eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wymiarki › Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Wymiarki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-25

Wymiarki: Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Wymiarki
Numer ogłoszenia: 66738 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wymiarki , ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki, woj. lubuskie, tel. 0-68 360 40 45, faks 0-68 360 40 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wymiarki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Wymiarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz mebli i wyposażenia do sal, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Wymiarki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 22.47.00.00-5, 30.19.59.20-7, 30.23.00.00-0, 32.32.00.00-2, 31.15.81.00-9, 33.14.16.23-3, 35.11.13.20-4, 37.00.00.00-8, 37.80.00.00-6, 38.65.13.00-6, 39.14.10.00-2, 39.16.10.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.71.10.00-9, 44.41.00.00-7, 44.42.34.00-5, 45.42.11.45-2, 48.19.00.00-6, 71.42.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dołączy do oferty wykaz zrealizowanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, co najmniej 1 prawidłowo wykonaną dostawę pomocy dydaktycznych lub wyposażenia oddziałów przedszkolnych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda, w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez, co najmniej jednego Wykonawcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wymiarki.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wymiarki ul. Księcia Witolda 5 68 - 131 WYMIARKI.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 10:30, miejsce: Gmina Wymiarki ul. Księcia Witolda 5 68 - 131 WYMIARKI pok. nr 3 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienie edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ORGANIZACJA PLACU ZABAW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą oraz montażem następującego sprzętu: zestaw wielofunkcyjny ze zjeżdżalnią, sprężynowiec konik, sprężynowiec autobus - ogórek, domek drewniany, trampolina, ławostoły drewniane, kosze uliczne oraz dostawę projektu placu zabaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3, 37.53.00.00-2, 37.53.52.00-9, 71.42.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Gwarancja/ rękojmia - 20
    • 3. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH, ZABAWEK I POMOCY DYDAKTYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów plastycznych, pomocy dydaktycznych i zabawek dla dzieci w 2 oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8, 37.52.00.00-9, 37.53.00.00-2, 37.80.00.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO, AUDIOWIZUALNEGO I ELEKTRYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu komputerowego i multimedialnego: notebooki, komputery z systemem operacyjnym, tablica interaktywna, wizualizer, oprogramowanie, drukarki atramentowe, projektor multimedialny, ekran projekcyjny na statywie, telewizory, odtwarzacze, radio z odtwarzaczem CD, aparaty fotograficzne, nagłośnienie, mikrofony, osprzęt elektryczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 30.23.72.70-2, 30.23.74.10-6, 31.15.81.00-9, 31.22.48.10-3, 31.43.00.00-9, 31.73.00.00-2, 32.32.00.00-2, 32.33.16.00-8, 32.34.00.00-8, 39.71.10.00-9, 39.71.32.10-8, 39.71.34.30-6, 48.19.00.00-6, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 56
    • 2. gwarancja / rękojmia - 44

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO SAL I SZATNI, WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO I WYPOSAŻENIA ZAPEWNIAJĄCEGO BEZPIECZNE WARUNKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli i sprzętu: szafy, biurka, szafki, regały, komplety biblioteczne, stoliki do zabaw, stoliki dla dzieci, krzesełka, tablice korkowe, dywany, biblioteczki, zestawy mebli tematycznych, wykładziny dywanowe, pojemniki szkolne, makatki elektrostatyczne, szafeczki dla uczniów, ławki szatniowe, szatnie, znaczki szatniowe, kosze na śmieci, wyposażenie wypoczynkowe: poduchy, pufy, foteliki, kanapy, siedziska, poduszki sensoryczne, suchy basen z piłeczkami, rolety okienne, zabudowy do grzejników, apteczki z kompletnym wyposażeniem, zabezpieczenie kątowe mebli, zabezpieczenia gniazdek elektrycznych, znaki ostrzegawcze, tablicę informacyjna - instrukcja pierwszej pomocy, gaśnice proszkowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-6, 33.14.16.23-3, 35.11.13.20-4, 44.42.34.00-5, 45.42.11.45-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO TOALET I DO KUCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następujących mebli i sprzętu: umywalki, baterie do umywalek, miski ustępowe ze spłuczką, spłuczki, lustra, podajniki na mydło, ręczniki i papier toaletowy, podesty do toalet i umywalek, meble kuchenne, termosy stalowe, podgrzewacze do posiłków, stół metalowy, garnek, patelnia, rondel, talerze głębokie i płytkie, szklanki, dzbanki, sztućce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.15.12.00-7, 44.41.00.00-7, 44.41.13.00-7, 44.41.17.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin wykonania - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.