eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Budowa i przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163001N Franknowo - Polkajmy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 65818 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Jeziorany: Budowa i przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163001N Franknowo - Polkajmy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
"Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania "Wspieranie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów infrastruktury, w tym inwestycji w energie odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, krajowy numer identyfikacyjny 51074355100000, ul. Plac Zamkowy  4, 11320   Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 392 748, e-mail um-budownictwo@wp.pl, faks 895 392 760.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
ofertę należy przesłać w formie pisemnej, za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub pocztą kurierską
Adres:
Gmina Jeziorany, Plac Zamkowy 4, 11 - 320 Jeziorany, w sekretariacie w pok. nr 19( I piętro)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163001N Franknowo - Polkajmy
Numer referencyjny: BR-ZP.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Nazwa przedmiotu zamówienia. Budowa i przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163001N Franknowo - Polkajmy. Kod CPV zamówienia - CPV 45-00-00--00-7 Roboty budowlane 1.1. Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 163001 N Franknowo - Polkajmy o długości 3198 mb. A. Opis przedmiotu zamówienia. Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 163001 N Franknowo - Polkajmy polega na zmianie nawierzchni z nawierzchni gruntowej naturalnej (z gruntu rodzimego) na nawierzchnię żwirową poprzez stabilizację cementem i środkami ulepszającymi, w wyniku stabilizacji drogi, droga ta nadal pozostanie drogą gruntową o wyższej kategorii ruchu i klasie. Inwestycja będzie realizowana w pasie drogowym, parametry drogi jak długość i szerokość nie ulegną zmianie, natomiast droga nieposiadająca żadnej kategorii w wyniku przebudowy otrzyma kategorię ruchu KR2 i klasę D, umożliwi to przejazd samochodów o zwiększonym tonażu oraz skróconym czasie przejazdu z Polkajm do Franknowa. Roboty prowadzone będą na drodze gminnej publicznej nr 163001N na działkach: - obręb geodezyjny nr 13 Polkajmy: działka 57 i działka 79 - obręb geodezyjny nr 2 Franknowo: działka nr 339 Droga gminna publiczna nr 163001N - kilometraż: - obręb Polkajmy: - działka nr 57 od 0+000 do 0+094 - działka nr 79 od 0+094 do 1+717 - obręb Franknowo: - działka nr 339 od 1+717 do 3+198 Szerokość jezdni - 3,5 m B. Opis robót. a. Konstrukcja podbudowy i nawierzchnia. - podbudowa z gruntu(istniejącego kruszywa), stabilizowanego chemicznie i cementem, - doziarnianie podbudowy kruszywem naturalnym o frakcji 0-12 mm w ilości 0,05m3 na 1m2 grubość podbudowy po zagęszczeniu 25 cm - warstwa ścieralna z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni emulsją szybko rozpadową i grysem bazaltowym o frakcjach 5-8 mm i 8-11 mm grubości 1,6 cm. b. Opis techniczny wykonania robót. - roboty pomiarowe w czasie realizacji zadania - zebranie i zaniżenie poboczy równiarką w celu umożliwienia wykonania prawidłowego odwodnienia korpusu drogowego, - odtworzenia rowów zapewniających odwodnienie korpusu drogi, - wykonanie przepustów i zjazdów, - profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża gruntowego, - wzruszenie istniejącej podbudowy przy pomocy głębosza - maszyny podrywającej materiał przed kruszeniem, - frezowanie(kruszenie) istniejącej podbudowy przy pomocy mobilnej kruszarki lub stabilizatora gruntu. Po zakończeniu tego etapu prac materiał tworzący podbudowę jest jednorodnie wymieszany a większe głazy i kamienie pokruszone, - rozłożenie warstwy doziarniającej z kruszywa naturalnego frakcja 0-16 mm o grubości średniej 5 cm lub 10 cm, - mieszanie istniejącego kruszywa z dowiezionym materiałem doziarniającym w celu ujednolicenia mieszanki, - doprowadzenie mieszanki do optymalnej wilgotności, - zadozowanie do przygotowanej mieszanki gruntowej cementu i środka ulepszającego, - stabilizacja gruntu - kilkakrotne mieszanie gruntu z cementem i środkami ulepszającymi przy użyciu specjalistycznych stabilizatorów gruntu, - zagęszczenie urobku walcem wibracyjnym, - wstępne profilowanie podbudowy i pobocza równiarką, - profilowanie końcowe podbudowy i poboczy, dogęszczenie walcem statycznym, - plantowanie i porządkowanie poboczy po wykonanej stabilizacji, - przez odpowiedni okres/czas pozwalający uzyskać wymagania wytrzymałości i nośności drogi, od wykonania wyżej wymienionych czynności: pielęgnacja podbudowy poprzez podlewanie wodą i utrzymanie nawierzchni w optymalnym stanie wilgotności. Przez ten okres/czas droga winna być zamknięta dla ruchu zewnętrznego, - po okresie pielęgnacji: wykonanie rowów przydrożnych przy użyciu głowic do kopania rowów. Uwaga. - w przypadku braku możliwości wykorzystania głowicy, rowy należy wykopać koparką, a wydobyty urobek wywieźć w miejsce wskazane przez inwestora. - w przypadku wykonywania rowów przy użyciu koparki prace te należy wykonać przez rozpoczęciem stabilizacji. - wykonanie prób, sprawdzeń i pomiarów - sporządzenie geodezyjnego pomiaru powykonawczego C. Informacje i Dokumenty. a. Należy się zapoznać ze szczegółowych wyliczeniem rodzaju i ilości robót znajdujących się w przedmiarze robót wraz z Zestawieniem wjazdów i przepustów oraz zdobytymi informacjami w czasie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia. b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia(zał. nr7), Przedmiarze robót z załącznikiem( zał. nr 9), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 10), SIWZ oraz we wzorze umowy z załącznikiem gwarancji na przedmiot zamówienia(zał. nr 8) c. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych(STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz Opisem przedmiotu zamówienia i Przedmiarem robót wraz z załącznikiem, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuka budowlaną. d. Zgłoszenie robót i brak sprzeciwu na wykonanie robót Starostwa Powiatowego - zał. nr 13 e. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia Dziennika Budowy i rejestrowania wszystkich robót(przebudowa drogi) łącznie z odbiorami poszczególnych robót 1.2. Budowa drogi gminnej publicznej nr 163001 N Franknowo - Polkajmy w systemie zaprojektuj i wybuduj o długości 111 mb. Budowa drogi gminnej publicznej Nr 163001N Franknowo - Polkajmy na dz. nr 266 obrębu Franknowo gm. Jeziorany Droga gminna publiczna Nr 163001N - kilometraż: - obręb Franknowo: - działka nr 266: od 3+198 do 3+309 ( do drogi powiatowej Nr 1422N) Wykonanie zadania zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym(PFU), korzystając z ustawy z dnia 10.04.2013 o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 Nr 80 poz. 721 ze zm.). Opis prac: - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na realizację inwestycji drogowej, - budowa drogi gminnej publicznej nr 163001N na działce nr 266 na odcinku 111 mb. - roboty należy wykonać zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym(zał. nr 11 do SIWZ), dokumentacją projektową, pozwoleniem na realizację inwestycji drogowej, ustawy z dnia 10.04.2013 o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 Nr 80 poz. 721 ze zm.) i obowiązującym Prawem Budowlanym. Kierownik budowy ma obowiązek prowadzenia Dziennika Budowy(budowa drogi) 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp "Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 3. W związku z zapisem ust. 2, Wykonawca przed podpisaniem umowy, składa w formie pisemnej oświadczenie, że osoby realizujące czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu umowy, o których mowa w ust. 2, są zatrudnione na umowę o pracę. 4.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 2 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ. 5. Mapa poglądowa drogi gminnej publicznej Nr 163001N Franknowo - Polkajmy - zał. nr 12 6. Dokładną mapę sytuacyjno - wysokościową drogi publicznej Nr 163001N można obejrzeć w internecie na e-mapa powiatu olsztyńskiego w trybie publicznym, adres - https://powiatolsztynski.geoportal2.pl/ 7. Kierownik Budowy ma obowiązek prowadzenia Dzienników Budowy(1 dla przebudowy drogi i 1 dla budowa drogi). 8. Wizja lokalna terenu budowy. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami budowlanymi a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej w terenu budowy ponosi Wykonawca. Zgodnie z art. 9a ustawy Pzp Zamawiający przewidział w siwz czas niezbędny na wizję lokalną. Wizja lokalna terenu budowy winna się odbywać przy udziale pracownika odpowiedzialnego za drogi. 9. Harmonogram prac. Harmonogram wykonywania prac wskazany jest na mapie : droga gminna publiczna nr 163001N Franknowo - Polkajmy https://drive.google.com/open?id=1cE08ZDCfI0AwWC7OJmvJdSGeyy0&usp=sharing Zamawiający ustala kolejność/harmonogram wykonywania robót budowlano-montażowych operacji "Budowa i przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163001N Franknowo - Polkajmy" w 5-ciu etapach: 1. I etap. Od drogi powiatowej P1420N w Polkajmach do połowy wjazdu w kierunku nieruchomości nr 2 w Polkajmach ( na mapie zaznaczono kolorem ciemnoniebieskim). 2. II etap. Od połowy wjazdu w kierunku nieruchomości nr 2 w Polkajmach do połowy wjazdu w kierunku nieruchomości nr 1 w Polkajmach( na mapie zaznaczono kolorem czerwonym). 3. III etap. Od połowy wjazdu w kierunku nieruchomości nr 1 w Polkajmach do połowy wjazdu w kierunku nieruchomości 106 we Franknowie( na mapie zaznaczono kolorem zielonym). 4. IV etap. Od połowy wjazdu w kierunku nieruchomości 106 we Franknowie do połowy wjazdu w kierunku nieruchomości 109 i 111(na mapie zaznaczono kolorem pomarańczowym) 5. V etap. Od do połowy wjazdu w kierunku nieruchomości 109 i 111 do drogi powiatowej P1422N( na mapie zaznaczono kolorem niebieskim). Kolejność/harmonogram(opis) w załączniku 7a do siwz. UWAGA. Każdy etap winien być wykonany zgodnie z przyjętą technologią i dopuszczony do użytkowania. 10. Drogi objazdowe(informacja w zał. nr 7a) Zamawiający przygotuje na własny koszt drogi objazdowe dla mieszkańców/właścicieli nieruchomości, którzy w okresie wykonywania każdego etapu nie będą mogli korzystać z wyłączonych odcinków drogi Franknowo - Polkajmy . Drogi objazdowe zostaną przygotowane w taki sposób aby można z nich było korzystać. 11. Geodezyjny pomiar powykonawczego wykonanej drogi po stronie Wykonawcy

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 4


II.9) Informacje dodatkowe: Dotyczą terminu wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Minimalny okres - 4 miesiące 2. Maksymalny okres - 6 miesięcy Termin wykonania jest kryterium wyboru - 30%

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że spełnia minimalne warunki dotyczące: a. wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową - kwota minimum 1,0 mln zł. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie minimum 1,0 mln zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert b. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - kwota gwarancyjna minimum 1,0 mln zł Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1,0 mln.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże , że spełnia minimalne warunki dotyczące: a. doświadczenia Wykonawcy - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej po 2 (dwie) roboty budowlane polegającą na: - budowie drogi z gruntu rodzimego stabilizowaną cementem i środkami ulepszającymi, w systemie zaprojektuj i wybuduj o minimalnej długości 100 mb (2 roboty) i - przebudowie drogi gruntowej z gruntu rodzimego stabilizowaną cementem i środkami ulepszającymi o długości minimum 1,5 km ( 2 roboty). b. kadra techniczna - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj.: 1/kierownikiem robót w specjalności drogowej pełniącym jednocześnie rolę kierownika budowy, posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. 2/ projektantem do wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę drogi, posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej - wykonywania projektów na budowę dróg lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 3 SIWZ, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1(upadłość, likwidacja) ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 4 SIWZ, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) informację o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie minimum 1,0 mln zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 pkt. 2) lit. a) SIWZ. 2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę gwarancyjna minimum 1,0 mln zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1,0 mln zł. na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4pkt. 2) lit. b) SIWZ. 3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 pkt. 3) lit. a) SIWZ. 4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 pkt. 3) lit. b. ppkt. 1 i lit.b. ppkt 2 SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oferta, 2. Pełnomocnictwo,jeżeli dotyczy, Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
CENA60
OKRES GWARANCJI30
TERMIN WYKONANIA10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji - załącznik Nr 8 do SIWZ. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści zawartej umowy: 1) Termin wykonania zamówienia może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert i nie jest przez niego zawiniona, c) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej), mającej bezpośredni wpływ na termin wykonywania robót, d) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie/prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z technologią ich wykonywania, normami lub innymi przepisami, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, e) wady dokumentacji projektowej uniemożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i skutkującymi przerwą w realizacji robót budowlanych, potwierdzoną przez Inspektora nadzoru robót, f) wystąpienia wynikłych podczas realizacji zadania, koniecznych do wykonania robót dodatkowych, nieujawnionych na etapie przygotowania przedmiotu niniejszej umowy potwierdzonych przez Inspektora nadzoru robót. 2) zmiany Wykonawcy w przypadku: a) zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę, w szczególności połączenie, przejęcie lub innego przekształcenia Wykonawcy, jak również w razie ogłoszenia upadłości lub likwidacji Wykonawcy, b) śmierci Wykonawcy będącego osoba fizyczną, prowadzącego samodzielnie działalność gospodarczą, c) ciężkiej choroby Wykonawcy będącego osobą fizyczną, uniemożliwiającej mu realizację zamówienia, 3) zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych w trakcie realizacji umowy, 4) ograniczeniu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie robót, takich jak na przykład obowiązek uzyskania koniecznych wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.