eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Budowa miejsca pamięci upamiętniającego granice zaborów, budowa placu zabaw oraz zakup kontenerów sanitarnych na pole namiotowe w Anastazewie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-07

Powidz: Budowa miejsca pamięci upamiętniającego granice zaborów, budowa placu zabaw oraz zakup kontenerów sanitarnych na pole namiotowe w Anastazewie
Numer ogłoszenia: 65791 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48455 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu, ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2776272, 2776273, faks 0-63 2776272.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa miejsca pamięci upamiętniającego granice zaborów, budowa placu zabaw oraz zakup kontenerów sanitarnych na pole namiotowe w Anastazewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Budowa miejsca pamięci upamiętniającego granice zaborów, budowa placu zabaw oraz zakup kontenerów sanitarnych na pole namiotowe w Anastazewie Zakres robot obejmuje: 1. Miejsce pamięci - działka nr 32/2 w Anastazewie Zakres robót obejmuje: roboty ziemne i przygotowawcze pod nawierzchnie z kostki brukowej - 420 m2, układanie nawierzchni z kostki brukowej - 420m2 i obrzeży betonowych - 71,5m, sadzenie drzew i krzewów , obsianie trawą, urządzenie małej architektury: montaż budek wartowniczych - 2 kpl., montaż szlabanu - 1 kpl, ustawienie słupów granicznych, stojak dla rowerów, kosz na śmieci - 3 szt, ławka podwójna ze stolikiem, drewniana - 3 kpl, tablica informacyjna 4 kpl 2. Budowa placu zabaw - działka nr 98 w Anastazewie . Zakres robót obejmuje: a) roboty ziemne i przygotowawcze-0,040ha, b) podbudowa - 276m2 c) zieleń - obsianie trawą - 130m2, sadzenie drzew iglastych - 35 szt d) wykonanie ogrodzenia placu łącznie z furtką - 72,5m, e) dostawa urządzeń placu zabaw oraz ich montaż ( w skład wyposażenia placu zabaw wchodzi : bujak Maja, huśtawka -Apollo II, urządzenie sprawnościowe - tygrysek, zestaw - Bocianie gniazdo - łącznie 4 szt, kosz na odpady - 1 szt., tablica informacyjna - 1 szt, ławki parkowe - 4 szt. ) 3. Zakup kontenerów sanitarnych na pole namiotowe w Anastazewie - działka nr 2/2 w Anastazewie. Zakres zamówienia obejmuje: zakup, dostawę na działkę nr 2/2 w Anastazewie i montaż nowych kontenerów sanitarnych - 2 szt, według specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ 4. Inwentaryzacja geodezyjno-powykonawcza. UWAGI : 1. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: dokumentacja projektowa z przedmiarami i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 8a, 8b i 8 c oraz 9 i 11 do SIWZ. 2. Załączona dokumentacja projektowa dotycząca placu zabaw jest szersza, natomiast przedmiotem zamówienia jest : urządzenie placu zabaw - 4 szt urządzeń według przedmiaru robót, roboty ziemne i przygotowawcze-0,040ha, podbudowa - 276m2, zieleń - obsianie trawą - 130m2, sadzenie drzew iglastych - 35 szt, wykonanie ogrodzenia placu łącznie z furtką - 72,5m, zgodnie z zakresem przedstawionym w przedmiarze. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorach umowy:- Załącznik nr 7 2. Świadczenia dodatkowe ( roboty, usługi ) , które należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia, a nie ujęte we wszystkich przedmiarach robót są następujące : a) urządzenie i ochrona terenu budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów b) naprawa urządzeń nad i podziemnych zniszczonych lub uszkodzonych w trakcie wykonywania robót budowlanych, c) zapewnienie dozoru a także właściwych warunków bhp i p.poż, d) koszt przywrócenia terenu, dróg gruntowych do stanu pierwotnego (umożliwienie dojazdu do posesji, odbudowa dojazdu, odtworzenie dróg gruntowych, odpowiednie zagęszczenie naruszonego w trakcie realizacji terenu, odbudowa ogrodzenia, dojazdu do posesji) e) inwentaryzację geodezyjno- powykonawczą, w 2 egzemplarzach f) właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego. Zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren, w którym prowadzi roboty, g) koszty związane z wykonaniem badań i prób; h) koszt składowania gruzu , śmieci na wysypisku śmieci, i)koszt naprawy ewentualnych zniszczeń nawierzchni dróg gminnych spowodowanych transportem materiałów budowlanych, stwierdzonych protokołem przez inspektora nadzoru , j)koszty związane z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych i ponoszenie opłat z tego tytułu (gdy zajdzie taka potrzeba), k)koszty związane z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas transportu materiałów budowlanych (gdy zajdzie taka potrzeba) i ponoszenie opłat z tego tytułu l) doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu przylegającego do budowy tj. usunięcie gruzu i zanieczyszczeń po prowadzonych robotach, naprawa szkód wynikłych w wyniku realizowanych robót (wypłata ewentualnych odszkodowań), 3. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia dostarczone wynosi: 3 lata i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 4. Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi: 3 lata, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru technicznego robót budowlanych i zrealizowanej dostawy 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych oraz odpowiadającym normom obowiązującym w danym zakresie. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzenia, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne materiały, elementy, urządzenia itp. należy wykazać w ofercie. 7. Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 34.92.82.00 - Ogrodzenia 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie będzie realizowane z w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 działania Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U MISZBUD Jarosław Miszczak, Przybyłów 4, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207295,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199359,35

  • Oferta z najniższą ceną: 199359,35 / Oferta z najwyższą ceną: 280027,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.