Og³oszenie nr 658773-N-2018 z dnia 2018-12-06 r.
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w £odzi: Konserwacja i pogotowie d¼wigowe oraz naprawa d¼wigów Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi przy ul. Pomorskiej 251.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w £odzi, krajowy numer identyfikacyjny
47214755900000, ul.
ul. Pomorska
251
,
92213
£ód¼, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
42 675 75 00, e-mail
zam.publ@csk.umed.pl, faks
42 678 92 68.
Adres strony internetowej (URL): www.csk.umed.pl
Adres profilu nabywcy:
www.csk.umed.pl
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
SP ZOZ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.csk.umed.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.csk.umed.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
j.w.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Konserwacja i pogotowie d¼wigowe oraz naprawa d¼wigów Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi przy ul. Pomorskiej 251.
Numer referencyjny:
Sprawa nr ZP /86/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji, pogotowia d¼wigowego oraz napraw urz±dzeñ d¼wigowych w budynkach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi przy ul. Pomorskiej 251. - pakiet nr 1. w budynkach A-1, A-2 i C-8 Centrum Kliniczno-Dydaktycznego przy ul. Pomorskiej 251 - pakiet nr 2. Uniwersyteckie Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej, ul. Sporna 36/50 - pakiet nr 3. ul. Czechos³owacka 8/10 bud. B-1 i ul. Pomorska 251 bud. A-3 Szczegó³owy opis, zakres i wymagania przedmiotu zamówienia okre¶laj± za³±czniki nr 2do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.5) G³ówny kod CPV: 50531400-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
50750000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia uzupe³niaj±cego zg. z art. 67 ust. 1 pkt. 6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia zg. z art. 67 ust. 1 pkt. 6 w wysoko¶ci do 20% warto¶ci zamówienia, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy us³ug, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug. Takie zamówienie by³o przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci. Okre¶lenie przedmiotu - przedmiot tych zamówieñ wykracza poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ na zamówienie podstawowe. Polegaæ bêdzie powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnie z jego wycen±. Oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia: Poprzez wykorzystanie danych (cen roboczo/godziny) bêd±cych podstaw± do wyliczenia ceny oferty wykonawcy zamówienia podstawowego. Wykonawca przed³o¿y wycenê ofertow± zam. tzw. "uzupe³niaj±cych". Wycena bêdzie opracowana metod± kalkulacji szczegó³owej. Wysoko¶æ wynagrodzenia zostanie ustalona na identycznych zasadach jak w odniesieniu do wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
9. Zamawiaj±cy uzna wymóg posiadania uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej je¶li Wykonawca przedstawi Za¶wiadczenie Kwalifikacyjne Urzêdu Dozoru Technicznego do konserwacji urz±dzeñ transportu d¼wigowego z napêdem elektrycznym i hydraulicznym. - za³±cznik nr 9;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna wymóg dot. za³±cznika nr 10 za spe³niony, je¶li Wykonawca przedstawi, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
na kwotê minimum 100 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie wymogu dot. za³±cznika nr 11, je¶li Wykonawca przedstawi, i¿ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. minimum 2 osobami wykonuj±cymi konserwacje oraz naprawy urz±dzeñ d¼wigowych - dla ka¿dego pakietu;
W przypadku sk³adania oferty na 2 pakiety minimum 4 w/w pracownikami, w przypadku sk³adania oferty na 3 pakiety minimum 6 w/w pracownikami.
Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie wymogu dot. za³±cznika nr 12, je¶li Wykonawca przedstawi minimum jedn± us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem (us³uga konserwacji i napraw urz±dzeñ d¼wigowych) us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia i warto¶ci zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 25.000,00 PLN dla jednego pakietu; w przypadku sk³adania ofert na dwa pakiety na kwotê nie mniejsz± ni¿ 50.000,00 PLN; w przypadku sk³adania ofert na trzy pakiety na kwotê nie mniejsz± ni¿ 75.000,00 PLN.
Us³ugi mog± siê sumowaæ tzn. np. w przypadku sk³adania ofert na dwa pakiety wykonawca przedstawi ró¿ne us³ugi na kwotê nie mniejsz± ni¿ 25.000,00 PLN ka¿da, które dadz± ³±cznie kwotê nie mniejsz± ni¿ 50.000,00 PLN. W przypadku sk³adania ofert na trzy pakiety wykonawca przedstawi ró¿ne us³ugi na kwotê nie mniejsz± ni¿ 25.000,00 PLN ka¿da, które dadz± ³±cznie kwotê nie mniejsz± ni¿ 75.000,00 PLN.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
13. Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; - za³±czniki 13; 14. Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; - za³±czniki 14; 15. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - za³±cznik nr 15;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzeni a okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej zamawiaj±cy ¿±da dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie takich kompetencji lub uprawnieñ, o ile obowi±zek ich posiadani a wynika z odrêbnych przepisów.- za³±cznik nr 9;
Potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. - za³±cznik nr 10;
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 11;
Wykazu dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; - za³±cznik nr 12;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. "FORMULARZ OFERTOWY" - za³±cznik nr 1. 2. "Formularz ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH" - w za³±czniku nr 2. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu oraz braku nie podlegaj± wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1,2,3,4,5,6,8. 3. O¶wiadczenie Wykonawcy, sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w art. 22 ust. 1b Ustawy - za³±cznik nr 3; 4. O¶wiadczenie Wykonawcy, sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej jako: ustawa Pzp) dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania art. 24 ust. 1 i 5Ustawy - za³±cznik nr 4; 5. Zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów)- za³±cznik nr 5 6. Potwierdzenie wniesienia wadium - za³±cznik nr 6. 7. Ewentualne pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcê (imienne upowa¿nienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, je¿eli osoba podpisuj±ca nie zosta³a wskazana do reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, równie¿ w przypadku wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie) - za³±cznik nr 7. 8. O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 2015, poz. 2164 z pó¼n. zm.) w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.- za³±cznik nr 8; 9.Protokó³ z odbycia wizji lokalnej w budynku.- za³±cznik nr 16.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagamy wniesienia wadium w wysoko¶ci 6.500,00 PLN (s³ownie: sze¶æ tysiêcy piêæset z³otych)
W tym dla pakietów:
1/ - 4.000,00 z³.
2/ - 1.000,00 z³.
3/ - 1.500,00 z³.
- zgodnie z art. 45 ust. 1-5 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w terminie
do 14.12.2018 r. do godz. 12.00 - potwierdzenie wniesienia wadium stanowi
- za³±cznik nr 13.
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Nr konta bankowego BGK Oddzia³ w £odzi, nr 59 1130 1163 0014 7148 0720 0005.
Z dopiskiem: ZP - 86 /2018 - WADIUM.
Potwierdzeniem wniesienia wadium w formie pieniê¿nej bêdzie orygina³ lub kopia przelewu za³±czona do oferty lub wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu.
Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach, o których mowa w punktach 2 - 5, bêdzie
za³±czony orygina³ porêczenia lub gwarancji do oferty (w sposób umo¿liwiaj±cy pomniejszy zwrot dokumentu bez konieczno¶ci dekompletowania oferty) oraz do³±czona do oferty kopia w/w dokumentu.
1. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
2. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
3. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy zwróci je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej
za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
4. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie:
-po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a pzp ;
-wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
5. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza.
6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
- odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
- nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
7. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez zamawiaj±cego.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena us³ugi | 60,00 |
Czas uwolnienia osób z unieruchomionej windy | 30,00 |
Termin p³atno¶ci | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki umowy wymagane od Wykonawców stanowi " Projekt umowy". Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej Umowy nastêpuj±cych aneksów: a) aneks aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianê nazwy, zmianê adresu, formy prawnej itp. b) zmiany stawek podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana ceny obowi±zuje od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów j± wprowadzaj±cych. c) aneks przewiduj±cy zmianê zastosowanej technologii wykonania elementów urz±dzeñ stanowi±cych przedmiot zamówienia na lepsz±/lepsze (np. nowocze¶niejsz±, mniej energoch³onn±) oraz wymiany oprogramowania celem dostosowania do zmieniaj±cych siê warunków technologicznych, przy zachowaniu pe³nej kompatybilno¶ci, po zaakceptowaniu jej/ich przez Zamawiaj±cego pod warunkiem, i¿ cena oferty nie ulegnie zmianie; d) zmiany przepisów prawa maj±ce wp³yw na realizacje niniejszej umowy. e) zmiany w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: - wprowadzenia nowego podwykonawcy, - rezygnacji podwykonawcy, - zmiany warto¶ci lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia i za¶wiadczenia sk³adane w trakcie postêpowania s± jawne, z wyj±tkiem informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca sk³adaj±c ofertê zastrze¿e, ¿e nie mog± byæ one udostêpnione innym uczestnikom postêpowania. W takim przypadku informacje te musz± byæ przygotowane i przekazane przez Wykonawcê w formie odrêbnego za³±cznika do oferty i opatrzone napisem "tajemnica przedsiêbiorstwa". Wykonawcom oraz innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia dozna³ lub mo¿e doznaæ uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów Ustawy przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej przewidziane w Ustawie Prawo zamówieñ publicznych z dn. 29.01 2004 r. w Dziale VI, art. 179-198 (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986.),
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
1/ j.w. 2/ Ponadto Wykonawca w formularzu ofertowym zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.) zastrzega, i¿ okre¶lone dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê nie mog± byæ udostêpnione innym uczestnikom postêpowania. 3/ Zamawiaj±cy wype³nia Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4/W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu, wymaga siê od Wykonawcy z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia (Za³±cznik nr 1 do oferty) o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 5/¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia o zamówieniu oraz SIWZ przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 154 pkt. 5 uPzp.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-12-14, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z £ODZI
- Naprawy pojazdów s³u¿bowych Policji dla jednostek garnizonu ³ódzkiego
- "Wyposa¿enie Przystanku Historia Oddzia³ IPN w £odzi"
- Dostawa znaków drogowych i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego na rok 2024 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w £odzi z prawem opcji
- 69/TP/ZP/U/2024 - Us³ugi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w £odzi
- Ubezpieczenie mienia i sprzêtu elektronicznego, odpowiedzialno¶ci cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC u¿ytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu £ódzkiego
- Umowa ramowa na sporz±dzenie ¶wiadectw charakterystyki energetycznej dla lokali i budynków stanowi±cych zasób Gminy Miasta £ód¼.
wiêcej: przetargi w £odzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Lewinie Brzeskim o szyb i windê osobow±
- ¦wiadczenie us³ugi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przegl±dów konserwacyjnych d¼wigów
- Wykonanie konserwacji urz±dzeñ d¼wigowych eksploatowanych w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim w Kro¶nie
- WIW.DA.272.3.2024 - Roboty budowlane w zakresie monta¿u windy zewnêtrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj
- us³uga w zakresie konserwacji i napraw d¼wigów osobowych i towarowych zamontowanych w obiektach Zamawiaj±cego z mo¿liwo¶ci± sk³adania ofert czê¶ciowych
- Przebudowa szybu windowego wraz z wymian± d¼wigu osobowego w budynku u¿yteczno¶ci publicznej przy ul. Henryka Sienkiewicza 3 w Warszawie.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.