To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-02
Warszawa: ŚWIADCZENIE STAŁEJ, KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ INSTYTUTU METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO, ODDZIAŁ W KRAKOWIE.
Numer ogłoszenia: 66027 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39267 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE STAŁEJ, KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ INSTYTUTU METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO, ODDZIAŁ W KRAKOWIE..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, by usługa była świadczona przez co najmniej 2 osoby wpisane na listę radców prawnych (zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych Dz.U. z 2010 roku, Nr 10, poz.65) lub adwokatów ( zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze, Dz.U. z 2009 roku, Nr 146, poz. 1188). Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług przez osoby nie posiadające kwalifikacji wskazanych w zdaniu poprzedzającym (tytułu zawodowego), z takim zastrzeżeniem, że dopuszczalne będzie wyznaczenie przez Wykonawcę do bieżących kontaktów w kwestiach technicznych i kancelaryjnych upoważnionego aplikanta radcowskiego lub adwokackiego. Zamawiający nie dopuszcza bezpośredniego uczestnictwa w spotkaniach osoby nie będącej radcą prawnym lub adwokatem, jak też nie dopuszcza telefonicznych konsultacji przez osobę niespełniającą wymogu wskazanego na wstępie. Obsługa prawna obejmuje wszystkie aspekty prawne i formalne związane z działalnością Zamawiającego, a w szczególności będzie polegać na: 1) świadczeniu bieżących porad, wyjaśnień i konsultacji w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego, bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego (siedziba oddziału) oraz telefonicznie i za pomocą poczty elektronicznej; 2) opracowywaniu pisemnych opinii, ekspertyz prawnych, wykładni i interpretacji prawa, w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego, w szczególności w sprawach związanych ze stosowaniem przepisów prawa wodnego, prawa lotniczego, prawa administracyjnego, prawa karnego, prawa cywilnego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa o zamówieniach publicznych, ustawy o instytutach badawczych, prawa o szkolnictwie wyższym, prawa podatkowego, ustawy o finansach publicznych, prawa budowlanego, prawa autorskiego, prawa ochrony środowiska; 3) przygotowywaniu projektów umów, aneksów, porozumień i innych pism związanych z działalnością Zamawiającego oraz konsultowaniu i opiniowaniu umów, pism i porozumień kierowanych do Zamawiającego przez podmioty zewnętrzne; 4) opracowywaniu i opiniowaniu zarządzeń, regulaminów, instrukcji i wszelkich innych dokumentów; 5) opiniowaniu dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności SIWZ, wzoru umowy, oraz korespondencji zamawiającego z wykonawcami w postępowaniu aż do momentu udzielenia wykonawcy zamówienia oraz po udzieleniu zamówienia; 6) zastępowaniu Zamawiającego we wszelkich postępowaniach i sporach wynikłych z działalności Zamawiającego bez względu na charakter postępowania (sądowe, przygotowawcze, administracyjne, czy egzekucyjne) i sąd lub organ (w tym Krajową Izbą Odwoławczą), przed którym postępowanie się toczy, w zakresie udzielonych pełnomocnictw, w szczególność do zastępstwa procesowego w postępowaniach cywilnych, karnych i administracyjnych; 7) przedstawianie Zamawiającemu wniosków co do zabezpieczenia roszczeń i celowości wszczęcia właściwych czynności sądowych i egzekucyjnych oraz kompleksowego prowadzenia czynności sądowych i egzekucyjnych dotyczących należności Zamawiającego; 8) uczestniczeniu na żądanie Zamawiającego w mediacjach, rokowaniach, rozmowach, sporach, negocjacjach po stronie i w imieniu Zamawiającego; 9) uczestniczeniu w spotkaniach roboczych dotyczących działalności Zamawiającego (siedziba Oddziału), a także spotkaniach na terenie Polski według skierowania Zamawiającego; 10) udzielanie konsultacji, pomocy i instruktażu pracownikom Zamawiającego w zakresie interpretacji przepisów prawnych i ich praktycznego zastosowania; 11) zapewnieniu niezbędnych konsultacji oraz bezpośredniej obecności w siedzibie Zamawiającego w trakcie kontroli prowadzonych u Zamawiającego; 12) bieżącej obsługi prawnej w zakresie spraw pracowniczych i kadrowych; 13) informowanie Zamawiającego o zmianach przepisów prawnych dotyczących jego działalności; 14) informowanie Dyrektora Oddziału i jego zastępców o uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień; 15) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przekazania Zamawiającemu raz na kwartał - w terminie do 7 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia kwartału rejestru prowadzonych spraw sądowych i administracyjnych (zawierający co najmniej datę wszczęcia postępowania, sygnaturę akt, powoda, pozwanego, przedmiot i aktualny stan sprawy); 16) Zamawiający może również włączyć do zakresu obowiązków Wykonawcy prowadzenie spraw nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli charakter tych spraw dotyczy działalności Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Firm : Kancelaria Radców Prawnych Ćwik i Partnerzy Sp.p. Alicja Lichoń Adwokat-Kancelaria Adwokacka, Al. J. Ch. Szucha, 00-582 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35376,00
Oferta z najniższą ceną: 35376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 252000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są sukcesywne dostawy oprogramowania producenta Autodesk, w ramach Zamówienia Podstawowego oraz w ramach Zamówień Dodatkowych wraz ze wsparciem producenta
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie prawnika w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
- Sukcesywne świadczenie usług prawnych w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych realizowanych w ramach projektu pn. CUS - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
- Sukcesywne świadczenie usług prawnych w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych realizowanych w ramach projektu pn. CUS - Nowe spojrzenie na usługi społeczne.
- Opracowanie analizy prawnej stanowiącej podstawę do złożenia wniosku o rejestrację EUWT we właściwym rejestrze
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- usługi telefonii komórkowej (umowa na 7 lat).
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.