eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › "Rozbudowa i przebudowa osady służbowej gospodarstwa Szkółkarskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 66212 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Stąporków: "Rozbudowa i przebudowa osady służbowej gospodarstwa Szkółkarskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 35724-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków, krajowy numer identyfikacyjny 29004267000000, ul. ul. Niekłańska  15, 26220   Stąporków, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 41 374 17 83, faks 41 374 17 91, e-mail nadlesnictwo.staporkow@radom.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.radom.lasy.gov.pl/web/staporkow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa i przebudowa osady służbowej gospodarstwa Szkółkarskiego"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.7.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:"Rozbudowa i przebudowa osady służbowej gospodarstwa Szkółkarskiego" obejmująca wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1)budynku mieszkalnego:-wymiana instalacji elektrycznej-wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej-wymiana instalacji c.o.-przebudowa instalacji wentylacyjnej i dymowej-przebudowa kotłowni i dobudowę komina zewnętrznego-połączenie pomieszczenia kancelarii oraz ganku-naprawa i odnowienie tynków i malowania ścian i sufitów-wymiana posadzki na balkonie i schodach zewnętrznych-remont łazienki i WC-wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej-wymiana balustrady na schodach wewnętrznych-wykonanie ocieplenia pomieszczeń na poddaszu oraz połaci dachowych-odnowienie powłoki malarskiej elementów drewnianych elewacji, naprawa podbitki-wymiana balustrady drewnianej na balkonie oraz wykonanie obróbek blacharskich-wykonanie opaski wokół budynku-demontaż masztu antenowego-wyczyszczenie elewacji oraz impregnacja-zabezpieczenie kanału, ocieplenie sufitu oraz wykonanie posadzki w garażu b)budynku gospodarczego:-wymiana nowej elewacji budynku-remont komina powyżej połaci dachowej-wymiana instalacji elektrycznej-reparacja tynków i posadzek-wymiana wrót frontowych i likwidacja wrót z tyłu budynku-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej-wykonanie opaski wokół budynku c)zagospodarowanie terenu:-utwardzenie ciągów komunikacyjnych, wraz z odpowiednim odprowadzeniem wód opadowych-zabezpieczenie wlotów zbiorników bezodpływowych.Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a)dokumentacji projektowej,która stanowi załącznk nr 10 SIWZ zawierającej: projekt budowlany;projekt wykonawczy;specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;b) przedmiar robót-załącznik nr 9 SIWZ.Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Nadzorze inwestorskim Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności". Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP,p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. Zamawiający w oparciu o art. 29ust.3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia od Zamawiającego elementów pozostałych po wykonaniu zadania takich jak: złom, drewno za cenę netto 417,99 zł(słownie złotych: czterysta siedemnaście 99/100), w oparciu o fakturę VAT wystawioną przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zapłaty przelewem bankowym w terminie 14 dni od dnia jej wystawienia na nr rachunku Zamawiającego podanego na fakturze. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia od Zamawiającego elementów pozostałych po wykonaniu zadania takich jak: złom, drewno za cenę netto 417,99 zł (słownie złotych: czterysta siedemnaście 99/100), w oparciu o fakturę VAT wystawioną przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zapłaty przelewem bankowym w terminie 14 dni od dnia jej wystawienia na nr rachunku Zamawiającego podanego na fakturze.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45213240-7, 45220000-5, 45233200-1, 45232451-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT359321.72
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Budowlane Marek Solarz ,  ,  Wielka Wieś, ul. Sitowa 8, ,  26-220,  Stąporków,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 262317,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 262317,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 294149,85
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 19%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.