eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Utwardzenie dróg gruntowych na terenie miasta Człuchowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-11

Człuchów: Utwardzenie dróg gruntowych na terenie miasta Człuchowa
Numer ogłoszenia: 66735 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39499 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342291, faks 059 8343272.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie dróg gruntowych na terenie miasta Człuchowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie dróg gruntowych płytami żelbetowymi prefabrykowanymi pełnymi na istniejącej podbudowie na terenie miasta Człuchowa polegające na: 1. ul. Broniewskiego zgodnie z projektem remontu Wymiana nawierzchni żużlowej na nawierzchnię z płyt żelbetowych prefabrykowanych na istniejącej podbudowie w ulicy Broniewskiego w Człuchowie stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Początek ulicy Broniewskiego dowiązano do osi ulicy łączącej z ulicą Rzemieślniczą. Utwardzenie nawierzchni ulicy Broniewskiego obejmuje odcinek od km 0+000,00 do km 0+129,72. Przekrój jezdni na całej długości projektowanego odcinka - daszkowy o spadkach 2% do istniejącego pobocza. Podłużny spadek drogi - na istniejącej niwelecie terenu . Nie projektuje się okrawężnikowania jezdni. W założeniach projektowych przewidziano: - całkowitą wymianę nawierzchni na drodze dojazdowej o nawierzchni żużlowej na płyty drogowe żelbetowe gr. 15 cm - na odcinku mb 129,72m, - warstwa podsypki piaskowej - grubość 10 cm; Piasek do wykonania podsypki powinien być rozłożony w warstwie o jednakowej grubości przy użyciu równiarki, w sposób zapewniający uzyskanie wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych. Zagęszczenie podsypki należy przeprowadzać bezpośrednio po rozłożeniu. Zagęszczenie należy wykonywać przy zachowaniu optymalnej wilgotności zagęszczanego piasku, aż do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Is większy/równy 1,00. Tymczasowa nawierzchnia z płyt żelbetowych ma być wykonana w układzie płatowym. Płyty żelbetowe należy układać tak, aby całą swoją powierzchnią przylegały do podłoża (podłoża gruntowego lub podsypki). Powierzchnie płyt nie powinny wystawać lub być zagłębione względem siebie więcej niż 8 mm. Szerokość spoin między płytami nie powinna być większa niż 10 mm. Piasek użyty do wypełniania spoin przez zamulenie, powinien zawierać od 3 do 8 % frakcji mniejszej od 0,05 mm, a zamulenie powinno być wykonane na pełną grubość płyt. Przestrzenie między płytami w miejscu występowania urządzeń wypełnić betonem B20. W ramach projektu remontu należy dokonać regulacji wysokościowej włazów i pokryw znajdującej się w jezdni instalacji a w tym: zaworów wodociągowych, wpustów ulicznych, włazów do studni kanalizacyjnych. Przed przystąpieniem do robót należy poinformować właścicieli instalacji o zamiarze dokonania regulacji. 2. ul. Rzemieślnicza zgodnie z projektem remontu Wymiana nawierzchni żużlowej na nawierzchnię z płyt żelbetowych prefabrykowanych na istniejącej podbudowie w ul. Rzemieślniczej w Człuchowie stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; Początek ulicy Rzemieślniczej dowiązano do osi nawierzchni z płyt drogowych prefabrykowanych pełnych. Remont drogi obejmuje odcinek od km 0+000,00 do km 0+0,059. Przekrój jezdni na całej długości projektowanego odcinka - daszkowy o spadkach 2% do istniejącego pobocza. Podłużny spadek drogi - na istniejącej niwelecie terenu . Nie projektuje się okrawężnikowania jezdni. W założeniach projektowych przewidziano: - całkowitą wymianę nawierzchni na drodze dojazdowej o nawierzchni żużlowej na płyty drogowe żelbetowe gr. 15 cm - na odcinku mb 59,00m, - warstwa podsypki piaskowej - grubość 10 cm; Piasek do wykonania podsypki powinien być rozłożony w warstwie o jednakowej grubości przy użyciu równiarki, w sposób zapewniający uzyskanie wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych. Zagęszczenie podsypki należy przeprowadzać bezpośrednio po rozłożeniu. Zagęszczenie należy wykonywać przy zachowaniu optymalnej wilgotności zagęszczanego piasku, aż do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Is większy/równy 1,00. Tymczasowa nawierzchnia z płyt żelbetowych ma być wykonana w układzie płatowym. Płyty żelbetowe należy układać tak, aby całą swoją powierzchnią przylegały do podłoża (podłoża gruntowego lub podsypki). Powierzchnie płyt nie powinny wystawać lub być zagłębione względem siebie więcej niż 8 mm. Szerokość spoin między płytami nie powinna być większa niż 10 mm. Piasek użyty do wypełniania spoin przez zamulenie, powinien zawierać od 3 do 8 % frakcji mniejszej od 0,05 mm, a zamulenie powinno być wykonane na pełną grubość płyt. Przestrzenie między płytami w miejscu występowania urządzeń wypełnić betonem B20. W ramach projektu remontu należy dokonać regulacji wysokościowej włazów i pokryw znajdującej się w jezdni instalacji a w tym: zaworów wodociągowych, wpustów ulicznych, włazów do studni kanalizacyjnych. Przed przystąpieniem do robót należy poinformować właścicieli instalacji o zamiarze dokonania regulacji. 3. ul. Ketlinga zgodnie z projektem remontu Częściowa wymiana nawierzchni żużlowej na nawierzchnię z płyt żelbetowych prefabrykowanych na istniejącej podbudowie w ul. Ketlinga w Człuchowie stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; Początek ulicy przyjęto na krawędzi istniejącej ul. Skrzetuskiego (ulica o nawierzchni z płyt żelbetowych prefabrykowanych pełnych) w km 0+000,0 a zakończenie na km 0+243,3. Przekrój jezdni na całej długości projektowanego odcinka - jednostronny o spadku 2% do istniejącego pobocza. Podłużny spadek drogi - na istniejącej niwelecie terenu . Nie projektuje się okrawężnikowania jezdni. W założeniach projektowych przewidziano: - całkowitą wymianę nawierzchni na drodze dojazdowej o nawierzchni żużlowej na płyty drogowe żelbetowe gr. 15 cm - na odcinku mb 243,3m, - warstwa podsypki piaskowej - grubość 10 cm; Piasek do wykonania podsypki powinien być rozłożony w warstwie o jednakowej grubości przy użyciu równiarki, w sposób zapewniający uzyskanie wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych. Zagęszczenie podsypki należy przeprowadzać bezpośrednio po rozłożeniu. Zagęszczenie należy wykonywać przy zachowaniu optymalnej wilgotności zagęszczanego piasku, aż do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Is większy/równy 1,00. Tymczasowa nawierzchnia z płyt żelbetowych ma być wykonana w układzie płatowym. Płyty żelbetowe należy układać tak, aby całą swoją powierzchnią przylegały do podłoża (podłoża gruntowego lub podsypki). Powierzchnie płyt nie powinny wystawać lub być zagłębione względem siebie więcej niż 8 mm. Szerokość spoin między płytami nie powinna być większa niż 10 mm. Piasek użyty do wypełniania spoin przez zamulenie, powinien zawierać od 3 do 8 % frakcji mniejszej od 0,05 mm, a zamulenie powinno być wykonane na pełną grubość płyt. Przestrzenie między płytami w miejscu występowania urządzeń wypełnić betonem B20. W ramach projektu remontu należy dokonać regulacji wysokościowej włazów i pokryw znajdującej się w jezdni instalacji a w tym: zaworów wodociągowych, wpustów ulicznych, włazów do studni kanalizacyjnych. Przed przystąpieniem do robót należy poinformować właścicieli instalacji o zamiarze dokonania regulacji. II. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach zadania wchodzić będzie również: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy, ponoszenie kosztów zużycia wody, odprowadzenie ścieków, pokrycie kosztów energii dla potrzeb budowy, zapewnienie dostaw mediów, b) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, c) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, d) utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, e) natychmiastowe, docelowe i skuteczne usuniecie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, f) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej - inwentaryzacja (1 egzemplarz forma papierowa + 1 wersja elektroniczna edytowalna rozszerzenie .dwg) i dokumentacji odbiorowej, g) czynny udział w odbiorach. III. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 44.17.10.00 - Płyty (budowlane) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARBRUK sp. z o.o., ul. Długa 1, 89-606 Charzykowy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 310044,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 235759,35

  • Oferta z najniższą ceną: 235759,35 / Oferta z najwyższą ceną: 281184,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.