eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. PROMIENNIKÓW UV I SYSTEMÓW STEROWANIA UV



Ogłoszenie z dnia 2018-12-21



Ogłoszenie nr 664066-N-2018 z dnia 2018-12-21 r.

ZOO Wrocław Sp. z o. o.: DOSTAWA DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. PROMIENNIKÓW UV I SYSTEMÓW STEROWANIA UV
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: ZOO Wrocław Sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 2112521900000, ul. ul. Wróblewskiego  42374 , 51618   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 483 024, e-mail zamowienia@zoo.wroc.pl, faks 713 483 768.
Adres strony internetowej (URL): www.zoo.wroclaw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zoo.wroc.bip-e.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zoo.wroc.bip-e.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przy wykorzystaniu Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub osobiście
Adres:
ZOO WROCŁAW Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 WROCŁAW


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. PROMIENNIKÓW UV I SYSTEMÓW STEROWANIA UV
Numer referencyjny: 18/PN/D/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż i uruchomienie 200 szt promienników UV o mocy 290W do lamp sterylizacyjnych w układach sterylizacji wody biotopów Afrykarium w ZOO Wrocław wraz z odebraniem do utylizacji i utylizacją zużytych promienników oraz dostawa, montaż i uruchomienie 6 szt. kompletnych jednostek sterujących pracą lamp sterylizacyjnych UV. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostawy, montażu i uruchomienia następujących elementów: 1) 200 szt promienników UV o mocy 290W o długości 1313 mm (długość mierzona wraz z ceramicznymi zakończeniami bez metalowych pinów), o średnicy 21 mm (na całej długości promiennika), o rozstawie pinów po prostokącie, krótki bok 6mm, długi bok 8mm, posiadających widmo promieniowania UV używane w układach sterylizacji wody. Promienniki muszą spełniać normy bezpieczeństwa i trwałości w zakresie czasu pracy na poziomie co najmniej 14 tyś. godzin. 2) 6 szt. kompletnych jednostek sterujących pracą lamp sterylizacyjnych UV z promiennikami określonymi w pkt 1 (zwanych dalej jednostkami lub jednostkami sterującymi), które muszą być z tymi promiennikami w pełni kompatybilne. Jednostki muszą spełniać wszystkie wymagania technologiczne i bezpieczeństwa przewidziane odpowiednimi przepisami dotyczącymi instalacji elektrycznych, w których wykorzystuje się promieniowanie UV. Jednostki zostaną dostarczone, zamontowane i uruchomione wraz z całym nowym, kompatybilnym wyposażeniem (zawiesia, czujniki UV, przewody zasilające jednostki i promienniki, wentylatory, filtry, panel kontrolno-sterujący). Każda jednostka musi zostać wyposażona w czujnik UV pasujący do lampy UV Dulcodes K firmy ProMinent, który zastąpi istniejący czujnik bez konieczności wprowadzania zmian w konstrukcji obecnie używanych lamp sterylizacyjnych UV. Jednostki zostaną zamontowane we wskazanych przez Zamawiającego układach filtracyjnych w wyznaczonych miejscach. Jednostki sterujące muszą być skonfigurowane w taki sposób aby w przypadku awarii jednego promiennika w lampie UV, reszta promienników nadal działała. Tak samo w przypadku awarii następnych promienników, pozostałe sprawne mogły pracować bez zakłóceń. Awaria każdego promiennika musi być sygnalizowana osobną oznaczoną cyfrą kontrolką na przedniej ścianie jednostki lub w czytelny sposób na wyświetlaczu LCD. Numer kontrolki lub oznaczenie na wyświetlaczu LCD musi pokrywać się z numerem promiennika w lampie UV, które wykonawca wykona we własnym zakresie. Jednostka musi posiadać panel kontrolny z możliwością wprowadzania ustawień pracy promienników, kontroli ich stanu takich jak łączny czas pracy, wydajność emisji promieniowania w lampie, niesprawne promienniki oraz awarie jednostki. Każda jednostka musi zostać wyposażona w wentylator o wydajności co najmniej 50m3/h z filtrem wstępnym w postaci maty z włókien syntetycznych. Spośród zamawianych 6 szt jednostek: a) 4 szt. jednostek zostanie wykonanych z wykorzystaniem stalowych obudów obecnie zamontowanych jednostek o wymiarach 75cm szer x 75cm wys x 30cm gł. Wykonawca zdemontuje obecne jednostki sterujące, przetransportuje je do własnego warsztatu gdzie poprzez zmianę komponentów wykona zamawiane jednostki sterujące. Części elektroniczne wymontowane z obecnych jednostek sterujących Wykonawca zutylizuje na własny koszt. Jednostki zostaną wyposażone w 6 osobnych balastów każda, z których każdy będzie zasilał jeden promiennik. Jednostki zostaną zamontowane w odległościach od 3 do 7 m od lamp sterylizacyjnych. Wykonawca ułoży przewody zasilające promienników w istniejących trasach kablowych. b) 2 szt. jednostek zostanie wykonanych w nowych obudowach o wymiarach 75cm szer x 75cm wys x 30cm gł. Jednostki zostaną zamontowane w odległości nie większej niż 3m od lamp sterylizacyjnych. Wykonawca ułoży przewody zasilające promienników w istniejących trasach kablowych. Jednostki zostaną zawieszone na istniejącej konstrukcji stalowej jedna obok drugiej przy czym jednostka znajdująca się po lewej stronie będzie miała wlot powietrza (do wentylatora) zlokalizowany na lewej bocznej ścianie obudowy na dole a wylot powietrza na górnej ścianie po stronie prawej. Jednostka znajdująca się po stronie prawej będzie miała wlot powietrza położony na prawej ścianie bocznej obudowy na dole a wylot na ścianie górnej po stronie lewej. Jednostki zostaną wyposażone w 4 osobne balasty każda. 2. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca dostarczy i przekaże Zamawiającemu następujące elementy: 1) 20 szt - Rury osłonowe promienników opisanych w ust. 1 pkt 1), kwarcowe. Długość rur osłonowych 1600mm, średnica zewnętrzna 32mm, grubość ścianki 2mm. 2) 20 szt - O-ringi do rur osłonowych opisanych w pkt 1) powyżej Średnica wewnętrzna 32mm, średnica uszczelki 5mm. Oringi muszą być wykonane z materiału odpornego na promieniowanie UV. 3) 20 szt - Kostki połączeniowe do promienników pasujące do wtyczek promienników opisanych w ust. 1 pkt 1). 3. Wszystkie elementy wymienione w ust. 1 pkt 1) i 2) muszą być dostarczone, zamontowane, podłączone i uruchomione przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, na ryzyko i koszt Wykonawcy, a ich poprawne działanie potwierdzone testami i protokołem odbioru końcowego, podpisanym przez obie strony. 4. Elementy wymienione w ust. 2 pkt. 1), 2) i 3) zostaną dostarczone i przekazane Zamawiającemu, na ryzyko i koszt Wykonawcy, bez konieczności montażu. 5. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy wymieniony w ust.1 pkt 1) na 14 tys. godzin pracy, a na przedmiot umowy wymieniony w ust. 1 pkt 2) na okres 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia następnego po podpisaniu protokołu odbioru końcowego. Wykonawcy mogą zapoznać się z wymaganiami Zamawiającego na miejscu - w Afrykarium podczas wizji lokalnej połączonej z prezentacją miejsc instalacji zamawianych przedmiotów oraz dodatkowych konsultacji technicznych. Na wizję lokalną i konsultacje Zamawiający zaprasza zainteresowanych w dniu 03.01.2019r. o godz. 10.00. W sprawie wizji lokalnej informacji udziela Krzysztof KRAWCZYK - Kierownik Afrykarium; e-mail: k.krawczyk@zoo.wroc.pl

II.5) Główny kod CPV: 31515000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42912330-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-03-15
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-03-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zmawiający nie określa przedmiotowego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia co najmniej równą kwocie 150000 złotych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę z montażem min. 100 szt promienników UV w lampach sterylizacyjnych (systemy dezynfekcji wody promiennikami UV) oraz dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pracy przy instalacjach elektrycznych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art., 24 ust. 1 pkt 13, 14,21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert b) Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepis wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp c) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, d) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegana się o zamówienie publiczne, e) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych , o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r., o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016r., poz. 716) 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 uPzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej . Wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca złoży Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , to w tym okresie , wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ nr2 wraz z dowodami należytego wykonania przedmiotowych dostaw . Dowodami potwierdzającymi należytego wykonanie dostaw są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane , a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawcy przystępując do postępowania zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 4.600,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - kwota musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego do dnia 07 stycznia 2019r. do godz. 10:00 3. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: a) Pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007r, Nr 42 poz. 275 z póź. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: - dla przelewów krajowych: PKO BP S.A. I O/WROCŁAW , Nr rach. 61 1020 5226 0000 6102 0416 4208 z dopiskiem: Wadium - Dostawa do ZOO WROCŁAW Sp. z o.o. promienników UV i systemów sterowania Nr 18/PN/D/2018 - dla przelewów zagranicznych: PKO BP S.A. I O/WROCŁAW, SWITF: BPKOPLPW, Nr IBAN PL 61 1020 5226 0000 6102 0416 4208 z dopiskiem: Wadium -- Dostawa do ZOO Wrocław Sp. z o.o promienników UV i systemów sterowania UV Nr 18/PN/D/2018 Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: ZOO Wrocław Sp. z o.o., ul. Wróblewskiego 1/5, 51 - 618 Wrocław i zdeponować w Sekretariacie ZOO Wrocław Sp. z o.o. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) musi być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: ? -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, ? nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, ? zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a także w przypadku, gdy Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena85,00
termin realizacji zamówienia 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.