eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarczów › "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Jarczów w roku 2019"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-12-17



Ogłoszenie nr 662286-N-2018 z dnia 2018-12-17 r.

Urząd Gminy: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Jarczów w roku 2019"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 53251800000, ul. ul. 3-go Maja  24 ,   Jarczów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 634 579, e-mail , faks .
Adres strony internetowej (URL): www.gmina-jarczow.pl
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.ugjarczow.bip.lubelskie.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.ugjarczow.bip.lubelskie.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
-


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U.2017.1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Gminy Jarczów ul. 3 Maja 24, 22-664 Jarczów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Jarczów w roku 2019"
Numer referencyjny: ZP.271.8.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Jarczów w roku 2019" oraz udostępnienie pojemników na odpady komunalne zmieszane i worków na odpady zbierane selektywnie. Dbałość o należyty stan sanitarny, porządkowy i techniczny pojemników i gniazd oraz wyposażenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) należy do Wykonawcy. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY JARCZÓW: 1. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania, transportu i zagospodarowania niżej opisanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Jarczów. 2. Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości musi być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi, b) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi, c) Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1466) oraz rozporządzeniami wykonawczymi, d) Uchwałą nr 88 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2016 r. w sprawie Krajowego Planu Gospodarki Odpadami 2022 (M.P. z 2016r. poz.784), e) Uchwałą Nr XXIV/350/2016 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 02 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego 2022 (Lubel. z 2016 r., poz. 5306 z późn. zm.), f) Uchwałą Nr XIV/92/16 Rady Gminy Jarczów z dnia 9 czerwca 2016 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Lub. z 2016 r, poz. 2855). g) Uchwałą Nr XVIII/99/12 Rady Gminy Jarczów z dnia 13 grudnia 2012 r. w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, ale powstają odpady komunalny (Dz. Urz. Woj. Lub. z 2013 r., poz. 1779). 3. Ilość wytworzonych na terenie Gminy Jarczów odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 443,25 Mg/rok. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług w zakresie: a) wyposażenia obsługiwanych nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w pojemniki na odpady pozostałe po segregacji i worki do selektywnej zbiórki szkła o kolorze zielonym, papieru o kolorze niebieskim, plastiku, metalu, tekstylia, opakowania wielowarstwowe o kolorze żółtym, bioodpady o kolorze brązowym, popiół o kolorze szarym w przypadku zadeklarowania przez właścicieli nieruchomości selektywnego zbierania oraz w pojemniki na odpady zmieszane w przypadku zadeklarowania przez właściciela nieruchomości nieselektywnego zbierania. Wykonawca wyposaży właścicieli nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane i worki do selektywnej zbiórki najpóźniej do 14 dnia od podpisania umowy oraz przekaże Zamawiającemu raport z wykonanej czynności. Minimalna pojemność pojemników przeznaczonych do zbierania na terenie nieruchomości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych dla właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy zgodnie z Uchwałą Nr XIV/93/16 Rady Gminy Jarczów z dnia 9 czerwca 2016 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jarczów (Dz. Urz. Woj. Lub. z 2016 r., poz. 2401 z późn. zm.) Tabela 1 Szacunkowa minimalna liczba pojemników na odpady komunalne zmieszane oraz worków do selektywnej zbiórki, którą wg Zamawiającego winien dysponować Wykonawca odbierający odpady komunalne z terenu Gminy Jarczów. Worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o pojemności 120 l z folii LDPE o grubości min. 60 mikronów zapewnia Wykonawca, który będzie dostarczał mieszkańcom co miesiąc w systemie: za każdy odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów na posesji pozostawi worek pusty. Dotyczy to właścicieli nieruchomości, które zadeklarowały iż będą segregować odpady komunalne. Worki do selektywnej zbiórki odpadów winny posiadać oznaczenie określające rodzaj frakcji odpadów, które należy w nich umieszczać. W przypadku, gdy na nieruchomości wystąpi zwiększona ilość odpadów zbieranych selektywnie, Wykonawca w ramach zamówienia udostępni i odbierze dodatkowe worki na wymienione frakcje odpadów zbieranych selektywnie. Wykonawca zobowiązany jest dysponować zwiększoną ilością pojemników, aby po uzgodnieniu z Zamawiającym wyposażyć poszczególne nieruchomości w dodatkowe pojemniki w przypadku większej ilości odpadów. W przypadku zwiększonej ilości pojemników przekraczającej 15% szacowanej ilości. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego. b) Odbioru od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie zgodnie z harmonogramem i w sposób jak poniżej: - odpady komunalne zmieszane (niesegregowane) Wykonawca odbierze raz w miesiącu; - odpady komunalne segregowane: szkło bezbarwne - raz w miesiącu, w systemie "u źródła"; szkło kolorowe - raz w miesiącu, w systemie "u źródła"; papier, plastik, metal, tekstylia i opakowania wielowarstwowe - raz w miesiącu, w systemie "u źródła"; bioodpady - raz w miesiącu, w systemie "u źródła"; popiół - raz w miesiącu, w systemie "u źródła"; odpady wielkogabarytowe, opony - 2 razy do roku, w systemie objazdowym "u źródła"; odpady problematyczne - 2 razy do roku, w systemie objazdowym "u źródła" odpady budowlane - 2 razy do roku w systemie objazdowym "u źródła" c) Odbioru z terenu nieruchomości niezamieszkałych (szkoły, sklepy, itp.) odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie zgodnie z harmonogramem i w sposób jak poniżej: - odpady komunalne zmieszane (niesegregowane) Wykonawca odbierze raz w miesiącu; - odpady komunalne segregowane: szkło bezbarwne - raz w miesiącu, w systemie "u źródła"; szkło kolorowe - raz w miesiącu, w systemie "u źródła"; papier, plastik, metal, tekstylia i opakowania wielowarstwowe - raz w miesiącu, w systemie "u źródła"; bioodpady - raz w miesiącu, w systemie "u źródła"; popiół - raz w miesiącu, w systemie "u źródła"; odpady wielkogabarytowe, opony - 2 razy do roku, w systemie objazdowym "u źródła"; odpady problematyczne - 2 razy do roku, w systemie objazdowym "u źródła"; odpady budowlane - 2 razy do roku, w systemie objazdowym "u źródła". Opróżnianie co najmniej jeden raz w miesiącu pojemników (tzw. gniazd) do selektywnej zbiórki szkła kolorowego i białego oraz papieru, plastiku, metalu, tekstylia i opakowań wielomateriałowych. W przypadku przepełnienia pojemników dostosować należy częstotliwość odbierania do potrzeb. Wykonawca odbierze wszystkie odpady zgromadzone w pojemnikach, jak i odpady pozostawione obok pojemników, a także odpady, które wysypane zostały z pojemników w trakcie ich opróżniania. Gniazda do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zapewnia Zamawiający, Wykonawca zobowiązany jest do obsługi wyszczególnionych poniżej punktów ustawienia pojemników i gniazd do selektywnej zbiórki odpadów. Tabela 2. Lokalizacja punktów z pojemnikami i gniazdami Szacowana powyżej ilość punktów "gniazd" może ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. Tabela 3. Częstotliwość odbierania poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych. e) Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK-u) zlokalizowanego na terenie Gminy Jarczów w pojemniki do selektywnej zbiórki wyszczególnionych poniżej odpadów komunalnych: Odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone, Tworzywa sztuczne opakowania wielomateriałowe, metale szkło papier popiół meble i odpady wielkogabarytowe, odpady elektryczne i elektroniczne przeterminowane leki chemikalia baterie i akumulatory odpady budowlane i rozbiórkowe Kolory i oznaczenia pojemników muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017 r., poz. 19). Do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK-u) mieszkańcy Gminy Jarczów będą mogli bezpłatnie oddawać wyszczególnione powyżej odpady komunalne co najmniej jeden raz w tygodniu w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego. Transport odpadów komunalnych do PSZOK-u mieszkańcy zapewniają we własnym zakresie i na własny koszt. Wójt Gminy Jarczów poda do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty oraz na stronie internetowej Gminy lokalizację punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, godziny otwarcia oraz wykaz odbieranych w nim frakcji odpadów. Obsługę PSZOK-u zapewni Wykonawca zadania. f) Wyposażenia wskazanych szkół, przedszkola oraz budynku Urzędu Gminy Jarczów znajdujących się na terenie Gminy Jarczów w specjalnie oznakowane pojemniki przeznaczone do zbierania zużytych baterii i akumulatorów, innych niż przemysłowe i samochodowe oraz opróżniania je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości w ilości 6 sztuk. g) Wyposażenia apteki i ośrodka zdrowia na terenie Gminy Jarczów w specjalistyczny pojemnik na przeterminowane leki oraz opróżniania go po zgłoszeniu o wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. h) Odbioru odpadów komunalnych z koszy ulicznych i z koszy na przystankach przynajmniej raz w miesiącu. i) Odbioru odpadów budowlanych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz w małych ilościach w systemie objazdowym (zapakowane w worki) dwa razy do roku w systemie u źródła. USTALENIA ORGANIZACYJNE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM ZAMÓWIENIA I WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w oparciu o aktualne unormowania prawne, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz etyką zawodową. 2. Wykonawca będzie wykonywał usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu, w szczególności: sprzęt użyty przy realizacji przedmiotowej usługi winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących polskich norm przenoszących normy europejskie i aprobat technicznych polskich bądź europejskich, utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych; zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas oraz w związku z realizacją przedmiotu umowy 4. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pojemników z miejsca wystawienia przez właścicieli nieruchomości lub z miejsca wyodrębnionego, a po opróżnieniu pojemnika Wykonawca zobowiązany jest do odstawienia go w to samo miejsce. Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie tak dobrać tabor samochodowy, aby dojechać i odebrać odpady z wszystkich zadeklarowanych przez właścicieli nieruchomości działek na terenie Gminy Jarczów. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zbierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, gniazd oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń do gromadzenia odpadów, obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników. 6. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Jarczów. 7. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji "zgłoszeń" polegających m.in. na nieodebraniu z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, nie pozostawieniu worków na odpady segregowane itp. w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem lub telefonicznie Zamawiającemu. 8. Wykonawca jest zobowiązany naprawiać lub ponosić koszty napraw (wg wyboru Zamawiającego) szkód wyrządzonych w majątku Gminy i osób trzecich podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów itp.). 9. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni. Do zawiadomienia Wykonawca załącza protokół ze zdarzenia i dokumentację fotograficzną. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej nieruchomości to dotyczy. 10. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i udostępnienia Zamawiającemu możliwości wglądu do ww. dokumentacji. 11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem tj. sporządzanie oraz przekazanie Zamawiającemu półrocznych sprawozdań w terminie do końca miesiąca następnego po półroczu, którego dotyczy, przygotowanych na wzorach określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2018 r. poz. 1627). 12. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do osiągnięcia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. Poz. 2167). 13. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. Poz. 2412). 14. Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane), odpady zielone oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania należy przekazać do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z Uchwałą Nr XXIV/350/2016 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 02 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego 2022. 15. Najpóźniej do dnia 21 grudnia 2018 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram odbioru odpadów komunalnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jarczów, obowiązujący w I kwartale 2019 roku. Powyższy harmonogram odbioru odpadów należy skonsultować z Zamawiającym. 16. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o harmonogramie odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie po akceptacji publikował na stronie internetowej www.gmina-jarczow.pl, a Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości przed pierwszym odbiorem odpadów. 17. Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 oraz w razie potrzeby w soboty od 7:00 do 13:00. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA STAWIANE PRZEDSIĘBIORCOM ODBIERAJĄCYM ODPADY KOMUNALNE OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI: 1. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości winien spełniać szczegółowe wymagania w zakresie: 1) posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego; 2) utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 3) spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów; 4) zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej. 2. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Jarczów, usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny, wyposażaną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, wyposażaną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, na terenie której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia .2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 3. W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Jarczów podmiot odbierający odpady komunalne posiadał co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. 2) pojazdy były trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości 4. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów Wykonawca winien zapewnić, aby: 1) pojazdy były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich transportu; 2) pojazdy były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie; 3) Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości posiadał aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w pkt. 2; 4) na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej. 5. W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów należy zapewnić, aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; OBOWIĄZEK PROWADZENIA DOKUMENTACJI Z PRZEDSIĘBIORCĄ ODBIERAJĄCYM ODPADY KOMUNALNE OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI: Wykonawca obowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazywał Zamawiającemu raporty miesięczne (w formie papierowej i elektronicznej) w terminie do 14 dni od zakończenia danego miesiąca zawierające informacje związane z zakresem świadczonej usługi, a w szczególności: dowody dostarczenia odpadów tj. karty przekazania odpadów, pokwitowania z wagi itp. (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), zbiorcze wykazy nieruchomości, których właściciele zadeklarowali system selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, a w pojemnikach na odpady zmieszane Wykonawca stwierdził, że występowały odpady przeznaczone do selektywnej zbiórki, wykazy nieruchomości, z których nie odebrano odpadów komunalnych z uwagi na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą, inne informacje istotne ze względu na zapisy niniejszej siwz, dot. niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych: informacje o ilości (masie) odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, dot. selektywnie zebranych odpadów komunalnych: informacje o rodzaju, ilości (masie) odebranych poszczególnych odpadów selektywnie zebranych systemem workowym, informacje o miejscu przekazania odpadów selektywnie zebranych (karta przekazania odpadów). dot. odpadów przekazanych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) takich jak: odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, tekstylia, metal, szkło, papier, meble i odpady wielkogabarytowe, popiół, odpady elektryczne i elektroniczne, baterie i akumulatory, chemikalia, przeterminowane leki, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe: informacje o rodzaju, ilości (masie) ww. odpadów odebranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, informacje o miejscu przekazania ww. odpadów (karta przekazania odpadów).

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90513100-7
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający informuję , ze ze względów technicznych nie można zamieścić tabeli opisanych w przedmiocie zamówienia.Tabele znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Adres e-mail Zamawiającego: ug@gmina-jarczow.pl, Fax: 84-663-45-06 Termin realizacja zamówienia ustala się : od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów ( -działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Jarczów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm )
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), - dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: uzp), dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Do oferty należy załączyć Załącznik nr 5 - oświadczenie o spełnianiu wymogów Ministra Środowiska
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie żąda dokumentów

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie żąda dokumentów

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

o ile wynika to z odrębnych przepisów zamawiający żąda od wykonawcy: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Jarczów- chyba, ze zamawiający jest w posiadaniu takiego dokumentu Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Najniższa cena 60,00
termin płatności za fakturę 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmian dokonanych na wniosek Zamawiającego z powodów, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, 2) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 3) zmiany stawki podatku VAT,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.