eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wykonanie termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 mieszczącego się przy ul. Mściwoja II 44 w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-23

Gdańsk: wykonanie termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 mieszczącego się przy ul. Mściwoja II 44 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 66510 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 mieszczącego się przy ul. Mściwoja II 44 w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 mieszczącego się przy ul. Mściwoja II 44 w Gdańsku.
Opis budynku.
Budynek znajdujący się przy ulicy Mściwoja II 44 w Gdańsku jest budynkiem wolnostojącym oraz niepodpiwniczonym.
Część frontowa budynku (południowo-zachodnia) od strony ul. Mściwoja - dwukondygnacyjna. Przyległa do niej część środkowa i tylna - parterowa. Na parterze znajdują się pomieszczenia biurowe, sanitariaty, serwerownia oraz pomieszczenia kotłowni. Pietro dwukondygnacyjnej części budynku zajmują pomieszczenia biurowe.
Parametry budynku:
Powierzchnia zabudowy - 366,92m2.
Powierzchnia użytkowa - 398,25m2.
Kubatura - 1160,08m3.
Długość budynku - 29,25 m.
Szerokość budynku - 14,06 m.
Wysokość budynku - 7,09 m.
Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót na obiekcie do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.
2. Zakres robót obejmuje roboty związane z:
a) robotami dociepleniowymi budynku obejmującymi między innymi:
- docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych do głębokości fundamentów,
- wykonanie hydroizolacji pionowej i poziomej ścian zewnętrznych i wewnętrznych,
- ocieplenie stropodachu pełnego styropapą,
- ocieplenie dachu drewnianego nad przybudówką wełną mineralną,
- przełożenie i remont elementów zainstalowanych na elewacjach,
- wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej,
- wykonanie opaski wokół budynku i odwodnienia,
- wykonanie docieplenia posadzki na gruncie,
b) robotami instalacyjnymi w zakresie:
- demontażu istniejącego kotła węglowego oraz montażu węzła cieplnego.
- wymiany instalacji c.o.
- wymiany elektrycznego pojemnościowego podgrzewacza ciepłej wody użytkowej,
- niezbędnych robót elektrycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany - projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 - załącznik nr 1 do siwz.
- Projektowana charakterystyka energetyczna - załącznik nr 1a do siwz.
Projekt branży architektonicznej - załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr A1 - plan sytuacyjny - załącznik nr 1.1a do siwz,
- Rysunek nr A2 - rzut parteru - załącznik nr 1.1b do siwz,
- Rysunek nr A3 - rzut piętra - załącznik nr 1.1c do siwz,
- Rysunek nr A4 - rzut dachu - załącznik nr 1.1d do siwz,
- Rysunek nr A5 - przekrój A-A - załącznik nr 1.1e do siwz,
- Rysunek nr A6 - przekrój B-B - załącznik nr 1.1f do siwz,
- Rysunek nr A7 - elewacja wschodnia - załącznik nr 1.1g do siwz,
- Rysunek nr A8 - elewacja południowa - załącznik nr 1.1h do siwz,
- Rysunek nr A9 - elewacja zachodnia - załącznik nr 1.1i do siwz,
- Rysunek nr A10 - elewacja północna - załącznik nr 1.1j do siwz,
- Rysunek nr A11 - zestawienie stolarki - załącznik nr 1.1k do siwz.
Projekt branży konstrukcyjnej - załącznik nr 1.2 do siwz.
Projekt branży sanitarnej - załącznik nr 1.3 do siwz.
- Rysunek nr S1 - instalacje sanitarne - rzut parteru - załącznik nr 1.3a do siwz,
- Rysunek nr S2 - instalacje sanitarne - rzut piętra - załącznik nr 1.3b do siwz,
- Rysunek nr S3 - instalacje sanitarne - rzut piętra - załącznik nr 1.3c do siwz,
- Rysunek nr S4 - węzeł cieplny - rzut parteru - załącznik nr 1.3d do siwz,
- Rysunek nr S5 - węzeł cieplny - schemat technologiczny - załącznik nr 1.3e do siwz.
3.2. Projekt wykonawczy - projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 - załącznik nr 2 do siwz.
Projekt branży architektonicznej - załącznik nr 2.1 do siwz,
- Rysunek nr A1 - plan sytuacyjny - załącznik nr 2.1a do siwz,
- Rysunek nr A2 - rzut parteru - załącznik nr 2.1b do siwz,
- Rysunek nr A3 - rzut piętra - załącznik nr 2.1c do siwz,
- Rysunek nr A4 - rzut dachu - załącznik nr 2.1d do siwz,
- Rysunek nr A5 - przekrój A-A - załącznik nr 2.1e do siwz,
- Rysunek nr A6 - przekrój B-B - załącznik nr 2.1f do siwz,
- Rysunek nr A7 - elewacja wschodnia - załącznik nr 2.1g do siwz,
- Rysunek nr A8 - elewacja południowa - załącznik nr 2.1h do siwz,
- Rysunek nr A9 - elewacja zachodnia - załącznik nr 2.1i do siwz,
- Rysunek nr A10 - elewacja północna - załącznik nr 2.1j do siwz,
- Rysunek nr A11 - zestawienie stolarki - załącznik nr 2.1k do siwz,
- Rysunek nr A12 - docieplenie ściany fundamentowej - załącznik nr 2.1l do siwz,
- Rysunek nr A13 - opaska żwirowa - załącznik nr 2.1m do siwz,
- Rysunek nr A14 - docieplenie ściany fundamentowej - załącznik nr 2.1n do siwz,
- Rysunek nrA15 - detal mocowania płyt styropianowych - załącznik nr 2.1o do siwz,
- Rysunek nr A16 - docieplenie naroża zewnętrznego - załącznik nr 2.1p do siwz,
- Rysunek nr A17 - docieplenie otworu okiennego przekrój poprzeczny - załącznik nr 2.1r do siwz,
- Rysunek nr A18 - docieplenie otworu okiennego przekrój pionowy - załącznik nr 2.1s do siwz,
- Rysunek nr A19 - docieplenie okapu przekrój pionowy - załącznik nr 2.1t do siwz,
- Rysunek nr A20 - ocieplenie ściany attykowej - stropodachu - załącznik nr 2.1u do siwz,
- Rysunek nr A21 - detal połączenia styropapy ze stropodachem - załącznik nr 2.1w do siwz,
- Rysunek nr A22 - technologiczne docieplenia ścian zewnętrznych - detale - załącznik nr 2.1x do siwz.
3.3. Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne; projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 - załącznik nr 3 do siwz.
- Rysunek nr S1 - instalacje sanitarne - rzut parteru - załącznik nr 3.1 do siwz,
- Rysunek nr S2 - instalacje sanitarne - rzut piętra - załącznik nr 3.2 do siwz,
- Rysunek nr S3 - instalacje sanitarne - rzut piętra - załącznik nr 3.3 do siwz,
- Rysunek nr S4 - węzeł cieplny - rzut parteru - załącznik nr 3.4 do siwz,
- Rysunek nr S5 - węzeł cieplny - schemat technologiczny - załącznik nr 3.5 do siwz.
3.4. Audyt energetyczny budynku administracyjno - biurowego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Mściwoja II 44 - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 7 - aktualizacja - 2015 (stan prawny na dzień 28.10.2015 r.) - załącznik nr 4 do siwz.
a) Dane dotyczące cen i taryf - załącznik nr 4.1 do siwz,
b) Analiza faktycznego zużycia ciepła i ciepłej wody użytkowej w budynku - załącznik nr 4.2 do siwz,
c) Określenie współczynników przenikania ciepła podstawowych przegród budowlanych w budynku - załącznik nr 4.3 do siwz,
d) Obliczenia sezonowego zużycia energii na cele grzewcze oraz zapotrzebowanie na moc cieplną dla stanu istniejącego - załącznik nr 4.4 do siwz,
e) Obliczenia sezonowego zużycia energii na cele grzewcze oraz zapotrzebowanie na moc cieplną dla stanu po modernizacji - załącznik nr 4.5 do siwz,
f) Inwentaryzacja techniczno - budowlana Biuro Obsługi Mieszkańców nr 7; Gdańsk, ul. Mściwoja II 44 - załącznik nr 4.6 do siwz,
- Rysunek nr 1 - plan sytuacyjny - załącznik nr 4.6a do siwz,
- Rysunek nr 2 - rzut parteru - załącznik nr 4.6b do siwz,
- Rysunek nr 3 - rzut piętra - załącznik nr 4.6c do siwz,
- Rysunek nr 4 - przekrój A-A - załącznik nr 4.6d do siwz,
- Rysunek nr 5 - przekrój B-B - załącznik nr 4.6.e do siwz,
- Fotografie nr 1-2 - widoki elewacji frontowej SW - załącznik nr 4.6f do siwz,
- Fotografia nr 3 - widok elewacji bocznej SE - załącznik nr 4.6g do siwz,
- Fotografia nr 4 - widok elewacji tylnej NE - część parterowa - załącznik nr 4.6h do siwz,
- Fotografia nr 5 - widok elewacji tylnej NE - część 2-kondygnacyjna - załącznik nr 4.6i do siwz,
- Fotografie nr 6-7 - widok elewacji bocznej NW - załącznik nr 4.6j do siwz.
3.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44; branża architektura - załącznik nr 5 do siwz.
3.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Instalacje sanitarne. Projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 - załącznik nr 6 do siwz.
3.7. Przedmiar robót - termomodernizacja budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 - roboty budowlane (o charakterze informacyjnym) - załącznik nr 7 do siwz.
3.8. Przedmiar robót - termomodernizacja budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 - instalacja grzewcza wraz z węzłem cieplnym (o charakterze informacyjnym) - załącznik nr 8 do siwz.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
      - 2 roboty budowlane polegające na remoncie i dociepleniu ścian zewnętrznych budynków o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda,
      - 2 roboty budowlane polegające na przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych lub wykonaniu nowych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 4 osobami w tym:
      - 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
      - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
      - 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
      - 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
      Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
      Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
    - roboty budowlane polegające na remoncie i dociepleniu ścian zewnętrznych budynków o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto,
    - roboty budowlane polegające na przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych lub wykonaniu nowych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
    Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
    Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
    d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
    Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
    Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
    Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
    e) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przewodzenia ciepła (lambda) dla ścian zewnętrznych (materiał - styropian).
    Maksymalna wartość współczynnika przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych wynosi 0,038 W/m K (została określona na str. 24 projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
    Określenie współczynnika przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych powyżej 0,038 W/m K spowoduje odrzucenie oferty.
    f) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przewodzenia ciepła (lambda) dla stropodachu (materiał - styropapa).
    Maksymalna wartość współczynnika przewodzenia ciepła dla stropodachu wynosi 0,036 W/m K (została określona na str. 24 projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
    Określenie współczynnika przewodzenia ciepła dla stropodachu powyżej 0,036 W/mK spowoduje odrzucenie oferty.
    g) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przenikania ciepła dla okien zewnętrznych (U).
    Maksymalna wartość współczynnika przenikania ciepła dla okien zewnętrznych wynosi 0,90 W/m2K (została określona na str. 4 projektu budowlanego - projektowanej charakterystyki energetycznej stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
    Określenie współczynnika przenikania ciepła dla okien zewnętrznych powyżej 0,90 W/m2K spowoduje odrzucenie oferty.
    h) Wykonać i załączyć projektowaną charakterystykę energetyczną dla parametrów określonych przez Wykonawcę w ofercie, o których mowa w punktach e), f) i g).
    i) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
    j) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 0.60
    • 2 - Wartość współczynnika przewodzenia ciepła przez ściany zewnętrzne - 0.15
    • 3 - Wartość współczynnika przewodzenia ciepła przez stropodach - 0.10
    • 4 - Wartość współczynnika przenikania ciepła dkla okien zewnętrznych - 0.15

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
    2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
    3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
    a) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    - klęski żywiołowe,
    - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów przez kolejne 3 dni, spadku temperatury poniżej + 5oC przez kolejne 5 dni, uniemożliwiających wykonywanie robót dociepleniowych i wymiany stolarki okiennej.
    b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
    c) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1a,1b i 1c termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
    3. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto - 24,60 zł.
    Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2016 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 06.05.2016.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:
    07.04.2016 r. godzina 10:45,
    Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
    80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11
    ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
    Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
    Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.