eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › NAPRAWA ZABYTKOWEJ LOKOMOTYWY PAROWEJ, WĄSKOTOROWEJ SERII PX48-1752 WRAZ Z TENDREM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 66090 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Ełk: NAPRAWA ZABYTKOWEJ LOKOMOTYWY PAROWEJ, WĄSKOTOROWEJ SERII PX48-1752 WRAZ Z TENDREM
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach Osi priorytetowej - "Kultura i dziedzictwo" Działanie - "Dziedzictwo kulturowe" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego  4, 19300   Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 73 26 200, e-mail zium@um.elk.pl, faks 087 73 26 230.
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://bip.elk.warmia.mazury.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.elk.warmia.mazury.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA ZABYTKOWEJ LOKOMOTYWY PAROWEJ, WĄSKOTOROWEJ SERII PX48-1752 WRAZ Z TENDREM
Numer referencyjny: O-ZP.271.20.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy parowozu wąskotorowego Px48-1752 wraz z tendrem na poziomie P5 zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania łącznie z rewizją wewnętrzną kotła parowozu oraz wymianą skrzyni ogniowej w ramach zadania "Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu Ełckiej Kolei Wąskotorowej na potrzeby Muzeum Historycznego w Ełku - I etap". Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Parowóz musi uzyskać Świadectwo Sprawności Technicznej Pojazdu Kolejowego i być dopuszczony do ruchu kolejowego, gdyż będzie obsługiwał turystyczną linię Ełckiej Kolei Wąskotorowej Ełk-Sypitki-Ełk. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: a) Załadunek parowozu i tendra na platformę kolejową lub samochodową, b) Transport parowozu i tendra do zakładu wykonującego naprawę z siedziby Ełckiej Kolei Wąskotorowej (EKW), tj. ul. Wąski Tor 1, 19-300 Ełk, c) Wykonanie naprawy głównej parowozu Px48 1752 na poziomie P5, zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania (DSU) dla parowozu Px48 łącznie z rewizją wewnętrzną kotła parowozu i wymianą skrzyni ogniowej, d) Wykonanie sprawdzeń i odbiorów podzespołów parowozu i tendra pracujących pod ciśnieniem przez Inspektora Transportowego Dozoru Technicznego w obecności przedstawiciela Zamawiającego, tj.: -Kotła parowozu wraz z osprzętem, -Zbiorników powietrznych, parowozu i tendra, -Szczelności układu hamulcowego, e) Sporządzenie dokumentacji naprawczej i odbiorczej podzespołów na poszczególnych etapach naprawy zgodnej z DSU i obowiązującymi przepisami. f) Przeprowadzenie jazdy próbnej na odcinku Ełk-Sypitki-Ełk lub na innym odcinku zaproponowanym przez wykonawcę, lecz nie krótszym niż 15km z pozytywnym wynikiem, g) Załadunek i transport parowozu i tendra do siedziby EKW, h) Rozładunek i ustawienie parowozu oraz tendra na szynach, Całkowita naprawa parowozu zostanie uznana za zakończoną po przeprowadzeniu pozytywnych prób technicznych na poszczególnych etapach naprawy potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego oraz po otrzymaniu Świadectwa Sprawności technicznej pojazdu kolejowego dopuszczającej do ruchu kolejowego. 1.2. Ogólne wytyczne naprawy parowozu i tendra Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania naprawy na poziomie P5 zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania parowozów wąskotorowych zatwierdzoną przez Urząd Transportu Kolejowego dla parowozu Px48 Ełckiej Kolei Wąskotorowej. b) wykonania rewizji wewnętrznej kotła parowozu oraz wymiany skrzyni ogniowej zgodnie z przepisami Transportowego Dozoru Technicznego, c) realizacji Zamówienia zgodnie z aktualnymi normami technicznymi i przepisami, szczególnie instrukcjami kolejowymi dotyczącymi napraw, utrzymania technicznego i eksploatacji kotłów parowozowych, d) informowania przedstawiciela Zamawiającego o prowadzonych naprawach, próbach i sprawdzeniach, e) przedstawienia do akceptacji materiałów i środków użytych do realizacji zamówienia oraz dokumentów potwierdzających ich przydatność do użycia, f) przeprowadzenia badań, odbiorów i sprawdzeń technicznych na własny koszt. UWAGA: Parowóz jest wpisany do rejestru zabytków w związku z tym wszystkie wykonywane naprawy muszą być zgodne z oryginalna dokumentacją techniczną z okresu budowy parowozu. W przypadku konieczności wykonania podczas naprawy zmiany lub odstępstwa od oryginału należy o tym przed tym faktem powiadomić właściciela parowozu z uzasadnionym opisem i rysunkiem zamierzonej zmiany, który skonsultuje odstępstwo z miejscowym Konserwatorem Zabytków i podejmie decyzję o zgodzie lub odmowie proponowanych zmian. 1.3. Przewidywany zakres i sposób naprawy parowozu i tendra: 1.3.1. Kocioł wraz z osprzętem i silnikami: a) Kocioł - wykonać rewizję wewnętrzną zgodnie z obowiązującymi przepisami o naprawie kotłów przewoźnych pod ciśnieniem szczegółowy zakres naprawy kotła oraz ilość wymienianych płomienic i płomieniówek ustali właściwy Inspektor Transportowego Dozoru Technicznego po otwarciu i zbadaniu poszczególnych elementów kotła. b) Osprzęt kotła - naprawić, w razie konieczności wymienić. c) Wyczystki - gniazda wyczystek i grzybki sprawdzić, naprawić miejsca przylegania, usunąć wżery, w razie konieczności wymienić. d) Dymnica - sprawdzić grubość ścian walczaka dymnicy, w razie stwierdzenia głębokich wżerów w walczaku, wymienić na nowe, uszczelnić oraz naprawić drzwi dymnicy, wymienić skorodowane blachy drzwi, wymienić siatkę odiskierną, naprawić dmuchawkę. e) Przegrzewacz pary - sprawdzić skrzynię i rury przegrzewacza pary, naprawę wykonać zgodnie z przepisami i zaleceniami TDT. f) Odbiornica pary - wykonać naprawę, dotrzeć zawory, naprawić gniazda zaworów i gwinty, sprawdzić i naprawić rury parowe zasilające silniki. g) Stojak - wykonać nową skrzynię ogniową, naprawić i uszczelnić drzwiczki paleniskowe, wykonać sklepienie paleniskowe. h) Inżektory - naprawić. i) Zawory bezpieczeństwa - naprawić, manometry wymienić, wodowskaz, kurki wodowskazowe oraz gwizdawkę naprawić. j) Ruszt - wymienić ruszt i belkę poprzeczną rusztu. k) Popielnik - wymienić przepalone blachy popielnika, naprawić i uszczelnić klapy popielnika, naprawić zakrapiacz popielnika. Usunąć luzy połączenia kotła z ostoją. l) Przepustnica - naprawić i uszczelnić zawory przepustnicy. m) Odmulacze - dotrzeć, sprawdzić na szczelność, usunąć usterki. n) Silniki - wykonać naprawę silników, sprawdzić wymiary cylindrów tłokowych i suwakowych, w razie potrzeby dokonać szlifu gładzi cylindrowych zgodnie z wymiarami naprawczymi, sprawdzić wymiary tłoków, trzonów tłokowych, suwaków oraz trzonów suwakowych w razie konieczności naprawić lub wymienić na nowe, wymienić uszczelniacze trzonów tłokowych, wymienić pierścienie tłokowe i suwakowe. o) Praski smarne - naprawić, wymienić skorodowane przewody smarne. p) Prowadnice i krzyżulce - naprawić, q) Poszycie kotła - ocieplić kocioł, wykonać nowe poszycie kotła. 1.3.2. Ostoja , łożyska, koła, układ resorowania: a) Ostoja parowozu - dokonać pomiarów i weryfikacji, usterki usunąć. b) Kadłuby łożysk osiowych parowozu i maźnice tendrowe - sprawdzić, doprowadzić do prawidłowych wymiarów, uszkodzone wymienić. c) Ślizgi łożysk osiowych i maźnic - naprawić, doprowadzić do wymiarów obowiązujących. d) Panewki osiowe - sprawdzić, uszkodzone wymienić, wylać stopem łożyskowym. e) Pokrywy łożysk osiowych - uszczelnić. f) Pierścienie uszczelniające - dopasować szczelnie do łożysk osiowych. g) Aparaty smarujące - naprawić, zużyte sprężyny oraz poduszki smarne wymienić. h) Spodaki - naprawić. i) Zestawy kołowe - sprawdzić wykonać pomiary defektoskopowe osi zestawów kołowych metodą ultradźwiękową oraz wykonać ich pomiary, w razie konieczności naprawić. j) Obręcze - przetoczyć. k) Czopy korbowe - sprawdzić, uszkodzenia naprawić. l) Przeciwkorby i mimośrody - sprawdzić, uszkodzenia naprawić. m) Wpusty, kliny i wkręty - sprawdzić, uszkodzenia naprawić. n) Układ drążków i dźwigni stawidła - sprawdzić, naprawić usterki. o) Korbowody, wiązary, sworznie i panewki wiązarowe i korbowodowe - sprawdzić usterki naprawić. p) Resory - sprawdzić, uszkodzone wymienić, q) Wieszaki resorowe, wahacze i sworznie - sprawdzić uszkodzone naprawić lub wymienić. 1.3.3. Tender, budka maszynisty, instalacja elektryczna, malowanie: a) Ostoja tendra - sprawdzić, wykonać pomiary, oczyścić i zakonserwować, w razie konieczności naprawić. b) Wózki - rozebrać, dokonać pomiarów i weryfikacji, wykonać niezbędne naprawy, doprowadzić do wymiarów obowiązujących. c) Zestawy kołowe - wykonać badania defektoskopowe osi zestawów kołowych metodą ultradźwiękową oraz wykonać ich pomiary, w razie konieczności naprawić. d) Obręcze - przetoczyć. e) Łożyska osiowe, maźnice i panewki łożysk - sprawdzić, usunąć usterki. f) Sprężyny nośne, wahacze - sprawdzić usunąć usterki, uszkodzone wymienić. g) Skrzynia węglowa i zbiornik wody - sprawdzić grubości blach zbiornika wody i skrzyni węglowej, blachy skorodowane poniżej normy wymienić lub wspawać wstawki. h) Rury wodne - naprawić i uszczelnić połączenia parowozu z tendrem oraz zawory wodne tendra. i) Wodowskaz - naprawić. j) Budka maszynisty - dach, drzwi, okna usunąć ogniska korozji i pomalować, wymienić podłogę. k) Instalacja elektryczna - wykonać naprawę zgodnie z obowiązującymi wymogami dla pojazdów kolejowych. l) Malowanie - Przed montażem wszystkie elementy metalowe parowozu po dokładnym oczyszczeniu należy dwukrotnie pomalować farbami antykorozyjnymi podkładowymi do metalu. Całość parowozu pomalować na kolor fabryczny czarny lub oliwkowy i oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami o znakowaniu pojazdów kolejowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Systemu Utrzymania parowozów wąskotorowych zatwierdzona przez Urząd Transportu Kolejowego dla parowozu Px48 dla Ełckiej Kolei Wąskotorowej. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy: -kopie dokumentów (np. referencje) potwierdzające doświadczenie osób kierujących naprawą parowozu, zgodne z zadeklarowanym w złożonej ofercie, -kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000 PLN. 1.4. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ogólno naprawcze, b) roboty spawalnicze, c) roboty ślusarskie, d) roboty malarskie, e) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac remontowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. 1.4.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.4.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 1.4.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1. czynności. 1.4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 12 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

II.5) Główny kod CPV: 50.22.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji lokomotyw
Dodatkowe kody CPV:50222000-7, 50223000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 400000
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 220


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania napraw taboru kolejowego wydane przez: a) Transportowy Dozór Techniczny - na wykonywanie napraw zbiorników przewoźnych pod ciśnieniem zainstalowanych na pojazdach kolejowych, b) Urząd Transportu Kolejowego - na wykonywanie napraw kolejowych pojazdów trakcyjnych na poziomie P4 i P5.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a). Formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ); b). Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
Gwarancja (w pełnych miesiącach)10
doświadczenie kadry30


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w następujących okolicznościach: w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiającego. 2. Zmianę terminu wykonania umowy dopuszcza się w przypadku: 2.1. wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, 2.2. postojów spowodowanych koniecznością wykonania badań i sprawdzeń na wniosek uprawnionych organów nie zależnych od którejkolwiek ze stron umowy, 2.3. wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy którejkolwiek ze stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/04/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.