eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu gminy Iława w roku 2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-11

Iława: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu gminy Iława w roku 2016
Numer ogłoszenia: 6648 - 2016; data zamieszczenia: 11.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333686 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Gen. Wł. Andersa 2 A, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 649 08 23, faks 89 649 08 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu gminy Iława w roku 2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest codzienne przygotowywanie i dostarczanie gorących dwudaniowych posiłków + sok owocowy 100% w kartoniku do szkół samorządowych z terenu gminy Iława w roku 2016. Szacunkowa dzienna liczba uczniów korzystających z posiłków w roku 2016 wyniesie 140. Szacunkowa ilość dni nauki w szkole w 2016 roku 192 dni. Ogółem w trakcie trwania nauki Wykonawca dostarczy do szkół 26.880 posiłków obiadowych. 2. Wykaz szkół objętych dożywianiem na terenie gminy Iława w załączniku nr 1 do wzoru umowy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Dzienna ilość posiłków może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie realizacji umowy, w zależności od bieżących potrzeb zgłaszanych przez dyrektorów szkół. W miesiącu styczniu i wrześniu 2016 r., w związku z rozpoczęciem realizacji dożywiania dzieci w szkołach liczba posiłków dziennie może nie osiągać dopuszczalnej minimalnej ilości. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków. 4. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wypełniając wzór nr 5 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców wzór nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 5. Za wykonane usługi przygotowywania i dostarczania gorących posiłków strony rozliczać się będą za pomocą faktur wystawionych przez Wykonawcę łącznie dla szkół z zastrzeżeniem, iż w w/w fakturze Wykonawca wykaże rozbicie na poszczególne szkoły. Rozliczenia za wykonanie usługi dokonywane będą przez strony w okresach miesięcznych - za miesiąc poprzedni na podstawie cen jednostkowych brutto za jeden posiłek oraz liczby dostarczonych posiłków w oparciu o wykazy uczniów objętych dożywianiem potwierdzone przez dyrektorów szkół wraz z ilością wydanych posiłków. Wykazy uczniów będą stanowiły podstawę wystawiania i rozliczania faktur. Ewidencja dostarczanych posiłków podpisana przez dyrektora szkoły lub osobę przez niego upoważnioną stanowić będzie potwierdzenie daty i godziny dostarczenia oraz ilości posiłków z załącznik nr 2 do umowy. 6. Kod CPV - 55.52.31.00-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych, 55.52.40.00 - 9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zajazd Gastronomiczny Tropicana Jerzy Banaszewski, Rożental 69 a, 14-229 Rożental, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 142464,00

  • Oferta z najniższą ceną: 142464,00 / Oferta z najwyższą ceną: 151334,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.