eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabowiec › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grabowiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-25

Grabowiec: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grabowiec
Numer ogłoszenia: 66612 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49058 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowiec, Rynek 3, 22-425 Grabowiec, woj. lubelskie, tel. 84 651 24 74, faks 84 651 24 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grabowiec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Grabowiec. Wykonawca będzie odbierał odpady z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grabowiec oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Grabowcu przy ul. Koziej 16. Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbierania i zagospodarowywania odpadów z nieruchomości niezamieszkałych, tj.: z prowadzonej działalności gospodarczej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie od 1 kwietnia 2015 roku do 31 marca 2018 roku. Wykonawca będzie odbierał i zagospodarowywał, w odpowiedniej formie, następujące frakcje odpadów: zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, szkło opakowaniowe białe, szkło opakowaniowe kolorowe, papier i tektura, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i odpady wielkogabarytowe, metale. Z nieruchomości zamieszkałych Wykonawca będzie odbierał następujące odpady: zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, szkło opakowaniowe białe, szkło opakowaniowe kolorowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i odpady wielkogabarytowe. Odpady z nieruchomości zamieszkałych Wykonawca będzie odbierał cyklicznie: zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne - co cztery tygodnie, poczynając od 16 tygodnia 2015 roku, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe - od kwietnia do września raz na dwa miesiące, w maju, lipcu i wrześniu; od października do marca raz na trzy miesiące, w grudniu i w marcu, szkło opakowaniowe białe i szkło opakowaniowe kolorowe - raz na trzy miesiące, w lutym, maju, sierpniu i listopadzie. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz meble i odpady wielkogabarytowe Wykonawca będzie zbierał dwa razy do roku, w kwietniu (z możliwością przesunięcia na maj) oraz w październiku (z możliwością przesunięcia na listopad), przez ich zabieranie sprzed nieruchomości na terenie poszczególnych wiosek. Wykonawca będzie zbierał te odpady w terminie (lub terminach) uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym i podaniem do wiadomości w poszczególnych wioskach w postaci ogłoszenia w ilości co najmniej 5 sztuk na wioskę. Termin zbiórki odpadów musi być podany z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Z PSZOK-a Wykonawca będzie odbierał następujące odpady, w terminach: tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe - od kwietnia do września raz na dwa miesiące, w maju, lipcu i wrześniu; od października do marca raz na trzy miesiące, w grudniu i marcu. Szkło opakowaniowe białe i szkło opakowaniowe kolorowe - jraz na trzy miesiące, w lutym, maju, sierpniu i listopadzie. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i odpady wielkogabarytowe oraz metale - dwa razy do roku, w kwietniu oraz w październiku. Papier i tektura - od kwietnia do września raz na dwa miesiące, w maju, lipcu i wrześniu; od października do marca raz na trzy miesiące, w grudniu i marcu. Wszystkie odebrane odpady winny być ważone na legalizowanej wadze. Wykonawca będzie odbierał odpady z nieruchomości zamieszkałych na terenie następujących miejscowości gminy Grabowiec: Bereść, Bronisławka, Cieszyn, Czechówka, Dańczypol, Grabowczyk, Grabowiec, Grabowiec-Góra, Henrykówka, Hołużne, Ornatowice-Kolonia, Majdan Tuczępski, Ornatowice, Rogów, Siedlisko, Skibice, Skomorochy Duże, Skomorochy Małe, Szczelatyn, Szystowice, Tuczępy, Wolica Uchańska,Wólka Tuczępska,Żurawlów. Wykonawca będzie odbierał odpady z nieruchomości zamieszkałych z zachowaniem terminu, odpowiednio tygodniowego i miesięcznego, na podstawie harmonogramu opracowanego stosownie do własnych możliwości odbierania. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia harmonogramu odbioru odpadów na rok 2015 przed 1 kwietnia 2015 roku. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć harmonogram każdemu właścicielowi zamieszkałej posesji, z której będzie odbierał odpady. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym terminu zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i odpadów wielkogabarytowych oraz podania do wiadomości w poszczególnych miejscowościach poprzez umieszczenie ogłoszeń. Wykonawca dostarczy, w terminie do 1 kwietnia 2015 roku, właścicielom posesji pojemniki na zmieszane odpady komunalne (w ilości 1066 szt.) i będzie je użyczał w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że w opakowania z tworzyw sztucznych - 12,37 Mg, niesegregowane odpady komunalne - 333,24 Mg, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 6,4 Mg, odpady wielkogabarytowe - 5,97 Mg, makulatura 0,24 Mg. Podane ilości odpadów dotyczą nieruchomości na terenie gminy, wyłącznie zamieszkałych. Wykonawca będzie dostarczał worki z folii polietylenowej LDPE o pojemności 120 l na odpady segregowane Worki winny być w następujących kolorach: dla tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych - kolor żółty, dla opakowań ze szkła białego - kolor biały, dla opakowań ze szkła kolorowego - kolor zielony. Worki winny być oznaczone opisem co najmniej dotyczącym odpadów gromadzonych w worku. Folia z której będą wykonane worki winna być odporna na pękanie i rozrywanie przy całkowitym napełnieniu odpowiednimi odpadami i przenoszeniu ich na terenie nieruchomości. Worki winny być dostarczane w ilości po 1 sztuce na każdą nieruchomość i na każdy odbiór, przy czym pierwsze worki należy dostarczyć w terminie do 1 kwietnia 2015 roku. Dodatkowo Wykonawca dostarczy do Urzędu Gminy Grabowiec worki w ilości 500 szt. dla każdego rodzaju, w celu rozdysponowania mieszkańcom w przypadku wytworzenia większej ilości odpadów (w przypadku wykorzystania zdeponowanych worków Wykonawca na wezwanie Zamawiającego uzupełni wg zapotrzebowania worki zdeponowane w Urzędzie Gminy). Wykonawca, w terminie do 1 kwietnia 2015 roku, wyposaży, na zasadzie użyczenia na okres realizacji zamówienia, PSZOK w pojemniki na selektywnie zbierane odpady, w ilości po 2 sztuki na poszczególne odpady o pojemności minimum 1100 litrów każdy, dla odpadów: dla papieru i tektury - w kolorze niebieskim, dla tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych - w kolorze żółtym, dla opakowań ze szkła białego - w kolorze białym, dla opakowań ze szkła kolorowego - w kolorze zielonym. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, jeżeli Wykonawca będzie je sortował, do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpowiedniej dla gminy Grabowiec, określonej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego, a gdy taka instalacja nie będzie mogła przyjmować odpadów - do odpowiedniej instalacji zastępczej. Wyznaczony RIPOK dla gminy Grabowiec to Regionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów w Dębowcu. Odebrane selektywnie zebrane odpady Wykonawca będzie zobowiązany do odpowiedniego, ze względu na rodzaj odpadu, przetworzenia we własnym zakresie, jeśli jest uprawniony do takiego przetwarzania, lub do przekazania podmiotowi uprawnionemu do przetwarzania danego rodzaju odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawiania miesięcznej informacji o ilości odebranych poszczególnych odpadów oraz sposobie ich zagospodarowania w terminie do 7 dnia następnego miesiąca po miesiącu, którego dotyczy informacja. Wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu informację dotyczącą odbierania, transportu i rozładunku odpadów z terenu gminy Grabowiec przez poszczególne pojazdy. Informacje te będą pochodziły z systemu monitoringu satelitarnego pozycjonowania pojazdów. Wykonawca będzie udostępniał te dane w trybie stosownym do możliwości posiadanego systemu, tj.: poprzez internet lub jako dane zarejestrowane na nośniku. Wykonawca w tym celu udostępni posiadane oprogramowanie i przeszkoli w posługiwaniu się nim przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca będzie przedstawiał miesięczną informację z realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie do 7 dni po zakończeniu miesiąca, którego będzie dotyczyć informacja. Informacja winna zawierać: ilości odebranych poszczególnych rodzajów odpadów, sposób i ilość zagospodarowanych tym sposobem poszczególnych odpadów z podaniem nazwy i adresu instalacji, do której zostały przekazane odpady komunalne, wykaz nieruchomości zamieszkałych z których odebrano odpady. Zaakceptowana przez Zamawiającego informacja będzie podstawą do wystawienia faktury VAT za wykonanie usługi w danym miesiącu. Do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie brana pod uwagę rzeczywista masa odebranych i zagospodarowanych odpadów. Wykonawca będzie przedstawiał sprawozdania z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Termin realizacji zamówienia od 1 kwietnia 2015 r. do dnia 31 marca 2018 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOMEGA Legieć Małek Sp. J., ul. Szklarniowa 1C, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 752857,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 668078,80

  • Oferta z najniższą ceną: 668078,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1010394,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.