eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls5 dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-12

Ogłoszenie nr 6615 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.

Wałbrzych: Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls5 dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355931-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 361252-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, krajowy numer identyfikacyjny 89004717900000, ul. ul. Paderewskiego  10, 58301   Wałbrzych, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 748 877 183, faks 748 877 103, e-mail sadowska@szpital.walbrzych.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZOZ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls5 dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN/8/DI/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamówienie pn. "Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls5 dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu" Zasady świadczenia usług serwisowych 1. Ewidencja i uzupełnianie Zgłoszenia Serwisowego przez ZAMAWIAJĄCEGO jest realizowane wyłącznie w systemie HD. Obsługa Zgłoszenia Serwisowego jest realizowana przez wykonawcę w systemie HD lub z wykorzystaniem innych mediów bądź wizyt osobistych, przy czym każdorazowo w HD ewidencjonowany jest status zgłoszenia. 2. Wraz z podpisaniem Umowy ZAMAWIAJĄCY otrzymuje dane identyfikacyjne (login, hasło) umożliwiające Użytkownikom ZAMAWIAJĄCEGO autentykację w systemie "Help Desk" zwanym dalej "HD" udostępnionym przez wykonawcę pod adresem ........................................................ 3. W celu zgłoszenia błędu aplikacji, awarii, pobrania aktualizacji lub zamówienia innej usługi objętej przedmiotem umowy, Zamawiający otrzymuje dane identyfikacyjne (login i hasło) umożliwiające przynajmniej 4 Użytkownikom Zamawiającego na autentykację w systemie Help Desk, w celu zarejestrowania Zgłoszenia Serwisowego. Wraz z danymi identyfikacyjnymi, Użytkownikom zostają przyznane w systemie HD odpowiednie uprawnienia adekwatne do pakietu usług subskrybowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO. 4. Użytkownicy systemu HD posiadają możliwość dokonywania zmian swoich danych kontaktowych oraz podstawowych danych podmiotowych ZAMAWIAJĄCEGO - tzw. Panel Klienta. 5. Użytkownicy systemu HD są zobowiązani do bieżącego śledzenia informacji pojawiających się w systemie HD. System HD monitoruje i powiadamia Użytkowników o pojawieniu się zmian bądź nowych treści. 6. Każde zgłoszenie serwisowe obejmować będzie jeden temat do rozwiązania. W przypadku, gdy zgłoszenie obejmuje kilka tematów wykonawca może rozdzielić je na kilka zgłoszeń. 7. W ramach serwisu aplikacji Zamawiający wymaga: a) Objęcia serwisem następujących aplikacji: Lp. Nazwa licencji Ilość Rodzaj licencjonowania 1. Eskulap - Ruch Chorych Izba Przyjęć 3 równoczesny użytkownik 2. Eskulap - Ruch Chorych Biuro Przyjęć, statystyka 2 równoczesny użytkownik 3. Eskulap - Ruch Chorych Oddział 25 równoczesny użytkownik 4. Eskulap - Archiwum 1 równoczesny użytkownik 5. Eskulap - Kolejki oczekujących 1 serwer 6. Eskulap - Rejestracja do poradni 1 równoczesny użytkownik 7. Eskulap - Poradnia 4 równoczesny użytkownik 8. Eskulap - Dokumentacja medyczna 25 równoczesny użytkownik 9. Eskulap - Zlecenia medyczne 25 równoczesny użytkownik 10. Eskulap - Panel Lekarski 20 równoczesny użytkownik 11. Eskulap - Panel Lekarski w Poradni 4 równoczesny użytkownik 12. Eskulap - Ordynacja lekarska 25 równoczesny użytkownik 13. Eskulap - Rozliczenia z płatnikami 2 równoczesny użytkownik 14. Eskulap - Gruper 1 serwer 15. Eskulap - Kalkulacja kosztów procedur 2 równoczesny użytkownik 16. Eskulap - Rachunek Kosztów Leczenia 2 równoczesny użytkownik 17. Eskulap - Blok Operacyjny 10 równoczesny użytkownik 18. Eskulap - Blok Porodowy 5 równoczesny użytkownik 19. Eskulap - Laboratorium 5 równoczesny użytkownik 20. Sterownik analizatora 8 urządzenie 21. Eskulap - Bakteriologia 2 równoczesny użytkownik 22. Eskulap - Pracownia diagnostyczna 5 równoczesny użytkownik 23. Eskulap - Zakład Histopatologii 1 równoczesny użytkownik 24. Eskulap - Apteka 2 równoczesny użytkownik 25. Eskulap - Apteczka Oddziałowa 7 równoczesny użytkownik 26. Eskulap - Zakażenia Szpitalne 1 równoczesny użytkownik 27. Eskulap - Żywienie 1 równoczesny użytkownik 28. Eskulap - Magazynek Oddziałowy 1 równoczesny użytkownik 29. Eskulap - mObchód 3 urządzenie 30. Eskulap NT 1 serwer 31. Eskulap - HL7 1 Urządzenie, system 32. eRejestracja 1 serwer 33. eWyniki 1 serwer 34. Podpis elektroniczny z archiwum dokumentów cyfrowych 1 serwer 35. Oracle STEO 2 1CPU 36. Impuls-Finanse - Księgowość 4 równoczesny użytkownik 37. Impuls-Kadry 2 równoczesny użytkownik 38. Impuls-Płace 2 równoczesny użytkownik 39. Impuls-Magazyn 2 równoczesny użytkownik 40. Impuls-Dystrybucja 1 równoczesny użytkownik 41. Impuls-Środki Trwałe 2 równoczesny użytkownik 42. Impuls-eDeklaracje 1 równoczesny użytkownik 43. Eskulap, Impuls - Administrator 3 równoczesny użytkownik b) Świadczenia usług serwisu aplikacji modułów wyszczególnionych w punkcie 7a) wg następującego schematu: Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego przez zamawiającego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu "zarejestrowane" w godzinach pracy serwisu 8.00 -16.00 od poniedziałku do piątku, poza dniami świątecznymi. Czas usunięcia Błędu Aplikacji Do 7 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status "zarejestrowane" do momentu usunięcia błędu aplikacji Czas usunięcia Awarii Do 48h Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status "zarejestrowane" do momentu usunięcia awarii Czas usunięcia Usterki Programistycznej Do 30 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status "zarejestrowane" do momentu usunięcia usterki programistycznej 8. W ramach usługi nadzoru autorskiego Zamawiający wymaga: a) Objęcia nadzorem autorskim aplikacji wymienionych w punkcie 7a), b) Udostępnienia w serwisie HD Upgrade lub Update aplikacji związanymi ze zmianą przepisów prawa. Termin dostarczenia zmian (upgrade lub update) musi pozwolić Zamawiającemu na instalację oprogramowania zgodnie z terminem wymaganym przez ustawy, najpóźniej w dniu wejścia w życie zmian prawa. 9. W ramach serwisu aplikacji w zakresie konsultacji [KA] Zamawiający wymaga: a) Objęcia Konsultacjami następujących modułów: Lp. Nazwa Aplikacji Objęte usługą konsultacji [KA] 1. Rozliczenia z Płatnikami [KA] 2. Gruper [KA] b) Świadczenia usługi konsultacji modułów wyszczególnionych w punkcie 9a) wg następującego schematu: 1. Godziny pracy Serwisu 800-1600 Od poniedziałku do piątku w dni robocze. 2. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu "zarejestrowane" w godzinach pracy serwisu. 3. Czas obsługi Konsultacji Do 10 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status "zarejestrowane" do momentu obsłużenia konsultacji. 10. W ramach serwisu aplikacji w zakresie nadzoru eksploatacyjnego Zamawiający wymaga: a) Objęcia nadzorem eksploatacyjnym modułów wyszczególnionych w punkcie 7a) b) Nadzór eksploatacyjny w wymiarze 84 godzin w każdym roku w okresie trwania umowy w formie: 1) rzeczywistych pobytów w siedzibie Zamawiającego jedna wizyta liczona jako siedem godzin NE: od godz. 8 do godz. 15, W przypadku nie stawienia się konsultanta od godz 8, jedna wizyta liczona będzie od godziny przyjazdu konsultanta do siedziby zamawiającego do godziny opuszczenia siedziby zamawiającego - rzeczywista liczba przepracowanych godzin. 2) za pomocą zdalnego dostępu: rzeczywista liczba godzin NE potrzebna na zrealizowanie zadania. 3) liczba niewykorzystanych godzin NE w pierwszym roku trwania umowy przechodzi na rok następny. c) Świadczenia usługi nadzoru eksploatacyjnego modułów wyszczególnionych w pkt 7a) wg następującego schematu: 1. Godziny pracy Serwisu 800-1600 Od poniedziałku do piątku w dni robocze. 2. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego dotyczącego usługi NE do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu "zarejestrowane" w godzinach pracy serwisu. 3. Termin realizacji przez Serwis usługi nadzoru eksploatacyjnego Do 15 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status "zarejestrowane" do momentu zakończenia usługi nadzoru eksploatacyjnego. 11. W ramach serwisu motoru bazy danych Zamawiający wymaga gotowości usuwania awarii motoru bazy danych. 1. Godziny pracy Serwisu 800-1600 Od poniedziałku do piątku w dni robocze. 2. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego dotyczącego usługi NE do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu "zarejestrowane" w godzinach pracy serwisu. 3. Termin realizacji przez Serwis usługi serwisu motoru bazy danych: awaria motoru bazy danych, pomoc w odtwarzaniu bazy danych w razie awarii bazy danych Do 48h Czas liczony w dniach roboczych od momentu powzięcia przez Serwis zlecenia wykonania usługi do momentu usunięcia awarii Definicje: 1. serwis aplikacji - Gotowość wykonawcy do usuwania błędów oprogramowania aplikacyjnego, awarii, usterki programistycznej, oraz podjęcia prac zleconych przez zamawiającego. 2. nadzór autorski - Usługa realizowana przez Autora Oprogramowania Aplikacyjnego za pośrednictwem wykonawcy. Subskrypcja usługi zapewnia zamawiającemu poprawę jakości oraz poszerzenie zakresu funkcjonalnego Oprogramowania Aplikacyjnego, jak również dostosowanie go do zmian czynników wewnętrznych organizacji zamawiającego oraz zewnętrznych, będących efektem nowelizacji uwarunkowań prawnych. W ramach usługi Autor gwarantuje: a) prowadzenie rejestru zgłaszanych przez użytkowników Błędów Aplikacji, b) wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik sugestii użytkowników, c) wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik inwencji twórczej Autora, d) wprowadzanie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie nowych aktów prawnych lub aktów prawnych zmieniających obowiązujący stan prawny, opublikowanych w postaci ustaw lub rozporządzeń, e) wprowadzanie do Aplikacji zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje w stosunku do których zamawiający ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości: ? Ministerstwa Zdrowia, ? NFZ, ? Centrów Zdrowia Publicznego, f) gotowość do odpłatnego wykonania na zlecenie zamawiającego zaproponowanych przez niego modyfikacji Aplikacji. 3. konsultacje - Gotowość do świadczenia zamawiającemu Konsultacji w odniesieniu do modułów wytypowanych przez niego w pkt 9 a) i Załączniku nr 1 do Umowy za pomocą serwisu HD. 4. nadzór eksploatacyjny - prawo do dowolnego wykorzystania określonych w Umowie ilości godzin nadzoru w formie wizyt serwisowych w wymiarze 7h każda lub w formie zdalnego dostępu. Przedmiotem nadzoru eksploatacyjnego może być szereg prac o charakterze eksploatacyjnym, konserwacyjnym oraz konsultacyjnym wyszczególnionych poniżej z wyłączeniem motoru bazy danych. NE dotyczy: a) Konsultacji z zakresu administracji i użytkowania Aplikacji, b) Instalowanie Upgrade, Update Aplikacji, c) Szkolenie administratorów z zakresu wprowadzanych zmian w Aplikacjach, d) Rekonfiguracja i parametryzacja Aplikacji, w celu zoptymalizowania i podniesienia sprawności ich działania, e) Tworzenie nowych raportów oraz modyfikacje istniejących, mające na celu dostosowanie ich zakresu tematycznego oraz graficznego do potrzeb zamawiającdego, f) Tworzenie nowych wydruków na dokumentach dostarczonych w formie papierowej przez zamawiającego oraz modyfikacje istniejących wydruków, g) Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu stanu Aplikacji i zgromadzonych danych archiwalnych na poprawnie zabezpieczonych na nośnikach danych, h) Pomoc w przekazywaniu danych i sprawozdań do jednostek zewnętrznych (Organu założycielskiego, Ministerstwa Zdrowia, NFZ, Biura Rejestru Usług Medycznych, Centrum Organizacji Ochrony Zdrowia, Państwowego Zakładu Higieny, i) Dokonywanie ponownych instalacji Aplikacji i narzędzi w przypadkach zmiany infrastruktury informatycznej ZAMAWIAJĄCEGO (uwzględnia przeniesienie Aplikacji na inną platformę systemową), j) Doradztwo w zakresie rozbudowy środowiska informatycznego ZAMAWIAJĄCEGO. 5. motor bazy danych - Program komputerowy dedykowany do zarządzania bazami danych, o którego prawa majątkowe przynależą firmie Oracle Inc. 6. Błąd aplikacji - Oznacza działanie powtarzalne, pojawiające się za każdym razem w tym samym miejscu w Aplikacji i prowadzące w każdym przypadku do otrzymywania błędnych wyników jej działania. Z definicji wyłącza się błędy powodowane przez następujące okoliczności: a) zastosowanie Aplikacji w sposób niezgodny z przeznaczeniem, b) błędne wprowadzenie przez użytkownika danych, c) użytkowanie Aplikacji na Infrastrukturze nie spełniającej ogólnie przyjętych w branży norm technicznych oraz bezpieczeństwa, d) użytkowanie Aplikacji na Infrastrukturze nie spełniającej minimalnych parametrów wydajnościowych określonych dla wskazanej ilości stanowisk i producenta Motoru bazy danych. e) Nieautoryzowana przez WYKONAWCĘ zmiana parametrów Infrastruktury dokonana po wykonaniu instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego, f) użytkowanie Aplikacji w pomieszczeniach z niesprawną lub niewydolną instalacją elektryczną i zasilaniem elektrycznym, g) działanie wirusa komputerowego, h) wdrożenia Aplikacji wykonanego w sposób wadliwy, z wyłączeniem sytuacji, w której to było wykonywane przez WYKONAWCĘ i) niewłaściwa parametryzacja Aplikacji oraz Motoru bazy danych, z którym ta współpracuje, z wyłączeniem sytuacji, w której to było wykonane przez WYKONAWCĘ, j) wszelkie działania ZAMAWIAJĄCEGO lub osób trzecich polegające na modyfikacji lub ingerencji w Oprogramowanie, k) wszelkie działania ZAMAWIAJĄCEGO lub osób trzecich ingerujące w oprogramowanie, z którym Oprogramowanie Aplikacyjne zostało zintegrowane w zakresie wywołującym skutki dla tej integracji (sterowniki lab., interfejsy HL7, inne), l) działanie Siły Wyższej, m) niewykonanie przez ZAMAWIAJĄCEGO opublikowanych w serwisie HD uaktualnień Aplikacji, n) brak zgłoszenia niepomyślnego wykonania aktualizacji Aplikacji przez ZAMAWIAJĄCEGO i dalsza eksploatacja Aplikacji mimo pojawiania się błędów (dotyczy także logów), o) niezastosowanie się ZAMAWIAJĄCEGO do zaleceń w zakresie eksploatacji Aplikacji lub jej uaktualnień opublikowanych przez WYKONAWCĘ, p) użytkowanie Aplikacji ze złamaniem obwarowań licencyjnych nałożonych na ZAMAWIAJĄCEGO postanowieniami umowy licencyjnej. Szczególnymi rodzajami Błędów Aplikacji są Awarie oraz Usterki Programistyczne zdefiniowane poniżej 7. Awaria (błąd krytyczny) - Oznacza sytuację, w której nie jest możliwe prawidłowe używanie Oprogramowania Aplikacyjnego lub jednego z modułów Oprogramowania Aplikacyjnego z powodu uszkodzenia lub utraty kodu programu, struktur danych lub zawartości bazy danych, 8. Usterka Programistyczna - błąd aplikacji, mimo identyfikacji którego Aplikacja nadal funkcjonuje, natomiast usunięcie którego wymaga ingerencji Autora. 9. Upgrade aplikacji - uaktualnienie obejmujące zmiany zakresu funkcjonalnego Aplikacji oznaczające przynajmniej jedną z poniższych modyfikacji: a) usprawnienia dotychczasowych mechanizmów, b) poszerzenia funkcjonalności zastosowanych mechanizmów, c) dodanie nowych mechanizmów, d) zmiany estetyczne i formalne. Upgrade Aplikacji akceptuje automatycznie strukturę bazy danych poprzedzającego go ostatniego opublikowanego przez producenta Upgrade oraz pociąga za sobą konieczność uaktualnienia Dokumentacji, w której ujęte i opisane zostają wprowadzone modyfikacje 10. update aplikacji - uaktualnienie obejmujące zmiany związane z eliminacją zidentyfikowanych Błędów poszczególnych Aplikacji, najczęściej nie ingerujące w strukturę bazy danych. W większości przypadków Update wiąże się ze zmianą interfejsu użytkownika lub usprawnieniem działania funkcji lub procesów, natomiast nie wzbogacają Aplikacji o nowe rozwiązania. Update Aplikacji akceptuje automatycznie strukturę bazy danych poprzedzającego go ostatniego opublikowanego przez producenta Update oraz nie pociąga za sobą konieczności uaktualnienia Dokumentacji. INFRASTRUKTURA ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający dysponuje następują infrastrukturą 1. 80 stacji roboczych dla Oprogramowania Aplikacyjnego Eskulap i 10 stacji roboczych dla Oprogramowania Aplikacyjnego Impuls5 Parametr charakterystyka 1 System operacyjny Windows7, Windows 8.1, Windows 10 2 RAM Min 1 GB 3 Procesor AMD, Pentium 4 Karta sieciowa Realtek, 5 Dysk twardy - wolne miejsce Min 200 GB 2. Specyfikacja serwera ZAMAWIAJĄCEGO Serwer bazodanowy - Fujitsu RX2520 M1 Element Serwera Parametry deklarowane Procesor Intel (R)Xeon(R) CPU ES-2430 v2 @ 2.50 GHz RAM 64 ,00 GB HDD 2 x 600 GB Kontroler RAID RAID1 Karta sieciowa Intel(R) PRO/1000EB System Operacyjny (Nazwa + Wersja) Linux Red Hat MBD (Wersja) Oracle 11.2.0.4

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72267000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT533037.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Medhub Sp. z o.o.,  ,  ul. Szyperska 14,  61-754,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 588481.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 588481.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 588481.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.