eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości, a także podmiotów władających nieruchomością z terenu Gminy Włocławek.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-12-11



Ogłoszenie nr 660316-N-2018 z dnia 2018-12-11 r.

Gmina Włocławek: Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości, a także podmiotów władających nieruchomością z terenu Gminy Włocławek.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włocławek, krajowy numer identyfikacyjny 910866904, ul. Królewiecka  7 , 87-800   Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , e-mail urzad@gmina.wloclawek.pl, , faks 054 230 53 53.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.wloclawek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.gmina.wloclawek.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przez operatora pocztowego,posłańca,osobiście
Adres:
Urząd Gminy Włocławek, 87-800 Włocławek, ul. Królewiecka 7


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości, a także podmiotów władających nieruchomością z terenu Gminy Włocławek.
Numer referencyjny: RBRiGK 271.1.39.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia: Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz zbieranych w sposób selektywny, odbieranych od właścicieli nieruchomości, a także podmiotów władających nieruchomością z terenu Gminy Włocławek, powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie gminy na których, znajdują się domki letniskowe lub rekreacyjne, a także inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno - wypoczynkowe jedynie przez część roku oraz powstałych i zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów komunalnych, który znajduje się w miejscowości Poddębice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ogólną charakterystykę gminy Włocławek w kontekście odbioru i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. I) Przedmiotem zamówienia jest: 1) odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Włocławek gromadzonych w pojemnikach i workach z terenów nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej, pojemników i kontenerów z zabudowy wielorodzinnej oraz gromadzonych w pojemnikach i workach z terenów nieruchomości niezamieszkałych; 2) zmieszanych, gromadzonych w pojemnikach i kontenerach w tym pozostałości po segregacji odpadów w miejscach powstawania; 3) selektywnie zebranych w workach z zabudowy jednorodzinnej i pojemnikach z zabudowy wielorodzinnej i z terenów nieruchomości niezamieszkałych, 4) zapewnienie mieszkańcom gminy pojemników na odpady zmieszane i worków na selektywne zbieranie odpadów komunalnych, kontenerów na odpady zmieszane i pojemników na odpady selektywnie zebrane w zabudowie wielorodzinnej na warunkach opisanych w SIWZ, 5) dostawę worków na odpady gromadzone selektywnie - worki o poj. 120 l dla właścicieli budynków jednorodzinnych i nieruchomości niezamieszkałych oraz worków na popiół dla mieszkańców w zabudowie wielorodzinnej; 6) transport odpadów do regionalnej instalacji odbierania odpadów komunalnych, 7) odbiór odpadów wielkogabarytowych, które zostaną wystawione przez mieszkańców przed posesję w systemie akcyjnym; 8) odbiór i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych - z pojemników w zabudowie wielorodzinnej oraz worków w zabudowie jednorodzinnej i na nieruchomościach niezamieszkałych, ( pojemniki należą do Wykonawcy); 9) odbieranie odpadów komunalnych z punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych między innymi: * ulegających biodegradacji i zielonych zebranych w workach i pojemnikach, * wielkogabarytowych, * budowlanych i rozbiórkowych, * niebezpiecznych, * opon, * papieru - makulatury, * zużytych baterii, zużytych akumulatorów, * zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, * kontener na odpady komunalne zmieszane o pojemność co najmniej 7 m3 - 1 szt., * i chemikalia z pojemników ustawionych w wyznaczonych miejscach 10) obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Poddębicach, polegająca na odbiorze zebranych w pojemnikach wysegregowanych odpadów komunalnych oraz organizacja raz na 6 m-cy PSZOKa mobilnego w czterech punktach wskazanych przez zamawiającego; 11) ustawienie pojemników i kontenerów umożliwiających przyjęcie poszczególnych frakcji odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny oraz kontenera na gruz, na popiół, na opony, na odpady zielone i na odpady wielkogabarytowe na terenie PSZOK w Poddębicach; 12) przetwarzanie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiedniego poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; 13) Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących obok pojemników, niezależnie od tego czy było to wynikiem działania Wykonawczy, czy użytkowników pojemników; 14) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości. Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z systemem gospodarki odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. 1. Usługa, stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna spełniać wymogi określone dla norm zarządzania środowiskowego opartego na normie PN - EN ISO 14001 w zakresie odbierania lub odbierania i zagospodarowania odpadów. W niniejszej Normie Międzynarodowej określono wymagania dotyczące systemu zarządzania środowiskowego, który organizacja może wykorzystać, aby poprawiać środowiskowe efekty swojej działalności. Niniejsza Norma Międzynarodowa jest przeznaczona do stosowania przez organizację zamierzającą zarządzać swoimi obowiązkami dotyczącymi środowiska w sposób systemowy, który wspiera środowiskowy filar zrównoważonego rozwoju. Niniejsza Norma Międzynarodowa ułatwia organizacji osiągnięcie zamierzonych wyników systemu zarządzania środowiskowego, które stanowią wartość dla środowiska, samej organizacji i jej stron zainteresowanych. Zgodnie z polityką środowiskową organizacji zamierzone wyniki systemu zarządzania środowiskowego obejmują poprawę środowiskowych efektów działalności, wypełnianie zobowiązań dotyczących zgodności i osiągnięcie celów środowiskowych. Wykonawca musi posiadać certyfikat PN-EN ISO 14001 lub równoważny obejmujący swym zakresem odbiór lub odbiór i zagospodarowanie odpadów. 2. Usługa, stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna być świadczona przez Wykonawcę zgodnie z systemem zapewnienia jakości opartym na normie PN - EN ISO 9001 w zakresie odbierania lub odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. Niniejsza norma określa wymagania dotyczące systemów zarządzania jakością, mające zastosowanie gdy organizacja potrzebuje wykazać zdolność do ciągłego dostarczania wyrobu spełniającego wymagania klienta i wymagania mających zastosowanie przepisów oraz dąży do zwiększenia zadowolenia klienta przez skuteczne stosowanie systemu, łącznie z procesami dotyczącymi ciągłego doskonalenia systemu i zapewnienia zgodności z wymaganiami klienta i wymaganiami mającymi zastosowanie przepisów. Wykonawca musi posiadać certyfikat PN-EN ISO 9001 lub równoważny obejmujący swym odbiór lub odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. 3. Dane dotyczące ilości nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców gminy, ilości i rodzaju niezbędnych pojemników, worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz miejsca i rodzajów odpadów gromadzonych w punktach selektywnego zbierania odpadów komunalnych są zgodne z treścią uchwały Rady Gminy Włocławek w sprawie określenia szczegółowego zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów obowiązującej od 1 stycznia 2018 r. 4. Ilość wytworzonych na terenie gminy Włocławek odpadów na terenach nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej przez mieszkańców gminy oraz odpadów gromadzonych na terenie punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe, które mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. 5. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu z terenu gminy wynosi około 850 Mg/6 miesięcy, w tym 200 Mg/6 miesięcy stanowi popiół. 6. Szacowana do odbioru ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia - 850 Mg/rok, w tym: . odpady zmieszane - 350 Mg/pół roku, . odpady zbierane selektywnie - 200 Mg/rok, . odpady biodegradowalne i zielone - 100 Mg/rok, . popiół - 200 Mg/rok. Szacowaną do odbioru i zagospodarowania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej, nieruchomości niezamieszkałych oraz z PSZOK w okresie realizacji zamówienia należy traktować jako wielkość zmienną. Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. II. Rodzaje urządzeń do gromadzenia odpadów: Pojemniki , kontenery i worki na odpady komunalne 1. Liczba gospodarstw domowych w budynkach jednorodzinnych- 2000 szt., 1) liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach: a) 110 L - 1750 szt., (dopuszcza się pojemniki o pojemności 120 L), b) 240 L - 250 szt., 2) Wymagania odnośnie ilości i rodzajów worków dostarczanych przez Wykonawcę. a) *worki do selektywnego zbierania odpadów szklanych (w zakresie obejmującym gromadzenie odpadów ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, kolor zielony oznaczone napisem w kolorze czarnym " SZKŁO" - 5 000 szt.; - materiał - folia polietylenowa LDP, - pojemność 120 l, - wytrzymałość min. 15 kg; b) *worki do selektywnego zbierania odpadów z papieru (w zakresie gromadzenia odpadów z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury), kolor niebieski oznaczone napisem w kolorze czarnym "PAPIER"- 4 000 szt. - materiał - folia polietylenowa LDP - pojemność 120 l. - wytrzymałość min. 10 kg; c) *worki do selektywnego zbierania odpadów z metali i tworzyw sztucznych ( w zakresie gromadzenia odpadów metali w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe materiałowe), kolor żółty, oznaczone napisem w kolorze czarnym "METALE I TWORZYWA SZTUCZNE" - 12 500 szt. - materiał - folia polietylenowa LDP, - pojemność 120 l., - wytrzymałość min. 7 kg; d) *worki do selektywnego zbierania odpadów ulegających biodegradacji w tym bioodpady (w zakresie obejmującym gromadzenie odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpady zielone i odpady komunalne ulęgające biodegradacji, z uwzględnieniem odpadów kuchennych), kolor brązowy, oznaczone napisem w kolorze białym "BIO" - 12 500 szt. - materiał - folia polietylenowa LDP, - pojemność 90 l., - wytrzymałość min. 20 kg; e) worki na popiół zimny kolor szary oznaczone napisem w kolorze białym "POPIÓŁ" - 5 000 szt. ( w tej ilości znajdują się worki dostarczane mieszańcom budynków wielorodzinnych) - materiał - folia polietylenowa LDP, - pojemność 90 l., - wytrzymałość min. 35 kg; Na w/w workach winien znajdować się nazwa, adres i nr telefonu Wykonawcy usługi. W ramach wynagrodzenia Wykonawca dostarcza worki do selektywnej zbiórki odpadów właścicielom nieruchomości którzy zadeklarowali selektywny sposób gromadzenia odpadów, które to będą przekazywane mieszkańcom przy każdym odbiorze w tej samej ilości i rodzaju jakie zostały odebrane. Do dnia 02.01.2019 r. należy dostarczyć worki do właścicieli nieruchomości w ilości początkowej po 2 sztuki z rodzaju oraz po 100 szt. z rodzaju do Urzędu Gminy Włocławek. 2. Liczba budynków wielorodzinnych - 18 szt., 1) liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach: a) kontener na odpady komunalne zmieszane o pojemność co najmniej 7 m3 - 3 szt., b) pojemniki na odpady komunalne zmieszane o pojemność co najmniej 1100 l - 11 szt., c) pojemniki siatkowe na opakowania z metali i tworzyw sztucznych 2,5 m3 - 40 szt., d) pojemniki siatkowe na szkło i opakowania szklane o poj. 1,5 m3 - 30 szt. - zaopatrzone w specjalne małe otwory wrzutowe, e) pojemniki na odpady z papieru (w zakresie gromadzenia odpadów z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury o poj. 1100 l. - 9 szt., f) pojemniki (worki ) na zimny popiół typu BIG -BAG - 18 szt, wymieniane przy odbiorze g) pojemniki na odpady biodegradowalne i bioodpady o poj. 240 l - 20 szt. 2) Pojemniki powinny być wykonane z tworzywa sztucznego w kolorach i oznaczone napisami zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wygranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017 r. poz.) oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Włocławek - uchwała nr XXIX/219/17 Rady Gminy Włocławek z dnia 23 listopada 2017 r. Dopuszcza się wstawienie pojemników trójdzielnych. Pojemniki oraz worki powinny zabezpieczać odpady przed pogorszeniem jakości zbieranej frakcji odpadów dla przyszłych procesów ich przetwarzania. Pojemniki, worki oraz kontenery do gromadzenia na terenach nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia dostarczane przez Wykonawcę muszą odpowiadać normie PN-EN 840, kontenery normie DIN 30722. Pojemniki, kontenery i worki powinny posiadać atest PZH. Zamawiający wskaże miejsce wstawienia pojemników. 3. Liczba pojemników kontenerów w PSZOK Poddębice: a) pojemnik na opakowania z metali i tworzyw sztucznych o poj. 2,5 m3 (dzwon)- 1 szt., b) pojemnik na szkło i opakowania szklane o poj.1,5 m3 (dzwon) - 1 szt., c) pojemnik na odpady z papieru (w zakresie gromadzenia odpadów z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury o poj. 1100 l. - 1 szt., d) pojemnik na zużyte baterie i akumulatory o poj. 120l - 1 szt., e) kontener na odpady komunalne o poj. 1100 l - 3 szt., f) kontener na zimny popiół o poj. 5 m3 - 1 szt. g) kontener na odpady zielone o poj. 7 m3 - 1 szt. , h) kontener na odpady wielkogabarytowe o poj. 7 m3 -1 szt., i) kontener na gruz o poj. 5m3 -1 szt., j) kontener na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o poj. 7 m3 - 1 szt., k) kontener na opony o poj. 7m3 - szt. 1. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: ? W ramach wynagrodzenia dostarczać w trakcie trwania umowy właścicielom nieruchomości worki do selektywnego zbierania wybranych frakcji, które będą przekazywane mieszkańcom gminy przy każdym odbiorze w tej samej ilości i rodzaju jakie zostały odebrane (cena worka wliczona w cenę oferty) ? Zaopatrzenie właścicieli nieruchomości na czas trwania umowy, na zasadach nieodpłatnej dzierżawy, w pojemniki na odpady zmieszane oraz pozostałe po segregacji (o pojemnościach wskazanych w Regulaminie; cena pojemnika w cenie oferty) ? Zaopatrzenia budynków wielorodzinnych w pojemniki - kontenery do odpadów zmieszanych oraz w specjalistyczne zamykane pojemniki do gromadzenia odpadów segregowanych na terenach zabudowy wielorodzinnej (cena kontenera w cenie oferty), Wykonawca zobowiązany jest zaopatrzyć nieruchomości w pojemniki, worki i kontenery do dnia 31 grudnia 2018 roku. Przepisy prawa mające wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia zostały określone w Informacjach ogólnych SIWZ - WSTĘP: Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami tam wskazanymi. III. Rodzaje odpadów komunalnych selektywnie odbieranych od właścicieli nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych powstających na terenie nieruchomości takich, jak: 1) szkło w tym odpady opakowaniowe ze szkła; 2) papier w tym tekturę i odpady opakowaniowe z papieru i tektury; 3) metale i tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z metali, opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe; 4) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, w tym odpady zielone i odpady kuchenne z gospodarstw domowych; 5) zimny popiół - zbieranych w workach - zgodnie z uchwałą nr XXIX/220/17 Rady Gminy Włocławek z dnia 23 listopada 2017 r. w sprawie określenia szczegółowego zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, obowiązującej od 1 stycznia 2018 r. - www.gmina.wloclawek.pl 3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami niniejszego SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90533000-2
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia: 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca powinien wykonać zamówienie od 1 stycznia 2019 r. do 30 czerwca 2019 r. z zastrzeżeniem, że wyposażenie nieruchomości w pojemniki nastąpi przed 1 stycznia 2019 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Włocławek, zgodnie z art. 9c ust 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; 2) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Zezwolenie na transport odpadów powinno uwzględniać co najmniej rodzaje odpadów określone w rozdziale V pkt. 2.1 SIWZ 3) posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny z zachowaniem art. 234 ust.3 i art. 235 ust.2 ustawy o odpadach.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600 000,00 zł - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 600 000,00 zł - dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 2.2.2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli: 1) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dwie usługi, dotyczące odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie zamieszkałym przez minimum 6000 mieszkańców i masie zebranych odpadów komunalnych minimum 400 Mg/rok każda, przez min. 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, ze wskazaniem RIPOK-a lub instalacji zastępczej, do której odpady zostały przekazane oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub są wykonywane należycie; 2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał dwie usługi odbioru odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy lub miasta i gminy, w której zamieszkuje minimum 6000 mieszkańców wraz z wyposażeniem punktu w pojemniki do gromadzenia odpadów oraz odbiorze minimum 300 Mg/rok odpadów, zebranych w okresie nieprzerwalnych 12 miesięcy ze wskazaniem instalacji do której zostały przekazane oraz 3) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał dwie usługi odbioru odpadów z selektywnej zbiórki odpadów ( z punktów gniazdowych ) na terenie gminy lub miasta i gminy, w której zamieszkuje minimum 6000 mieszkańców o łącznej ilości minimum 100 Mg/rok, zebranych w okresie nieprzerwalnych 12 miesięcy ze wskazaniem instalacji do której zostały przekazane; 4) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczone usługi, przekaże informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże że przy realizacji zamówienia będą uczestniczyły osoby: a) minimum 4 kierowców posiadających prawo jazdy kategorii C oraz minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami samochodowymi o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony; b) minimum 2 kierowców posiadających prawo jazdy kategorii C oraz minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami samochodowymi o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony wraz z uprawnieniami do obsługi pojazdów HDS; c) minimum 1 pracownika nadzoru z trzyletnim doświadczeniem w zakresie nadzorowania pracy pracowników wykonujących czynności w zakresie odbierania odpadów komunalnych; d) minimum 1 pracownika posiadającego trzyletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia sprawozdawczości oraz ewidencji odpadów komunalnych tj. specjalistę lub referenta ds. ochrony środowiska. 2.3.2. Wykonawca musi dysponować : 1) co najmniej 2 samochodami powyżej 3,5 t przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą; 2) co najmniej 1 samochodem powyżej 3,5 t przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych; 3) co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej; 4) co najmniej 1 samochodem przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych z funkcją mycia pojemników; 5) co najmniej 1 pojazdem wyposażonym w HDS do obsługi dzwonów na odpady selektywne; 6) co najmniej 1 pojazdem "bramowym" przystosowanym do opróżniania kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów w PSZOK; 7) co najmniej 1 pojazdem dostawczym poniżej 3,5 t do dostarczania wymiany pojemników; 8) co najmniej 1 pojazdem MICRO o DMC 8,5 t do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie gminy na których, znajdują się domki letniskowe lub rekreacyjne, a także inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno - wypoczynkowe jedynie przez część roku. Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. Pojazdy muszą być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu. 2.3.3. Ponadto Wykonawca musi dysponować : - bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Włocławek, miasta Włocławek lub w odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy, * baza powinna być usytuowana na terenie, do którego wykonawca posiada tytuł prawny (własność, najem, dzierżawa itp.). Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, * miejsce do parkowania pojazdów na bazie powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, * na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, * teren bazy magazynowo - transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne, * baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, * na terenie bazy powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). * na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania, * dysponuje pojemnikami, workami kontenerami do gromadzenia na terenach nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia i pojemniki dostarczane przez Wykonawcę muszą odpowiadać normie PN-EN 840, kontenery normie DIN 30722. Pojemniki, kontenery i worki powinny posiadać atest PZH. * Wykonawca musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) * Wykonawca musi posiadać narzędzia informatyczne umożliwiające generowanie sprawozdań zgodnie z ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wraz z aktualnymi licencjami na ww. narzędzia. 2.3.4. Wymagania wskazane w pkt 2.3.2 należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zwiększyć ilość pojazdów przy użyciu których będzie świadczona przez niego usługa, jednakże z tym zastrzeżeniem, że zmiana taka nie będzie stanowić zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy, żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienione powyżej. 2.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2.1. ppkt.1, ppkt.2 i ppkt.3. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.3. Dokument o którym mowa w pkt. 2.2. lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument o którym mowa w pkt. 2.2. lit a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 2.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Włocławek, zgodnie z art. 9c ust 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 2) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w tym odpadów niebezpiecznych (w myśl art. 27 ust. 2 pkt.3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach z uwzględnieniem art. art. 233); 3) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska z zachowaniem art. 234 ust.3 i art. 235 ust.2 ustawy o odpadach. 1) Wymogi dotyczące bazy: - bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Włocławek, miasta Włocławek lub w odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy, ? baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny (własność, najem, dzierżawa itp.). Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, ? miejsce do parkowania pojazdów na bazie powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, ? na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, ? teren bazy magazynowo - transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne, ? baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, ? na terenie bazy powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). ? na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania, ? na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania, ? posiadania narzędzi informatycznych umożliwiających generowanie sprawozdań zgodnie z ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wraz z aktualnymi licencjami na ww. narzędzia . 2) Wymogi dotyczące pojazdów: * co najmniej 2 samochodami powyżej 3,5 t przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą; * co najmniej 1 samochodem powyżej 3,5 t przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych; * co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej; * co najmniej 1 samochodem przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych z funkcją mycia pojemników; * co najmniej 1 pojazdem wyposażonym w HDS do obsługi dzwonów na odpady selektywne; * co najmniej 1 pojazdem "bramowym" przystosowanym do opróżniania kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów w PSZOK; * co najmniej 1 pojazdem dostawczym poniżej 3,5 t do dostarczania i wymiany pojemników; * co najmniej 1 pojazdem MICRO o DMC 8,5 t do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie gminy na których, znajdują się domki letniskowe lub rekreacyjne, a także inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno - wypoczynkowe jedynie przez część roku. Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiając weryfikację tych danych przez Zamawiającego. Pozwoli to na bieżące śledzenie pozycji pojazdów w oparciu o system GSP i komunikowanie się z nimi w dowolnym momencie w celu odczytu ww. danych. Pamięć danych powinna być przechowywana i możliwa do odczytania przez okres minimum 30 dni. Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia w związku z powyższym powinien przekazywać co miesiąc Zamawiającemu odwzorowanie przebytej trasy pojazdu i miejsca wyładunku odpadów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyrywkowej kontroli trasy pojazdu odbierającego odpady w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. Zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie. Wymagania dotyczące ilości pojazdów należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zwiększyć ilość pojazdów przy użyciu których będzie świadczona przez niego usługa, jednakże z tym zastrzeżeniem, że zmiana taka nie będzie stanowić zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 3) Wymogi dotyczące transportu odpadów: a) Wykonawca jest zobowiązany do transportowania odebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w sposób, który uniemożliwia zmieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi oraz w sposób uniemożliwiający mieszanie się ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. b) Wykonawca jest również zobowiązany do zabezpieczenia przewożonych odpadów komunalnych przed wysypaniem, rozwiewaniem na drogę. c) Wykonawca ma obowiązek odbioru i transportu odpadów komunalnych, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 4) Wymogi dotyczące przekazywania odebranych odpadów komunalnych: a) Zebrane zmieszane odpady komunalne Wykonawca będzie dostarczał do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Machnaczu, Gmina Brześć Kujawski. b) Selektywnie zebrane odpady komunalne Wykonawca winien na bieżąco przekazywać do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę lub technologię, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska do najbliższej położonego miejsca w którym mogą być przetworzone (art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach). c) Wykonawca zobowiązanych będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Machnaczu, Gmina Brześć Kujawski. Zastępcze instalacje wyznacza uchwała nr XXXII/545/17 Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie uchwalenia "Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2016-2022 z perspektywą na lata 2018-2028". d) Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany jest do wskazania instalacji do której będzie przekazywał zmieszane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości z gminy Włocławek oraz instalacji do której będzie przekazywał odpady opakowaniowe odebrane od właścicieli nieruchomości z gminy Włocławek. 3.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 600 000,00 zł - w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 2) potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 600 000,00 zł . 3.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: 1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dwie usługi, dotyczące odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie zamieszkałym przez minimum 6000 mieszkańców i masie zebranych odpadów komunalnych minimum 400 Mg/rok każda, przez min. 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, ze wskazaniem RIPOK-a lub instalacji zastępczej, do której odpady zostały przekazane oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub są wykonywane należycie- załącznik będzie dołączony do wezwania; 2) wykazu usług- że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał odbioru odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy lub miasta i gminy, w której zamieszkuje minimum 6000 mieszkańców wraz z wyposażeniem punktu w pojemniki do gromadzenia odpadów oraz odbiorze minimum 300 Mg/rok odpadów, zebranych w okresie nieprzerwalnych 12 miesięcy ze wskazaniem instalacji do której zostały przekazane oraz 3) wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał odbioru odpadów z selektywnej zbiórki odpadów ( z punktów gniazdowych ) na terenie gminy lub miasta i gminy, w której zamieszkuje minimum 6000 mieszkańców o łącznej ilości minimum 100 Mg/rok, zebranych w okresie nieprzerwalnych 12 miesięcy ze wskazaniem instalacji do której zostały przekazane; 4) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy którym wykaże, że dysponuje samochodami i wyposażeniem zakładu wskazanym w Rozdziale V pkt 2.3.2. i pkt. 2.3.3. wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, sporządzonym na druku, który będzie dołączony do wezwania; 5) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczone usługi, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że przy realizacji zamówienia będą uczestniczyły osoby: a) minimum 4 kierowców posiadających prawo jazdy kategorii C oraz minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami samochodowymi o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony; b) minimum 2 kierowców posiadających prawo jazdy kategorii C oraz minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami samochodowymi o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony wraz z uprawnieniami do obsługi pojazdów HDS; c) minimum 1 pracownik nadzoru z trzyletnim doświadczeniem w zakresie nadzorowania pracy pracowników wykonujących czynności w zakresie odbierania odpadów komunalnych; d) minimum 1 pracownik posiadający trzyletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia sprawozdawczości oraz ewidencji odpadów komunalnych tj. specjalista lub referent ds. ochrony środowiska - załącznik "Wykaz osób" będzie załączony do wezwania. 3.3.1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody określające że usługi wskazane w wykazie usług, czy te usługi zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom zamawiającego, w zakresie jakości świadczonych usług, zamawiający żąda przedstawienia przez wykonawcę: 1) wzorów worków w ilości min po 2 sztuki, z każdego rodzaju worka, które wykonawca w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia będzie dostarczać właścicielom nieruchomości. Dostarczone wzory worków winny być zgodne z wymaganiami technicznymi zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia 2) aktualnego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzające, że usługa wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych jest świadczona z normą jakościową PN -EN ISO 9001; 3) aktualnego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem potwierdzające, że usługa wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych jest świadczona zgodnie z normą zarządzania środowiskiem PN -EN ISO 14001.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2018 r. poz.110 ze zm.). 3.1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego KDBS 79 9550 0003 2001 0070 0711 0018. 3.2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3.3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) w ofercie. 4. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, to jest: 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.3. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 4.4. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, (pkt 4 ppkt. 4.1. i 4.2.) będzie traktowane przez Zamawiającego jako brak wniesienia wadium.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty60,00
kryterium środowiskowe20,00
klwalifikacje zawodowo10,00
aspekty społeczne1,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) zmiany wysokości opłat wynikających z przepisów prawa a mających wpływ na koszty świadczenia usługi, inne zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływające na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów, 2) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3) wprowadzenia zmian w stosunku do opisu przedmiotu umowy (zał. nr 1) w zakresie wykonania prac w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy. 2. W przypadku zaistnienia sytuacji opisanych w ust. 1 pkt. od 1 do 4, Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnego zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost / zmniejszenie kosztów świadczenia usługi. Wszelkie zmiany w umowie będą dokonywane w formie pisemnego aneksu. 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy bez jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy: 1) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym wypadku odstąpienie może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, 2) w przypadku, gdy zostanie wszczęte postępowanie upadłościowe lub postępowanie likwidacyjne w stosunku do Wykonawcy - w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości; 3) w przypadku, gdy zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy - w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości, 4) w przypadku, gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy - w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości; 5) wykonawca nie rozpoczął realizacji usługi w terminie bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie, odstąpienie może nastąpić po upływie 3 dni od przesłania wezwania; 6) Wykonawca nie wykonuje obowiązków wynikających z niniejszej umowy, odstąpienie może nastąpić w terminie do 5 dni roboczych od powzięcia takiej informacji i uzyskania wyjaśnień ze strony Wykonawcy; 7) Wykonawca nie zapewnia właściwej jakości świadczonych usług zgodnie z zapisami niniejszej umowy i załącznika nr 1 opis przedmiotu zamówienia, pomimo złożonego na piśmie wezwania Zamawiającego do poprawy, odstąpienie może nastąpić po upływie 3 dni roboczych od przesłania wezwania; 8) Wykonawca pomimo wezwania nie wyposaży nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne w pojemniki na odpady w terminie 14 dni od dnia wezwania, 9) w przypadku nie zatrudnienia osób, przy wykonywaniu czynności wskazanych w § 3 ust.8 umowy,na podstawie umowy o pracę. 2. Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności i zawiera uzasadnienie. 3. Zamawiający w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn, za które nie odpowiada Wykonawca, zobowiązany jest do dokonania odbioru przerwanej usługi i zapłaty wynagrodzenia za zakres usług, które zostały wykonane do dnia odstąpienia. § 14. Rozwiązanie umowy 1. Zamawiający może rozwiązać umowę, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiana umowy została dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp; 2) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; 3) Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nim na mocy Traktatów, dyrektywy2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że Zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-19, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.