, załadunek zwłok, wyładunek zwłok, worek, Cena za transport na terenie miasta dotyczy miast, w których zlokalizowane są poszczególne Prokuratury Rejonowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zadania (1,2,3,4,5,6) z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. W szczególnych przypadkach zwłoki mogą być transportowane poza rejon działania Prokuratur Rejonowych, ale może to mieć miejsce tylko na pisemne zlecenie prokuratora (transport do zakładu Medycyny Sądowej). W tej sytuacji obowiązującą stawką jest cena transport zwłok - poza teren miasta - cena za 1 km. Faktyczna ilość przewozów w okresie objętym zamówieniem wynikać będzie ze zdarzeń losowych jakie zaistnieją. Zakres usługi przechowywania zwłok ludzkich obejmuje: Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia pomieszczeń w celu przechowywania lub wykonywania sekcji zwłok przewożonych na zlecenie prokuratora. Pomieszczenie spełnia wszelkie wymogi w tym zakresie. W przypadku zmiany wymogów sanitarnych w zakresie wyposażenia pomieszczeń Wykonawca jest zobowiązany do jego dostosowania. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu całodobowy dostęp do pomieszczenia. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia. 2.1) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 1 dotyczy: Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu: miasto Nowy Sącz, Stary Sącz gminy: Nowy Sącz, Stary Sącz, Łososina Dolna, Gródek nad Dunajcem, Korzenna, Łabowa, Kamionka Wielka, Nawojowa, Podegrodzie, Łącko, Chełmiec. 2.2) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 2 dotyczy: Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Muszynie Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Muszynie: miasto Muszyna, Krynica gminy: Muszyna, Krynica, Rytro, Piwniczna. 2.3) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 3 dotyczy: Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Gorlicach Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Gorlicach: miasto Gorlice, Grybów gminy: Gorlice, Grybów, Moszczenica, Łużna, Bobowa, Ropa, Sękowa, Biecz, Uście Gorlickie, Lipinki, 2.4) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 4 dotyczy: Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Limanowej Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Limanowej: miasto Limanowa, Mszana Dolna, gminy: Limanowa, Mszana Dolna, Jodłownik, Dobra, Tymbark, Słopnice, Niedźwiedź, Kamienica, Łukowica, Laskowa. 2.5) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 5 dotyczy: Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu Rejon działania Prokuratura Rejonowej w Nowym Targu: miasto Nowy Targ, Rabka, Szczawnica. gminy: Nowy Targ, Rabka, Spytkowice, Raba Wyżna, Jabłonka, Lipnica Wielka, Czarny Dunajec, Szaflary, Łapsze Niżne, Ochotnica Dolna, Czorsztyn, Krościenko n. Dunajcem, Szczawnica. 2.6) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 6 dotyczy: Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Zakopanem Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Zakopanem: miasto Zakopane gminy: Zakopane, Biały Dunajec, Bukowina Tatrzańska, Poronin, Kościelisko, 3. Wymagania umowne: 1) Wykonawca zobowiązuje się do dołożenia należytej staranność oraz zachowania etyki zawodowej przy realizacji zobowiązań umowy, a w szczególności do: -odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne zgłoszeń przewozu zwłok, -przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, -realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu rozkładu oraz miejsca znalezienia, w sposób sprawny z należytą starannością z zachowaniem poszanowania zwłok, -zapewnienie przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, -zapewnienie przewozu zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia -zachowanie tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia -udostępnienia pomieszczeń, które spełniają wszelkie wymogi w tym zakresie w celu przechowywania lub wykonania sekcji zwłok na zlecenie prokuratora -wydawania zwłok ludzkich rodzinie zmarłego, uprawionym osobom lub podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia co najmniej w godzinach urzędowania prokuratury tj. od 7.30 -15.30 -wystawiania faktur na podstawie pisemnego zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi 2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy 3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5) Realizacja usługi do wyczerpania czasu trwania umowy z zastrzeżeniem uprawnień zawartych w przepisach ustawy o zamówieniach publicznych,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi potwierdzenie wyposażenia w środek,środki transportu przystosowane do wykonania zamówienia (kserokopia dowodu rejestracyjnego z której wynika, że samochód ma ważne badania techniczne oraz jest przystosowany do przewozu zwłok, a jeżeli na dowodzie rejestracyjnym nie ma takiej adnotacji należy dołączyć atest potwierdzający przeznaczenie samochodu do przewozu zwłok) w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia samochody wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami. Potwierdzenie posiadania pomieszczenia w celu przechowywania lub wykonania sekcji zwłok na zlecenie prokuratora. Kserokopia tytułu prawnego do posiadania pomieszczenia ( własność, umowa najmu, dzierżawy lub użyczenia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy- załącznik nr 1, Oświadczenie na treść art. 22 ust 1- załącznik nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Parametry techniczne (ilość środków transportu) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych, zmiany danych adresowych - w przypadku zmiany siedziby, w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowy-sacz.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 a 33-300 Nowy Sącz pok. 315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 a 33-300 Nowy Sącz pok. 315.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 1 dotyczy: Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu: miasto Nowy Sącz, Stary Sącz gminy: Nowy Sącz, Stary Sącz, Łososina Dolna, Gródek nad Dunajcem, Korzenna, Łabowa, Kamionka Wielka, Nawojowa, Podegrodzie, Łącko, Chełmiec..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametry techniczne (ilość środków transportu) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Muszynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 2 dotyczy: Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Muszynie Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Muszynie: miasto Muszyna, Krynica gminy: Muszyna, Krynica, Rytro, Piwniczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametry techniczne (ilość środków transportu) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Gorlicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 3 dotyczy: Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Gorlicach Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Gorlicach: miasto Gorlice, Grybów gminy: Gorlice, Grybów, Moszczenica, Łużna, Bobowa, Ropa, Sękowa, Biecz, Uście Gorlickie, Lipinki,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametry techniczne (ilość środków transportu) - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Limanowej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.4) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 4 dotyczy: Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Limanowej Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Limanowej: miasto Limanowa, Mszana Dolna, gminy: Limanowa, Mszana Dolna, Jodłownik, Dobra, Tymbark, Słopnice, Niedźwiedź, Kamienica, Łukowica, Laskowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametry technizne (ilośc środków transportu) - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 5 dotyczy: Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu Rejon działania Prokuratura Rejonowej w Nowym Targu: miasto Nowy Targ, Rabka, Szczawnica. gminy: Nowy Targ, Rabka, Spytkowice, Raba Wyżna, Jabłonka, Lipnica Wielka, Czarny Dunajec, Szaflary, Łapsze Niżne, Ochotnica Dolna, Czorsztyn, Krościenko n. Dunajcem, Szczawnica..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametry techniczne (ilość środków transportu) - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Zakopanem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.6) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 6 dotyczy: Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Zakopanem Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Zakopanem: miasto Zakopane gminy: Zakopane, Biały Dunajec, Bukowina Tatrzańska, Poronin, Kościelisko,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametry techniczne (ilość środków transportu) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.